Ik ben het eens met djkoelkast.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
Grappige naam misschien maar wat een boutmuziek
Hont + gordijn = nonnenhont.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar slaat dat nonnenhonden eigenlijk op?
IK ZAT GEWOON IN BAD LEKKER MET HET SOP TE SPELENquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Goudvis_ het volgende:
Wat gebeurt er met mijn lichaam. Help ik krijg tieten
Koelkast gedaan omdat. Ik weet niet waarom. Het is niet heel grappig ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, maar waarom staat dat in de OP?
ok dan...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK ZAT GEWOON IN BAD LEKKER MET HET SOP TE SPELEN
Ik moest best hard lachenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zat in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieren!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
kun je doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
Populaire serie Two and A Half Men stilgelegd
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Ok als we straks op Utrecht Centraal zijn spring ik voor een trein.
oke ik hoor het vanzelf wel op het nieuws enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Jah en dan hebben wij daarna een jaar niets en DAN gaat de serie hier weer verderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...
Meh.. Die serie was leuk voor 2/3 seizoenen. Het werd een beetje teveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
NEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
Wat boeit Two and a half men nouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jonge, eer dat die serie is hervat zitten we in NL nog bij het seizoen ervoor...
Nee, ze stoppen definitiefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BBT!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat boeit Two and a half men nou..
De serie die erna komt is zoveel malen beter
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat boeit Two and a half men nou..
De serie die erna komt is zoveel malen beter
Mensen die niet downloadenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |