Nee, ik ook maar ik kan het ook op origineel zetten en dan heb ik alleen maar geluid zonder commentaar, dan mag je het zelf dus invullenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef Fargo het volgende:
Ben ik de enige die op sport1 Engels commentaar heeft bij Schalke - Nurnberg?
Alles voor de showquote:
Krijgen we die topics weer.quote:
Ik doe mee. Carnavalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Krijgen we die topics weer.
Carnaval
Carnaval
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Krijgen we die topics weer.
Carnaval
Carnaval
Ga los Bos!quote:
pff. wel redelijk blij met het punt, maar had toch uiteraard liever de volle drie punten gehad.quote:
Groningen is de weg kwijt geweest denk ik.quote:
Ja, inderdaad. En dan heeft Excelsior ook nog verloren, dus even verlost van het nacompetitie spookquote:
Je hebt niet veel gemist en jij tijd goed besteedquote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
Tweede helft PSV-Ajax niet gezien omdat ik naar Axels zwemles was.
In het 50 meter bad van het Sloterparkbad, best stoer
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
Das bij mij om de hoekquote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
Bier cup? Gewonnen van Arsenal dus ...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]. Hier alleen eerste helft gezien, daarna bij oom gegeten want die is morgen jarig.
Birmingham City pakt voor het eerst sinds 1963 weer een prijs.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]. Hier alleen eerste helft gezien, daarna bij oom gegeten want die is morgen jarig.
Birmingham City pakt voor het eerst sinds 1963 weer een prijs.
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Bier cup? Gewonnen van Arsenal dus ...
Voor mij ook niet ver weg als Slotervaart bewonerquote:
Ghadaffi heeft teveel naar Al-Sahhaf gekeken...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef rubbereend het volgende:
Aha gelukkig houden alle mensen in Libiė van Kadhaffi
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ghadaffi heeft teveel naar Al-Sahhaf gekeken...
Hoe kort? gemillimeterd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef Bos81 het volgende:
Dank je. Nou was wel de zwaarste keer in de Scanner deze keer. Kreeg het op het einde best wel benauwd. Nu even de uitslag afwachten, Die krijg ik over 2 weken.
Daarna even naar de kapper geweest. Weer een korte coupe laten aanmeten
Heb je Facebook? Daar staat een foto van mequote:
Nee facebook doe ik niet aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je Facebook? Daar staat een foto van me![]()
Vrij kort, maar niet gemilimeterd
Dan krijg je niet te zien, hoe ik er nu uitziequote:
Mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan krijg je niet te zien, hoe ik er nu uitzie
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:01 schreef borisz het volgende:
Ierland wint van Engeland op het WK cricket
half 9 geweestquote:
Ben in De Duif gaan stemmen, oude kerk aan de Keizersgracht hier. Vond het zo saai om hier thuis bij het stadsdeelkantoor te stemmen.quote:
quote:Ibrahimovic: "Als Toivonen de etter bij PSV is, juich ik dat toe"
03 Mar 2011 om 10:40 | Reageer nu | Wedden?
Ola Toivonen kwam de laatste weken veel in het nieuws met zijn provocerende acties. Dat gedrag wordt door de Nederlanders niet in dank afgenomen, maar landgenoot en AC Milan-speler Zlatan Ibrahimovic juicht het gedrag van de Zweedse aanvaller van PSV juist wel toe.
"In het topvoetbal moet je grenzen opzoeken", zegt Ibrahimovic in Voetbal International. "Als verdedigers intimiderend te werk gaan, hoor je er niemand over. Als een aanvaller dat doet, begint iedereen te klagen. Dat irriteert me mateloos. In elke ploeg heb je een paar etters nodig. Als Ola dat bij PSV is, juich ik dat toe. Over het algemeen zijn dit soort spelers echte winnaars en die zijn onmisbaar voor elk elftal."
Toivonen stond Nemanja Gudelj twee weken geleden op de tenen, maar werd er niet door vervolgd. "Als Nederland op z'n kop staat als Ola bewust op iemands tenen trapt, zegt dat meer over Nederland dan over hem. Hij moet er de volgende keer maar voor zorgen dat niemand het ziet, ik hoop dat hij zich zo blijft ontwikkelen. Dan worden wij er bij Zweden beter van", aldus Ibrahimovic.
Ik niet. Heb wel proberen de kick-off te kijken, maar het leek me niet veelquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef rubbereend het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die dat Secret Story volgen?
dan is het écht triest gesteldquote:
ehm wat houdt dat in?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
Rubber, je gaat dit jaar met carnaval toch niet zo mag ik hopen:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet echt makkelijk plassenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ligt het te gevoelig?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef borisz het volgende:
DartsHad je iets anders verwacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op basis van de laatste weken wel.quote:
Haha geweldig, ook hoe het wordt uitgelegdquote:
Valt mee. Ik heb je nog kunnen volgen in andere topics.quote:
Nee hoorquote:
Die gaat inderdaad snel op slot. Ik zou hem ook meteen gesloten hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef tong80 het volgende:
Gelijk maar een leuk topic geopend dat snel op slot zal gaan ben ik bang.
René van der Gijp was al vroeg de leukste thuis.
Ja, ik snap de grap wel ja..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef tong80 het volgende:
Is deze leuker Bossie ?
Koos Alberts zoekt een nieuwe uitdaging.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef borisz het volgende:
Wereldbekerfinales vandaag bij het schaatsen.
Aanhebben is 1, heb je ze ook gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst sinds anderhalfjaar de hardloopschoenen weer eens aangehad
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aanhebben is 1, heb je ze ook gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aanhebben is 1, heb je ze ook gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn?
Okee, netjes. Ik moet misschien ook wat aan sport gaan doen. Heb wel een aantal jaren geleden sportschoenen gekocht. Bij Pa thuis staat een loopband en een Spinner. Maar niet zo heel veel gebruik van gemaakt. Ging ook vrij snel daarna het huis uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef borisz het volgende:
[..]
7x 2minuten lopen 1minuut wandelen. Best redelijk weer voor de eerste keer
Ja, de enige beweging die ik krijg is het fietsen naar werk of winkel, maar dat is maar hooguit 15 minuten heen en 15 minuten terug. Meestal minder zelfsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:35 schreef borisz het volgende:
. Daarom is het slim om te blijven bewegen. Al is het maar dat ene wandelingetje van een half uur of die paar simpele oefeningen.
Mooi en maandag ook nog eens dubbel feest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:44 schreef rubbereend het volgende:
Alaaaaaaaaaaaaaf
Zo dweilradio staat op, ik ben al helemaal in de stemming
Ik carnaval al een paar jaar niet meer. Vroeger begonnen en eindigden we op woensdag. Aan optochten meegedaan en in de jeugd-raad van elf gezeten. Het interesseert me niet meer. Heeft met leeftijd te maken denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:44 schreef rubbereend het volgende:
Alaaaaaaaaaaaaaf
Zo dweilradio staat op, ik ben al helemaal in de stemming
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi en maandag ook nog eens dubbel feest.
Dan word je 32 toch?
Dat shirt is leuk ja. Heb ik al een keer hier in Hools gepostquote:Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef appelsientje het volgende:
Toch ff wat foto's spammen van Finn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(er staat, mama leert me ABC en papa leert me PSV)
Dank je welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
Als je een tampon inbrengt.....
Tong
Hij is goed
Mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Dirkie Kuyt
Scoort drie keer tegen Man U (3-0 voorsprong)
Afgelopen (Man U scoort nog eenmaal tegen)quote:
Mooie prestatiequote:Op zondag 6 maart 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Afgelopen (Man U scoort nog eenmaal tegen)
Pelle heeft maar 3 minuten mogen meedoenquote:
Wit of rood? Begin steeds meer in de witte wijn te raken. Vorige week een fles gekocht. Vrij za en zo een glas (of 2) gedronken en afgelopen dagen de fles leeg gedronkenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef borisz het volgende:
Mooie zege en drie punten. Deze wedstrijd levert me ook nog eens een fles wijn op met een weddenschap
Rood. Wit is best lekker maar een droge rode wijn is nog altijd het lekkerstquote:Op zondag 6 maart 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wit of rood? Begin steeds meer in de witte wijn te raken. Vorige week een fles gekocht. Vrij za en zo een glas (of 2) gedronken en afgelopen dagen de fles leeg gedronken
Okee, ik had dus vorige week een witte (iets van 3-4 euro bij de Jumbo, was wel goed te drinken vond ik).quote:Op zondag 6 maart 2011 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Rood. Wit is best lekker maar een droge rode wijn is nog altijd het lekkerst. Het liefst een lekkere complexe wijn met een beetje body. Niet van die simple zuipwijnen maar een goede wijn met smaak, mag soms best een zuurtje in zitten. Erg lekker
===
Pelle kwam in met een tackle en Cvitanich ook. Was niet echt een rode kaart.
Wijn haal ik bij de AH, G&G of de onafhankelijke slijterij. Het meeste bij de G&G. Wij hebben een klantenkaart dus ja dan heb je 10% korting en daarnaast een hoop aanbiedingenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik had dus vorige week een witte (iets van 3-4 euro bij de Jumbo, was wel goed te drinken vond ik).
Okeequote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Wijn haal ik bij de AH, G&G of de onafhankelijke slijterij. Het meeste bij de G&G. Wij hebben een klantenkaart dus ja dan heb je 10% korting en daarnaast een hoop aanbiedingen. Leuke van onze gall en gall is dat ze naast het standaard assortiment ook nog hun eigen wijnen importeren.
Ben er zelf ook erg trots opquote:
ah, dat is ook dit weekeinde? Ja, dan gaat het tegenvallen de NOS kennendequote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat we weinig van de Swim Cup te zien krijgen vanwege WK afstanden in Inzell
mocht wel eens tijd worden...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef borisz het volgende:
Ja, volgende week het laatste schaatsweekend van het seizoen.
dat dusquote:Op zondag 6 maart 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
Ja inmiddels is het fietsen echt begonnen. Dan mag het schaatsen wel klaar zijn ja.
Goedemorgenquote:
Dit is een leuke post van je ole in een week van europees vietbal waar ze niet aan meedoen.quote:
Om in het Carnaval te blijven. 's nachts na vieren ben je spraakzamerquote:
Zat je dilemma's in te vullen tongquote:Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om in het Carnaval te blijven. 's nachts na vieren ben je spraakzamer![]()
Ik las ze.quote:
oh even kijken welkequote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las ze.
Eén verrassend antwoord voor me in Sex.
Houdoe.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef Ole het volgende:
Ik kijk straks nog wel even. Nu eerst 10 km fietsen![]()
later
Grappig dat Doe Maar daarover zong en het al oud vonden. Ze stopten vlak erna. Ik vind het nu snotneusen. Hennie Vrienten vindt dat nu ook denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
Rubber zal waarschijnlijk pas woensdag of donderdag boven water komen, hij is 32 geworden..
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig dat Doe Maar daarover zong en het al oud vonden. Ze stopten vlak erna. Ik vind het nu snotneusen. Hennie Vrienten vindt dat nu ook denk ik
Het heeft volgens mij weleens langer geduurd ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er ooit zo lang niets gepost in Hools ?
Café waar niemand komt terwijl het Carnaval is.
Ik zal geen nostalgisch Hools topic van 5 jaar geleden posten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij weleens langer geduurd ja.
Misschien in MLN< hier in VBL gaat ie op slot vrees ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal geen nostalgisch Hools topic van 5 jaar geleden posten.
Ja zelfs Bjoro komt hier nog maar zeldenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef borisz het volgende:
HOOLS is al een tijdje half dood. Maar goed we leven nog
![]()
En wat dacht je van Lookingforyou ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zelfs Bjoro komt hier nog maar zelden
Ja die ook ja. Ik kreeg nog wel een kort berichtje van haar op Facebook of Hyves vorige week.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat dacht je van Lookingforyou ?
Bjoro dacht ik laatst ook aan.
Die heeft half Camp Nou vol geyoghurt gisterenquote:
Ken je de zanger van INXS nog ? Die hing ook voor de TV.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb er bijna niets van gezien. VOnd het veel fijner om even te lezen en te sudoku-en dan voor de TV te hangen
Het begin is er. Nu volhouden en uitbreiden Borisz.quote:
Natuurlijk weet ik wie het met Paula Yates deed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de zanger van INXS nog ? Die hing ook voor de TV.
En een goeiemorgen.
Lekker Parijs Nice kijken.
Maar begrijp je mijn grapje ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wie het met Paula Yates deed.
Heb laatst nog de CD Kick gekocht
Ja hoor. Het is algemeen wel bekend hoe Hutchenche dood is aangetroffenquote:
Okquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is algemeen wel bekend hoe Hutchenche dood is aangetroffen
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:13 schreef lijpedwerg het volgende:
Goedeavond
[ afbeelding ]
Dus dit is de chat ?
Nee helaas. Een jaar of 3-4 geleden werd er wel veel gepost, maar de gloriedagen van Hools/VBL liggen achter ons.quote:
Ja klopt. Ergens in 2009 is er veel gebeurd, waardoor er veel mensen zijn overgestapt naar een ander voetbalforum.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef lijpedwerg het volgende:
Heb me vandaag op dit fokvoetbal forum aangemeld ,maar wat is het hier rustig zeg !
welk forum dan ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ergens in 2009 is er veel gebeurd, waardoor er veel mensen zijn overgestapt naar een ander voetbalforum.
Als ik dat post krijg ik een ban helaas. Misschien als je googled op Voetbal + forum je het wel kan vindenquote:
Nog aan het bijkomen?quote:
Goeiemorgen.quote:
Nog wat schor en nog last van mn carnavalshoest, mijn voet is nog pijnlijk dus de naweeėn zijn er nog wel jaquote:
Ojaquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef rubbereend het volgende:
Mooi mannetje Sien
en nog dank voor de felicitaties hier
Nee, helaas, Zit gewoon te weinig aanvallend vermogen en snelheid in.quote:
Vriend van me was hier en we hadden het erover dat het in de voorhoede ontbreekt aan echte klasse. Met Lens en Koevermans win je de oorlog niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, helaas, Zit gewoon te weinig aanvallend vermogen en snelheid in.
Terwijl je nu het echte voetbal krijgtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
Nu even lekker lezen met het voetbal op de achtergrond aan
Nee precies.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me was hier en we hadden het erover dat het in de voorhoede ontbreekt aan echte klasse. Met Lens en Koevermans win je de oorlog niet.
Ja weet ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl je nu het echte voetbal krijgt
Doe ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten bos voor straks. Trek het PSV dekbed maar lekker onder je kin.
En daarna handjes boven de dekens.
Klaas Jan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef Againzender het volgende:
Twente laat gewoon zien waarom ze terecht kampioen zijn. Prachtig resulaat!
Maar die kansen voor Ajax, we hebben een spits nodig, wat een kutzooi
Je hebt inderdaad van dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Againzender het volgende:
Nou heb ik de laatste 25 jaar veel wedstrijden gezien van Ajax, vanavond kreeg ik na 30 minuten ook weer dat nare idee dat we gewoon niet gaan scoren. Spel is prima, maar geen afmaker
Ruk.
Maar wel iets om op voort te bouwen. (heeft Van Gaal destijds ook gedaan bestuur)
Heel de avond het Twente topic vermeden.quote:
Ze speelden ook goed, maar Van Gaal werd ook elke keer uitgelachen toen hij net bezig was bij Ajax en na elke verloren wedstrijd zei dat hij een goed Ajax had gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad van dit soort wedstrijden.
Zie Heerenveem - Feyenoord.
Maar dat negatieve commentaar in het wedstrijdtopic terwijl we gewoon goed speelden
Tenminste 1 club die wintquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel de avond het Twente topic vermeden.
Kijk ik in hools post ie de uitslag![]()
No hard feelings
En hoequote:
Mwah er is ook gewoon geen doorkomen aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, helaas, Zit gewoon te weinig aanvallend vermogen en snelheid in.
Engelaar speelde gewoon een prima wedstrijd hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef lijpedwerg het volgende:
berg ,engelaar rutten en ten hag wegwezen bij mij mooie club !!
We hebben een goede spits, die heeft een knie in puin.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef tong80 het volgende:
Een club als PSV verdient betere spitsen. Ajax ook maar als ze eenmaal een goede spits hebben worden ze weggekocht.
Scoor er 20 en je verdient 2 miljoen meer bij een Engelse middenmotor
Ik heb het niet alleen over de wedstrijd van gisteren. Okee we staan bovenaan, maar toch hadden we zomaar een nog beter doelsaldo kunnen hebben..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah er is ook gewoon geen doorkomen aanRangers speelde echt de wedstrijd kapot en PSV kwam er nog een paar keer knap door....... maar gelukkig hebben we Berg
En tja we hebben nu eenmaal geen MessiReis was vanavond erg van pas gekomen
Nog beterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de wedstrijd van gisteren. Okee we staan bovenaan, maar toch hadden we zomaar een nog beter doelsaldo kunnen hebben..
En geen puntverlies geleden tegen Groningen, ADO...quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Tweede keer niet goede suikerwaarde. Is niet zo best vrees ik.
Kan ik verdorie pas over 1,5 week bij de huisarts terecht(ga liever niet naar inloopspreekuur)
Yup. Enige 'positieve' is dat mijn klachten dus wel degelijk een medische oorzaak hebben, en het dus geen aanstellerij is van mijn kant.quote:
Ze heeft nu erg last van haar rug... gaat nu ook halve dagen werken, had ze ook met Finn alleen nu lijkt het wel erger...quote:
Ai dat is niet zo heel erg fijn..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze heeft nu erg last van haar rug... gaat nu ook halve dagen werken, had ze ook met Finn alleen nu lijkt het wel erger...
Hoever zijn jullie nu?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze heeft nu erg last van haar rug... gaat nu ook halve dagen werken, had ze ook met Finn alleen nu lijkt het wel erger...
24 weken, dus al over de helft.... nog ff en dan is de kleine meidquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
24 weken, dus al over de helft.... nog ff en dan is de kleine meider...
Euhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Je weet al dat het een meisje wordt?Je gaat haar toch niet Noor noemen he
. Zal wel bij Finn passen, eigenlijk
Maartjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euhdat wilde ik wel doen.. maar dat mocht niet van Eline...
Dus een andere naam verzinnen
Toen ik het voorstelde vroeg Eline of ik serieus gek was geworden....quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen ik het voorstelde vroeg Eline of ik serieus gek was geworden....
Sorrywordt hem dus niet
Sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik dacht al en begon aan mezelf te twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |