Bij wie probeer je je nu weer in te likken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het gezicht en gewoon een bepaalde uitstraling hebben veel belangrijker.
En een mooi innerlijk natuurlijk he
Onderhand zouden ze toch moeten weten dat PM'en stukken discreter is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Ripley het volgende:
Ook wel hilarisch, al die 'behulpzaamheid' als nieuw vlees hier wat zelfmedelijden post
Bij helemaal niemand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij wie probeer je je nu weer in te likken?
These people are faaaaaaaaaaaaaaaar beyond discretionquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhand zouden ze toch moeten weten dat PM'en stukken discreter is.
Ik ben niet zo slimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
hmm jij lijkt me wel iemand die al ervaring heeft gehad met mannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Ripley het volgende:
Ook wel hilarisch, al die 'behulpzaamheid' als nieuw vlees hier wat zelfmedelijden post
Maar minder leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Neuken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar minder leuk
Waarom zou je dingen achter gesloten deuren zeggen.. gewoon hier open en bloot
Lijkt me een prima plan om jou weer eens een keer een ferme veeg te geven ja. Die laffe aaitjes die je van air krijgt is natuurlijk niets om over naar huis te schrijven.quote:
Ik las 'aaltjes'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan om jou weer eens een keer een ferme veeg te geven ja. Die laffe aaitjes die je van air krijgt is natuurlijk niets om over naar huis te schrijven.
Gun je dr niet eerst aan StBabs, die verkondigde wel weer eens een maagd te willen neukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar MissMSX, vind je het heel erg als ik liever Lanterfanteraar als nieuwkomer hier een goed welkom in de slaapkamer ga geven? Dat lijkt mij persoonlijk net even iets leuker
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar MissMSX, vind je het heel erg als ik liever Lanterfanteraar als nieuwkomer hier een goed welkom in de slaapkamer ga geven? Dat lijkt mij persoonlijk net even iets leuker
En dan mag jij het dadelijk weer gaan proberen goed te maken voor zijn foutenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?
Wat jij wilt, oh barmhartige sameritaan. Ik kom toch wel aan mijn trekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je zal moeten trekken met je donderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat jij wilt, oh barmhartige sameritaan. Ik kom toch wel aan mijn trekken
Die nieuweling gek! Die nieuweling!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?
Nee, te jong en zeurt teveel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
En dan mag jij het dadelijk weer gaan proberen goed te maken voor zijn fouten
Trekken is voor prutsersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zal moeten trekken met je donder
Ja, wie dacht jij dan?quote:
toch teken ik voor een goede hand-jobquote:
Jij hebt alleen dingen goed te maken met mijquote:
dat mag je dan lekker zelf doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch teken ik voor een goede hand-job
In het dagelijks leven, zo vlot in de omgang, zeg maar, zeur ik nauwelijks hoor. Ik lach vrij veel.quote:
You've got to fuck it, suck it, or leave it alone!quote:
Hoi, ik vind jou wel tof.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
In het dagelijks leven, zo vlot in de omgang, zeg maar, zeur ik nauwelijks hoor. Ik lach vrij veel.
Helaas is niet iedere vrouw daarvoor in. Haar nick impliceert echter dat ze geen problemen heeft met volledig vastgebonden te liggen enzo. Kan ze lekker lanterfanten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Royco1 het volgende:
Voor het zeuren hebben ze van die gags uitgevonden he
Nu al?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij veilig thuis ben kan ik rustig gaan slapen
Jij gaat nog neuken toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij veilig thuis ben kan ik rustig gaan slapen
Geen lanterfantjes palen? Wat een deceptiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee vrouw, alleen met de rechterhand! en dat kan overal en altijd.
And you wonder why...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh, dit vind ik zo prachtig
dan zie ik mijzelf met zo'n Hongaar tussen de schapen dansen en bloemetjes plukken
Ze heeft nog geen pm of dm mij ringting op gegooid, dus dat zit er niet in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen lanterfantjes palen? Wat een deceptie
Wil ze niet eens je snuitebolletje aaien? Wat flauwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen pm of dm mij ringting op gegooid, dus dat zit er niet in.
DM's zijn wel eens dagen onderweg, dus er is nog hoop!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen pm of dm mij ringting op gegooid, dus dat zit er niet in.
Daar heeft hij vanavond niks aan hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
[..]
DM's zijn wel eens dagen onderweg, dus er is nog hoop!
Die hoop voor Snuit was toch al vervlogen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
[..]
DM's zijn wel eens dagen onderweg, dus er is nog hoop!
Oh, het moest vanavond.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heeft hij vanavond niks aan he
Er zijn veel mensen hopeloos. Daar is Snuit niet een van.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hoop voor Snuit was toch al vervlogen?
Hoor je dat Snuit? Er is nog hoopquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen hopeloos. Daar is Snuit niet een van.
Dat...........quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoor je dat Snuit? Er is nog hoop
huh?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Peuter had vanavond tegen opa&oma gezegd dat er "een baby bij komt, maar het nog wel geheim moet blijven".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |