quote:Fiction Plane zag de band na hun eigen optreden op Paaspop Schijndel 2008 aan het werk en was zo onder de indruk dat ze aangaven graag een keer te willen samenwerken. Dit resulteerde in een succesvol optreden vanals support act in een uitverkocht Paradiso later dat jaar. Door de kolkende en massaal dansende massa was het niet te merken dat het hier om een voorprogramma ging en ook Fiction Plane zelf was razend enthousiast. De beide bands raakten bevriend waardoor
nu is uitgenodigd om in Londen te komen optreden. Omdat de bassist van
verhinderd is, zal Joe Sumner zelf als invalbassist met hen meespelen.
Die wel inderdaad.quote:
Ruim genoeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben cramer - zai zai zai
arne jansen - meisjes met rode haren
rob de nijs - malle babbe
zangeres zonder naam - mexico
harko & pao - tiet veur een pafke
arno & gradje - pappie ik zie tranen in uw ogen
linda roos & jessica - ademloos
gerard cox - die laaielichter
bonnie st claire - dokter bernhard
willeke alberti - het geld van ome jan
miggy - annie annie hou jij me tassie effe vast
bennie neyman - een vrijgezel
rita hovink - laat me alleen
quote:miggy - annie annie hou jij me tassie effe vast
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat nummer van Miggy heet volgens mij gewoon annie
Kijk, fantastisch al die muziekkennis van jou. Maar dat je dit dan ook nog eens weetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben cramer - zai zai zai
arne jansen - meisjes met rode haren
rob de nijs - malle babbe
zangeres zonder naam - mexico
harko & pao - tiet veur een pafke
arno & gradje - pappie ik zie tranen in uw ogen
linda roos & jessica - ademloos
gerard cox - die laaielichter
bonnie st claire - dokter bernhard
willeke alberti - het geld van ome jan
miggy - annie
bennie neyman - een vrijgezel
rita hovink - laat me alleen
quote:On the duo's career came to an end when the youngin the summer of 1987 at the age of 22 died during a fight camp.
got into the newspapers in March 1994 for his involvement in a shooting in the cafe Eindhoven Discover your spot. He was in that case sentenced to six years in prison for manslaughter.
Hell yeah. Veel meer rock & roll dan de Golden Earring, natuurlijkquote:
ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef Blogman het volgende:
Earth & Fire met Atlantis of Garden of Eden of Paradise of zo ?
Moet je altijd trots zijn op je kennis?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kijk, fantastisch al die muziekkennis van jou. Maar dat je dit dan ook nog eens weetben je daar trots op?
Maar de afbeelding klopt wel met de titel..en het gaat om de binnenkant.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef Blogman het volgende:
Song of the Marching Children: die is zwart met een goud rondje.
Wat men nu opvalt, verbazingwekkend hoeveel die hoes lijkt op de hoezen van E,W & F...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Song of the Marching Children gok ik dan.
Mijn punt is dan vooral: hoe weten jullie hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je altijd trots zijn op je kennis?
Ik had ze ook geweten, maar was even shoppen...
[Burnettmodus]basiskennis[/Burnettmodus]quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn punt is dan vooral: hoe weten jullie het
die inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Song of the Marching Children gok ik dan.
quote:[Burnettmodus]basiskennis[/Burnettmodus]
Nee, dat is het mooie van lp'squote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef Blogman het volgende:
Toch even nagezocht: het lijkt meer op de gewone hoes van Atlantis, maar kennelijk is de binnenkant niet altijd hetzelfde als wat je aan de buitenkant af kunt lezen..
Omdat ik er mee opgegroeid ben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn punt is dan vooral: hoe weten jullie het
Dat, plus dat m'n vader in de jaren 70 fanatiek aan het tapen was op z'n bandrecorder.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ik er mee opgegroeid ben.
Vroegâh had je nog geen 20.000 TV- en radiozenders en Op Losse Groeven/Op Volle Toeren met Chiel Montagne was naast TopPop het enige muziekprogramma wat iedere week op de TV was. En daar kwam dit allemaal ruimschoots aan bod...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |