Ik ben het eens met djkoelkast.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
Grappige naam misschien maar wat een boutmuziek
Hont + gordijn = nonnenhont.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar slaat dat nonnenhonden eigenlijk op?
IK ZAT GEWOON IN BAD LEKKER MET HET SOP TE SPELENquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Goudvis_ het volgende:
Wat gebeurt er met mijn lichaam. Help ik krijg tieten
Koelkast gedaan omdat. Ik weet niet waarom. Het is niet heel grappig ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, maar waarom staat dat in de OP?
ok dan...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK ZAT GEWOON IN BAD LEKKER MET HET SOP TE SPELEN
Ik moest best hard lachenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieren!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
kun je doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
Populaire serie Two and A Half Men stilgelegd
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Ok als we straks op Utrecht Centraal zijn spring ik voor een trein.
oke ik hoor het vanzelf wel op het nieuws enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Jah en dan hebben wij daarna een jaar niets en DAN gaat de serie hier weer verderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...
Meh.. Die serie was leuk voor 2/3 seizoenen. Het werd een beetje teveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Wat boeit Two and a half men nouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...
Nee, ze stoppen definitiefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BBT!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat boeit Two and a half men nou..
De serie die erna komt is zoveel malen beter
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat boeit Two and a half men nou..
De serie die erna komt is zoveel malen beter
Mensen die niet downloadenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, die had ik:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hele snuffe tieten zeiden koelkast en darklie.
Da's dus echt een goede seriequote:
Nee..quote:
Wie zat er gisteravond tv te kijken anders?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die niet downloadenTV kijken is voor mietjes.
Alleen zenden ze op een avond 3 afleveringen van 3 verschillende seizoenen uit...quote:
Ja beetje jammer, ook alleen maar herhalingenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen zenden ze op een avond 3 afleveringen van 3 verschillende seizoenen uit...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die niet downloadenTV kijken is voor mietjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, dezen Boy heeft vanaf morgen een Ipad
Neem dan gewoon een laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Mwah dat einde was episch gay en nep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
The Walking DeadBestigste serie die ik tot nu toe heb gezien
vet hip stoer gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
en 8 simple rules!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meisje uit The big bang theory.
pr0n?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meisje uit The big bang theory.
Reggie rocket.. zou je nou echt hipquote:
neen ik typte hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Reggie rocket.. zou je nou echt hip.. ?
JJ zou ik zo hard raken...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja beetje jammer, ook alleen maar herhalingen
En jammer dat JJ weg is
mwah, van eerste seizoen paar afleveringen gezien en begon al snel te vervelenquote:
Ik wil jouw oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iPad
![]()
Als VI stopt zou het pas een ramp zijn.... Gijpiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, überhaupt TV... Als Stenders zou stoppen, dat zou een ramp zijn!
ALLER!!!!quote:
Nu moet je het doen met Garcia en die andere met die donkere harenquote:
ALLER BESTE TV OOIT GEMAAKTquote:
Open einde, he. Seizoen 2 komt eraanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah dat einde was episch gay en nep.
JJ = AJ Cookquote:
Die zouden ook op radio door kunnen gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als VI stopt zou het pas een ramp zijn.... GijpieJohan
Prentissquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nu moet je het doen met Garcia en die andere met die donkere haren
Ik vergeet haar naam de hele tijdquote:
BOEIEND, VIES SCHIJTJONG!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!! IK HOOP DAT JE IN JE EIGEN KAK STINKT OMDAT JE HET STIEKUM WILT PROEVEN.quote:
?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Plaatjes in text-only is geen goede combi...
Hier nietquote:
Nachtegaal en Zonenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef mc-Piel het volgende:
NCIS Los Angeles!!!
LL Cool J baas!![]()
[ afbeelding ]
wiiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hier niet.. Gebruik je geen chrome ofzo?
Meen je die naatquote:
JONGE, IK ZEG TOCH TEXT-ONLY LAYOUTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hier niet.. Gebruik je geen chrome ofzo?
Hey.. praat niet zo tegen mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JONGE, IK ZEG TOCH TEXT-ONLY LAYOUT
haha lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef Ragboer het volgende:
Uitgerekt, heeft ie het over zijn moeder ofzo?
hallon!quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Meen je die naat..
Zit je op je Wii ?
![]()
![]()
Die trailer is zo baasssssssssquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hey.. praat niet zo tegen mij..
Ik ben geen ICT'er..
Ik ben slechts een simpele bierdrinkende, kutroepende jongen met een sociaal leven die af en toe op FOK! zit!
Mad world in kerkuitvoering ofzoquote:
nòg langzamer dan het origineel...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mad world in kerkuitvoering ofzo
Kleinen Baasquote:
Origineel vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Lama443 het volgende:
[..]
nòg langzamer dan het origineel...
Echt he. Alsof ze het gewoon gepitchd hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Lama443 het volgende:
[..]
nòg langzamer dan het origineel...
Mwah.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Lama443 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze chick boven alle andere chicks die ooit geweest zijn
wat een bazentrailer!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar zitten meer piemels in.
ik kreeg - error 403 Forbiddenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dit exemplaar?
[ afbeelding ]
QFTquote:
Diezelfde reactie heb ik dus bij fripSide en die mitsudingus-zooiquote:
Maar dat komt omdat jij dat niveau mist, dat komt vanelf, meer luisteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Diezelfde reactie heb ik dus bij fripSide en die mitsudingus-zooi
Vraag anders even aan Bart wat ik net tegen hem zeg op msnquote:
is wel zo.. bepaalde muziek ga ik steeds meer waarderen.. terwijl ik die eerst echtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij dat niveau mist, dat komt vanelf, meer luisteren.
Tokkiemuziek (apres ski etc) ga ik nooit waarderen.
Gaan we weer... Wat zeg ik nou al een paar dagen tegen je, ieders smaak verschilt. Ook al ga je het aan iemand opdringen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
*Huppelmuts* ... zegtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag anders even aan Bart wat ik net tegen hem zeg op msn
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
*Huppelmuts* ... zegt
Ik ga wel ff nederig doen en beloven dat ik hem met rust zal laten morgen enz
jij doet toch altijd lievquote:
Achja mening verschillen. Al heb ik ook een grondige tyfushekel aan apres skiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Vannacht was toch die laatste WH in de nacht?
ach ik zou er niet naar luisteren op me pc...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achja mening verschillen. Al heb ik ook een grondige tyfushekel aan apres ski
Heul niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij doet toch altijd liev
Als zulks liedjens opkomen in een kroeg/disco, sta ik altijd zoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ach ik zou er niet naar luisteren op me pc...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik vind zijn shows en opschepperige gedrag gewoon![]()
En dat mag ik zeggen ook. Als hij het dan meteen persoonlijk maakt is zijn probleem.
in de kroeg/disco heb ik meestal zoiets van: Ah Fuck it gewoon meedoenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als zulks liedjens op komt in een kroeg/disco, sta ik altijd zo
Ach soms kan het wel leuk zijn toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als zulks liedjens opkomen in een kroeg/disco, sta ik altijd zo
Pff.. Laat hemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gaan we weer... Wat zeg ik nou al een paar dagen tegen je, ieders smaak verschilt. Ook al ga je het aan iemand opdringen.
PM samenvattingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was ook gelijk de slechtste radio ever
Met carnaval kan ik het wel waarderen. Maar dan ben ik meestal strontlazerusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ach soms kan het wel leuk zijn toch?
wat is er gebeurt dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Viro het volgende:
Een goede middag allemaal
Is die ouwe heer van mij zondag uit het ziekenhuis ontslagen ligt hij er vandaag weer
Verre vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk mag je dat zeggen
... eigenlijk ben je gewoon een heel lief onschuldig dametje
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Viro het volgende:
Is die ouwe heer van mij zondag uit het ziekenhuis ontslagen ligt hij er vandaag weer
Gadsie lieverdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Viro het volgende:
jaaaah voor après ski moet je wel wat alcohol genuttigd hebben, anders vind iedereen het kutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met carnaval kan ik het wel waarderen. Maar dan ben ik meestal strontlazerus
Het was inderdaad slecht, maar ik heb me wel geamuseerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was ook gelijk de slechtste radio ever
Naarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Viro het volgende:
Ik moet voor zulks polonaise muziek wel het nodige alcohol op hebben voordat ik in beweging komquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef Lama443 het volgende:
[..]
jaaaah voor après ski moet je wel wat alcohol genuttigd hebben, anders vind iedereen het kut
Gedotterdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Viro het volgende:
[..]
hij is gedoteerd, nu is de plek waar de slang zijn ader inging is ontstoken
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Viro het volgende:
[..]
hij is gedoteerd, nu is de plek waar de slang zijn ader inging is ontstoken
Oeh.. Sterkte manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Viro het volgende:
[..]
hij is gedoterd, nu is de plek waar de slang zijn ader inging ontstoken
Whehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Lama443 het volgende:
Verdomme me broertje komt gewoon binnen met een tas vol met snackbar eten![]()
En ik mag niets van em
Dan wordt hij lekker dik en jij nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Lama443 het volgende:
En ik mag niets van em
Nee man dat is altijd wel leuk. Lekker gek doen evenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet voor zulks polonaise muziek wel het nodige alcohol op hebben voordat ik in beweging kom
Het is je broertje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Lama443 het volgende:
En ik mag niets van em
Sla hemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Lama443 het volgende:
En ik mag niets van em
Hij is bijna 30kg, hij kan het wel hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan wordt hij lekker dik en jij niet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is je broertje.
Daar hoor ja absolute macht over te hebben.
Hoe oud is jouw broertjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Hij is bijna 30kg, hij kan het wel hebben
Gun hem die extra kilo's danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Hij is bijna 30kg, hij kan het wel hebben
Kheb al wat genakt, maar hij is slim, hij heeft raspatat gehaald, haat ik...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is je broertje.
Daar hoor ja absolute macht over te hebben.
jij niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij gaat beweren dat jij dat ook hebt over jouw broertje?
16quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw broertje. 10?
ik welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat is niet eerlijk die van mij is 14 jaar jonger. Die heb ik vanaf de luier al bang kunnen maken.quote:
dacht alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje, 50kg ofzo
Ja, als ik kacheltjelam benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man dat is altijd wel leuk. Lekker gek doen even
die schijt bagger...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk die van mij is 14 jaar jonger. Die heb ik vanaf de luier al bang kunnen maken.
Ik niet, maar dat hoeft ook niet. Mijn broertje is baas.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Toen ik 16 was, woog ik zo'n 60 kilo ofzo. Nu zit ik aan een goeie 90quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje, 50kg ofzo
Mijn broertje heeft pasgeleden allebei zn zussen nog te koop aangeboden op twitterquote:
Het is al bijna weg, Ik hoord hier allerlei gorgel geluiden naast mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:47 schreef Snuf. het volgende:
Hallon lama443 ik kom nu naar jou en het snackbar eten opeten
en hoelang ben je dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, woog ik zo'n 60 kilo ofzo. Nu zit ik aan een goeie 90
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:47 schreef Snuf. het volgende:
Hallon lama443 ik kom nu naar jou en het snackbar eten opeten
Neuh. Maar eten deelt hij enz.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
balen, snel ff roggelen dat ie het weer doet he!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaargh... de laptop flipt... alles loopt vast enzo
voor hoeveel? ik bied ¤100quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft pasgeleden allebei zn zussen nog te koop aangeboden op twitter
Nou, vertel, mijn bestigste manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zojuist zohard gefaald dat ik mezelf schaam.
Vertel!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zojuist zohard gefaald dat ik mezelf schaam.
Beterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik laat mijn broertje mijn bier kopen. Ideaal toch?
Ik nee, ze allebei overquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft pasgeleden allebei zn zussen nog te koop aangeboden op twitter
Ok ik ging honduitlatenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, vertel, mijn bestigste man
bel je telefoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok ik ging honduitlaten
En onderweg dacht ik
Ik ga fokken
dus ik voelde in mijn broekzak waar ik zojuist mijn telefoon in had gedaan
en ik pakte het
was het mijn portemonnee
Toen voelde ik me een noob.
Ik had dus mijn portemonnee gepakt ipv telefoon + BONUSKLACHT
ik ben nu mijn telefoon kwijt..
Ghehequote:
Je regelt het maar met huppelhosselbroertjequote:
Kijk in de koelkast/wc/ovenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok ik ging honduitlaten
En onderweg dacht ik
Ik ga fokken
dus ik voelde in mijn broekzak waar ik zojuist mijn telefoon in had gedaan (dacht ik)
en ik pakte het
was het mijn portemonnee
Ik was hem net ook kwijt... Maar ik zat eropquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok ik ging honduitlaten
En onderweg dacht ik
Ik ga fokken
dus ik voelde in mijn broekzak waar ik zojuist mijn telefoon in had gedaan (dacht ik)
en ik pakte het
was het mijn portemonnee
Of kijk in het tostiapparaat.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok ik ging honduitlaten
En onderweg dacht ik
Ik ga fokken
en ik pakte het
was het mijn portemonnee
Nu is hij kapot zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik was hem net ook kwijt... Maar ik zat erop
hihihi -_-quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nu is hij kapot zekerNiet elke telefoon kan 300 KG hebben..
HAP HAP HAPquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gaan we weer... Wat zeg ik nou al een paar dagen tegen je, ieders smaak verschilt. Ook al ga je het aan iemand opdringen.
Heb je dat nooit dat je bijvoorbeeld aan het bellen bent en opeens ben je je telefoon kwijt en pas na 5 min. realiseren dat je em al die tijd in je hand hadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik was hem net ook kwijt... Maar ik zat erop
oh jeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij begin ik ziek te worden
Volgens mij begin je het nu pas door te krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je dat nooit dat je bijvoorbeeld aan het bellen bent en opeens ben je je telefoon kwijt en pas na 5 min. realiseren dat je em al die tijd in je hand had
in mijn hoofd ben ik altijd al.. nu gewoon ziekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij begin je het nu pas door te krijgen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
krank = ziekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in mijn hoofd ben ik altijd al.. nu gewoon ziek
Ja en gooi hem voor de trein op Utrecht Centraalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Lama443 het volgende:
Wie vindt dat ik Snuf moet slaan as ie binnekomt???
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb het al een tijdje door, ze post opeens zo weiningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij begin je het nu pas door te krijgen
Nee!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Lama443 het volgende:
Klotemof, inhaleer gas.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Lama443 het volgende:
als ik de kans krijg zal ik dat zeker doen ^^quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja en gooi hem voor de trein op Utrecht Centraal
Komt morgenquote:
Goed he van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje door, ze post opeens zo weining
Nutshot ftwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:52 schreef Lama443 het volgende:
hoe gaat het me je kilo's snot eigenlijk? ben je er al een x vanaf?quote:
veel plezier bij spartaquote:
Zoals robdriessen al zei: Dit nummer is zo vak gedraaid dat men zich inmiddels afvraagt wanneer hij die granaat nou eens echt opvangt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
GRENADE!!!![]()
ik dacht dat dat lied een ban had gekregen?
We blijven hopen dat iemand een granaat naar die flapdrol gooitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
GRENADE!!!![]()
ik dacht dat dat lied een ban had gekregen?
ik probeer juist expres minder te posten.. en het lukt redelijkquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals robdriessen al zei: Dit nummer is zo vak gedraaid dat men zich inmiddels afvraagt wanneer hij die granaat nou eens echt opvangt.
afkicken op fokquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik probeer juist expres minder te posten.. en het lukt redelijk
En gelijk heeft iequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zoals robdriessen al zei: Dit nummer is zo vak gedraaid dat men zich inmiddels afvraagt wanneer hij die granaat nou eens echt opvangt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij was snellerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en ik ben juist meer gaan posten omdat ik verslaafd ben, en stiekem jou gezelschap wil houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Normaal sta je altijd op de eerste plek, los met 150 postsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schiet lekker op danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Viro het volgende:
[..]
en ik ben juist meer gaan posten omdat ik verslaafd ben, en stiekem jou gezelschap wil houden
die titel alleen alquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Goudvis_ het volgende:
Heeft iemand de film Pizzamaffia gezien?
Ik zit hier elke dag Pizzamaffia te kijken. Kutmarokkanen op een scooterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Goudvis_ het volgende:
Heeft iemand de film Pizzamaffia gezien?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier elke dag Pizzamaffia te kijken. Kutmarokkanen op een scooter![]()
Ik heb er nu keelpijn bijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe gaat het me je kilo's snot eigenlijk? ben je er al een x vanaf?
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier elke dag Pizzamaffia te kijken. Kutmarokkanen op een scooter![]()
Ik geniet van heel andere dingenquote:
Ja, is toch. Heel die film draait om MarokkanenRifapen. Dat ze eens opbokken met die multi-culti geaccepteerde kutmeukquote:
Dit vind je niks?quote:
Ik wilde alleen weten wat degene die hem had gezien ervan vondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, is toch. Heel die film draait om Marokkanen. Dat ze eens opbokken met die multi-culti geaccepteerde kutmeuk
Die luister ik nuquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:00 schreef Viro het volgende:
[..]
was helemaal vergeten dat jij zou draaien, mooi dat ik onz radio heb aangezet
veel plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef Snuf. het volgende:
Ok ik ga ook naar lama -> sparta. Gegroet tot morgen.
Ik heb alleen de trailer gezien en dat vond ik wel genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik wilde alleen weten wat degene die hem had gezien ervan vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |