ik kan ze amper verstaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Britten in America's wat raar, maar whatever.
tv links . euquote:Op woensdag 18 april 2012 21:30 schreef miieejj het volgende:
Ik wilde het op youtube kijken. maar daar kan ik het niet meer vinden.. en cycle 17 heb ik ook niet af kunnen kijken omdat ik het niet meer kon vinden op youtube..
Ik ben blij dat die kyle eruit ligt. Zo'n irritant wijf. Die lesbo mocht van mij wel blijven want die deed het in mijn ogen echt goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef loezzzje het volgende:
Jammer dat Kyle eruit is. En Alisha mag er van mij volgende week wel uit, wat een trut zeg. En Laura ook. Bah.
Ik vind Symone wel leuk, die mag van mij wel winnen.
Die vond ik wel mooie foto's maken elke keer maar ik vond haar zelf niet knap. Ik dacht helemaal in het begin dat het een vent wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die kyle eruit ligt. Zo'n irritant wijf. Die lesbo mocht van mij wel blijven want die deed het in mijn ogen echt goed.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:53 schreef loezzzje het volgende:
http://tvline.com/2012/04(...)lexander-jay-manuel/
hmm weet niet of de serie goed blijft lopen als deze 3 er niet meer in zitten
sophiequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:30 schreef Esje-lief het volgende:
Wie gaat er winnen denken jullie? Wie hopen jullie? Kan verschillend zijn natuurlijk..
Van mij mag de Brit winnen..
Dan is dit de laatste cylce die ik kijk want hun maken het programma wel beetje interessant enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:53 schreef loezzzje het volgende:
http://tvline.com/2012/04(...)lexander-jay-manuel/
hmm weet niet of de serie goed blijft lopen als deze 3 er niet meer in zitten
Dankjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
bump
a.s vrijdag komt er een nieuwe cycle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |