Dat is toch? tieten en een lekker kontje..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of het bij mannen alleen om tieten gaat
Probeer er toch op uit te gaan. Nieuwe mensen leren kennen. Voorkom een isolement, voordat het echt te laat is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik zie het totaal niet als diepgaand
als dit mijn leven is
dan is dat toch gewoon realiteit
jij wil horen:
"Chill, lekkah af en toe naar die kroeg en dan gewoon beetje lekker met vrienden uitstapjes blabl"
Ja, en anders de billen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Royco1 het volgende:
Net of het bij mannen alleen om tieten gaat
Vind het gezicht en gewoon een bepaalde uitstraling hebben veel belangrijker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is toch? tieten en een lekker kontje..
en als je geluk hebt, dan nog een lieve snoet erbij, maar dat is optioneel.
Bij wie probeer je je nu weer in te likken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het gezicht en gewoon een bepaalde uitstraling hebben veel belangrijker.
En een mooi innerlijk natuurlijk he
Onderhand zouden ze toch moeten weten dat PM'en stukken discreter is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Ripley het volgende:
Ook wel hilarisch, al die 'behulpzaamheid' als nieuw vlees hier wat zelfmedelijden post
Bij helemaal niemand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij wie probeer je je nu weer in te likken?
These people are faaaaaaaaaaaaaaaar beyond discretionquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhand zouden ze toch moeten weten dat PM'en stukken discreter is.
Ik ben niet zo slimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
hmm jij lijkt me wel iemand die al ervaring heeft gehad met mannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Ripley het volgende:
Ook wel hilarisch, al die 'behulpzaamheid' als nieuw vlees hier wat zelfmedelijden post
Maar minder leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Neuken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar minder leuk
Waarom zou je dingen achter gesloten deuren zeggen.. gewoon hier open en bloot
Lijkt me een prima plan om jou weer eens een keer een ferme veeg te geven ja. Die laffe aaitjes die je van air krijgt is natuurlijk niets om over naar huis te schrijven.quote:
Ik las 'aaltjes'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan om jou weer eens een keer een ferme veeg te geven ja. Die laffe aaitjes die je van air krijgt is natuurlijk niets om over naar huis te schrijven.
Gun je dr niet eerst aan StBabs, die verkondigde wel weer eens een maagd te willen neukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar MissMSX, vind je het heel erg als ik liever Lanterfanteraar als nieuwkomer hier een goed welkom in de slaapkamer ga geven? Dat lijkt mij persoonlijk net even iets leuker
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar MissMSX, vind je het heel erg als ik liever Lanterfanteraar als nieuwkomer hier een goed welkom in de slaapkamer ga geven? Dat lijkt mij persoonlijk net even iets leuker
En dan mag jij het dadelijk weer gaan proberen goed te maken voor zijn foutenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?
Wat jij wilt, oh barmhartige sameritaan. Ik kom toch wel aan mijn trekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je zal moeten trekken met je donderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat jij wilt, oh barmhartige sameritaan. Ik kom toch wel aan mijn trekken
Die nieuweling gek! Die nieuweling!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is al zo teleurgesteld in het leven en jij gaat haar nogmaals een bevestiging geven?
Nee, te jong en zeurt teveel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef Royco1 het volgende:
En dan mag jij het dadelijk weer gaan proberen goed te maken voor zijn fouten
Trekken is voor prutsersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zal moeten trekken met je donder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |