Mijn lever is niet meer geschikt om te doneren wegens mijn drinkgewoonte of Mijn lever is nog gezond
Mensen boven de grote rivieren kunnen geen Carnaval vieren of Dat is een fabeltje
Als ik een te brede scheiding krijg gaat de tondeuze er doorheen Of dat ga ik niet doen
Ik kijk naar Oh Oh Tirol of Dat doe ik niet
Leuk dat Secret Story is geflopt of Wat is daar leuk aan
Hans van Baalen is lelijk of Docters van Leeuwen is lelijk
Hopen dat het allemaal goedkomt met Sunchaser of Wat is er dan met Sunchaser
Louis van Gaal gaat dit seizoen nog ontslagen worden of Die maakt het seizoen af en vertrekt dan
Ik zou me schamen als huisman en mijn vrouw zorgt voor de inkomsten of Ik zou me niet schamen
Ik begrijp waarom het nieuwe album van Blöff zo goed scoort of Ik begrijp daar niks van
Iggy Pop of Johnny Rotten
Mooi dat het schaatsen volgende week stopt en andere sporten de aandacht krijgen of Jammer dat het schaatsseizoen er bijna opzit
Ik zou het winnende doelpunt in de WK-voetbal finale willen scoren of Ik zou Gitarist van de afsluitende act op PinkPop willen zijn
Respect voor bejaardenverzorgsters of Respect voor de man die met Viola Holt is getrouwd en niet wegloopt
Gerrie Kneteman of Michael Boogerd
G*DV*RD*G*VD*RD*MM* als je met een hamer op je duim slaat of SH*TK*TZ***
Het geluid van fluitende vogels 's ochtends in de schemering of Het geluid van de regen als je 's nachts in bed ligt
Carpe Diem of Cést la vie
Galgenhumor of Binnenpretje
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !