En toch werd je niet Ben Liebrand.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat, plus dat m'n vader in de jaren 70 fanatiek aan het tapen was op z'n bandrecorder.
Ik schijn ooit als 3 jarige een band letterlijk te hebben verknipt omdat die in de knoop raakte bij het er uit wilde halen en ik geen andere oplossing zag dan een schaar pakken
En zo heb je onbedoeld de eerste mixtape gecreëerd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat, plus dat m'n vader in de jaren 70 fanatiek aan het tapen was op z'n bandrecorder.
Ik schijn ooit als 3 jarige een band letterlijk te hebben verknipt omdat die in de knoop raakte bij het er uit wilde halen en ik geen andere oplossing zag dan een schaar pakken
MadMaster + 1quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Another Brick In The Wall - Pink Floyd?
Ik geloof niet dat die band het nog weer heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
En zo heb je onbedoeld de eerste mixtape gecreëerd?
O zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die band het nog weer heeft gedaan.
Maar ja, toen was er nog geen telekids dus wat doe je dan op zondagochtend, dan ga je muziek luisteren. Ten minste, dat was de bedoeling.
haal je nou 2 door elkaar of heeft hij echt een nummer met die titel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik van mijn 'intuïtieve basiskennis' uitga, schiet Opera House van Malcolm McLaren me als eerste te binnen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik van mijn 'intuïtieve basiskennis' uitga, schiet Opera House van Malcolm McLaren me als eerste te binnen.
Dat was zijn laatste 'hit'.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:34 schreef ranja het volgende:
[..]
haal je nou 2 door elkaar of heeft hij echt een nummer met die titel?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:34 schreef ranja het volgende:
[..]
haal je nou 2 door elkaar of heeft hij echt een nummer met die titel?
Bekijk het clipje en je weet het...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:34 schreef Norrage het volgende:
Mijn intuïtieve basiskennis zegt dat ik uberhaupt wil weten wat het plaatje voorsteltzijn dat beestjes die het water inlopen ofzo?
quote:is een Brits zangeres en danseres.
staat voor de danseres/zangeres
. Deze uit Engeland afkomstige entertainer was begin jaren '80 te zien in de clip Funky Town van Lipps Inc. Niet lang daarna werd ze de leadzangeres van de meidengroep
and The
![]()
Waarmee het voor mij 'Klaar' was met Doe Maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef ranja het volgende:
Doe maar - Doris Day en andere stukken
Pilsje meedronken? Hoe oud was je toen zelf, 14?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarmee het voor mij 'Klaar' was met Doe Maar.
Daarvoor heb ik ze in buurthuizen in Amsterdam meegemaakt met 3 man en een paardenkop als publiek, waarbij ze zelf hun spullen naar binnen sleepten en na afloop van het concert een pilsje meedronken aan de bar...
Ranja +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |