FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Doen koks in toprestaurants ook hoor, wees maar niet bang. Been there, done that.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar krijg je echt niets van hoor (maar ranzig is het wel, zoiets doé je gewoon niet met eten van anderen klaar).
O... ze pakt net een nieuwe lepel voor de volgende proefronde. Volgens mij doet ze het wel netjes.
Zeker, vandaag nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen koks in toprestaurants ook hoor, wees maar niet bang. Been there, done that.
Ik at altijd de echtequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef Stranger het volgende:
Iedereen die niet weet wat chantilly is heeft vroeger te weinig knock-off cornetto's op
[ afbeelding ]
als je niet weetwat het is verzin je toch iets, met chocolade of ijs of slagroom of poedersuiker. Aardbeien met kaasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. ze weten niet wat het is
ik wist het ook niet
Ja...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef toxikon het volgende:
top titel
[..]
als je niet weetwat het is verzin je toch iets, met chocolade of ijs of slagroom of poedersuiker. Aardbeien met kaas![]()
Dan zijn de opdrachten ook wel heel makkelijk te halen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef Roguee het volgende:
Karim kan het even mooi bekijken allemaal.
Je bent vrij om naar iets anders te gaan kijken. Ik vind het wel leukquote:
Bij 1 opdracht moet Aafke of een andere serveerder het geloof ik zien!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan zijn de opdrachten ook wel heel makkelijk te halen.
De serveerster moet hiren dat ze elkaar leuk vindenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan zijn de opdrachten ook wel heel makkelijk te halen.
Lol dat gaat weer beter met gember of perzik, of ananas , wat een culinaire barbarenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja...Ze maken er nu een kaasplankje van met fruit
Nou, ik kan na deze bereiding wel een flinke gebruiken!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef D. het volgende:
Hopelijk duurt dit tafereel niet te lang en gan ze snel aan de alcohol
Nog hoger?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef Darklight het volgende:
Dat rokje van Aafke zal wel weer omhoog gaan in de loop van de avond
Nee Bolognese saus !quote:
GERAAAAAAAAAAAARD is lekker z'n ding aan het doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef RiftNL het volgende:
[..]
HEERLIJKKKKK OFNIEJ GERAAAAAAAAAAAAAARD
Ik kop 'm niet inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, ik kan na deze bereiding wel een flinke gebruiken!
opruimenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
[..]
GERAAAAAAAAAAAARD is lekker z'n ding aan het doen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Wat zegt Laura NOU weer!?!
"Nu kunnen we het vanavond ook niet over het geheim hebben, want meneer (Karim) zit daar"
Karim denkt vast meteen: dus jullie hebben samen een geheim!
Ja echt vaag!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
"Nu kunnen we het vanavond ook niet over het geheim hebben, want meneer (Karim) zit daar"
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Ja ze is gezakt voor dr CITO toetsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Er vindt wel meer viezigheid plaats in sommige toprestaurants, dat maakt het nog niet oke.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen koks in toprestaurants ook hoor, wees maar niet bang. Been there, done that.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Dat is het toetjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef toxikon het volgende:
moeten die aarbeien met kaas nog geserveerd worden?
Eerder zei ze ook we moeten wel even in onze rol komen, gewoon waar Karim bij zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef jugler het volgende:
Je zou het maar niet kunnen zien, dit is met geen woorden te beschrijven.
Culinaire fratsen, stoïcijnse tokkelaar, hoerige gastvrouw, alleen de giebelende gasten spreken tot de verbeelding
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Reksie1981 het volgende:
Karim flapt zo zijn pielemuis eruit gok ik!
Voorproeven is niet vies, dat is heel normaal. De echte bacteriën koken er wel uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er vindt wel meer viezigheid plaats in sommige toprestaurants, dat maakt het nog niet oke.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef jugler het volgende:
Je zou het maar niet kunnen zien, dit is met geen woorden te beschrijven.
Culinaire fratsen, stoïcijnse tokkelaar, hoerige gastvrouw, alleen de giebelende gasten spreken tot de verbeelding
Verstaanbaar voor Karim dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef robmmad16 het volgende:
Voor in de olvaritquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het de aardbeien waren, maar volgens mij gehaktballen.
BAM!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef RiftNL het volgende:
Karim geeft Aafke dalijk zo'n harde tets op die lekkere dikke reet van dr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |