quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
TT![]()
![]()
@Evie which F word? Fuck, Funk, Fist, Feyenoord, Fin, etc
1 na laatstequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
TT![]()
![]()
@Evie which F word? Fuck, Funk, Fist, Feyenoord, Fin, etc
Ohquote:
thnxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
OhIk zal het niet meer zeggen voor deze ene keer omdat jij het bent.
Bos =/= Cleopatraquote:
MIquote:
Zijn natuurlijk weer geen foto's vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
ooit in een bad melk gelegen als Cleopatra idd
Ik houd van geen foto'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk weer geen foto's van
Wil je erover praten?quote:
Zijn ex flirtte de hele tijd met hem en hij deed er niks aan en het bleek net dat hij met haar had gezoend toen ik een keer niet mee was met stappen.quote:
Dikke knuffel voor je!quote:
Ai, dat is kut.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Zijn ex flirtte de hele tijd met hem en hij deed er niks aan en het bleek net dat hij met haar had gezoend toen ik een keer niet mee was met stappen.
Dooddoener: Kop op, je bent nog jongquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Zijn ex flirtte de hele tijd met hem en hij deed er niks aan en het bleek net dat hij met haar had gezoend toen ik een keer niet mee was met stappen.
Not nicequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Precies pas als je tegen de dertig loopt en dan nog single bent, Dan moet je je pas zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dooddoener: Kop op, je bent nog jong
Tijd voor een hele set nieuwe vrienden: welkom in Singlesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef xSummergirlx het volgende:
Jullie zijn wel echt lief.Ik vind het wel heel erg, want zijn ex was ook nog eens een goede vriendin van mij.
27, dan loop ik toch nog niet tegen de dertig aan he? Toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies pas als je tegen de dertig loopt en dan nog single bent, Dan moet je je pas zorgen gaan maken
Ik ben weer een aan Bridget Jones' Diary begonnen. Vermakelijke singledertigerslectuurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies pas als je tegen de dertig loopt en dan nog single bent, Dan moet je je pas zorgen gaan maken
Nee, dan kom je net kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
27, dan loop ik toch nog niet tegen de dertig aan he? Toch?
Dat is gewoonweg shitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik begin mij ook steeds meer zorgen te maken ik ben al bijna 29quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dan kom je net kijken
Ik bereik over 2 weken de grens van 30
27, hele mooie leeftijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
27, dan loop ik toch nog niet tegen de dertig aan he? Toch?
Jeej?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
Zometeen Huppelmuts op Radio ONZ
Ben ik even gerustgesteld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is shit. Maar ja het klinkt hard, maar dat gebeurt volgens mij wel snel op die leeftijd. Wat het niet minder kut maakt natuurlijkquote:
Ik vind het eigenlijk wel fijn zo in de 30quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Natuurlijk doet het wel pijn, maar dat is over een paar weken over en dat besef ik ook goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is shit. Maar ja het klinkt hard, maar dat gebeurt volgens mij wel snel op die leeftijd. Wat het niet minder kut maakt natuurlijk
Jammer dat het radio isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
Huppelmuts.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
Ach het is wel een mooie "mijlpaal"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik even gerustgesteld.
Is echt serieus ook een leeftijd waar ik tegen op zie, 30
Hier ga je wel genoeg afleiding krijgen door aandacht van de single mannen die eigenlijk veel te oud voor je zijn, maar graag minimaal even in je broekje zouden voelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:48 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Natuurlijk doet het wel pijn, maar dat is over een paar weken over en dat besef ik ook goed.
Dan moet je er niet aan beginnen he, eerst zorgen dat je er zelf weer helemaal boven op komt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach het is wel een mooie "mijlpaal"
En dat ik nu geen relatie heb, vind ik niet zo erg. Ik heb het nu psychisch gewoon te zwaar om een serieuze relatie te kunnen beginnen.
ken dat soort exxen..... kankerhoerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Op naar de volgende mijlpaal 40quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach het is wel een mooie "mijlpaal"
En dat ik nu geen relatie heb, vind ik niet zo erg. Ik heb het nu psychisch gewoon te zwaar om een serieuze relatie te kunnen beginnen.
Nee precies.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je er niet aan beginnen he, eerst zorgen dat je er zelf weer helemaal boven op komt.
Inderdaad, bah, slet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
ken dat soort exxen..... kankerhoeren
Ahh, KANKERquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
ken dat soort exxen..... kankerhoeren
Dat zijn ze dan alleen om het kapot te trachten te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef xSummergirlx het volgende:
Jullie zijn wel echt lief.Ik vind het wel heel erg, want zijn ex was ook nog eens een goede vriendin van mij.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fijn zo in de 30
Waarom zijn wij eigenlijk niet getrouwd?quote:
Bro's before ho'squote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zijn ze dan alleen om het kapot te trachten te maken
Op moment dat er zoiets is dan zal je moeten kiezen , of voor vriendschap of voor liefde
Ach ik zal het ook waarschijnlijk wel gewoon lekker gaan vinden. Daarnaast voel ik me gewoon meestal gewoon pas een jaar of 25.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fijn zo in de 30
Hoi Jofuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa, en weer eens klaar met werken, en Bulletstorm gehaald
Twee dagen geleden al uitgespeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa, en weer eens klaar met werken, en Bulletstorm gehaald
ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zijn wij eigenlijk niet getrouwd?
Ik voel me eigenlijk leeftijdloos. Ik bedoel, ik sta er nooit bij stil. Heb geen idee hoe iemand van mijn leeftijd zich zou moeten voelen volgens de regels. Bestaat er ueberhaupt wel zoiets behalve een hokje 'dertiger' dat door anderen beschreven is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik zal het ook waarschijnlijk wel gewoon lekker gaan vinden. Daarnaast voel ik me gewoon meestal gewoon pas een jaar of 25.
Et voila, daarom niet.quote:
Toen was ie nog nieteens uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Twee dagen geleden al uitgespeeld.
Als ik ooit ga scheiden ben jij de eerste die het hoortquote:
Maar mee eens en te begrijpenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk leeftijdloos. Ik bedoel, ik sta er nooit bij stil. Heb geen idee hoe iemand van mijn leeftijd zich zou moeten voelen volgens de regels. Bestaat er ueberhaupt wel zoiets behalve een hokje 'dertiger' dat door anderen beschreven is?
Pfffff, hoe filosofisch voor de vrijdagavond
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik ooit ga scheiden ben jij de eerste die het hoort
En wanneer krijg ik het dan te horen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
Als ik ooit ga scheiden ben jij de eerste die het hoort
Na dat het hier gepost isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer krijg ik het dan te horen?
Als de papieren om de mat vallenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na JB!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is fijn, Ik heb eigenlijk geen contact met de buurman, weet alleen zijn voornaam. Zelfs als ik hem in de stad zou tegen komen, zou ik hem niet herkennenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn nieuwe buurvrouw is gezelligbeter dan de vorige
quote:
nouja tis eigenlijk mn huisgenote gezien we de wc en douche delen, en vond t zelf niet leuk dat ik hier kwam en niemand ff zich voor kwam stellen, de wasmachine staat in hok voor haar deur en hoorde geluid dus heb ff aangeklopt, me voorgesteld, eea uitgelegd etcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is fijn, Ik heb eigenlijk geen contact met de buurman, weet alleen zijn voornaam. Zelfs als ik hem in de stad zou tegen komen, zou ik hem niet herkennen
Okeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja tis eigenlijk mn huisgenote gezien we de wc en douche delen, en vond t zelf niet leuk dat ik hier kwam en niemand ff zich voor kwam stellen, de wasmachine staat in hok voor haar deur en hoorde geluid dus heb ff aangeklopt, me voorgesteld, eea uitgelegd etc
Poetsprobleem?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ja met mijn huisgenote kan ik wel redelijk goed overweg. Al heeft ze af en toe wel moeite met mijn poetsproblemen.
Ik heb gewoon moeite om alles goed schoon te krijgen en te houden. Krijg daar wel hulp bij, maar die kunnen niet 24 per dag mij controleren.quote:
Ken wel mensen die dat beeld voor je kunnen relativeren hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite om alles goed schoon te krijgen en te houden. Krijg daar wel hulp bij, maar die kunnen niet 24 per dag mij controleren.
Ach mijn huis is ook niet superschoon. Het is gewoon dat ik geen zin heb om schoon te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite om alles goed schoon te krijgen en te houden. Krijg daar wel hulp bij, maar die kunnen niet 24 per dag mij controleren.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ken wel mensen die dat beeld voor je kunnen relativeren hoor
Maar ja jij woont alleen. Jij zou het ook niet prettig vinden als je haren van iemand anders in de wasbak tegen komt. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach mijn huis is ook niet superschoon. Het is gewoon dat ik geen zin heb om schoon te maken
Wat is je probleem met schoonmaken dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja jij woont alleen. Jij zou het ook niet prettig vinden als je haren van iemand anders in de wasbak tegen komt. Bijvoorbeeld.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja jij woont alleen. Jij zou het ook niet prettig vinden als je haren van iemand anders in de wasbak tegen komt. Bijvoorbeeld.
NIet goed schoonmaken, Of bijvoorbeeld koffie zetten een beetje knoeien en dat vergeten weg te poetsen. (wat ik onbewust doe)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is je probleem met schoonmaken dan?
Doen we ook wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ikproberen duidelijk afspraken te maken met je huisgenoot
Wat voor een?quote:
dat is een poetsprobleem? dan moet ik ook nodig in therapie. En m'n pa nog veel harderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet goed schoonmaken, Of bijvoorbeeld koffie zetten een beetje knoeien en dat vergeten weg te poetsen. (wat ik onbewust doe)
.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is een poetsprobleem? dan moet ik ook nodig in therapie. En m'n pa nog veel harder
Doe eens een plaatjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
ESP LTD EC-1000T of ESP LTD EC-401FM
dan is het niet jouw poetsprobleem, maar haar smetvrees o.i.d. dat een probleem is. Dat soort dingen vergeten is mannen eigenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Mijn huisgenote ondervind daar veel last van ja.
Dat is eerder een vergeetachtigheidsprobleemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet goed schoonmaken, Of bijvoorbeeld koffie zetten een beetje knoeien en dat vergeten weg te poetsen. (wat ik onbewust doe)
Ja precies. We moeten zo veel mogelijk rekening met elkaar leren te houden, ookal hebben we alletwee psychische problemen (we wonen niets voor niets binnen een GGZ) Maar over haar toestand doe ik natuurlijk GEEN uitspraken)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan is het niet jouw poetsprobleem, maar haar smetvrees o.i.d. dat een probleem is. Dat soort dingen vergeten is mannen eigen
Neemt niet weg dat je er best rekening mee mag houden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is een poetsprobleem? dan moet ik ook nodig in therapie. En m'n pa nog veel harder
Jullie maken nu al een fantastisch koppel samen.quote:
Die zwarte is wel mooiquote:
je begint je zorgen te maken hč?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie maken nu al een fantastisch koppel samen.
AirwiN is jaloehoersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie maken nu al een fantastisch koppel samen.
Ik kan weliswaar geen gitaar spelen, maar deze zou ik best wel een keer in mijn handen willlen hebben.quote:
Klopt, ik heb geen idee welke van de vele vrouwen die mij nu aanbidden ik dan moet gaan kiezen.quote:
Ik ben meer van van de Les Paul modellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan weliswaar geen gitaar spelen, maar deze zou ik best wel een keer in mijn handen willlen hebben.
[ afbeelding ]
De gitaar (of een replica) van Brian May
Ik ben niet zo van de gitarenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan weliswaar geen gitaar spelen, maar deze zou ik best wel een keer in mijn handen willlen hebben.
[ afbeelding ]
De gitaar (of een replica) van Brian May
Okee. Maar ja die van Brian is redelijk uniek. Het origineel heeft hij samen met zijn vader gemaakt. Geen fabrieksgitaar of een in de winkel gekochtequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben meer van van de Les Paul modellen.
Je hoeft niet te kiezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen idee welke van de vele vrouwen die mij nu aanbidden ik dan moet gaan kiezen.
Daarom ben je zeker al 10 jaar gelukkig getrouwd en heb je 2 schatten van kinderen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kiezen
Maar diep in je hart weet je dat het allemaal niet uitmaakt, want geen enkele vrouw haalt het bij mij
Heeft MissMSX kinderen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom ben je zeker al 10 jaar gelukkig getrouwd en heb je 2 schatten van kinderen?
Het zijn helemaal geen schattenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom ben je zeker al 10 jaar gelukkig getrouwd en heb je 2 schatten van kinderen?
Doeiquote:
Mooi op tijd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eindelijk ook voor mij weekend.. Dat was me het dagje wel
Jazeker, voor 6 vertrokken na 9 thuisquote:
Een uur.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het![]()
Hoelang moet jij nog?
Tja de commerciele hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
Reclame.... WTF de film is net begonnen
Dat is ook fijn ja. Gaan plassen wanneer je maar wilt enzoquote:
Ik heb het opgehouden tot na de filmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook fijn ja. Gaan plassen wanneer je maar wilt enzo
Was de film zo goed dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het opgehouden tot na de film
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Kreator het volgende:
[Stemmen] FOK! verkiezing Klus van het jaar 2010!
Wel ff op Krea stemmen hč.
Groetjes,
Krea.
Jongetjes die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Kreator het volgende:
[Stemmen] FOK! verkiezing Klus van het jaar 2010!
Wel ff op Krea stemmen hč.
Groetjes,
Krea.
Owh, die was nog best aardig jaquote:
OKee topquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij was best vermakelijk ja
http://www.imdb.com/title/tt0448011/
Ik vind het een kutfilm. Dat gegil van dat wijf ook de hele tijd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien, best een toffe film.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op een dag heb ik geleerd me af te sluiten van gillende wijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het een kutfilm. Dat gegil van dat wijf ook de hele tijd...
Jij noemde het topic en ik wist het nog zonder te klikken. Meer credits ga ik je niet gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
En nog onvrijwillig geselecteerd ook.. En het zit heerlijk. Nu nog een ipad.
[..]
Subtiel..
Schande!quote:
Ja ik weet het. Volgens mij heb ik iets van 2 weken terug. The Contract met Morgan Freeman op DVD gezien. Daarvoor ben ik op kosten van iemand anders naar de bioscoop geweest (The Tourist)quote:
En, wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Volgens mij heb ik iets van 2 weken terug. The Contract met Morgan Freeman op DVD gezien. Daarvoor ben ik op kosten van iemand anders naar de bioscoop geweest (The Tourist)
Wat vind jij een goede film?quote:
Welkom hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik meld mij hier want ik ben al vanaf mijn geboorte een Single
ooh, maar je bent pas 18, komt helemaal goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, maar je bent pas 18, komt helemaal goed
Ssssstquote:
zie mijn andere topicsquote:
Doe ik toch ook?quote:
No Country for Old Men, Shawshanks Redemption ook wel The Green Mile.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede film?
Porno telt niet mee![]()
Je komt tenminste nog buiten, dat is al heel watquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zie mijn andere topics
ik leef als een zandkorrel in de golven
ik loop naar mijn lesgebouw en zo nu en dan haal ik in de winkel een product
dat is mijn leven
Life... Don't talk to me about life...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zie mijn andere topics
dat is mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Owh ja, die zijn leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
No Country for Old Men, Shawshanks Redemption ook wel The Green Mile.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je komt tenminste nog buiten, dat is al heel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Helemaal geen sociale contacten verder?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zie mijn andere topics
dat is mijn leven
Dat soort gelul does not get you any pussy inderdaad. En daarnaast is het nogal nietszeggend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zie mijn andere topics
dat is mijn leven
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja misschien een beetje grof gezegd door mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het is een 'ze', afgaande op het fotoboek.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Ripley het volgende:
Dat soort gelul does not get you any pussy inderdaad. En daarnaast is het nogal nietszeggend.
Het mag wel eens gezegd worden hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja misschien een beetje grof gezegd door mij
* meldt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
En wie is er hier single af?
vertel!
jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
En wie is er hier single af?
vertel!
Nee.. Ik had gehoopt dat er nog wat relaties opgebloeid waren.quote:
ach, mijn studiegenoten hebben al een eigen leven enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal geen sociale contacten verder?
Ow, ik vond het typisch puberemojongensgezeik, ik check nooit fobo's. Maar replace pussy with dick en dan klopt ie nog steedsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een 'ze', afgaande op het fotoboek.
Ja en? Ik ontmoet soms dagelijks nieuwe mensen, sommige komen ineens vol in je leven en blijven daar lange tijd? Is niks mis mee, mensen komen en gaan, je moet jezelf ook in het leven van iemand anders durven te plaatsen, dat gaat niet vanzelf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ach, mijn studiegenoten hebben al een eigen leven enzo
ik zie het totaal niet als diepgaandquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik vond het typisch puberemojongensgezeik, ik check nooit fobo's. Maar replace pussy with dick en dan klopt ie nog steeds
Sterker nog, mannen worden helemaal snel moe van dit soort pseudo diepgaand gezwets. Of heeft ze enorm goeie tieten?
Net of het bij mannen alleen om tieten gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik vond het typisch puberemojongensgezeik, ik check nooit fobo's. Maar replace pussy with dick en dan klopt ie nog steeds
Sterker nog, mannen worden helemaal snel moe van dit soort pseudo diepgaand gezwets. Of heeft ze enorm goeie tieten?
Niet invullen wat de grote mensen willen horen, dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zie het totaal niet als diepgaand
als dit mijn leven is
dan is dat toch gewoon realiteit
jij wil horen:
"Chill, lekkah af en toe naar die kroeg en dan gewoon beetje lekker met vrienden uitstapjes blabl"
Dat is toch? tieten en een lekker kontje..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of het bij mannen alleen om tieten gaat
Probeer er toch op uit te gaan. Nieuwe mensen leren kennen. Voorkom een isolement, voordat het echt te laat is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik zie het totaal niet als diepgaand
als dit mijn leven is
dan is dat toch gewoon realiteit
jij wil horen:
"Chill, lekkah af en toe naar die kroeg en dan gewoon beetje lekker met vrienden uitstapjes blabl"
Ja, en anders de billen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Royco1 het volgende:
Net of het bij mannen alleen om tieten gaat
Vind het gezicht en gewoon een bepaalde uitstraling hebben veel belangrijker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is toch? tieten en een lekker kontje..
en als je geluk hebt, dan nog een lieve snoet erbij, maar dat is optioneel.
Bij wie probeer je je nu weer in te likken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het gezicht en gewoon een bepaalde uitstraling hebben veel belangrijker.
En een mooi innerlijk natuurlijk he
Onderhand zouden ze toch moeten weten dat PM'en stukken discreter is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Ripley het volgende:
Ook wel hilarisch, al die 'behulpzaamheid' als nieuw vlees hier wat zelfmedelijden post
Bij helemaal niemand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij wie probeer je je nu weer in te likken?
These people are faaaaaaaaaaaaaaaar beyond discretionquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhand zouden ze toch moeten weten dat PM'en stukken discreter is.
Ik ben niet zo slimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
hmm jij lijkt me wel iemand die al ervaring heeft gehad met mannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Ripley het volgende:
Ook wel hilarisch, al die 'behulpzaamheid' als nieuw vlees hier wat zelfmedelijden post
Maar minder leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Neuken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar minder leuk
Waarom zou je dingen achter gesloten deuren zeggen.. gewoon hier open en bloot
Lijkt me een prima plan om jou weer eens een keer een ferme veeg te geven ja. Die laffe aaitjes die je van air krijgt is natuurlijk niets om over naar huis te schrijven.quote:
Ik las 'aaltjes'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan om jou weer eens een keer een ferme veeg te geven ja. Die laffe aaitjes die je van air krijgt is natuurlijk niets om over naar huis te schrijven.
Gun je dr niet eerst aan StBabs, die verkondigde wel weer eens een maagd te willen neukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar MissMSX, vind je het heel erg als ik liever Lanterfanteraar als nieuwkomer hier een goed welkom in de slaapkamer ga geven? Dat lijkt mij persoonlijk net even iets leuker
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar MissMSX, vind je het heel erg als ik liever Lanterfanteraar als nieuwkomer hier een goed welkom in de slaapkamer ga geven? Dat lijkt mij persoonlijk net even iets leuker
En dan mag jij het dadelijk weer gaan proberen goed te maken voor zijn foutenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?
Wat jij wilt, oh barmhartige sameritaan. Ik kom toch wel aan mijn trekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je zal moeten trekken met je donderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat jij wilt, oh barmhartige sameritaan. Ik kom toch wel aan mijn trekken
Die nieuweling gek! Die nieuweling!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?
Nee, te jong en zeurt teveel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
En dan mag jij het dadelijk weer gaan proberen goed te maken voor zijn fouten
Trekken is voor prutsersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zal moeten trekken met je donder
Ja, wie dacht jij dan?quote:
toch teken ik voor een goede hand-jobquote:
Jij hebt alleen dingen goed te maken met mijquote:
dat mag je dan lekker zelf doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch teken ik voor een goede hand-job
In het dagelijks leven, zo vlot in de omgang, zeg maar, zeur ik nauwelijks hoor. Ik lach vrij veel.quote:
You've got to fuck it, suck it, or leave it alone!quote:
Hoi, ik vind jou wel tof.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
In het dagelijks leven, zo vlot in de omgang, zeg maar, zeur ik nauwelijks hoor. Ik lach vrij veel.
Helaas is niet iedere vrouw daarvoor in. Haar nick impliceert echter dat ze geen problemen heeft met volledig vastgebonden te liggen enzo. Kan ze lekker lanterfanten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Royco1 het volgende:
Voor het zeuren hebben ze van die gags uitgevonden he
Nu al?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij veilig thuis ben kan ik rustig gaan slapen
Jij gaat nog neuken toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij veilig thuis ben kan ik rustig gaan slapen
Geen lanterfantjes palen? Wat een deceptiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee vrouw, alleen met de rechterhand! en dat kan overal en altijd.
And you wonder why...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh, dit vind ik zo prachtig
dan zie ik mijzelf met zo'n Hongaar tussen de schapen dansen en bloemetjes plukken
Ze heeft nog geen pm of dm mij ringting op gegooid, dus dat zit er niet in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen lanterfantjes palen? Wat een deceptie
Wil ze niet eens je snuitebolletje aaien? Wat flauwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen pm of dm mij ringting op gegooid, dus dat zit er niet in.
DM's zijn wel eens dagen onderweg, dus er is nog hoop!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen pm of dm mij ringting op gegooid, dus dat zit er niet in.
Daar heeft hij vanavond niks aan hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
[..]
DM's zijn wel eens dagen onderweg, dus er is nog hoop!
Die hoop voor Snuit was toch al vervlogen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
[..]
DM's zijn wel eens dagen onderweg, dus er is nog hoop!
Oh, het moest vanavond.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heeft hij vanavond niks aan he
Er zijn veel mensen hopeloos. Daar is Snuit niet een van.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hoop voor Snuit was toch al vervlogen?
Hoor je dat Snuit? Er is nog hoopquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen hopeloos. Daar is Snuit niet een van.
Dat...........quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoor je dat Snuit? Er is nog hoop
huh?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Peuter had vanavond tegen opa&oma gezegd dat er "een baby bij komt, maar het nog wel geheim moet blijven".
trustequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat...........wist ik allang!
Maar nu echt mn bed in.. heb al een aantal keer het toetsenbord gekopt tijdens de doezel momenten.
Terusten popjes en lieve L-E
hoe kwam die er bij dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: DAT IS DUS NIET ZO!
Ach, kinderen hebben iets heel grappigs: het heet fantasie. Kunnen ze allemaal dingen mee bedenken en verzinnen en zo. En dat doen ze dus ook. Ongegeneerd. Ongelimiteerd.quote:
Kinderen hebben de kracht meer te zien dan volwassenenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
Of zijn bovennatuurlijke krachten weten meer dan ik op het moment.
Maar ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen hopeloos. Daar is Snuit niet een van.
Ruim je t ook weer op?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:49 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel-Gooit wat lucht in het topic
Wel lekker die jetsers in je avatar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:47 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig niet, lijkt me zo onhandig
Geen steek veranderd dus die jongen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef CherryLips het volgende:
Wat ging jij vroeg naar huisen niet eens afscheid nemen!
Ja, kwart voor drie, supervroeg. Ik moet vanavond weer feesten hoor, ben niet zo jong meer als jullie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ging jij vroeg naar huisen niet eens afscheid nemen!
Ik heb haar toch gekocht whehehe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je hebt d'r nu gevangen en in een kooitje gestopt?
Nog steeds even asociaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen steek veranderd dus die jongen.
Ik ben asociaal begrijp ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:04 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen singles en asociale mensen
Past in de buurt waar je woontquote:
Tieten zijn bijna altijd goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oeps, had natuurlijk moeten zijn, niet-singles, singles en asociale mensen. Tevens tieten.
Tall! Sta je al op ontploffen?quote:
Nog 7 weken tot de uitgerekende datum!quote:
Wat hoop je dat het gaat worden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:32 schreef Tally het volgende:
Nog 7 weken tot de uitgerekende datum!
11 maart hoor ik of ik nog 5 of 3 weken moet wachten en of het natuurlijk of keizersnede word!
T messssssssss. Ben ik er vanafquote:
Qua benodigde tijd is het efficiėnter ja.quote:
Ik nog niet echt. Tis veelal regen dus buiten wat doen doe je niet snel. Zometeen squashen, mits het wat lukt met mn spierpijnquote:
Squashen, dat heb ik als totaal niet sporter zelfs wel eens gedaan. Leuk, maar toch best zwaar zonder conditie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik nog niet echt. Tis veelal regen dus buiten wat doen doe je niet snel. Zometeen squashen, mits het wat lukt met mn spierpijn
Ja het is erg leuk jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Squashen, dat heb ik als totaal niet sporter zelfs wel eens gedaan. Leuk, maar toch best zwaar zonder conditie.
Ik ben nu mijn haar aan het verven, vanmiddag ff de stad in met beetman.
Ik heb mijn zinnen al gezet op een Big Mac.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja het is erg leuk jaAlleen soms wel veel rennen.
Stad in, hoop dat je het wat droog hebt dan, dat shopt denk ik net wat fijner. Hoewel je dan ook een goed excuus hebt om na wat aankopen even lekker in een lunchroom wat warms te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |