FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Doen koks in toprestaurants ook hoor, wees maar niet bang. Been there, done that.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar krijg je echt niets van hoor (maar ranzig is het wel, zoiets doé je gewoon niet met eten van anderen klaar).
O... ze pakt net een nieuwe lepel voor de volgende proefronde. Volgens mij doet ze het wel netjes.
Zeker, vandaag nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen koks in toprestaurants ook hoor, wees maar niet bang. Been there, done that.
Ik at altijd de echtequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef Stranger het volgende:
Iedereen die niet weet wat chantilly is heeft vroeger te weinig knock-off cornetto's op
[ afbeelding ]
als je niet weetwat het is verzin je toch iets, met chocolade of ijs of slagroom of poedersuiker. Aardbeien met kaasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. ze weten niet wat het is
ik wist het ook niet
Ja...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef toxikon het volgende:
top titel
[..]
als je niet weetwat het is verzin je toch iets, met chocolade of ijs of slagroom of poedersuiker. Aardbeien met kaas![]()
Dan zijn de opdrachten ook wel heel makkelijk te halen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef Roguee het volgende:
Karim kan het even mooi bekijken allemaal.
Je bent vrij om naar iets anders te gaan kijken. Ik vind het wel leukquote:
Bij 1 opdracht moet Aafke of een andere serveerder het geloof ik zien!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan zijn de opdrachten ook wel heel makkelijk te halen.
De serveerster moet hiren dat ze elkaar leuk vindenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan zijn de opdrachten ook wel heel makkelijk te halen.
Lol dat gaat weer beter met gember of perzik, of ananas , wat een culinaire barbarenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja...Ze maken er nu een kaasplankje van met fruit
Nou, ik kan na deze bereiding wel een flinke gebruiken!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef D. het volgende:
Hopelijk duurt dit tafereel niet te lang en gan ze snel aan de alcohol
Nog hoger?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef Darklight het volgende:
Dat rokje van Aafke zal wel weer omhoog gaan in de loop van de avond
Nee Bolognese saus !quote:
GERAAAAAAAAAAAARD is lekker z'n ding aan het doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef RiftNL het volgende:
[..]
HEERLIJKKKKK OFNIEJ GERAAAAAAAAAAAAAARD
Ik kop 'm niet inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, ik kan na deze bereiding wel een flinke gebruiken!
opruimenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
[..]
GERAAAAAAAAAAAARD is lekker z'n ding aan het doen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Wat zegt Laura NOU weer!?!
"Nu kunnen we het vanavond ook niet over het geheim hebben, want meneer (Karim) zit daar"
Karim denkt vast meteen: dus jullie hebben samen een geheim!
Ja echt vaag!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
"Nu kunnen we het vanavond ook niet over het geheim hebben, want meneer (Karim) zit daar"
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Ja ze is gezakt voor dr CITO toetsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Er vindt wel meer viezigheid plaats in sommige toprestaurants, dat maakt het nog niet oke.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen koks in toprestaurants ook hoor, wees maar niet bang. Been there, done that.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Dat is het toetjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef toxikon het volgende:
moeten die aarbeien met kaas nog geserveerd worden?
Eerder zei ze ook we moeten wel even in onze rol komen, gewoon waar Karim bij zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef jugler het volgende:
Je zou het maar niet kunnen zien, dit is met geen woorden te beschrijven.
Culinaire fratsen, stoïcijnse tokkelaar, hoerige gastvrouw, alleen de giebelende gasten spreken tot de verbeelding
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Reksie1981 het volgende:
Karim flapt zo zijn pielemuis eruit gok ik!
Voorproeven is niet vies, dat is heel normaal. De echte bacteriën koken er wel uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er vindt wel meer viezigheid plaats in sommige toprestaurants, dat maakt het nog niet oke.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef jugler het volgende:
Je zou het maar niet kunnen zien, dit is met geen woorden te beschrijven.
Culinaire fratsen, stoïcijnse tokkelaar, hoerige gastvrouw, alleen de giebelende gasten spreken tot de verbeelding
Verstaanbaar voor Karim dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Voor in de olvaritquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het de aardbeien waren, maar volgens mij gehaktballen.
BAM!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef RiftNL het volgende:
Karim geeft Aafke dalijk zo'n harde tets op die lekkere dikke reet van dr
Philipquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Alex laat mooi alles over aan Aafke he
Hij heeft natuurlijk niet echt ervaring met oesters.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef Dr_Greene het volgende:
Nu maar hopen dat Guido niet ook allergisch is voor schelpdieren...
De mossel en de oester sowiesoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef Dr_Greene het volgende:
Nu maar hopen dat Guido niet ook allergisch is voor schelpdieren...
Ik beweer toch ook niet dat voorproeven vies is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voorproeven is niet vies, dat is heel normaal. De echte bacteriën koken er wel uit.
ja van de drankquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
O ik begreep dat hij kelner was va ?
me toooquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Stranger het volgende:
En toch vind ik het een leuk stelletje.
Ik doe dat thuis nog niet eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook niet dat voorproeven vies is?
Je hoort gewoon niet met een lepel die je al in je mond hebt gehad in het eten van gasten te gaan zitten, klaar. En dat doen ook lang niet alle koks hoor.
Joop Braakhekke proeft altijd met z'n pink, niks smerigs aan. En ja, die heeft hij dan al vaak genoeg in z'n mond gehad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook niet dat voorproeven vies is?
Je hoort gewoon niet met een lepel die je al in je mond hebt gehad in het eten van gasten te gaan zitten, klaar. En dat doen ook lang niet alle koks hoor.
Ik ben ook omquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Stranger het volgende:
En toch vind ik het een leuk stelletje.
"Weet je nog, 2 jaar geleden op onze vakantie in Italië"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:10 schreef MargrietV het volgende:
en intussen zgn, misleidende clues vertellen om Karin te voeren.
Volgens mij houdt hij meer van (bbq)worstjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk niet echt ervaring met oesters.
Aafke met haar minirokje, dat mag echt niet in een restaurant...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef RiftNL het volgende:
Aafke hangt dalijk met dr tepels in de tomatensoep ofzo
haha ik ook, ik lig echt bubble hierquote:
Zeker wel liefst zonder ook!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:12 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Aafke met haar minirokje, dat mag echt niet in een restaurant...
Dan kunnen ze het daarvan aflikken en hebben we het romantische tintje Wahhlaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef RiftNL het volgende:
Aafke hangt dalijk met dr tepels in de tomatensoep ofzo
Ik denk dat ie wel wat flame-accounts heeft op fokquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Guido kan ook zuigen zeg hahahaha
Bloedzuiger
Dat is dan ook gelijk het enige wat eruit komt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
Die lantaarnpaal hinnikt meer dan het paard van Ankie.
Ha ik voorspelde al dat ie het wel goed zou doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef Stability het volgende:
hahaha kijk axel met zn handje op zn rug hahahah
Als een proquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
Alex doet het wel netjes trouwens, dat schenken.
Ja laten we Joop Braakhekke aanhalen als toonbeeld van hygiënische etiquette.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joop Braakhekke proeft altijd met z'n pink, niks smerigs aan. En ja, die heeft hij dan al vaak genoeg in z'n mond gehad.
LOLquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
"Schat, ik wil niet dat je naar andere vrouwen kijkt"![]()
zelfspotquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef robmmad16 het volgende:
Laura over Aafke's korte rokje: "Ze is wel n beetje sexy die serveerster"
Guido: "Schat ik wil niet dat je naar andere vrouwen kijkt"
muhahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoppa!
Strax gaan we allebei over onze nek
Guido: Daar is Gerard voor !!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guido gaat naar de wc tijdens het eten
Misschien wil ze onbewust wel dat 't geraden wordtquote:
Gelukkig is Sofia gewend haar ogen op tijd dicht te doen als er een (mannelijk) hoogtepunt haar gezicht nadert...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef cindy11 het volgende:
Owww en nu ook nog een kokkin met vet in haar oog?!
Dat is ook wel te zien aan haar achterkant,zadel erop en wegrijden ermee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef RiftNL het volgende:
Sharon; Dit zijn geen fijne pannen! Nee duh jij bent de frietpan gewend
Dat moet haast wel, als je zo doet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef robmmad16 het volgende:
Laura wil van dat geheim af volgens mij LOL!!!
verkeerde taakverdeling, had Gerard en Servio in de keuken gezet en het was beter gegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef toxikon het volgende:
Kan het niet meer aanzien, knuppels daar. Ze vreten thuis zeker alleen uit de magnetron. Vieze varkens![]()
![]()
Ze kwamen hand in hand aan lopen, gekust nog niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Darklight het volgende:
hebben ze al gekust en handje vastgehouden?
handjes welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Darklight het volgende:
hebben ze al gekust en handje vastgehouden?
Lijkt wel of het niet te vreten moet zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef jugler het volgende:
[..]
verkeerde taakverdeling, had Gerard en Servio in de keuken gezet en het was beter gegaan
Het diner was pas begonnen nadat ze waren gaan zitten, dus ze hebben nog helemaal niets gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef jugler het volgende:
[..]
handjes wel
moeten nog zoentje, lieve woordjes en hapje voeren
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
Lijkt wel of het niet te vreten moet zijn.
Nou je het zegt idd...hopen dat ze dat zelf ook snappen want ze hadden afgesproken het handje vast te houden als ze aan kwamen lopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:23 schreef ikke79 het volgende:
toen ze hand in hand liepen was de opdracht toch nog niet begonnen???
En elkaar voeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:23 schreef Tinos85 het volgende:
Ze moeten gewoon aan tafel handjes vast houden en een kusje geven en lieve woordjes zeggen in een. Zo moeilijk is dat toch niet?
En in z'n kontje maar daar hoeft-ie ook geen oesters in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Mylene het volgende:
Guido is dat slijmerige wel gewend in zijn mondje.
Zoenen en?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Weer een opdracht klaar.
2 te gaan.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Gewoon die tong erin en gaan ofniej GERAAAAAAAAAARD
handjes vast houden hebben ze bij aankomst gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef ikke79 het volgende:
zoenen,lieve woordjes en handjes vast houden
Fijn voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef jugler het volgende:
Ik moet zeggen dat ik enorm gewend ben geraakt aan dat gepingel, ik mis het direct al
d'r vanuitgaande dat dus telt want De Stem zei 2min later 'het restaurant is geopend'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
handjes vast houden hebben ze bij aankomst gedaan.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef Stranger het volgende:
Sharren proeft even een hapje kookvocht?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef Roguee het volgende:
De kus moet gezien worden door Aafke.
Binnenkort komt de CD uit...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef jugler het volgende:
Ik moet zeggen dat ik enorm gewend ben geraakt aan dat gepingel, ik mis het direct al
ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef jugler het volgende:
[..]
d'r vanuitgaande dat dus telt want De Stem zei 2min later 'het restaurant is geopend'
Trieste meuk a la Italia.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef cindy11 het volgende:
Wat voor soeperige derrie zit er in die pannen joh?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Anneloortje het volgende:
Mooi de opdracht van Alex is mislukt. Want het glas is leeg en dat mocht nier :p
Van die fantaquote:
Jep, -1000 euro voor Alex (hoop ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Anneloortje het volgende:
Mooi de opdracht van Alex is mislukt. Want het glas is leeg en dat mocht nier :p
ik ben het helemaal met je eens over die tv momentjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef itsme het volgende:
En weer alle aandacht voor G en L. Dat worden weer heel veel tv momentjes. Verdienen ze hier nog geld mee? neem aan van niet want dit helpt hen natuurlijk heel erg in het spel.
Godsamme die Sofia klinkt ook niet echt intelligent als ze aan eht koken is. Au tyfus. verband.
En geen scheermesjes! Oh wait die had die al nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, -1000 euro voor Alex (hoop ik).
Al alex' geld gaat toch naar philip morgen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, -1000 euro voor Alex (hoop ik).
Gatver die spaghetti soep kan toch niet te vreten zijn!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
Trieste meuk a la Italia.
Effe serieus, mijn authistische zwager kookt met meer passie dan die twee.
Alex had ook een opdracht?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Anneloortje het volgende:
[img]quote:
diarree.jpgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
[ [url=
http://www.fotopocket.nl/(...)arree.jpg]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |