quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze doen wel hun best voor het beestje. Beter dan dat de kat in het asiel zit
Ik vind alleen maar dronken mensen op straat waar ik dan de ambulance voor kan bellen
Lief topic. En volgens mij is de hele SC daar nu aan het oh-en en ah-en.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Terwijl ik wachtte tot oma het nieuwe topic had geopend kwam ik dit briljantje tegen: Help! Een kat..
Ah nee, dat zijn niet de doorsnee dronkelappen die hier in de buurt doorgaans liggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja mijn nieuwe wel maar mijn oude niet.
Ik heb 2x de ambulance kunnen bellen. 1x lag er een zwerver midden op de dag met 30graden in zijn winterpak in de bosjes.
Ik kon hem toch niet laten liggen. En de andere kwam ik tegen toen ik van oppassen naar huis ging hij was van zijn scootmobiel gevallen. Die kon ik ook niet laten liggen.
Nee, da's ook zo slordig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja mijn nieuwe wel maar mijn oude niet.
Ik heb 2x de ambulance kunnen bellen. 1x lag er een zwerver midden op de dag met 30graden in zijn winterpak in de bosjes.
Ik kon hem toch niet laten liggen. En de andere kwam ik tegen toen ik van oppassen naar huis ging hij was van zijn scootmobiel gevallen. Die kon ik ook niet laten liggen.
Wat voor pilletjes slik jij en mag ik dr ook wat?quote:
Hedde gij al post gehad of wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Rewimo en famile wat een moeilijke beslissing,maar wel de beste als Jamie op is![]()
Veel sterkte
Ik slik niks, ik ben van mezelf zo leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes slik jij en mag ik dr ook wat?
Je bent zo leuk
De gekste!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik woon nu echt in een dorp. Ooit samen gevoegd uit 2 gemeentes en dan wonen wij ook nog in de kleinste. Hier zegt iedereen elkaar nog gedag
Muis woont trouwens in mijn oude woonplaats.
Lekkere mix, toen bassen nog mochten blazenquote:
Succesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Ik ga naar de afspraak met onze toekomstige gastouder
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lekkere mix, toen bassen nog mochten blazen. Laatste van mij
(korte versie maar met de band)
Nog zo'n oudje uit mijn platenkast.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lekkere mix, toen bassen nog mochten blazen. Laatste van mij
(korte versie maar met de band)
Ja, en nu is het voorbijquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Hij is heel rustig ingeslapen, in mijn armen. Nadat hij nog een tijdje met me gepraat hadDat zal ik zo missen, onze "gesprekken".
We hebben hem net een plekje naast Guus gegeven.
Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Hij is heel rustig ingeslapen, in mijn armen. Nadat hij nog een tijdje met me gepraat hadDat zal ik zo missen, onze "gesprekken".
heel veel knuffels voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Gofferquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Awwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Ja, ik snap je heel goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Heel veel sterkte.![]()
![]()
Maar wat 'fijn' dat je tot het allerlaatste erbij hebt kunnen zijn en nog dat laatste gesprekje hebt kunnen hebben. (je snapt me denk ik wel)![]()
Je had de allerlaatste vuurtorenkaart, dat was mn kerstkaart van 2009quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef indaha het volgende:
Ik heb ze op de kast gezet,zodat iedereen ze kan bewonderen.
Ik kreeg ook nog een kaart van LK,dus mijn dag was goed vandaag
Ja bijna dezelfde vuurtorenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had de allerlaatste vuurtorenkaart, dat was mn kerstkaart van 2009![]()
Maar dat was het perfecte antwoord op jouw kaart natuurlijk!
Ik had vandaag een lieve kaart van Maes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |