abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93334221

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | Mama-Mia

2pp0kgm.gifoie_oie_twinkles.gifrkbviq.jpg
stupidfok.GIFmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgzara.jpglandal%201.jpg
avatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpgkerst09.jpg.gif1.jpgCat.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:28:52 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_93334243
Goeie TT :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_93334407
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Goeie TT :D
Ik ben er weg van :W :*
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 00:37:04 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_93334615
Slaap lekker Tombo!

Ik duik er ook zo maar in denk ik.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:02:47 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_93337307
Ik was nog liedjes aan het luisteren.

TVP :7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:08:09 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_93337421
pi_93339537
Mogguh c_/
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_93339644
Goedemorgen :D

Ik heb nu zoveel nieuwe kleren dat ik echt niet weet wat ik aan moet doen :')
pi_93339654
quote:
Ja hè? :) het concert wat ze gaf in Tabernacle in London was live te zien via internet en ik vond het zo mooi! O+ ik vind dat bij haar niet goed het verschil tussen live en niet live te horen is, en dan ben je écht goed.
Kan niet wachten tot 26 maart :D
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 09:02:28 #10
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_93339774
Mogge :W

Zometeen naar de Motorbeurs *O*
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 09:21:10 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93339906
Mogge
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93339928
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:21 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hey Rewimo,
hoe gaat het? Het zal wel raar zijn, zo'n eerste keer opstaan zonder kat ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 09:48:30 #13
13151 crew  Rewimo
pi_93340142
Mja, kl*** dus. Slecht geslapen.

Zometeen gelukkig wat afleiding, Christan heeft een wedstrijd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 09:52:36 #14
163650 Greys
pi_93340183
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Mja, kl*** dus. Slecht geslapen.

Zometeen gelukkig wat afleiding, Christan heeft een wedstrijd.
Ow... ;(
Ik weet nooit zo goed wat te zeggen in dit soort gevallen :@
Vind het écht heel erg voor je :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 09:53:29 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93340191
Moggeh

@rewimo, is je kat overleden? sterkte!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_93340198
w/
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 09:53:54 #17
13151 crew  Rewimo
pi_93340200
Dank je wel :) En dat is echt genoeg hoor, als je zoiets zegt. Meeleven is fijn O+
pi_93340203
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, er valt ook niets te zeggen waardoor je je beter zou kunnen voelen ;( Het is gewoon zo klote!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 09:54:33 #19
13151 crew  Rewimo
pi_93340207
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:53 schreef Ynske het volgende:
Moggeh

@rewimo, is je kat overleden? sterkte!
Ja, we hebben Jamie gisteren in laten slapen ;(
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 09:54:43 #20
163650 Greys
pi_93340209
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
w/
w/ :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93340213
Rewimo... sterkte :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 09:55:38 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93340219
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

was hij zo ziek? arm ding
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93340226
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

awww ;( :*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 09:57:11 #24
163650 Greys
pi_93340240
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel :) En dat is echt genoeg hoor, als je zoiets zegt. Meeleven is fijn O+
Gelukkig :*
En er is ook niets dat anderen kunnen zeggen dat het echt 'beter' maakt he.
Maar potver, wat zal het pijn doen na zo'n lange tijd samen met je beestje. Heb je een mooie foto staan/hangen van Jamie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 09:58:02 #25
163650 Greys
pi_93340251
Ik heb hier en daar een stukkie gemist, maar ben je al in het echt bij dat ene huisje wezen kijken Ll? Die waarvan Ing zei dat je er maar meteen op moest bieden? ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 10:00:50 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93340280
stuiter stuiter

net een gave vacature gezien, zometeen maar op reageren O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93340285
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier en daar een stukkie gemist, maar ben je al in het echt bij dat ene huisje wezen kijken Ll? Die waarvan Ing zei dat je er maar meteen op moest bieden? ;)
Ja toen Ing dat zei waren we voor het eerst geweest, gistermiddag voor de 2e keer :Y
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 10:01:39 #28
13151 crew  Rewimo
pi_93340290
Hij had artrose, Ynske. Hij ging steeds slechter lopen en hij haalde de bak niet altijd meer (op zich niet zo erg hoor, we hadden met liefde nog jaren gedweild). Maar de laatste dagen merkten we dat hij het niet fijn meer had. En dus moesten we hem laten gaan :'(

Ik mis hem vreselijk. Jamie was echt met afstand de liefste kat die ik ooit gehad heb O+ Zo'n kat waarmee je een "klik" hebt. Die je komt troosten als je verdriet hebt en precies je stemming aanvoelt. En dat was vanaf de eerste keer dat ik hem zag al zo. Hele gesprekken kon ik met hem voeren, ik kreeg altijd antwoord O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 10:02:58 #29
13151 crew  Rewimo
pi_93340310
En nu gaan we dus maar voetballen. Tot straks!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 10:06:05 #30
163650 Greys
pi_93340354
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja toen Ing dat zei waren we voor het eerst geweest, gistermiddag voor de 2e keer :Y
Oeh oeh en? Gaat het wat worden dus? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 10:06:20 #31
163650 Greys
pi_93340358
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:02 schreef Rewimo het volgende:
En nu gaan we dus maar voetballen. Tot straks!
Tot straks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93340360
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh oeh en? Gaat het wat worden dus? :o
Ik weet het nog niet, moeten we nog ff goed bekijken aangezien het wel een superleuk huis is, ook qua ligging en mogelijkheden maar er moet wel veel gebeuren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 10:09:31 #33
163650 Greys
pi_93340395
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet, moeten we nog ff goed bekijken aangezien het wel een superleuk huis is, ook qua ligging en mogelijkheden maar er moet wel veel gebeuren
En heb je al een beetje het idee voor hoeveel geld (hoef het niet te weten, als jij het maar weet ;) ) je het wellicht zou kúnnen krijgen? En of er dan ruimte in het budget blijft om wellicht e.e.a. te laten doen ipv zelf doen? Want je hebt idd wel allebei gewoon een baan enzo, je kunt niet zomaar een paar maanden gaan hakken, breken en klussen.

Keuken laten zetten gaat snel. Badkamer, is ie heel erg? Of zou je dat evt. over twee jaar kunnen doen en nu eerst met wat schilderen en andere spulletjes wat leuker maken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93340456
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:09 schreef Greys het volgende:

[..]

En heb je al een beetje het idee voor hoeveel geld (hoef het niet te weten, als jij het maar weet ;) ) je het wellicht zou kúnnen krijgen? En of er dan ruimte in het budget blijft om wellicht e.e.a. te laten doen ipv zelf doen? Want je hebt idd wel allebei gewoon een baan enzo, je kunt niet zomaar een paar maanden gaan hakken, breken en klussen.

Keuken laten zetten gaat snel. Badkamer, is ie heel erg? Of zou je dat evt. over twee jaar kunnen doen en nu eerst met wat schilderen en andere spulletjes wat leuker maken?
Oh er kan wel 'wat' af hoor, waardoor het voor zo'n huis echt helemaal niet duur is. Goeie ligging, bouwkundig in orde, geen last van vocht of ellende, buitenboel is allemaal netjes, op 2 raampjes (dakkapel) na overal dubbel glas. Maar goed, we hebben ff dus rondje met aankoopmakelaar gedaan gister, en gewoon de basics om het weer een beetje van deze tijd te krijgen (badkamer, keuken, leidingwerk, meterkast, plafonds bovenverdieping, vloer beneden) zit je qua verbouwing al snel rond de 30k
pi_93340459
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Hij had artrose, Ynske. Hij ging steeds slechter lopen en hij haalde de bak niet altijd meer (op zich niet zo erg hoor, we hadden met liefde nog jaren gedweild). Maar de laatste dagen merkten we dat hij het niet fijn meer had. En dus moesten we hem laten gaan :'(

Ik mis hem vreselijk. Jamie was echt met afstand de liefste kat die ik ooit gehad heb O+ Zo'n kat waarmee je een "klik" hebt. Die je komt troosten als je verdriet hebt en precies je stemming aanvoelt. En dat was vanaf de eerste keer dat ik hem zag al zo. Hele gesprekken kon ik met hem voeren, ik kreeg altijd antwoord O+
:* !
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 10:19:41 #36
163650 Greys
pi_93340520
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh er kan wel 'wat' af hoor, waardoor het voor zo'n huis echt helemaal niet duur is. Goeie ligging, bouwkundig in orde, geen last van vocht of ellende, buitenboel is allemaal netjes, op 2 raampjes (dakkapel) na overal dubbel glas. Maar goed, we hebben ff dus rondje met aankoopmakelaar gedaan gister, en gewoon de basics om het weer een beetje van deze tijd te krijgen (badkamer, keuken, leidingwerk, meterkast, plafonds bovenverdieping, vloer beneden) zit je qua verbouwing al snel rond de 30k
Dat loopt idd altijd aardig in de papieren.
Wij hebben hier destijds:

- CV ketel van de garage (leidingen liepen dus onder de tuin door..) naar de zolder laten verhuizen
- boiler uit de keuken naar de zolder verhuisd met al het bijbehorende leidingwerk natuurlijk
- verwarming en stopcontacten op zolder laten aanleggen
- andere keuken er in
- beneden andere vloer (boven gewoon vloerbedekking er uit, andere er in)
- open haard weer werkend laten maken, veilig rookkanaal en schoorsteen enzo

En toen hebben we de badkamer maar laten zitten. Maar eigenlijk was dat een domme beslissing, want van 'dat doen we later wel' kwam dus nooit iets terecht :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93340583
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:

[..]

- CV ketel van de garage (leidingen liepen dus onder de tuin door..) naar de zolder laten verhuizen
- boiler uit de keuken naar de zolder verhuisd met al het bijbehorende leidingwerk natuurlijk
- andere keuken er in

En toen hebben we de badkamer maar laten zitten. Maar eigenlijk was dat een domme beslissing, want van 'dat doen we later wel' kwam dus nooit iets terecht :')
Nee ik ken het _O-

Maarja, das dus even de afweging... het is verder gewoon echt geen bouwval en bouwkundig (voor zover dat te zien was) en qua glas, CV ketel en buitenboel erg netjes. Maar je ziet en merkt van binnen gewoon dat er een bejaarde woonde en alles dus gewoon écht heel gedateerd is, en alles maar gewoon op de meest simpele manier is gedaan. In de keuken oud leidingwerk gewoon afgedopt en laten zitten, meterkastje met 2 (!) stoppen, geen aardlek etc.

Dus ja, dan gaat het hard, qua materiaal heb je keuken misschien voor 5 of 6k, badkamer ook zoiets wellicht.

Maar het is vooral het netjes wegwerken van al die leidingen, de plafonds (is boven een soort kartonboard ofzo), vloeren etc. wat veel kost. Badkamer kost ook gewoon meer aan arbeid e.d. omdat we een andere kamer op zouden offeren om daar een badkamer van te maken, en wat nu badkamer is een toilet :D Dus dan schiet het ook alweer omhoog omdat je vloertje moet laten leggen in die kamer, afvoer er in, leidingen door laten trekken etc. etc.
pi_93340617
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee ik ken het _O-

Maarja, das dus even de afweging... het is verder gewoon echt geen bouwval en bouwkundig (voor zover dat te zien was) en qua glas, CV ketel en buitenboel erg netjes. Maar je ziet en merkt van binnen gewoon dat er een bejaarde woonde en alles dus gewoon écht heel gedateerd is, en alles maar gewoon op de meest simpele manier is gedaan. In de keuken oud leidingwerk gewoon afgedopt en laten zitten, meterkastje met 2 (!) stoppen, geen aardlek etc.

Dus ja, dan gaat het hard, qua materiaal heb je keuken misschien voor 5 of 6k, badkamer ook zoiets wellicht.

Maar het is vooral het netjes wegwerken van al die leidingen, de plafonds (is boven een soort kartonboard ofzo), vloeren etc. wat veel kost. Badkamer kost ook gewoon meer aan arbeid e.d. omdat we een andere kamer op zouden offeren om daar een badkamer van te maken, en wat nu badkamer is een toilet :D Dus dan schiet het ook alweer omhoog omdat je vloertje moet laten leggen in die kamer, afvoer er in, leidingen door laten trekken etc. etc.
Dat weg laten werken zijn op moment genoeg mensen voor die het met liefde en lage prijs doen ;)
Vloertje leggen als in beton storten of tegelen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93340641
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat weg laten werken zijn op moment genoeg mensen voor die het met liefde en lage prijs doen ;)
Vloertje leggen als in beton storten of tegelen?
Beton wss, op zo'n zwaluwplaat ondergrondje ofzo. Badkamer op een houten vloer lijkt me niet zo'n best idee :+

En natuurlijk is er voor alles wel iemand die het wellicht goedkoop kan, maar goed... ik wil ook wel dat het goed gebeurt dus ga ook niet puur op prijs shoppen zeg maar. En het is niet alleen dat, dus alle 'goedkopere beetjes' bij elkaar kom je denk ik nog zo op 25k uit dan.
pi_93340679
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beton wss, op zo'n zwaluwplaat ondergrondje ofzo. Badkamer op een houten vloer lijkt me niet zo'n best idee :+

En natuurlijk is er voor alles wel iemand die het wellicht goedkoop kan, maar goed... ik wil ook wel dat het goed gebeurt dus ga ook niet puur op prijs shoppen zeg maar. En het is niet alleen dat, dus alle 'goedkopere beetjes' bij elkaar kom je denk ik nog zo op 25k uit dan.
:D heb dus geen idee of beton kan vandaar mijn vraag ;)
Beton is niet enorm duur alleen als je echt een klein beetje nodig hebt moet je vragen of ze het een keer brengen als ze toch in de buurt zijn..dat scheelt een klap voorrij kosten.
pi_93340701
Nou ja ik was niet van plan het allemaal zelf te gaan doen ofzo (zoals ik al zei; t moet wel goed gebeuren :') :+ ), dus dat soort details hou ik me niet echt mee bezig :)

Nu nog ff 2 anderen bekijken :W
pi_93340724
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja ik was niet van plan het allemaal zelf te gaan doen ofzo (zoals ik al zei; t moet wel goed gebeuren :') :+ ), dus dat soort details hou ik me niet echt mee bezig :)

Nu nog ff 2 anderen bekijken :W
:W veel plezier met kijken!
pi_93340924
TT O+

En Ll nog flink aan het huizen sjoppen! ^O^

Ik kon vandaag eens uitslapen... wakker om 9 uur. :') Maar dat bleek achteraf wel weer handig omdat net de TNT voor de deur stond met 5 vogelhuisjes. _O- Kan ik vanmiddag meteen mijn moeder blij maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93340977
Die vogelhuisjes zijn kei cool! O+
pi_93341153
:O
Zo lunchen met vriendinnen *O* En erna maar even naar H&M, heb van de week mn kledingkast opgeruimd en ik heb echt bijna al mn spijkerbroeken weg kunnen gooien _O-
pi_93341181
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef tombolafan het volgende:
:O
Zo lunchen met vriendinnen *O* En erna maar even naar H&M, heb van de week mn kledingkast opgeruimd en ik heb echt bijna al mn spijkerbroeken weg kunnen gooien _O-
:o te groot/klein/versleten?
Ze hebben nu echt overal sale dus shopse :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 11:02:15 #47
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93341349
nog iemand een tip waar ik uitsteekvormpjes kan scoren voor koekjes te steken?
blokker had ze niet meer
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93341365
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o te groot/klein/versleten?
Ze hebben nu echt overal sale dus shopse :P
Te groot :Y Ook andere broeken, rokken enzo :')
Had mn dunste skinny jeans aan en alle broeken die erover heen aan konden en nog bijna afzakten gingen weg :P
Heb nog 1 spijkerbroek nu :|W
pi_93341370
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef Ynske het volgende:
nog iemand een tip waar ik uitsteekvormpjes kan scoren voor koekjes te steken?
blokker had ze niet meer
Hema :Y
pi_93341404
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Had mn dunste skinny jeans aan en alle broeken die erover heen aan konden en nog bijna afzakten gingen weg :P
:D thanks voor herinneren waarom ik niet nog heel veel meer ga afvallen _O- dan kan ik echt alles wegmikken.
Veel stretch ook? Want dat is helemaal drama hier, 1x aan is meteen wassen anders zakt het af.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 11:04:59 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93341407
quote:

[..]

lekker toch :Y
ik mag ook weer gaan shoppen, alleen nieuwe broek zakt niet van mn kont af
en 1 rok, nog even en ik kan weer in een oude rok
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 11:05:17 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93341417
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hema :Y
das een goeie, strakjes ff naar binnen vliegen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 11:05:50 #53
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93341432
hoef geen boodschappen te doen vandaag O+ ze worden gebracht door mn paps en mams, zo lief!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93341484
quote:

[..]

Herkenbaar 'probleem'. Ik houd de boel omhoog met een riem maar bij sommige broeken is de pasvorm nu echt eruit. Binnenkort mijn kledingkast ook maar eens flink gaan opruimen en dan shopzin vinden. Ik houd niet van winkelen. :')

Maarre... veel plezier Tombo! :W
Ik ga vanmiddag naar de verjaardag van mijn petekind.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 11:13:35 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93341616
wat een ontzettende mooie lentedag buiten O+
balkondeur open, zonnetje naar binnen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93341630
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D thanks voor herinneren waarom ik niet nog heel veel meer ga afvallen _O- dan kan ik echt alles wegmikken.
Veel stretch ook? Want dat is helemaal drama hier, 1x aan is meteen wassen anders zakt het af.
Nee, niet eens stretch, echt gewoon duidelijk te groot :|W
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

lekker toch :Y
ik mag ook weer gaan shoppen, alleen nieuwe broek zakt niet van mn kont af
en 1 rok, nog even en ik kan weer in een oude rok
Op zich lekker, maar niet voor mn portemonnee :P
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:14:07 #57
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93341631
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:13 schreef Ynske het volgende:
wat een ontzettende mooie lentedag buiten O+
balkondeur open, zonnetje naar binnen
Het zeikt hier met bakjes uit de hemel :')

Mogguh trouwens :W
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_93341646
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Herkenbaar 'probleem'. Ik houd de boel omhoog met een riem maar bij sommige broeken is de pasvorm nu echt eruit. Binnenkort mijn kledingkast ook maar eens flink gaan opruimen en dan shopzin vinden. Ik houd niet van winkelen. :')

Maarre... veel plezier Tombo! :W
Ik ga vanmiddag naar de verjaardag van mijn petekind.
have fun :W
Ik ga er ook vandoor, tot later :W
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:16:51 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_93341712
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:

Het zeikt hier met bakjes uit de hemel :')

Mogguh trouwens :W
Hier is het ook balkondeur open en regen naar binnen -O-
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:17:17 #60
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93341725
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:

[..]

- andere keuken er in

Daar hebben wij ook 9 jaar mee "gewacht" , of beter gezegd; geen zin aan :')

Maar spannend Ll, ik hoop echt dat jullie er serieus werk van gaan maken.
Tis echt een leuk en ruim huis, iets waar je nog jaren mee vooruit kan en waar je dmv verbouwen ook mee kunt gaan verdienen :Y
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:19:19 #61
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93341781
Have fun Cat en Tombo *O*
pi_93342151
Pingoo vond gister dat ie nog makkelijk onder de bank kon :') En op zich had ie gelijk, alleen dat bekkie werd wel een beetje scheef getrokken _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 11:35:22 #63
163650 Greys
pi_93342205
:D Dat muiltje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93342270
Ik ga eens uitzoeken hoe ik een fotoboek aan moet maken...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:40:16 #65
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93342303
Die oortjes :D O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 11:47:38 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93342515
dat kopke O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93342821
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef Oognip het volgende:
Pingoo vond gister dat ie nog makkelijk onder de bank kon :') En op zich had ie gelijk, alleen dat bekkie werd wel een beetje scheef getrokken _O-
[ afbeelding ]
_O- _O- O+

Leuk is dat, als ze groter worden en er dan achter komen dat een plekje wat eerst prima ging nu opeens niet meer past. _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 12:03:25 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93342977
@cat

ff een foonfotoke
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93343118
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:03 schreef Ynske het volgende:
@cat

ff een foonfotoke
[ afbeelding ]
Mijn knullie. O+
Hij hangt er mooi! Ik krijg nog regelmatig complimenten over mijn drieluik. Ben er nog steeds superblij mee. :Y
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 12:08:36 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93343147
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn knullie. O+
Hij hangt er mooi! Ik krijg nog regelmatig complimenten over mijn drieluik. Ben er nog steeds superblij mee. :Y
mooi zo O+

donderdag was t ff funest, de hele zaal lag vol met ballonnen :X zoals je ook in de reflectie ziet...
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93343548
Adele-set fire to the rain op de radio O+
pi_93343563
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

mooi zo O+

donderdag was t ff funest, de hele zaal lag vol met ballonnen :X zoals je ook in de reflectie ziet...
Echt enorm gaaf Ynske, krijg je er veel reacties/werk op en van?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:22:05 #73
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93343599
quote:
@cat

ff een foonfotoke
[ afbeelding ]
Aaaaaw, Satsu O+
pi_93343679
^O^ voor de dames die zo goed aan het afvallen zijn ga zo door of hou het zo vul in wat voor jou voor toepassing is.

Ik kom alleen maar aan maar dat mag ik nu ook.
pi_93344078
mogguh
sterkte rewimo
pi_93344655
BAM!
pi_93344935
quote:
@cat

ff een foonfotoke
[ afbeelding ]
O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 13:13:15 #78
13151 crew  Rewimo
pi_93345143
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:37 schreef asfalthooligan het volgende:
mogguh
sterkte rewimo
Dank je wel :)

We zijn er weer. En... ze hebben gewonnen *O* De tweede wedstrijd op rij zowaar. Dat zijn we helemaal niet gewend :') 5-2 en Christan heeft bijna gescoord. Ik wacht nog altijd met spanning op zijn eerste doelpunt :+
pi_93345314
Mag hij dan kiezen wat jullie eten?
Missen de andere katten Jamie ook? Of hebben ze niks door.
Sterkte ermee he gemis zal nog een lange tijd merkbaar zijn. Probeer aan de mooie momenten samen te denken en aan het goede leven dat hij gehad heeft. Is makkelijker gezegd dan gedaan maar het hielp mij wel bij Boy daar kon ik wel vrede mee hebben.
Met Snowy had ik absoluut geen vrede
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 13:21:43 #80
13151 crew  Rewimo
pi_93345431
We eten broodjes want we gaan zwemmen vanavond ;) Maar hij mocht wel zelf iets kiezen bij de bakker :D

Ik heb er inderdaad wel vrede mee, want het is gewoon beter voor Jamie. Maar dat maakt het gemis niet minder natuurlijk :{
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:22:18 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93345454
Feli Rewimo, met het bijna doeltpunt :+

Mist Beauty Jamie nu ook? Hoe oud is ze eiks?

Hier pokkenpestgadverklutweer, met bijbehorend humeur :')
Maar wel de boodschapjes binnen 8-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 13:24:39 #82
13151 crew  Rewimo
pi_93345550
Nee, die merkt er niks van. Ze is nu 10 denk ik.

Het is wel stil hoor, zonder de begroetingen van Jamie...
pi_93345552
Hier is het droog maar ik vraag mij af voor hoelang nog.
Het ziet er erg somber en grijs uit
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:27:01 #84
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93345632
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:

Vreselijk he? ;(

Is Beauty een echte rasFold?
pi_93345706
De buurjongen van mijn ouders is aan het drummen en zingen.
Echt vrolijk word ik er niet van.
pi_93345768
Het is ook pleurisweer hier ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 13:30:38 #87
13151 crew  Rewimo
pi_93345770
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Vreselijk he? ;(

Is Beauty een echte rasFold?
Ja, ze komt van dezelfde cattery als Jamie.

We gaan na de zomer eens kijken of we een paar asielzoekertjes een nieuw thuis kunnen bieden. En eigenlijk wil ik wel weer een foldkater. Maar dat zien we dan wel weer.
pi_93345927
Kom ik net benden denk ik boy op de bank te zien liggen is het mijn tas.
Vergeten ben ik hem nog niet

@rewimo is een fold een aftakking van de Britse korthaar?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 februari 2011 @ 13:39:08 #89
13151 crew  Rewimo
pi_93346051
Scottish Fold is een apart ras, maar ze worden wel altijd gekruist met Britse kortharen. Dit omdat het gen voor de oortjes eigenlijk een defect is, en daar mag dus niet mee doorgefokt worden. Je weet dus niet van tevoren wat er uit een nestje komt, kan zowel Scottish Straight als Scottish Fold zijn. Na ongeveer 3 weken vouwen de oortjes om. Of niet :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 13:42:56 #90
163650 Greys
pi_93346154
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Het is ook pleurisweer hier ;(
Met bakken uit de hemel ;(
Ik verregende totaal toen ik veel te veel geld in het dorp uit ging geven net aan kleren die ik waarschijnlijk toch nooit al zal doen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 13:43:53 #91
163650 Greys
pi_93346182
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:39 schreef Rewimo het volgende:
Scottish Fold is een apart ras, maar ze worden wel altijd gekruist met Britse kortharen. Dit omdat het gen voor de oortjes eigenlijk een defect is, en daar mag dus niet mee doorgefokt worden. Je weet dus niet van tevoren wat er uit een nestje komt, kan zowel Scottish Straight als Scottish Fold zijn. Na ongeveer 3 weken vouwen de oortjes om. Of niet :)
Ja dat leerde ik van de week bij DogsCats 101 op tv :Y
Dat het een kraakbeen defect is en als je er mee doorfokt, dat ze dan ook op andere plekken dan alleen in de oortjes een defect in het kraakbeen krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93346209
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik verregende totaal toen ik veel te veel geld in het dorp uit ging geven net aan kleren die ik waarschijnlijk toch nooit al zal doen :')
_O-

vrouw! :*
pi_93346227
Aha nu snap ik het. Vandaar dat ik ze al zo op BK vond lijken
@greys wat heb je allemaal gekocht en net zoveel uitgegeven als oognip?

Ik heb ook nieuwe kleren aan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 13:46:03 #94
163650 Greys
pi_93346236
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

_O-

vrouw! :*
:D :@
Maar ze staan wel leuk in de kast.
Op het hangertje...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:46:15 #95
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93346243
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

Ik heb mezelf opgelegd dat ik vandaag echt de auto es moet wassen en ik heb zoooo geen zin ;(
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:46:41 #96
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93346255
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Op het hangertje...
Foto? *O*
pi_93346283
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Foto? *O*
Ja weer met doorschijnend ondergoed :Y) :9
pi_93346286
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Foto? *O*
+1
pi_93346295
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Op het hangertje...
Anders is het ook zo zonde van die grote kast natuurlijk, dat ding moet ook gevuld worden :+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 13:49:04 #100
163650 Greys
pi_93346339
Ik heb van die hele girly-girly kleren gekocht.
Jurkjes met bloemetjes enzeau. En het past allemaal prima en het staat ook leuk, maar ik zie mezelf er niet in naar het werk gaan en eigenlijk zijn er maar weinig gelegenheden voor zoiets _O-

Misschien dat ik er straks eentje naar Vivi aan doe.

Oh en nog een soort trui, maar dan dun, voorjaarsachtig. Ook met kleurtjes (ik en kleurtjes :D ) en zo'n hele wijde hals waardoor hij altijd afzakt. Zodat jullie dan in DTH weer kunnen vragen of ik het niet koud heb!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 13:49:27 #101
163650 Greys
pi_93346353
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Anders is het ook zo zonde van die grote kast natuurlijk, dat ding moet ook gevuld worden :+
Ik heb een heel kleine kast, echt _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93346367
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb een heel kleine kast, echt _O-
Oh :')

Nou dan weet ik ook geen excuses meer voor je hoor :+
pi_93346380
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb van die hele girly-girly kleren gekocht.
Jurkjes met bloemetjes enzeau. En het past allemaal prima en het staat ook leuk, maar ik zie mezelf er niet in naar het werk gaan en eigenlijk zijn er maar weinig gelegenheden voor zoiets _O-

Misschien dat ik er straks eentje naar Vivi aan doe.

Oh en nog een soort trui, maar dan dun, voorjaarsachtig. Ook met kleurtjes (ik en kleurtjes :D ) en zo'n hele wijde hals waardoor hij altijd afzakt. Zodat jullie dan in DTH weer kunnen vragen of ik het niet koud heb!
fijn dat je aan ons denkt! :7
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:52:46 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93346451
Zo is ze he? Onze Krees O+
pi_93346500
Maar je hebt ook weekenden greys dan kun je alle kleurtjes aan.

Ik moest voor mijn schoonouders bij de makro de BK pannenset kopen.
Vriend vond het nogal prijzig maar nu weet ik niet meer wat ik voor onze BK pannen betaald heb. Ik vond het wel meevallen (177,31 voor 5 pannen)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:56:29 #106
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93346546
Ik ga de auto wassen :W
pi_93346593
Ik ga boodschappen halen :9
pi_93346956
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:

Is Beauty ook een kat? Ik dacht dat je geen katten meer had nu?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:09:42 #109
163650 Greys
pi_93346989
Een paar van de dingen:

Dat afzak trui ding met kleurtjes.
Ik zag alleen dat dat witte op de voorkant van kant is en dus doorschijnt :')

Blouse (nu vind ik hem eigenlijk te truttig)

Jurkje (Boor vindt hem mooi!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93347045
Vind alles leuk Greys én jou staat het!

Het truitje vind ik wel het mooiste :Y
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:11:32 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_93347051
Boor :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:12:21 #112
163650 Greys
pi_93347072
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:11 schreef APK het volgende:
Boor :')
Ja, die is helemaal in de ban van die friemeltjes die aan dat jurkje hangen :')
Misschien als ik dat ding aan doe dat ie zo achter me aan huppelt naar de dierenarts _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93347082
Leuke kleren Greys! :)
pi_93347093
Wel ja het spoelt en ik sta buiten een koffer te monteren boeiend
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:13:05 #115
163650 Greys
pi_93347106
Dank u! Maar misschien toch nog iets te zomers _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:13:47 #116
6941 APK
Factual, I think.
pi_93347130
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:12 schreef Greys het volgende:

Misschien als ik dat ding aan doe dat ie zo achter me aan huppelt naar de dierenarts _O-
Is die jurk niet te klein, of is Boor heel groot? :+
pi_93347159
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Dank u! Maar misschien toch nog iets te zomers _O-
Haha ja voor nu wel ja _O- in een van mijn nieuwe shirtjes heb ik vette inkijk :{ 'vroeger' (lees: voor gisteren) lette ik altijd heel erg dat ik geen inkijk had, maar nu wilde ik wat vrouwelijker gekleed dus dan moest ik er maar aan geloven. Niet dat dat perse moet natuurlijk, maar toch :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:14:41 #118
163650 Greys
pi_93347167
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:11 schreef Ml-etje het volgende:
Vind alles leuk Greys én jou staat het!

Het truitje vind ik wel het mooiste :Y
Ja die vind ik eigenlijk ook het leukst :D
Alleen daar moet dus wel echt iets onder, want enorm afzakgehalte en doorschijnend aan de voorkant (en dat laatste had ik in de winkel niet op gelet, ik ben niet zo'n shopper, wil zsm weer klaar zijn).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:15:20 #119
163650 Greys
pi_93347195
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef APK het volgende:

[..]

Is die jurk niet te klein, of is Boor heel groot? :+
Te klein? :o
Of te kort, bedoel je? Allebei niet in elk geval.
Ik zou deze zélfs nog wel naar mijn werk aan mogen ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:16:36 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_93347245
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef Greys het volgende:

Te klein? :o
Of te kort, bedoel je? Allebei niet in elk geval.
Ik zou deze zélfs nog wel naar mijn werk aan mogen ;)
Oh, dan is Boor behoorlijk groot :7
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:16:51 #121
163650 Greys
pi_93347253
Ik heb hem ook aan nu, maar een aan-foto in de spiegel lukt niet, dan zie je alleen maar flits.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:17:39 #122
163650 Greys
pi_93347285
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef APK het volgende:

[..]

Oh, dan is Boor behoorlijk groot :7
Hm, volgens mij niet groter dan een gemiddelde kat?
Misschien vertekent het omdat die foto zo van boven is genomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:18:28 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_93347319
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem ook aan nu, maar een aan-foto in de spiegel lukt niet, dan zie je alleen maar flits.
Dan moet je de camera op armafstand houden en andersom een foto nemen :Y
pi_93347345
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die vind ik eigenlijk ook het leukst :D
Alleen daar moet dus wel echt iets onder, want enorm afzakgehalte en doorschijnend aan de voorkant (en dat laatste had ik in de winkel niet op gelet, ik ben niet zo'n shopper, wil zsm weer klaar zijn).
Joh zo'n hemdje eronder en klaar toch?
Die heb je vast wel in huis ;)
pi_93347371
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Moest lachen :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:20:42 #126
163650 Greys
pi_93347393
*knip*

[ Bericht 58% gewijzigd door Greys op 26-02-2011 14:32:20 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:21:09 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_93347402
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:18 schreef APK het volgende:

Dan moet je de camera op armafstand houden en andersom een foto nemen :Y
Wel uitkijken dat je bingo wings niet op de foto komen overigens :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:21:51 #128
163650 Greys
pi_93347418
Ik zal wel weer een provinciaaltje zijn, maar... bingo wings??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 14:23:46 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93347477
Whoot, sta best groot in de krant :o :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93347484
Gave foto van Boor! O+
Bedoelt APK het slappe vel onder je bovenarmen (als je dat hebt :+)
pi_93347498
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:23 schreef Ynske het volgende:
Whoot, sta best groot in de krant :o :D
:D Linkje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 14:24:52 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93347506
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Echt enorm gaaf Ynske, krijg je er veel reacties/werk op en van?
yepz, ook aardig weer wat verzoekjes liggen O+
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:24:56 #133
6941 APK
Factual, I think.
pi_93347510
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel weer een provinciaaltje zijn, maar... bingo wings??
Dat flabby spul dat oudere vrouwen onder hun bovenarmen hebben hangen, zichtbaar als ze hun arm opsteken en heel hard 'Bingo!' roepen :')
pi_93347573
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:24 schreef APK het volgende:

[..]

Dat flabby spul dat oudere vrouwen onder hun bovenarmen hebben hangen, zichtbaar als ze hun arm opsteken en heel hard 'Bingo!' roepen :')
_O- hele goede voor mijn oma die de pest heeft aan haar "flubberarmen" _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 14:27:10 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93347584
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:24 schreef Oognip het volgende:

[..]

:D Linkje!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93347620
Gaaf Yns!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:29:18 #137
163650 Greys
pi_93347657
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:24 schreef APK het volgende:

[..]

:') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:31:48 #138
163650 Greys
pi_93347722
Hmz, benieuwd hoe lang het jurkje het vol houdt, want Boor rent de hele tijd Yayyyyyy, sliertjes!!! achter me aan :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:32:35 #139
163650 Greys
pi_93347747
Ynske wordt beroemd *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:39:31 #140
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93348033
Wat leuk Yns :D

En bingowings...je zal het maar hebben _O-
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:39:59 #141
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93348049
Greys, ik vind je kleren echt gaaf! Vooral die "truttige" blouse *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:42:29 #142
163650 Greys
pi_93348138
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik vind je kleren echt gaaf! Vooral die "truttige" blouse *O*
Op een spijkerbroek is ie al wat minder truttig :Y
En dank je :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:48:44 #143
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93348359
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Op een spijkerbroek is ie al wat minder truttig :Y
En dank je :*
Jaaaa, met een paar leuke laarsen eronder ben je helemaal Tha BombBeeb 8-)

Ik heb de hele inboedel van m'n Tante op MP gezet en ik heb het er maar druk mee geloof ik :')
pi_93348421
Ik heb zo'n last van mijn rug dus ik ga even liggen :W
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 14:52:04 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93348477
gave kleren Greys!

hoe vaker ik naar die foto kijk, hoe meer dat t mee begint te vallen :D
maar had eerste wel zoiets van :X :X :X
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 februari 2011 @ 14:57:54 #146
163650 Greys
pi_93348723
Vanavond weer onbeperkt drank in het Secret Story huis, dat worden weer leuke caps vanavond laat _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:58:43 #147
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93348765
Ik vind 't een leuke actiefoto Yns :Y

Succes met de rug Oognip :P

Vannacht tot half 5 gesingstard (moest natuurlijk alvast weer ff oefenen :7 ), de nodige wijntjes daarbij en om half 10 alweer wakker door de wekker van meneer I. , die vervolgens tot 11 uur bleef liggen }:|
Ik word oud geloof ik :')
En dan vanavond ook nog een verjaardag -O-
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:04:49 #148
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93349015
:D Yns, tof!
En Greys, dat eerste truitje vind ik ook heel tof, de rest is echt niet mijn smaak maar het staat je vast heel leuk :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:05:06 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93349023
Oh hier regent het ook dat het zeikt :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 februari 2011 @ 15:05:42 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_93349047
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier regent het ook dat het zeikt :r
hier nu ook terwijl t zo'n lekker weer was vanmorgen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_93349173
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
Vanavond weer onbeperkt drank in het Secret Story huis, dat worden weer leuke caps vanavond laat _O-
Ben jij 1 van de 2 kijkers van dat programma :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')