quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze doen wel hun best voor het beestje. Beter dan dat de kat in het asiel zit
Ik vind alleen maar dronken mensen op straat waar ik dan de ambulance voor kan bellen
Lief topic. En volgens mij is de hele SC daar nu aan het oh-en en ah-en.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Terwijl ik wachtte tot oma het nieuwe topic had geopend kwam ik dit briljantje tegen: Help! Een kat..
Ah nee, dat zijn niet de doorsnee dronkelappen die hier in de buurt doorgaans liggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja mijn nieuwe wel maar mijn oude niet.
Ik heb 2x de ambulance kunnen bellen. 1x lag er een zwerver midden op de dag met 30graden in zijn winterpak in de bosjes.
Ik kon hem toch niet laten liggen. En de andere kwam ik tegen toen ik van oppassen naar huis ging hij was van zijn scootmobiel gevallen. Die kon ik ook niet laten liggen.
Nee, da's ook zo slordig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja mijn nieuwe wel maar mijn oude niet.
Ik heb 2x de ambulance kunnen bellen. 1x lag er een zwerver midden op de dag met 30graden in zijn winterpak in de bosjes.
Ik kon hem toch niet laten liggen. En de andere kwam ik tegen toen ik van oppassen naar huis ging hij was van zijn scootmobiel gevallen. Die kon ik ook niet laten liggen.
Wat voor pilletjes slik jij en mag ik dr ook wat?quote:
Hedde gij al post gehad of wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Rewimo en famile wat een moeilijke beslissing,maar wel de beste als Jamie op is![]()
Veel sterkte
Ik slik niks, ik ben van mezelf zo leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes slik jij en mag ik dr ook wat?
Je bent zo leuk
De gekste!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik woon nu echt in een dorp. Ooit samen gevoegd uit 2 gemeentes en dan wonen wij ook nog in de kleinste. Hier zegt iedereen elkaar nog gedag
Muis woont trouwens in mijn oude woonplaats.
Lekkere mix, toen bassen nog mochten blazenquote:
Succesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Ik ga naar de afspraak met onze toekomstige gastouder
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lekkere mix, toen bassen nog mochten blazen. Laatste van mij
(korte versie maar met de band)
Nog zo'n oudje uit mijn platenkast.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lekkere mix, toen bassen nog mochten blazen. Laatste van mij
(korte versie maar met de band)
Ja, en nu is het voorbijquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Hij is heel rustig ingeslapen, in mijn armen. Nadat hij nog een tijdje met me gepraat hadDat zal ik zo missen, onze "gesprekken".
We hebben hem net een plekje naast Guus gegeven.
Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Hij is heel rustig ingeslapen, in mijn armen. Nadat hij nog een tijdje met me gepraat hadDat zal ik zo missen, onze "gesprekken".
heel veel knuffels voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Gofferquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Awwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en nu is het voorbij
Ja, ik snap je heel goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Heel veel sterkte.![]()
![]()
Maar wat 'fijn' dat je tot het allerlaatste erbij hebt kunnen zijn en nog dat laatste gesprekje hebt kunnen hebben. (je snapt me denk ik wel)![]()
Je had de allerlaatste vuurtorenkaart, dat was mn kerstkaart van 2009quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef indaha het volgende:
Ik heb ze op de kast gezet,zodat iedereen ze kan bewonderen.
Ik kreeg ook nog een kaart van LK,dus mijn dag was goed vandaag
Ja bijna dezelfde vuurtorenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had de allerlaatste vuurtorenkaart, dat was mn kerstkaart van 2009![]()
Maar dat was het perfecte antwoord op jouw kaart natuurlijk!
Ik had vandaag een lieve kaart van Maes
Jezus fuck nee, die gaat dit weekend fijn zn vrouw verhuizenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja bijna dezelfde vuurtoren![]()
Ik zal hem goed bewaren.
O en jij mag weer bewegen zag ik, dat komt goed uit dan kun je in het weekend eens gaan oefenen met de Griek
Is dat het nieuwe woord voor uitwonen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck nee, die gaat dit weekend fijn zn vrouw verhuizen
Tssss sexn00bquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe woord voor uitwonen?
Ik durf het tenminste te vragen.quote:
Nee alleen Lottekoekiequote:
Die wel, resp altijd (geloof ik). Zal de jeugd wel wezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Nee alleen Lottekoekie![]()
En jij natuurlijk
Ja wij oude dames zijn het met matequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die wel, resp altijd (geloof ik). Zal de jeugd wel wezen
Ik geil? Tuurlijk niet, ben dit jaar 25 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee alleen Lottekoekie![]()
En jij natuurlijk
Waaien die huizen niet om het jaar weg als er weer een tornado voorbij trekt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck ik ga in Oklahoma wonen, daar kosten huizen echt geen ene ruk zeg![]()
Ja toen wij nog jong waren hadden we daar ook wel last vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die wel, resp altijd (geloof ik). Zal de jeugd wel wezen
Maakt geen reet uit, koop je een nieuw huis, kost toch niksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:32 schreef APK het volgende:
[..]
Waaien die huizen niet om het jaar weg als er weer een tornado voorbij trekt?
Heb je een link?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, koop je een nieuw huis, kost toch niks![]()
69000 euro voor een landhuis met stallen en grond
SBS 6quote:
Altijd, maar ik ben dan ook single manquote:
Om Sjon in te douwen als hij weer lastig is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef oh-oh het volgende:
OMG 10 hectare grond en een vijver dr bij ook nog
Tulsaaa!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck ik ga in Oklahoma wonen, daar kosten huizen echt geen ene ruk zeg![]()
Fixed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Altijd, maar ik ben dan ook single man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Yep, ik was je lekker vóórquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:34 schreef indaha het volgende:
LK had je gelezen dat ik je kaartje gekregen had,de jouwe was ook net onderweg.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
afscheid nemen, hoe mooi ook en hoe zacht
is iets waar niemand op wacht
maar afscheid is niet voor eeuwig hoor
want daar hebben we de hemel voor
Elke 2 jaar met de kwast om je huis heen omdat het weg aan het rotten is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:37 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOh nieuw huis, 85000 euro met koetshuis, zo een prachtig geel geschilderd houten huis met veranda
Moet je wel de hondjes vastbinden anders waaien ze weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, koop je een nieuw huis, kost toch niks![]()
69000 euro voor een landhuis met stallen en grond
Ik hou van saai, in dat gele huis ging ik zo wonenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tulsaaa!
The sooner state
Geen fuck te doen daar. Daarom is het zo goedkoop. Vraag maar aan Eva!
Cat wil in een caravan wonen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:38 schreef Cat22 het volgende:
Elke 2 jaar met de kwast om je huis heen omdat het weg aan het rotten is.Kunststof FTW!
Die mogen heus wel binnen als het waaitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Moet je wel de hondjes vastbinden anders waaien ze weg.
Ik heb eens een docu gezien over tornado's,de koeien vlogen in de lucht zo zielig
Zie je, had Q toch gelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou van saai, in dat geile huis ging ik zo wonen![]()
1500 mensen wonen er![]()
Druk, maar gaat wel goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
Ha Qwea, mooi huisje krijgen jullie.![]()
Hoe gaat het met klussen?
quote:
Plastic ramenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:40 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Stenen muren en kunststof ramen zijn mijn vrienden.
De fysio komt hier he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:38 schreef APK het volgende:
Hoelang is het strompelen naar de dichtsbijzijnde fysio?
Jij bent geen echte vent he? Anders had je dit gesnapt.quote:
Ik bedoelde vanuit dat landhuis in Oklahoma, schelequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:42 schreef oh-oh het volgende:
De fysio komt hier he.
Maar dinsdag kan ik mss al daarheen lopen, tis 5 minuutjes
Cat is de schele, ik ben de manke, jij domme!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde vanuit dat landhuis in Oklahoma, schele
Leg eens uit danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:43 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent geen echte vent he? Anders had je dit gesnapt.
JIJ MUTSquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Yep, ik was je lekker vóór
[ afbeelding ]
En dat maakt geen reet uit ook, want daar hoef ik niet met de honden te wandelen, kunnen ze fijn zelf doen daarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde vanuit dat landhuis in Oklahoma, schele
Oh-oh snapt hem.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cat is de schele, ik ben de manke, jij domme!
Liever dom dan mank!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef oh-oh het volgende:
Cat is de schele, ik ben de manke, jij domme!
Mooi Oognipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:37 schreef Oognip het volgende:
Och RewimoVeel sterkte.
Toen mijn katten waren overleden vond ik dit gedichtje. Heel mooi vind ik het.
Als twee bruine ogen je vragen,
'help me, want ik voel me niet zo fijn..'
Mag je dan, omdat je voelt dat dit het einde is... Egoïstisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort,
'het komt echt niet meer goed..
En ze heeft enorm veel pijn..'
Mag je dan, omdat je haar niet wilt missen... Egoïstisch zijn?
Als twee lieve bruine ogen zich sluiten gaan voorgoed,
en je zonder haar naar huis toe moet,
met de riem in je hand en een hart vol pijn,
dan probeer je jezelf te overtuigen..
Dit was echt het beste!! Ik mocht niet Egoïstisch zijn..
Vele jaren was ze bij ons,
elke dag samen was een feest.
En in al die fijne jaren, is zij nog nooit... Egoïstisch geweest.
Met je banjo zeker?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat maakt geen reet uit ook, want daar hoef ik niet met de honden te wandelen, kunnen ze fijn zelf doen daar![]()
Terwijl ik op de veranda zit te schommelen
Bij mij gaat het wel over thoughquote:
[/squote:
Bij mij niet.quote:
Bij mij lekker niet.quote:
Goedemorgen!quote:
Ah jullie zijn hard aan het werk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij lekker niet.
Ha!
Collega zit hier naast mij weer te hinneken om Modern Family
Nee joh!quote:
Nee nee niet die kutbanjosongquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh!
Uit een van de beste B-films ooit:![]()
Ik ben gek op Oklahomaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:32 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ga je mee in Oklahoma wonen???????
Jezus fuck, wat een mooie landschappen en cheap ass huizen
Met jou en mij daar is het ook meteen gedaan met de saaiheidquote:
Ik ben al vet lang op hoorquote:
Deze nemen wequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:54 schreef oh-oh het volgende:
Met jou en mij daar is het ook meteen gedaan met de saaiheid![]()
Nemen we een ranch?
Boewhahahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Elies, als jij dr gaat wonen ben je een Oklahomo
7, over het fencenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:49 schreef oh-oh het volgende:
Ah jullie zijn hard aan het werk.
Welke aflevering?
Volgens mij nog niet, is dat een van de laatste afleveringen van seizoen 1?quote:Heb je nou die hele leuke met die hond van de buren al gezien?
Deze houten keet in de stad>quote:
Mooie swimmingpoolquote:
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
ff een leuke anekdote, in december begon het ineens hard te sneeuwen, had net boodschappen gedaan, staat er een oud mannetje (laten bleek dat hij al 93 was) beetje met zijn rollator te aarzelen bij de uitgang vd super. nou breng ik wel vaker oude mensjes naar het 400 meter verderop liggens verzorgingshuis dus vroeg aan die meneer of ik hem naar huis kon brengen. nou, dat vond hij fijn. Dus húp, rollator in de auto.meneer netjes op de stoel geplant. Dus ik rij voorzichtig de goede kant uit. meneer had pruimen op sap bovenop zijn boodschappen, ik vraag beleefd; lust u graag pruimen"
Hij; nee, is voor de stoelgang
begint hij met: Jantje zag eens pruimen hangen, oh als eieren zo groot........
Dus ik declameerd mee:
De tuinman zag zijn bolle wangen
en sloeg de vuile gapper dood.
Die meneer moest zó lachen!
Maar, afijn, ik rij naar het verzorgingshuis, stop daar braaf in de sneeuw pál voor de deur, vraagt die meneer of ik nóg iemand moet ophalen.
Dus ik, nee, maar u woont hier toch?
Nee, meneer woonde nog zelfstandig, drie straten verderop..........
Met het schaamrood op de kaken heb ik die schat naar zijn huisje geglibberd.
Zo zie je maar, wat je ogen zien hoeft niet dát te zijn wat je denkt![]()
Maar een big smile hou je er wel aan over
Vanaf 6 uur al?quote:
Oh nee die zit in seizoen 2.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
7, over het fencen
[..]
Volgens mij nog niet, is dat een van de laatste afleveringen van seizoen 1?
Dit vond ik ook zo'n goeie quote:
In my country, there’s a saying that means ‘love is just around the corner’.
Tegen de camera: I come from a neighborhood with a lot of prostitutes
Het is nu 2 minuten over 6quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Oognip het volgende:
'Vroeger' dacht ik altijd dat als iemand cup D had dat ie dan wel hele grote tetten moest hebben. Maar ik merk nu dat de cupmaat ook niet alles zegt over de grote van de tet. Ik heb heul geen grote tetten
Wil je ons iets vertellenquote:
Haha die link had ik nog niet eens gelegdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Wil je ons iets vertellen, grotere tetten en misselijk
dat dacht ik me net ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Wil je ons iets vertellen, grotere tetten en misselijk
Dan zijn we samen opgestaan.quote:
hoi hoiquote:
Oeh goed man! En dat voor een beginner!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi hoi
vandaag bila gehad...
mn eerste
scoor met mn gesprekken gemiddeld een 9,3
en heb maar 2 kleine verbeterpuntjes![]()
en een toffe week achter de rug
's zondags komt op SBS ook altijd zo'n programma met huizen in Groot Brittannie, mooie natuur daar maar de huizen zijn wel duurder als in de VSquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou, huizenjacht in Barendrecht en Hoekse Waard klinkt meteen een heel stuk minder aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |