De bekende zanger Robert Jan Stips?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:48 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ja nu je het zegt, daar lijkt ie idd sprekend op! Dat moet hem zijn.
Geen Hageneesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De bekende zanger Robert Jan Stips?
Noem eens wat hits van hem dan waarop hij te horen is?
Barry Hay?
De man heeft dan ook voornamelijk engelstalige singles uitgebracht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Blogman het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden, dat ik geen Nederlandstalige singles bezit..
heb ik daar 4 singles van?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:28 schreef Norrage het volgende:
wtf dat is Herman Brood? echt volledig onherkenbaar
Ik heb dan wel 3 lp's van The Brood.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef cafca het volgende:
Volgens RYM wel
edit: ownee....alleen wel gerate.
uitwijden ?quote:Strawelte - Bôle mei tsiis
volgens de correcte spelling wel denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet er bij 1 niet nog een M achter?
Terechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan hou ik t op Eén op éen miljoen van de Kecks
quote:When I first saw you
with your smile so tender
My heart was captured,
my soul surrendered
I'd spend a lifetime
waiting for the right time
Now that your near
the time is here at last
quote:
Wat een toeval, ik heb deze week er ook een verstandskies uit moeten laten halen. Veel plezier met de geprakte bananen en zo!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef bigshadow het volgende:
Met dikke wang (en 2 verstandskiezen minder) weer in dit topic te vinden, zonder clue overigens!
Banana boat song van Harry Belafonte?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik heb deze week er ook een verstandskies uit moeten laten halen. Veel plezier met de geprakte bananen en zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |