Ik voel me eigenlijk leeftijdloos. Ik bedoel, ik sta er nooit bij stil. Heb geen idee hoe iemand van mijn leeftijd zich zou moeten voelen volgens de regels. Bestaat er ueberhaupt wel zoiets behalve een hokje 'dertiger' dat door anderen beschreven is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik zal het ook waarschijnlijk wel gewoon lekker gaan vinden. Daarnaast voel ik me gewoon meestal gewoon pas een jaar of 25.
Et voila, daarom niet.quote:
Toen was ie nog nieteens uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Twee dagen geleden al uitgespeeld.
Als ik ooit ga scheiden ben jij de eerste die het hoortquote:
Maar mee eens en te begrijpenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk leeftijdloos. Ik bedoel, ik sta er nooit bij stil. Heb geen idee hoe iemand van mijn leeftijd zich zou moeten voelen volgens de regels. Bestaat er ueberhaupt wel zoiets behalve een hokje 'dertiger' dat door anderen beschreven is?
Pfffff, hoe filosofisch voor de vrijdagavond
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik ooit ga scheiden ben jij de eerste die het hoort
En wanneer krijg ik het dan te horen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
Als ik ooit ga scheiden ben jij de eerste die het hoort
Na dat het hier gepost isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer krijg ik het dan te horen?
Als de papieren om de mat vallenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na JB!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is fijn, Ik heb eigenlijk geen contact met de buurman, weet alleen zijn voornaam. Zelfs als ik hem in de stad zou tegen komen, zou ik hem niet herkennenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn nieuwe buurvrouw is gezelligbeter dan de vorige
quote:
nouja tis eigenlijk mn huisgenote gezien we de wc en douche delen, en vond t zelf niet leuk dat ik hier kwam en niemand ff zich voor kwam stellen, de wasmachine staat in hok voor haar deur en hoorde geluid dus heb ff aangeklopt, me voorgesteld, eea uitgelegd etcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is fijn, Ik heb eigenlijk geen contact met de buurman, weet alleen zijn voornaam. Zelfs als ik hem in de stad zou tegen komen, zou ik hem niet herkennen
Okeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja tis eigenlijk mn huisgenote gezien we de wc en douche delen, en vond t zelf niet leuk dat ik hier kwam en niemand ff zich voor kwam stellen, de wasmachine staat in hok voor haar deur en hoorde geluid dus heb ff aangeklopt, me voorgesteld, eea uitgelegd etc
Poetsprobleem?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ja met mijn huisgenote kan ik wel redelijk goed overweg. Al heeft ze af en toe wel moeite met mijn poetsproblemen.
Ik heb gewoon moeite om alles goed schoon te krijgen en te houden. Krijg daar wel hulp bij, maar die kunnen niet 24 per dag mij controleren.quote:
Ken wel mensen die dat beeld voor je kunnen relativeren hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite om alles goed schoon te krijgen en te houden. Krijg daar wel hulp bij, maar die kunnen niet 24 per dag mij controleren.
Ach mijn huis is ook niet superschoon. Het is gewoon dat ik geen zin heb om schoon te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite om alles goed schoon te krijgen en te houden. Krijg daar wel hulp bij, maar die kunnen niet 24 per dag mij controleren.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ken wel mensen die dat beeld voor je kunnen relativeren hoor
Maar ja jij woont alleen. Jij zou het ook niet prettig vinden als je haren van iemand anders in de wasbak tegen komt. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach mijn huis is ook niet superschoon. Het is gewoon dat ik geen zin heb om schoon te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |