abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93737395
Tja. Met dit sub onderwerp kan ik niet veel :) Maar dat geeft niet :)
pi_93737450
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Ja, het is iets anders dan op een zolderkamertje zitten :P

Maar ff serieus, waarom doet liefde pijn?
Moet ik daar echt antwoord op geven op heb je nooit liefde/verliefdheid gekend? Ik kom er morgen op terug.

Ondertussen kan ik zaken noemen als de soulmate van je leven vinden, maar juist door die zolderkamer of je autisme het nét niet waar weten te maken en dergelijke. De ene keer krijg je te horen dat je een mensenschuwe debiel bent, de andere keer moet je het er maar mee doen dat je "ander bent dan anderen". En vooralsnog heb ik dat gedoe dus nog niet weten te ontcijferen.

edit; misschien moet je dat zelf ook nog meemaken, ik ben niet op de hoogte van jouw dating scene en ervaringen, kortom; ik weet niet hoevaak jij al op je bek bent gegaan qua relaties e.d.
-weg-
pi_93738141
Eigenlijk is het raar, een autist die gaat uitleggen dat liefde pijn kan doen..
Maar ik ken het gevoel dus wel degelijk en het is zwaar slopend en ik kan er ook niet mee omgaan. Het is heel mooi, maar ls het fout gaat dan is het heel zuur.

En tegenwoordig is het ook al anders, door het individuele. Daarom loop het ook vaak stuk, de essentie is weg, het is commercieel/ter behoeve van, geworden.

En kijk eens hoeveel muziek er over dit onderwerp gaat, eindeloos.
Het is hét emotionele raakvlak, het is een soort virus geworden... mindfuck zoals eerder gezegd.
Nogmaals, love hurts.
-weg-
  zondag 6 maart 2011 @ 20:00:29 #204
297051 schaal_9
Caissière B
pi_93738144
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:44 schreef Auti het volgende:

[..]

Moet ik daar echt antwoord op geven op heb je nooit liefde/verliefdheid gekend? Ik kom er morgen op terug.

Ondertussen kan ik zaken noemen als de soulmate van je leven vinden, maar juist door die zolderkamer of je autisme het nét niet waar weten te maken en dergelijke. De ene keer krijg je te horen dat je een mensenschuwe debiel bent, de andere keer moet je het er maar mee doen dat je "ander bent dan anderen". En vooralsnog heb ik dat gedoe dus nog niet weten te ontcijferen.

edit; misschien moet je dat zelf ook nog meemaken, ik ben niet op de hoogte van jouw dating scene en ervaringen, kortom; ik weet niet hoevaak jij al op je bek bent gegaan qua relaties e.d.

Nee, de liefde heb ik nog nooit mogen ervaren; ben er ook niet concreet mee bezig geweest. Dat kwam ook omdat ik (tot 2009) niet eens mijn eigen brood kon verdienen.
Ik kan niet goed inschatten als een vrouw mij leuk vind... waardoor ik weer veel meer herkenning vind bij Aspergers dan bij de mensen op mijn afdeling.

Mijn lengte werkt ook niet echt mee. Ik ben ondertussen wel met mijn ontwikkeling bezig, dus wie weet :)
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_93739664
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Auti het volgende:
Love hurts.

:P
Children of the night. What music they make.
pi_93745337
quote:
Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Nee, de liefde heb ik nog nooit mogen ervaren; ben er ook niet concreet mee bezig geweest. Dat kwam ook omdat ik (tot 2009) niet eens mijn eigen brood kon verdienen.
Ik kan niet goed inschatten als een vrouw mij leuk vind... waardoor ik weer veel meer herkenning vind bij Aspergers dan bij de mensen op mijn afdeling.

Mijn lengte werkt ook niet echt mee. Ik ben ondertussen wel met mijn ontwikkeling bezig, dus wie weet :)
Je bent idd niet superlang, maar dat hoeft niet perse een belemmering te zijn. :)

Het gaat er ook om wat je te bieden hebt. Je hebt een goede opleiding en een goede baan :Y

Erg opvallend dat je het ervaren van liefde koppelt aan de voorwaarde dat je zelfstandig je brood moet kunnen verdienen. Het zijn 2 verschillende dingen :)
  zondag 6 maart 2011 @ 23:09:37 #207
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_93750767
Sommige mensen vind ik erg mooi om te zien en ik vind het ook wel leuk om met mensen te praten, maar met (intieme) relaties kan ik gewoon niks. :?
signatuurloos
pi_93760332
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Erg opvallend dat je het ervaren van liefde koppelt aan de voorwaarde dat je zelfstandig je brood moet kunnen verdienen. Het zijn 2 verschillende dingen :)
Het zijn 2 verschillende dingen ja, en over het algemeen is het aantrekkelijker voor de vrouw als de man zijn zaakjes op orde heeft. Het ligt er dan ook aan hoe je er zelf naar kijkt :)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_93762889
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Het zijn 2 verschillende dingen ja, en over het algemeen is het aantrekkelijker voor de vrouw als de man zijn zaakjes op orde heeft. Het ligt er dan ook aan hoe je er zelf naar kijkt :)
Dat is waar. Schaal_9 heeft op zich wel een punt, hij heeft alleen een beetje de neiging om het zwart wit te trekken. Maar ja, het zwart-wit denken hoort er dan ook een beetje bij :)

Volgens mij is Schaal_9 best aantrekkelijk genoeg om een leuke vriendin te krijgen. Hij is goed opgeleid en heeft een mooie baan al weet ik niet hoe hij irl communiceert. Maar hij moet er dan wel op uit, zoiets gaat niet vanzelf. Maar ja altijd gemakkelijk gezegd natuurlijk. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 07-03-2011 11:47:54 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 17:59:18 #210
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_93778010
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
Sommige mensen vind ik erg mooi om te zien en ik vind het ook wel leuk om met mensen te praten, maar met (intieme) relaties kan ik gewoon niks. :?
wat dan ( kut vraag :x )
pi_93787225
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:59 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Kut vraag? ik zie niet eens een vraagteken en zelfs zonder vraagteken snap ik de vraag nog niet. :?

Ik vind de statement erg duidelijk en ik deel die ook, ik vraag mij af wat over zo'n duidelijke zin te bevragen valt? M.a.w. ik snap het weer eens niet.
-weg-
pi_93787587
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef Auti het volgende:

[..]

Kut vraag? ik zie niet eens een vraagteken en zelfs zonder vraagteken snap ik de vraag nog niet. :?

Ik vind de statement erg duidelijk en ik deel die ook, ik vraag mij af wat over zo'n duidelijke zin te bevragen valt? M.a.w. ik snap het weer eens niet.
Ik neem aan dat hij zijn eigen vraag een kutvraag vind, vandaar dat hij 'm vergezeld met een :X smiley.
Logisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93787990
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij zijn eigen vraag een kutvraag vind, vandaar dat hij 'm vergezeld met een :X smiley.
Logisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij bedoeld "hoezo?" afgeleid van "hoe dat zo?". Maar dan heel slecht geformuleerd, maar dat weet ik niet zeker en als dat wél zo is, vanwaar die woordkeuze?

Ja, ik denk altijd zo.
-weg-
pi_93788229
quote:
Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan jou. Met "wat dan" is het wel een vraag, echter het ? ontbreekt.

Ik begrijp ook niet wat met de vraag precies wordt beoogd. :)
pi_93799029
Over mijn Asperger en liefde kan ik heel duidelijk zijn.

In mijn tot nu toe opgelopen ervaringen heb ik alleen maar narigheid gehad! Altijd neigt het naar meer dan een vriendschap, maar uiteindelijk word ik altijd gefriendzoned. Dan lijkt het zo close en dan is het het toch niet }:| .

Daar baal ik dus echt zo van. Ik snap niet hoe mensen je kunnen kussen(!!!) en dan achteraf kunnen zeggen dat je een lieve jongen bent en niks meer. Wat zitten mensen soms raar in elkaar, als er iets niet logisch is, dan is het voor mij wel hoe mensen in elkaar zitten.

Ik weet niet hoe relevant dit is met mijn Asperger. Toch heb ik wel altijd het gevoel dat ik dat "lieve jongetje" ben en nooit potentieel relatiemateriaal.

Ik ben pas 15 dus jullie hebben misschien niet veel aan mijn ervaring, maar vond het toch wel het vermelden waard.

Desondanks maak ik wel makkelijk vrienden :) . Soms vind ik alleen dat er teveel van je gevraagd wordt. Mensen die meer dan iedere week willen afspreken vind ik echt overdreven. Ik heb ook tijd voor mezelf nodig!

Ben benieuwd hoe jullie daar tegen aankijken.
pi_93799492
Ach robin007bond, jij bent op je 15e kennelijk al gekust, dat is heel wat meer dan veel Aspergers kunnen zeggen!

Verder ben ik het erg met je eens dat tijd voor jezelf ook belangrijk is. En zelf heb ik ook weinig met mensen waar je verplicht iedere week mee moet omgaan. Ik zie sommige vriend(inn)en vaak maanden niet, soms zelfs tot bijna een jaar aan toe, maar dat wil niet zeggen dat het niet heel dierbare vriend(inn)en kunnen zijn. Nou moet ik wel zeggen dat mailen en twitteren en facebooken natuurlijk nog wel gebeurt, zo blijf je dus toch wel op de hoogte. Maar echt face-to-face, nee dat is voor mij echt geen voorwaarde. Als ik bepaalde mensen een jaar niet heb gezien en ze bellen me op dat er iets aan de hand is, spring ik evengoed in de auto om ernaartoe te gaan, en ik weet dat het andersom ook zo is. Dát vind ik belangrijk. Niet de totale hoeveelheid samen doorgebrachte tijd per week.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_93801382
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:59 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Kun je misschien wat duidelijker zijn? :? :)
signatuurloos
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:48:33 #218
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_93805621
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:31 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Kun je misschien wat duidelijker zijn? :? :)
Waarom vind jij dat -mocht er een intieme relatie plaatsvinden- jij jezelf geneigd te voelen je daarvoor af te sluiten of je daar enigszins niet prettig bij te voelen. niet gekeken naar externe omstandigheden??

cq: kan je naar eigen zeggen formuleren waarom je ''niks'' kan met een intieme relatie? Wat is intiem in jouw ogen? Wat is niks in jouw ogen? ( en met ogen bedoel ik: Wat is jouw mening inzake bovengestelde vragen)

Als het nu niet duidelijk is dan weet ik t ook niet meer ;)
pi_93807110
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:17 schreef robin007bond het volgende:

In mijn tot nu toe opgelopen ervaringen heb ik alleen maar narigheid gehad! Altijd neigt het naar meer dan een vriendschap, maar uiteindelijk word ik altijd gefriendzoned. Dan lijkt het zo close en dan is het het toch niet }:| .

Daar baal ik dus echt zo van. Ik snap niet hoe mensen je kunnen kussen(!!!) en dan achteraf kunnen zeggen dat je een lieve jongen bent en niks meer. Wat zitten mensen soms raar in elkaar, als er iets niet logisch is, dan is het voor mij wel hoe mensen in elkaar zitten.

Ik weet niet hoe relevant dit is met mijn Asperger. Toch heb ik wel altijd het gevoel dat ik dat "lieve jongetje" ben en nooit potentieel relatiemateriaal.

Ik ben pas 15 dus jullie hebben misschien niet veel aan mijn ervaring, maar vond het toch wel het vermelden waard.

Desondanks maak ik wel makkelijk vrienden :) . Soms vind ik alleen dat er teveel van je gevraagd wordt. Mensen die meer dan iedere week willen afspreken vind ik echt overdreven. Ik heb ook tijd voor mezelf nodig!

Ha, herkenbaar! :D ( ;( )

Oefening baart kunst, bro.
pi_93822326
Zo had ik het nooit bekeken, dat gekust worden is al een prestatie op zich.
En haha alles op z'n tijd he..

Leuk dat meerdere mensen het herkennen :) Ook van dat vrienden verhaal.
pi_93827705
Het kan aan mij liggen. Ik vind het weer Siberisch koud. :{
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:50:19 #222
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_93828035
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Het kan aan mij liggen. Ik vind het weer Siberisch koud. :{
En dan te bedenken dat jij zo graag naar Scandinavië wilden waar het nog veel kouder is :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_93832741
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat jij zo graag naar Scandinavië wilden waar het nog veel kouder is :P
Ik blijf toch maar hier ;)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:07:42 #224
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_93833057
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik blijf toch maar hier ;)
Gelukkig anders zouden wij je gaan missen hier :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_93833360
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gelukkig anders zouden wij je gaan missen hier :)
Ik kan ook niet gemist worden. ;) Ik blijf speciaal voor jullie hier :P

Weet je inmiddels al wat meer rond je werk ? :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 21:16:18 #226
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_93833574
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik kan ook niet gemist worden. ;) Ik blijf speciaal voor jullie hier :P

Weet je inmiddels al wat meer rond je werk ? :)
nee, ik vroeg vandaag wanneer ik mijn functioneringsgesprek zou hebben en ik werd gewoon afgesnauwd. :{ WTF ik ben geen klein kind die zeurt om een snoepje. GVD :(
Ik krijg het gevoel of ik niet belangrijk ben en dat zint mij totaal niet.
14 SHADES OF GREY
pi_93835123
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

nee, ik vroeg vandaag wanneer ik mijn functioneringsgesprek zou hebben en ik werd gewoon afgesnauwd. :{ WTF ik ben geen klein kind die zeurt om een snoepje. GVD :(
Ik krijg het gevoel of ik niet belangrijk ben en dat zint mij totaal niet.
Heel vervelend :{ Het is op z'n zacht gezegd niet netjes dat je zo benaderd wordt. Ze zouden juist een compliment moeten geven dat jij hier het voortouw had genomen.
pi_93840207
Djeez, schijtirritant. :( 10 min bezig met het typen van een kort bericht, omdat je moeite heb met het juist formuleren van het bericht, opdat de boodschap aankomt zoals hij bedoeld is. Vermoeiend.
pi_93840437
Wat is een goed bijbaantje voor iemand met Asperger denken jullie?
pi_93842172
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Arrow89 het volgende:
Wat is een goed bijbaantje voor iemand met Asperger denken jullie?
Misschien klinkt dit gek, maar ik zou juist een baantje aanraden waar je zoveel mogelijk in contact komt met anderen. Zeg maar als oefening om meer ervaring in sociale contacten op te doen.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar denk bijvoorbeeld aan werken in de supermarkt of in een cafe.
pi_93842772
22

dus supermarkt valt af (ik ben te duur)
in een cafe/restaurant oid lijkt me op zich wel leuk, alleen denk ik dat ik daar niet aangenomen wordt
pi_93843216
Ik moet er niet aan denken om bestellingen op te nemen bij een cafe, of om ergens gastheer te zijn.... heeft ook te maken met m'n slechthorendheid.
Children of the night. What music they make.
pi_93855527
Als ik zie wat vroegere schoolgenoten hebben bereikt, dan steek ik liever mijn hoofd in het zand. :') De een is nog beter terecht gekomen dan de ander.

Hoe dodelijk is ASS wel niet? :{ (eigenlijk ben je voor 95% gewoon dood)
pi_93856326
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik zie wat vroegere schoolgenoten hebben bereikt, dan steek ik liever mijn hoofd in het zand. :') De een is nog beter terecht gekomen dan de ander.

Hoe dodelijk is ASS wel niet? :{ (eigenlijk ben je voor 95% gewoon dood)

Of je kijkt niet.
pi_93857492
Ik denk dat het gewoon iets is wat je moet accepteren of je er bij neer moet leggen.
Ik ken het gevoel wel, je telt bijna helemaal nergens voor de volle pond mee, maar ik neem wel genoegen met een simpelere levenswijze. En ik blijf altijd hoop houden op een wondertje of een geniale ingeving. Je moet ook altijd wel een droom houden.

Ik vind het fijn om te dromen, bijvoorbeeld als ik een paar miljoen zou winnen in de loterij.
Dan een mooi groot stuk land kopen met of zonder boerderij, en dan een soort van mijn eigen staatje maken.. zo onafhankelijk mogelijk. Met allemaal mogelijkheden tot ontploojing of hobby's en dergelijke. En dan is er geld voor een eigen bedrijfje en of een stichting, etc.

Soms kijk ik dan eens rond en zo kwam ik laatst bijvoorbeeld bij een groot object met grote zalen en 16 apartementjes, zeg maar een soort van mini-hotel. Het was volgens mij een conferentiecentrum. Dat object ligt lekker rustig en mooi gelegen en heeft een opvang/verzorgings functie in het bestemmingsplan.
Daar zou ik dan graag een ASS-begeleid wonen project van willen maken. Voor HFA's die "afgeschreven" zijn, zeer moeilijk tot onbemiddelbaar op de arbeidsmarkt en ook sociaal maatschappelijk gezien vrij kansloos(arm) zijn. Mensen die in een eigen wereldje leven maar wel kwaliteiten hebben en iets kunnen betekenen voor de maatschappij of voor elkaar.

Of een grote eco-boerderij, dat vind ik zo cool, en dan ook echt met een paar slimme koppen heel goede oplossingen bedenken en realiseren.
-weg-
pi_93857989
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:32 schreef Auti het volgende:
Ik denk dat het gewoon iets is wat je moet accepteren of je er bij neer moet leggen.
Ik ken het gevoel wel, je telt bijna helemaal nergens voor de volle pond mee, maar ik neem wel genoegen met een simpelere levenswijze. En ik blijf altijd hoop houden op een wondertje of een geniale ingeving. Je moet ook altijd wel een droom houden.

Ik vind het fijn om te dromen, bijvoorbeeld als ik een paar miljoen zou winnen in de loterij.
Dan een mooi groot stuk land kopen met of zonder boerderij, en dan een soort van mijn eigen staatje maken.. zo onafhankelijk mogelijk. Met allemaal mogelijkheden tot ontploojing of hobby's en dergelijke. En dan is er geld voor een eigen bedrijfje en of een stichting, etc.

Soms kijk ik dan eens rond en zo kwam ik laatst bijvoorbeeld bij een groot object met grote zalen en 16 apartementjes, zeg maar een soort van mini-hotel. Het was volgens mij een conferentiecentrum. Dat object ligt lekker rustig en mooi gelegen en heeft een opvang/verzorgings functie in het bestemmingsplan.
Daar zou ik dan graag een ASS-begeleid wonen project van willen maken. Voor HFA's die "afgeschreven" zijn, zeer moeilijk tot onbemiddelbaar op de arbeidsmarkt en ook sociaal maatschappelijk gezien vrij kansloos(arm) zijn. Mensen die in een eigen wereldje leven maar wel kwaliteiten hebben en iets kunnen betekenen voor de maatschappij of voor elkaar.

Of een grote eco-boerderij, dat vind ik zo cool, en dan ook echt met een paar slimme koppen heel goede oplossingen bedenken en realiseren.
Erbij neerleggen, het zal moeten.

Vet gedrukt: ^O^ Zonder hoop heb je geen leven.

Soms droom ik om een soort gids of ambassadeur voor ASS-ers te worden...Maar dat vraagt weer om talent dat ik weer niet heb.

Helemaal niet zo gek wat jij droomt :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:11:23 #237
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93858857
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:32 schreef Auti het volgende:
Dat lijkt me ook tof. Helemaal zelfvoorzienend met duurzame energie, opvangen van regenwater etc. :)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_93859989
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook tof. Helemaal zelfvoorzienend met duurzame energie, opvangen van regenwater etc. :)
Jajaja! En dus dat opvangen van regenwater kan je filteren maar je kan ook stroming genereren waarmee je weer stroom kan opwekken. Groot waterrad in de tuin jonguh! :9
En windmolens, ik hou van molens en helikopters en draaiende wieken en dingen, vind ik mooi.. en als het draaiend is dan kan je er stroom van afhalen of mechanische aandrijving etc.

En het liefst dan ook grote velden met gewas voor biofuel, en dat dan oogsten met een eigen ontwikkelde harvester op elektromotor.
En energie uit compost :Y groen gas.

en nog veel meer! Zoveel ideeen, en het is nog mooi ook.
Het beste idee van Nederland? Geef ik jullie gratis en voor niets; we kunnen stroom opwekken uit een hometrainer, waarom zijn dan nog niet alle sportscholen aangesloten op het netwerk? Om maar een begin te maken.

Als men nu een soort van venturi systeem maakt in het waterafvoersysteem?
Hoelang kan een 8 watt spaarlampje branden op een 25 liter waterflow van een wc die wordt doorgespoeld? Yo, Wim-Lex, wou je watermanagement hebben? :D
-weg-
pi_93860671
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Erbij neerleggen, het zal moeten.

Vet gedrukt: ^O^ Zonder hoop heb je geen leven.

Soms droom ik om een soort gids of ambassadeur voor ASS-ers te worden...Maar dat vraagt weer om talent dat ik weer niet heb.

Helemaal niet zo gek wat jij droomt :)
Hey, je kan anders een goed stukje typen ;) Je hebt je woordje klaar. Naast het posten op fora zou je ook een eigen website/blog kunnen beginnen waarin je je woord/mening kan spuien en delen. Imho niet verkeerd.

Dat is een begin. Toch?
-weg-
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:03:09 #240
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93865874
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef Auti het volgende:

[..]

Jajaja! En dus dat opvangen van regenwater kan je filteren maar je kan ook stroming genereren waarmee je weer stroom kan opwekken. Groot waterrad in de tuin jonguh! :9
En windmolens, ik hou van molens en helikopters en draaiende wieken en dingen, vind ik mooi.. en als het draaiend is dan kan je er stroom van afhalen of mechanische aandrijving etc.

En het liefst dan ook grote velden met gewas voor biofuel, en dat dan oogsten met een eigen ontwikkelde harvester op elektromotor.
En energie uit compost :Y groen gas.

en nog veel meer! Zoveel ideeen, en het is nog mooi ook.
Het beste idee van Nederland? Geef ik jullie gratis en voor niets; we kunnen stroom opwekken uit een hometrainer, waarom zijn dan nog niet alle sportscholen aangesloten op het netwerk? Om maar een begin te maken.

Als men nu een soort van venturi systeem maakt in het waterafvoersysteem?
Hoelang kan een 8 watt spaarlampje branden op een 25 liter waterflow van een wc die wordt doorgespoeld? Yo, Wim-Lex, wou je watermanagement hebben? :D
_O_

En meelwormen insecten (meelwormen) voor de essentiële eiwitten, of gaat dat te ver? :D
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_93867410
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef Auti het volgende:

[..]

Hey, je kan anders een goed stukje typen ;) Je hebt je woordje klaar. Naast het posten op fora zou je ook een eigen website/blog kunnen beginnen waarin je je woord/mening kan spuien en delen. Imho niet verkeerd.

Dat is een begin. Toch?
Dank voor het compliment. :)

Maar het levert geen f*ck aan geld op . -O-
pi_93871493
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

_O_

En meelwormen insecten (meelwormen) voor de essentiële eiwitten, of gaat dat te ver? :D
Ik ben er wel voor in, maar ik neem dan liever een eitje van 1 van de uitloopkippen :D
In principe is het wel goed voedsel, maar dat zijn bloembollen ook ;) Ik hou wel van biologisch eten en vers, en gezond kan ook nooit kwaad.. Maar ik zie geen directe noodzaak om aan de meelwormen te gaan.
Aardappels en groente, vers van eigen land, is wel weer helemaal goed :9

Heerlijk, zo goed als helemaal zelf voorzien. Dat is echt een hele grote droom van mij, zo'n mooie grote eco boerderij. Kan je ook lekker hard aan de bak maar dan voor een goed doel en zonder al te veel gedoe. Lekker praktisch, essentieel én vredig/rustig.
-weg-
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:45:23 #243
167595 mirved
Infobesitas
pi_93873054
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:17 schreef robin007bond het volgende:

Omdat voor een hoop mensen zoenen niet veel voorstelt. Bovendien kan iemand je wel interessant vinden en dan met je zoenen maar als ze je dan wat beter kennen val je misschien toch een beetje tegen en dan blijven ze echt niet bij je omdat ze met je gezoend hebben. Maar ga er geen oordeel over jezelf aankoppelen. Je komt vast wel iemand tegen die je wel op je waarde weet te schatten :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_93912910
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Arrow89 het volgende:
22

dus supermarkt valt af (ik ben te duur)
in een cafe/restaurant oid lijkt me op zich wel leuk, alleen denk ik dat ik daar niet aangenomen wordt
Er zijn genoeg horeca bedrijven die mensen zoeken. Je moet wel heel vreemd overkomen wil je niet ergens aangenomen worden. Ik zou daar niet te negatief over denken en er gewoon voor gaan.

Ook in een winkel werken is misschien een goede kans om meer te oefenen met sociaal contact. Pas alleen wel op voor een baan waar je op aantallen verkoop wordt afgerekend, dat lijkt me minder geschikt.
pi_93925187
1/5e staatslot, 3 euro.
Prijs: 90 euro.
#winning!
:D
-weg-
pi_93925364
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Auti het volgende:
1/5e staatslot, 3 euro.
Prijs: 90 euro.
#winning!
:D
A ticket of awesomeness.
pi_93926758
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef robuust89 het volgende:

[..]

A ticket of awesomeness.
Nee, ticket to awesomeness.

O+ voor CUDA-Mon$t3r :Y

Ik ben heel blij. Ik heb ook grote plannen voor een eigen bedrijfje en een webshop en dikke pc's bouwen. Ik kan heel goed pc's in elkaar zetten of goede configuraties samenstellen.
Ik denk dat dat wel goed kan werken, heel veel mensen kopen kant en klare computers zoals van Dell, en er zijn ook wel winkels die custom pc's bouwen maar de formule werkt blijkbaar niet goed genoeg. Anders had Dell niet zo groot geweest.
Dus misschien kan ik met een goede formule een kant en klare computer markt bedienen met écht goede computers en goede customizing.
-weg-
pi_93929300
Hee Auti, gefeliciteerd hoor.
Tja, 1/5 van die 27,5 miljoen was leuker geweest natuurlijk, maar dit is ook aardig.

En ja, computers bouwen is zeker een markt voor, maar ik denk dat mensen die echt verstand van hardware hebben het toch al wel custom laten samenstellen, en mensen die er geen verstand van hebben (zoals ik) maar wel een beetje weten wat ze willen, die nemen al snel genoegen met een off-the-rack computer. Het is voor de gewone mens veel te ingewikkeld om het allemaal bij te houden dat computergebeuren... Als je zegt "Ik denk er nog even over na" en je bent een maand verder, is alles wat je toen dacht al weer hopeloos verouderd...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_93930816
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef Pandora73 het volgende:
Hee Auti, gefeliciteerd hoor.
Tja, 1/5 van die 27,5 miljoen was leuker geweest natuurlijk, maar dit is ook aardig.

En ja, computers bouwen is zeker een markt voor, maar ik denk dat mensen die echt verstand van hardware hebben het toch al wel custom laten samenstellen, en mensen die er geen verstand van hebben (zoals ik) maar wel een beetje weten wat ze willen, die nemen al snel genoegen met een off-the-rack computer. Het is voor de gewone mens veel te ingewikkeld om het allemaal bij te houden dat computergebeuren... Als je zegt "Ik denk er nog even over na" en je bent een maand verder, is alles wat je toen dacht al weer hopeloos verouderd...
Dat is dus precies wat ik bedoel, als ik het nu duidelijk weet te verkopen en met uitleg en tips en trucs en gewoon eerlijkheid, dan kan je misschien wel markt winnen.
-weg-
pi_94020797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel, als ik het nu duidelijk weet te verkopen en met uitleg en tips en trucs en gewoon eerlijkheid, dan kan je misschien wel markt winnen.
Ik ben al lang blij dat Intel tegenwoordig een soort van classificeringssysteem heeft aan de hand van die sterretjes.. Kopen hopelijk minder mensen een Celeron :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')