Ja hè?quote:
Ow...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Mja, kl*** dus. Slecht geslapen.
Zometeen gelukkig wat afleiding, Christan heeft een wedstrijd.
Ja, we hebben Jamie gisteren in laten slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:53 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
@rewimo, is je kat overleden? sterkte!
was hij zo ziek? arm dingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, we hebben Jamie gisteren in laten slapen
awwwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, we hebben Jamie gisteren in laten slapen
Gelukkigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Dank je welEn dat is echt genoeg hoor, als je zoiets zegt. Meeleven is fijn
Ja toen Ing dat zei waren we voor het eerst geweest, gistermiddag voor de 2e keerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier en daar een stukkie gemist, maar ben je al in het echt bij dat ene huisje wezen kijken Ll? Die waarvan Ing zei dat je er maar meteen op moest bieden?
Oeh oeh en? Gaat het wat worden dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja toen Ing dat zei waren we voor het eerst geweest, gistermiddag voor de 2e keer
Tot straks!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:02 schreef Rewimo het volgende:
En nu gaan we dus maar voetballen. Tot straks!
Ik weet het nog niet, moeten we nog ff goed bekijken aangezien het wel een superleuk huis is, ook qua ligging en mogelijkheden maar er moet wel veel gebeurenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh oeh en? Gaat het wat worden dus?
En heb je al een beetje het idee voor hoeveel geld (hoef het niet te weten, als jij het maar weetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, moeten we nog ff goed bekijken aangezien het wel een superleuk huis is, ook qua ligging en mogelijkheden maar er moet wel veel gebeuren
Oh er kan wel 'wat' af hoor, waardoor het voor zo'n huis echt helemaal niet duur is. Goeie ligging, bouwkundig in orde, geen last van vocht of ellende, buitenboel is allemaal netjes, op 2 raampjes (dakkapel) na overal dubbel glas. Maar goed, we hebben ff dus rondje met aankoopmakelaar gedaan gister, en gewoon de basics om het weer een beetje van deze tijd te krijgen (badkamer, keuken, leidingwerk, meterkast, plafonds bovenverdieping, vloer beneden) zit je qua verbouwing al snel rond de 30kquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En heb je al een beetje het idee voor hoeveel geld (hoef het niet te weten, als jij het maar weet) je het wellicht zou kúnnen krijgen? En of er dan ruimte in het budget blijft om wellicht e.e.a. te laten doen ipv zelf doen? Want je hebt idd wel allebei gewoon een baan enzo, je kunt niet zomaar een paar maanden gaan hakken, breken en klussen.
Keuken laten zetten gaat snel. Badkamer, is ie heel erg? Of zou je dat evt. over twee jaar kunnen doen en nu eerst met wat schilderen en andere spulletjes wat leuker maken?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Hij had artrose, Ynske. Hij ging steeds slechter lopen en hij haalde de bak niet altijd meer (op zich niet zo erg hoor, we hadden met liefde nog jaren gedweild). Maar de laatste dagen merkten we dat hij het niet fijn meer had. En dus moesten we hem laten gaan
Ik mis hem vreselijk. Jamie was echt met afstand de liefste kat die ik ooit gehad hebZo'n kat waarmee je een "klik" hebt. Die je komt troosten als je verdriet hebt en precies je stemming aanvoelt. En dat was vanaf de eerste keer dat ik hem zag al zo. Hele gesprekken kon ik met hem voeren, ik kreeg altijd antwoord
Dat loopt idd altijd aardig in de papieren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh er kan wel 'wat' af hoor, waardoor het voor zo'n huis echt helemaal niet duur is. Goeie ligging, bouwkundig in orde, geen last van vocht of ellende, buitenboel is allemaal netjes, op 2 raampjes (dakkapel) na overal dubbel glas. Maar goed, we hebben ff dus rondje met aankoopmakelaar gedaan gister, en gewoon de basics om het weer een beetje van deze tijd te krijgen (badkamer, keuken, leidingwerk, meterkast, plafonds bovenverdieping, vloer beneden) zit je qua verbouwing al snel rond de 30k
Nee ik ken hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat loopt idd altijd aardig in de papieren.
Wij hebben hier destijds:
- CV ketel van de garage (leidingen liepen dus onder de tuin door..) naar de zolder laten verhuizen
- boiler uit de keuken naar de zolder verhuisd met al het bijbehorende leidingwerk natuurlijk
- verwarming en stopcontacten op zolder laten aanleggen
- andere keuken er in
- beneden andere vloer (boven gewoon vloerbedekking er uit, andere er in)
- open haard weer werkend laten maken, veilig rookkanaal en schoorsteen enzo
En toen hebben we de badkamer maar laten zitten. Maar eigenlijk was dat een domme beslissing, want van 'dat doen we later wel' kwam dus nooit iets terecht
Dat weg laten werken zijn op moment genoeg mensen voor die het met liefde en lage prijs doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik ken het
Maarja, das dus even de afweging... het is verder gewoon echt geen bouwval en bouwkundig (voor zover dat te zien was) en qua glas, CV ketel en buitenboel erg netjes. Maar je ziet en merkt van binnen gewoon dat er een bejaarde woonde en alles dus gewoon écht heel gedateerd is, en alles maar gewoon op de meest simpele manier is gedaan. In de keuken oud leidingwerk gewoon afgedopt en laten zitten, meterkastje met 2 (!) stoppen, geen aardlek etc.
Dus ja, dan gaat het hard, qua materiaal heb je keuken misschien voor 5 of 6k, badkamer ook zoiets wellicht.
Maar het is vooral het netjes wegwerken van al die leidingen, de plafonds (is boven een soort kartonboard ofzo), vloeren etc. wat veel kost. Badkamer kost ook gewoon meer aan arbeid e.d. omdat we een andere kamer op zouden offeren om daar een badkamer van te maken, en wat nu badkamer is een toiletDus dan schiet het ook alweer omhoog omdat je vloertje moet laten leggen in die kamer, afvoer er in, leidingen door laten trekken etc. etc.
Beton wss, op zo'n zwaluwplaat ondergrondje ofzo. Badkamer op een houten vloer lijkt me niet zo'n best ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat weg laten werken zijn op moment genoeg mensen voor die het met liefde en lage prijs doen
Vloertje leggen als in beton storten of tegelen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beton wss, op zo'n zwaluwplaat ondergrondje ofzo. Badkamer op een houten vloer lijkt me niet zo'n best idee![]()
En natuurlijk is er voor alles wel iemand die het wellicht goedkoop kan, maar goed... ik wil ook wel dat het goed gebeurt dus ga ook niet puur op prijs shoppen zeg maar. En het is niet alleen dat, dus alle 'goedkopere beetjes' bij elkaar kom je denk ik nog zo op 25k uit dan.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja ik was niet van plan het allemaal zelf te gaan doen ofzo (zoals ik al zei; t moet wel goed gebeuren![]()
), dus dat soort details hou ik me niet echt mee bezig
Nu nog ff 2 anderen bekijken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:52 schreef tombolafan het volgende:
Zo lunchen met vriendinnenEn erna maar even naar H&M, heb van de week mn kledingkast opgeruimd en ik heb echt bijna al mn spijkerbroeken weg kunnen gooien
Te grootquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]te groot/klein/versleten?
Ze hebben nu echt overal sale dus shopse
Hemaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef Ynske het volgende:
nog iemand een tip waar ik uitsteekvormpjes kan scoren voor koekjes te steken?
blokker had ze niet meer
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Te grootOok andere broeken, rokken enzo
Had mn dunste skinny jeans aan en alle broeken die erover heen aan konden en nog bijna afzakten gingen weg
Heb nog 1 spijkerbroek nu
lekker tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had mn dunste skinny jeans aan en alle broeken die erover heen aan konden en nog bijna afzakten gingen weg
das een goeie, strakjes ff naar binnen vliegenquote:
Herkenbaar 'probleem'. Ik houd de boel omhoog met een riem maar bij sommige broeken is de pasvorm nu echt eruit. Binnenkort mijn kledingkast ook maar eens flink gaan opruimen en dan shopzin vinden. Ik houd niet van winkelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet eens stretch, echt gewoon duidelijk te grootquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]thanks voor herinneren waarom ik niet nog heel veel meer ga afvallen
dan kan ik echt alles wegmikken.
Veel stretch ook? Want dat is helemaal drama hier, 1x aan is meteen wassen anders zakt het af.
Op zich lekker, maar niet voor mn portemonneequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker toch
ik mag ook weer gaan shoppen, alleen nieuwe broek zakt niet van mn kont af
en 1 rok, nog even en ik kan weer in een oude rok
Het zeikt hier met bakjes uit de hemelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:13 schreef Ynske het volgende:
wat een ontzettende mooie lentedag buiten
balkondeur open, zonnetje naar binnen
have funquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar 'probleem'. Ik houd de boel omhoog met een riem maar bij sommige broeken is de pasvorm nu echt eruit. Binnenkort mijn kledingkast ook maar eens flink gaan opruimen en dan shopzin vinden. Ik houd niet van winkelen.![]()
Maarre... veel plezier Tombo!![]()
Ik ga vanmiddag naar de verjaardag van mijn petekind.
Hier is het ook balkondeur open en regen naar binnenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zeikt hier met bakjes uit de hemel![]()
Mogguh trouwens
Daar hebben wij ook 9 jaar mee "gewacht" , of beter gezegd; geen zin aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat loopt idd altijd aardig in de papieren.
Wij hebben hier destijds:
- CV ketel van de garage (leidingen liepen dus onder de tuin door..) naar de zolder laten verhuizen
- boiler uit de keuken naar de zolder verhuisd met al het bijbehorende leidingwerk natuurlijk
- verwarming en stopcontacten op zolder laten aanleggen
- andere keuken er in
- beneden andere vloer (boven gewoon vloerbedekking er uit, andere er in)
- open haard weer werkend laten maken, veilig rookkanaal en schoorsteen enzo
En toen hebben we de badkamer maar laten zitten. Maar eigenlijk was dat een domme beslissing, want van 'dat doen we later wel' kwam dus nooit iets terecht
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef Oognip het volgende:
Pingoo vond gister dat ie nog makkelijk onder de bank konEn op zich had ie gelijk, alleen dat bekkie werd wel een beetje scheef getrokken
[ afbeelding ]
Mijn knullie.quote:
mooi zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn knullie.![]()
Hij hangt er mooi! Ik krijg nog regelmatig complimenten over mijn drieluik. Ben er nog steeds superblij mee.
Echt enorm gaaf Ynske, krijg je er veel reacties/werk op en van?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
mooi zo
donderdag was t ff funest, de hele zaal lag vol met ballonnenzoals je ook in de reflectie ziet...
Aaaaaw, Satsuquote:
Dank je welquote:
Vreselijk he?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die merkt er niks van. Ze is nu 10 denk ik.
Het is wel stil hoor, zonder de begroetingen van Jamie...
Ja, ze komt van dezelfde cattery als Jamie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Vreselijk he?![]()
Is Beauty een echte rasFold?
Met bakken uit de hemelquote:
Ja dat leerde ik van de week bij DogsCats 101 op tvquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:39 schreef Rewimo het volgende:
Scottish Fold is een apart ras, maar ze worden wel altijd gekruist met Britse kortharen. Dit omdat het gen voor de oortjes eigenlijk een defect is, en daar mag dus niet mee doorgefokt worden. Je weet dus niet van tevoren wat er uit een nestje komt, kan zowel Scottish Straight als Scottish Fold zijn. Na ongeveer 3 weken vouwen de oortjes om. Of niet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Met bakken uit de hemel
Ik verregende totaal toen ik veel te veel geld in het dorp uit ging geven net aan kleren die ik waarschijnlijk toch nooit al zal doen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Met bakken uit de hemel
Ik verregende totaal toen ik veel te veel geld in het dorp uit ging geven net aan kleren die ik waarschijnlijk toch nooit al zal doen
Foto?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ze staan wel leuk in de kast.
Op het hangertje...
Anders is het ook zo zonde van die grote kast natuurlijk, dat ding moet ook gevuld wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ze staan wel leuk in de kast.
Op het hangertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |