Ik heb een heel kleine kast, echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders is het ook zo zonde van die grote kast natuurlijk, dat ding moet ook gevuld worden
fijn dat je aan ons denkt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb van die hele girly-girly kleren gekocht.
Jurkjes met bloemetjes enzeau. En het past allemaal prima en het staat ook leuk, maar ik zie mezelf er niet in naar het werk gaan en eigenlijk zijn er maar weinig gelegenheden voor zoiets
Misschien dat ik er straks eentje naar Vivi aan doe.
Oh en nog een soort trui, maar dan dun, voorjaarsachtig. Ook met kleurtjes (ik en kleurtjes) en zo'n hele wijde hals waardoor hij altijd afzakt. Zodat jullie dan in DTH weer kunnen vragen of ik het niet koud heb!
Is Beauty ook een kat? Ik dacht dat je geen katten meer had nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die merkt er niks van. Ze is nu 10 denk ik.
Het is wel stil hoor, zonder de begroetingen van Jamie...
Ja, die is helemaal in de ban van die friemeltjes die aan dat jurkje hangenquote:
Is die jurk niet te klein, of is Boor heel groot?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Ja, die is helemaal in de ban van die friemeltjes die aan dat jurkje hangen
Misschien als ik dat ding aan doe dat ie zo achter me aan huppelt naar de dierenarts
Haha ja voor nu wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Dank u! Maar misschien toch nog iets te zomers
Ja die vind ik eigenlijk ook het leukstquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:11 schreef Ml-etje het volgende:
Vind alles leuk Greys én jou staat het!
Het truitje vind ik wel het mooiste
Te klein?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is die jurk niet te klein, of is Boor heel groot?
Oh, dan is Boor behoorlijk grootquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
Te klein?
Of te kort, bedoel je? Allebei niet in elk geval.
Ik zou deze zélfs nog wel naar mijn werk aan mogen
Hm, volgens mij niet groter dan een gemiddelde kat?quote:
Dan moet je de camera op armafstand houden en andersom een foto nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem ook aan nu, maar een aan-foto in de spiegel lukt niet, dan zie je alleen maar flits.
Joh zo'n hemdje eronder en klaar toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vind ik eigenlijk ook het leukst
Alleen daar moet dus wel echt iets onder, want enorm afzakgehalte en doorschijnend aan de voorkant (en dat laatste had ik in de winkel niet op gelet, ik ben niet zo'n shopper, wil zsm weer klaar zijn).
Moest lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die is helemaal in de ban van die friemeltjes die aan dat jurkje hangen
Misschien als ik dat ding aan doe dat ie zo achter me aan huppelt naar de dierenarts
Wel uitkijken dat je bingo wings niet op de foto komen overigensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:18 schreef APK het volgende:
Dan moet je de camera op armafstand houden en andersom een foto nemen
yepz, ook aardig weer wat verzoekjes liggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt enorm gaaf Ynske, krijg je er veel reacties/werk op en van?
Dat flabby spul dat oudere vrouwen onder hun bovenarmen hebben hangen, zichtbaar als ze hun arm opsteken en heel hard 'Bingo!' roepenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik zal wel weer een provinciaaltje zijn, maar... bingo wings??
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat flabby spul dat oudere vrouwen onder hun bovenarmen hebben hangen, zichtbaar als ze hun arm opsteken en heel hard 'Bingo!' roepen
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat flabby spul dat oudere vrouwen onder hun bovenarmen hebben hangen, zichtbaar als ze hun arm opsteken en heel hard 'Bingo!' roepen
Op een spijkerbroek is ie al wat minder truttigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik vind je kleren echt gaaf! Vooral die "truttige" blouse
Jaaaa, met een paar leuke laarsen eronder ben je helemaal Tha BombBeebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een spijkerbroek is ie al wat minder truttig
En dank je
hier nu ook terwijl t zo'n lekker weer was vanmorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |