Ik heb een heel kleine kast, echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders is het ook zo zonde van die grote kast natuurlijk, dat ding moet ook gevuld worden
fijn dat je aan ons denkt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb van die hele girly-girly kleren gekocht.
Jurkjes met bloemetjes enzeau. En het past allemaal prima en het staat ook leuk, maar ik zie mezelf er niet in naar het werk gaan en eigenlijk zijn er maar weinig gelegenheden voor zoiets
Misschien dat ik er straks eentje naar Vivi aan doe.
Oh en nog een soort trui, maar dan dun, voorjaarsachtig. Ook met kleurtjes (ik en kleurtjes) en zo'n hele wijde hals waardoor hij altijd afzakt. Zodat jullie dan in DTH weer kunnen vragen of ik het niet koud heb!
Is Beauty ook een kat? Ik dacht dat je geen katten meer had nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die merkt er niks van. Ze is nu 10 denk ik.
Het is wel stil hoor, zonder de begroetingen van Jamie...
Ja, die is helemaal in de ban van die friemeltjes die aan dat jurkje hangenquote:
Is die jurk niet te klein, of is Boor heel groot?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Ja, die is helemaal in de ban van die friemeltjes die aan dat jurkje hangen
Misschien als ik dat ding aan doe dat ie zo achter me aan huppelt naar de dierenarts
Haha ja voor nu wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Dank u! Maar misschien toch nog iets te zomers
Ja die vind ik eigenlijk ook het leukstquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:11 schreef Ml-etje het volgende:
Vind alles leuk Greys én jou staat het!
Het truitje vind ik wel het mooiste
Te klein?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is die jurk niet te klein, of is Boor heel groot?
Oh, dan is Boor behoorlijk grootquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
Te klein?
Of te kort, bedoel je? Allebei niet in elk geval.
Ik zou deze zélfs nog wel naar mijn werk aan mogen
Hm, volgens mij niet groter dan een gemiddelde kat?quote:
Dan moet je de camera op armafstand houden en andersom een foto nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem ook aan nu, maar een aan-foto in de spiegel lukt niet, dan zie je alleen maar flits.
Joh zo'n hemdje eronder en klaar toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vind ik eigenlijk ook het leukst
Alleen daar moet dus wel echt iets onder, want enorm afzakgehalte en doorschijnend aan de voorkant (en dat laatste had ik in de winkel niet op gelet, ik ben niet zo'n shopper, wil zsm weer klaar zijn).
Moest lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die is helemaal in de ban van die friemeltjes die aan dat jurkje hangen
Misschien als ik dat ding aan doe dat ie zo achter me aan huppelt naar de dierenarts
Wel uitkijken dat je bingo wings niet op de foto komen overigensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:18 schreef APK het volgende:
Dan moet je de camera op armafstand houden en andersom een foto nemen
yepz, ook aardig weer wat verzoekjes liggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt enorm gaaf Ynske, krijg je er veel reacties/werk op en van?
Dat flabby spul dat oudere vrouwen onder hun bovenarmen hebben hangen, zichtbaar als ze hun arm opsteken en heel hard 'Bingo!' roepenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel weer een provinciaaltje zijn, maar... bingo wings??
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat flabby spul dat oudere vrouwen onder hun bovenarmen hebben hangen, zichtbaar als ze hun arm opsteken en heel hard 'Bingo!' roepen
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat flabby spul dat oudere vrouwen onder hun bovenarmen hebben hangen, zichtbaar als ze hun arm opsteken en heel hard 'Bingo!' roepen
Op een spijkerbroek is ie al wat minder truttigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik vind je kleren echt gaaf! Vooral die "truttige" blouse
Jaaaa, met een paar leuke laarsen eronder ben je helemaal Tha BombBeebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een spijkerbroek is ie al wat minder truttig
En dank je
hier nu ook terwijl t zo'n lekker weer was vanmorgenquote:
Ben jij 1 van de 2 kijkers van dat programmaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
Vanavond weer onbeperkt drank in het Secret Story huis, dat worden weer leuke caps vanavond laat
3 fans kijken er, en familie en vrienden van de deelnemers, en Greys is dr 1 vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij 1 van de 2 kijkers van dat programma
nee, zing eens?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je de nieuwe megahit al gehoord
voor wat ik meekreeg vonden ze dat zelf welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zette de radio vandaag pas om 14.30 aan, heb jij Timur en Ramon geluisterd Ll?
Was de uitzending echt zo waardeloos?
Misschien volgende week, al istie dan natuurlijk niet echt 'nieuw' meer... JVT heeft gewoon een beetje pech dat de Foo's net deze week met dr nieuwe single komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaw ik had gehoopt op Elektrotechniek
Nee heel klein stukje in de auto gehoord net, verder nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zette de radio vandaag pas om 14.30 aan, heb jij Timur en Ramon geluisterd Ll?
Was de uitzending echt zo waardeloos?
Ik heb het echt pas gehoord vanaf dat ze weggingen, jammer genoegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor wat ik meekreeg vonden ze dat zelf wel
maarja, volgende week issie natuurlijk al 2 weken 'oud'... eigenlijk zijn de megahits toch altijd nog maar net uit... paar daagjes ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het echt pas gehoord vanaf dat ze weggingen, jammer genoeg![]()
En idd ik gok wel dat de JVT nog megahit wordt Ll, dat moet haast wel, wat een killertrack is dat
Ja das waar, gelukkig krijgt ie zo ook wel airplay zatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maarja, volgende week issie natuurlijk al 2 weken 'oud'... eigenlijk zijn de megahits toch altijd nog maar net uit... paar daagjes ofzo
Zet m ff op pauze, de wasmachinequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:37 schreef Ynske het volgende:
douchen als de wasmachine op de badkamer aanstaat is niet een heel goed idee he?
quote:
Waarom niet eigenlijk? Ik doe dat zo vaakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:37 schreef Ynske het volgende:
douchen als de wasmachine op de badkamer aanstaat is niet een heel goed idee he?
Als ie dan water pakt heb jij geen koud water meer toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Ik doe dat zo vaak
Gelijk overstekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie dan water pakt heb jij geen koud water meer toch?
Ik douche altijd zo heet dat ik t amper merk![]()
Ik ga die Foo Fighters nu ff kijken, wil jij dan de nieuwe PJ Harvey zien?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Hij had artrose, Ynske. Hij ging steeds slechter lopen en hij haalde de bak niet altijd meer (op zich niet zo erg hoor, we hadden met liefde nog jaren gedweild). Maar de laatste dagen merkten we dat hij het niet fijn meer had. En dus moesten we hem laten gaan
Ik mis hem vreselijk. Jamie was echt met afstand de liefste kat die ik ooit gehad hebZo'n kat waarmee je een "klik" hebt. Die je komt troosten als je verdriet hebt en precies je stemming aanvoelt. En dat was vanaf de eerste keer dat ik hem zag al zo. Hele gesprekken kon ik met hem voeren, ik kreeg altijd antwoord
Oh god, ja Rewimo, ik weet hoe het voelt. Ik mis mijn Celeste nog steeds (en hoor of zie haar vaak net zo in de hoek van m'n oog). Onze eerste Brits blauwe poes. Heel veel sterkte hé.
Ja eigenlijk wel hé... niet zo verwonderlijk ook. het album zou weer het wat hardere werk moeten worden, dus ben benieuwd of het dan meer de grunge kant op gaat, of meer raggende gitaruuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dit best wel naar Nirvana neigen, vooral het refrein
Ik heb dat zinnetje van What if I take my problems to the United Nations echt dag en nacht in mn hoofdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
PJ is leuk, lekker zweverig, mellow, laidback
Ik heb altijd het idee gehad dat ze hard hun best deden om niet als Nirvana te klinken dus ik vind het nu wel weer es leuk ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel hé... niet zo verwonderlijk ook. het album zou weer het wat hardere werk moeten worden, dus ben benieuwd of het dan meer de grunge kant op gaat, of meer raggende gitaruuuuuuuuuh
vanwege het vocht dacht ik, omdat hij op de badkamer naast de douche staat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Ik doe dat zo vaak
Ik vind vooral het truitje en de jurk erg leuk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Een paar van de dingen:
Dat afzak trui ding met kleurtjes.
Ik zag alleen dat dat witte op de voorkant van kant is en dus doorschijnt
[ afbeelding ]
Blouse (nu vind ik hem eigenlijk te truttig)
[ afbeelding ]
Jurkje (Boor vindt hem mooi!)
[ afbeelding ]
Die zullen wel overal staan, ik sta dr ieg nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
De Jeugd staat trouwens op Lowlands oh-oh
Wat leuk Yns!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef Ynske het volgende:
gave kleren Greys!
hoe vaker ik naar die foto kijk, hoe meer dat t mee begint te vallen
maar had eerste wel zoiets van![]()
![]()
Klopt ja, ook wel netjes vind ik... dat Dave niet via de 'erfenis' van Nirvana bekend wilde worden met de Foo's.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat ze hard hun best deden om niet als Nirvana te klinken dus ik vind het nu wel weer es leuk ja!
Let England Shake.quote:
Nou ja, toch is het niet raar, ze maakten die muziek toch met zn drietjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt ja, ook wel netjes vind ik... dat Dave niet via de 'erfenis' van Nirvana bekend wilde worden met de Foo's.
Ik ga spotify eens een slinger gevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Let England Shake.
Ik weet niet of je het hele album wat vindt hoor.
Hou je van Radiohead?
Dan moet je Stories of the City Stories of the Sea checken, doet Tom Yorke op mee op een paar tracks. En dat is haar meest toegankelijke album imo.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga spotify eens een slinger geven
Mooi! Dan word het zo tijd voor nieuwe voorjaarskaarsjes!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef Ynske het volgende:
@strega, je laatste kaarsjes gaan nu aan
I smell spring in the air! (en in Yns!)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Douchen, mooie kleertjes, makeuppen, kaarsjes...
Yns?
Dat wordt batsen... je vergeet ook nog het 'scheren'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Douchen, mooie kleertjes, makeuppen, kaarsjes...
Yns?
Same herequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
I smell alleen maar miezerige regen in the air
Godverdomme neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wordt batsen... je vergeet ook nog het 'scheren'
oh oh-oh, hedde gij al gebatst op zn grieks?
Ja, ik jammer genoeg ook, ik visualiseerde het maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
I smell alleen maar miezerige regen in the air
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |