er was een aflevering deze week!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef kruimel_20 het volgende:
Is het deze week wel geweest? Of is er wéér een stop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*meld!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
Kijkt er nog iemand? Tot nu toe echt een leuke cycle om te kijken. Ik denk dat Allison en lisa samen in de finale komen
Ik lees verschillende dingen, dat zij eigenlijk gewonnen had maar het al eerder gelekt had op Facebook zie ik het meest.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:42 schreef Anonymousz het volgende:
waarom was Angelea gediskwalificeerd?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Ik lees verschillende dingen, dat zij eigenlijk gewonnen had maar het al eerder gelekt had op Facebook zie ik het meest.
Maar Tyra en co blijven er nogal vaag over...
Vind het erg vreemd...
Als ze echt gewonnen heeft dan zou ik me als Lisa zijnde ook raar voelen
na de modeshow voelde angelea niet zo lekker ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef J-net het volgende:
Ik had eerst t idee dat ze misschien drugs ofzo had gebruikt, ook omdat ze zo megaemotioneel was.
Ik was voor Allison
A! Daar ga ik vanavond 's lekker voor zitten danquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:40 schreef Anonymousz het volgende:
sinds vorige week is er een nieuwe cycle
UK vs USA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |