Ik ben het eens met djkoelkast.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
Grappige naam misschien maar wat een boutmuziek
Hont + gordijn = nonnenhont.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar slaat dat nonnenhonden eigenlijk op?
IK ZAT GEWOON IN BAD LEKKER MET HET SOP TE SPELENquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Goudvis_ het volgende:
Wat gebeurt er met mijn lichaam. Help ik krijg tieten
Koelkast gedaan omdat. Ik weet niet waarom. Het is niet heel grappig ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, maar waarom staat dat in de OP?
ok dan...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK ZAT GEWOON IN BAD LEKKER MET HET SOP TE SPELEN
Ik moest best hard lachenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieren!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
kun je doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
Populaire serie Two and A Half Men stilgelegd
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Ok als we straks op Utrecht Centraal zijn spring ik voor een trein.
oke ik hoor het vanzelf wel op het nieuws enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Jah en dan hebben wij daarna een jaar niets en DAN gaat de serie hier weer verderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...
Meh.. Die serie was leuk voor 2/3 seizoenen. Het werd een beetje teveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Wat boeit Two and a half men nouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...
Nee, ze stoppen definitiefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BBT!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat boeit Two and a half men nou..
De serie die erna komt is zoveel malen beter
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat boeit Two and a half men nou..
De serie die erna komt is zoveel malen beter
Mensen die niet downloadenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, die had ik:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hele snuffe tieten zeiden koelkast en darklie.
Da's dus echt een goede seriequote:
Nee..quote:
Wie zat er gisteravond tv te kijken anders?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die niet downloadenTV kijken is voor mietjes.
Alleen zenden ze op een avond 3 afleveringen van 3 verschillende seizoenen uit...quote:
Ja beetje jammer, ook alleen maar herhalingenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen zenden ze op een avond 3 afleveringen van 3 verschillende seizoenen uit...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die niet downloadenTV kijken is voor mietjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, dezen Boy heeft vanaf morgen een Ipad
Neem dan gewoon een laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Mwah dat einde was episch gay en nep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
The Walking DeadBestigste serie die ik tot nu toe heb gezien
vet hip stoer gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
en 8 simple rules!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meisje uit The big bang theory.
pr0n?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meisje uit The big bang theory.
Reggie rocket.. zou je nou echt hipquote:
neen ik typte hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Reggie rocket.. zou je nou echt hip.. ?
JJ zou ik zo hard raken...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja beetje jammer, ook alleen maar herhalingen
En jammer dat JJ weg is
mwah, van eerste seizoen paar afleveringen gezien en begon al snel te vervelenquote:
Ik wil jouw oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iPad
![]()
Als VI stopt zou het pas een ramp zijn.... Gijpiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, überhaupt TV... Als Stenders zou stoppen, dat zou een ramp zijn!
ALLER!!!!quote:
Nu moet je het doen met Garcia en die andere met die donkere harenquote:
ALLER BESTE TV OOIT GEMAAKTquote:
Open einde, he. Seizoen 2 komt eraanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah dat einde was episch gay en nep.
JJ = AJ Cookquote:
Die zouden ook op radio door kunnen gaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als VI stopt zou het pas een ramp zijn.... GijpieJohan
Prentissquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nu moet je het doen met Garcia en die andere met die donkere haren
Ik vergeet haar naam de hele tijdquote:
BOEIEND, VIES SCHIJTJONG!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!! IK HOOP DAT JE IN JE EIGEN KAK STINKT OMDAT JE HET STIEKUM WILT PROEVEN.quote:
?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Plaatjes in text-only is geen goede combi...
Hier nietquote:
Nachtegaal en Zonenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef mc-Piel het volgende:
NCIS Los Angeles!!!
LL Cool J baas!![]()
[ afbeelding ]
wiiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hier niet.. Gebruik je geen chrome ofzo?
Meen je die naatquote:
JONGE, IK ZEG TOCH TEXT-ONLY LAYOUTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hier niet.. Gebruik je geen chrome ofzo?
Hey.. praat niet zo tegen mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JONGE, IK ZEG TOCH TEXT-ONLY LAYOUT
haha lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef Ragboer het volgende:
Uitgerekt, heeft ie het over zijn moeder ofzo?
hallon!quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Meen je die naat..
Zit je op je Wii ?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |