waar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
interview daar nu met Ben Wedderman; (livestream/chat)
[..]
Ons land staat bekend om z'n twee-onder-een-kap-woningen, de kliko's gespiegeld met de buren en een grijze Opel Astra voor de deur. Dat is Nederland ongeveer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
we hebben het gewoon te goed hier
ik heb een grijze opel corsa voor de deurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ons land staat bekend om z'n twee-onder-een-kap-woningen, de kliko's gespiegeld met de buren en een grijze Opel Astra voor de deur. Dat is Nederland ongeveer.
herkenbaar, ik denk dat elke vaste volgers van deze reeks het hier mee eens isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:44 schreef tass het volgende:
Mag ik hier even kwijt dat ik me ZO Gigantisch erger aan mensen die op de FP hun totaal kortzichtige meningen posten op de MO nieuws updates en zo.
Of het nou over Egypte, nu goed nieuws in Jemen of Libië is:
"ach het zal wel meevallen met al die dooien"
" ik vind het erger dat ik meer voor benzine moet gaan betalen"
"oei dit is gevaarlijk, nu krijgen we de grote moslim jihad"
etc etc
Ik word er zo moe maar ook boos van, en dan moet ik me echt inhouden, want ik begin er niet meer aan om discussies op de FP te gaan doen. Mensen zijn echt over het algemeen dom en te stom om verder te kijken dan hun neus lang is
Geeft niet, als de buurman em maar niet in het grijs heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb een grijze opel corsa voor de deur
Tuurlijk, maar de timing bevalt me niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wmah websites zijn wel eens down. Zelfs google is wel eens down.
Dat heb ik dus ook he, en ongetwijfeld onterechte paranoia, maar het vertrouwen in normale media is bij mij zo laag, dat ik nu een gevoel heb dat vanalles kan gebeuren in de wereld, zonder dat wij het te weten komen. Maar dat is puur op paranoia gebaseerd gevoel, en ik gok 90% zeker dat het onterecht is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de timing bevalt me niet.
Ben aan m'n project niet-westerse geschiedenis bezigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Twitter is down, en dan valt het hier stil?
Onterecht? Ik pretendeer niet er echt veel verstand van te hebben, maar ik hou het een beetje bij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook he, en ongetwijfeld onterechte paranoia,
Je moet het idd niet overdrijven, maar het kan niet kwaad om op te blijven letten.quote:maar het vertrouwen in normale media is bij mij zo laag, dat ik nu een gevoel heb dat vanalles kan gebeuren in de wereld, zonder dat wij het te weten komen. Maar dat is puur op paranoia gebaseerd gevoel, en ik gok 90% zeker dat het onterecht is.
in deze maatschappij nu moet je i.i.g. sceptisch zijn en tikkie paronoia bijna een must ,.. er gebeurd zat waarover gelogen word ...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook he, en ongetwijfeld onterechte paranoia, maar het vertrouwen in normale media is bij mij zo laag, dat ik nu een gevoel heb dat vanalles kan gebeuren in de wereld, zonder dat wij het te weten komen. Maar dat is puur op paranoia gebaseerd gevoel, en ik gok 90% zeker dat het onterecht is.
En ik maar denken dat Qaddafi mijn internet kapot had gemaakt omdat ik berichten op fok postte die zijn regime niet welgezind warenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
twitter doet het hier weer ( de helft)
nou je het zegt dat had ik gisteren alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Qaddafi mijn internet kapot had gemaakt omdat ik berichten op fok postte die zijn regime niet welgezind waren
weet je zeker dat de tijd klopt , ik zie posts van gisteren waar nu 1 hour ago onder staat ???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef Dance99Vv het volgende:
Zeinobia: RT @sultanalqassemi: Al Jazeera breaking: Multiple reports confirm that military airplanes are bombing protesters in Tripoli. #Libya
1 minute ago via web
alweer ,conformed?
twijfelde ook al daarom en het is daarbij een RTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
weet je zeker dat de tijd klopt , ik zie posts van gisteren waar nu 1 hour ago onder staat ???
doet bij jou http://twitter.com/DutchPaparazzi/libya-live-coverage/ het al ?? hier niet ??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
twijfelde ook al daarom en het is daarbij een RT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |