Is die jarig dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Niet eens een verjaardags TT voor quincy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Alles wat ik zelf kook is lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja ik weet niet wat je "lekker" vindt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is die jarig dan?ja, nou en ik jou ook en toch neuken weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
tja jij kookt mij niet dus je krijgt m niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles wat ik zelf kook is lekker.
niet fokken achter het stuur!quote:
ja maar wij mogen elkaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, nou en ik jou ook en toch neuken we
okay als jij dat wiltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef gianni61 het volgende:
misschien wil ik wel eens voor je koken
haha wat ben jij scherp vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef tdrone het volgende:
als je dadelijk ineens heel lang niet post MD weten we waarom
Ik mag heel weinig mensen.quote:
Doe ik ook niet femaleduck zit achter het stuur ik zit naast miniduckquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet fokken achter het stuur!
Ja daar heb je een punt ik typ alleen niet zo snel op foonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef tdrone het volgende:als je dadelijk ineens heel lang niet post MD weten we waarom
quote:
Hey MDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
deb dat is lang geleden
hoe.is het nou?
Doe maarquote:
ik print je post uit waarin je zei dat we elkaar mogen en die hang ik boven mijn bedquote:
Goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey MDja lang geleden he
Gaat goed...druk druk druk.
Hoe ist met jou dan?
goed hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed...zeer goed en met jou???
Nou met werken...en met mijn vriendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedheb lekker weekend en ben onderweg naar ouddorp met vrouw en kind
waar ben jij druk mee dan?
Geilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik print je post uit waarin je zei dat we elkaar mogen en die hang ik boven mijn bed
Leuk dat je weer even komt buurtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou met werken...en met mijn vriend![]()
Maar ik heb nu ook lekker weekend ... maar ik verveelde me een beetje en kwam hier weer even terecht
hihi mag ik eens voelen?quote:
Ja ja, ja ik was destijds wel aan de manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk dat je weer even komt buurten![]()
Zozo ook aan de man
Niet goed, geld terug?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ja, ja ik was destijds wel aan de manmaar die man beviel na 8 jaar niet meer zo, maar nu weer een leuke vriend hoor..al best wel weer een poos eigenlijk
Neu...de garantie was al verlopenquote:
En hoe is dat? Was wel even wennen of niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb nu trouwens werk, waar ik ook daadwerkelijk iets te doen heb
hihihihi in CC's broekje roerenquote:
Het was vooral in het begin engquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hoe is dat? Was wel even wennen of niet?
Boooo, kutgarantie ook altijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu...de garantie was al verlopen
Ja echt...en toch doet het product uiteindelijk niet meer wat ze je belovenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boooo, kutgarantie ook altijd.
hihi spannendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihihi in CC's broekje roeren
maar altijd als de garantie is verlopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja echt...en toch doet het product uiteindelijk niet meer wat ze je beloven
Ja...echt altijd op de datum af....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar altijd als de garantie is verlopen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ja, ja ik was destijds wel aan de manmaar die man beviel na 8 jaar niet meer zo, maar nu weer een leuke vriend hoor..al best wel weer een poos eigenlijk
wie dacht dat nou nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en altijd maar denken dat ik een kans bij je maakte
En erg last van afkickverschijnselen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het was vooral in het begin eng
DW is onaardig tegen iedereen, je bent geen uitzondering hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
DW: Bedankt dat je me vervelend vind.
Daarvoor sluipt het er al stiekem in.. Erg vervelend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja...echt altijd op de datum af....
viel wel mee hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En erg last van afkickverschijnselen?![]()
Geen dank, ik doe het met liefde.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
DW: Bedankt dat je me vervelend vind.
Ja...jammer dat je het dan nog niet helemaal door hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor sluipt het er al stiekem in.. Erg vervelend.
ja maar ik dacht dat wij wat speciaals haddenquote:
owquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dat wij wat speciaals hadden
nee, weer ben 2 jaar weggeweest en sinds een paar maanden weer terug : Yquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
viel wel mee hoormaar jij nog steeds hier
inmiddels had ik de hoop wel opgegeven hoorquote:
zeker niet op mn foonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
GRTDOJW was dood voor een paar mensen kwamen binnenstormen,en nu is het soms niet meer bij te houden zo druk
ja domme collega's ook altijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef gianni61 het volgende:
pff, collega's met domme vragen op de vrijdagmiddag. ik wil gewoon naar huis..
Ik moet nog boodschappen doen, dus je mag nog kiezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja domme collega's ook altijd. Wat eten we vanavond?
pannekoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja domme collega's ook altijd. Wat eten we vanavond?
het maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, dus je mag nog kiezen.
Nou zo lang ben ik ook ongeveer weggeweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, weer ben 2 jaar weggeweest en sinds een paar maanden weer terug : Y
heb jaren in een pannenkoekenhuis gewerkt, dat moet geen probleem zijnquote:
Zoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had gisteren 281 berichten geplaatst mobielalleen in GRTD
gister eindigde ik bij 37200 dus heb er sowieso al 100 neergezetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zodat ga ik niet redden vandaag
prima, dan eet ik dat bij je vanavondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jaren in een pannenkoekenhuis gewerkt, dat moet geen probleem zijn
Oe zijn we samen wegegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou zo lang ben ik ook ongeveer weggeweest
Inderdaad.. Je moet er gewoon levenslange garantie op hebben!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja...jammer dat je het dan nog niet helemaal door hebt
Weet ik veel.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog 10 minuten en dan is het weeeeeekend![]()
dus afsluiten en lekker richting kapper![]()
Fijn weekend![]()
Wat is daar speciaal/anders aan. En is het gehakt uit de Jordaan of uit Jordanië?quote:
het is lekker sappigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is daar speciaal/anders aan. En is het gehakt uit de Jordaan of uit Jordanië?
Okeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is lekker sappiggehakt uit de jordaan, veel lekkerder dan gehakt uit de supermarkt
Kip met Japanse wokgroenten (+ Teriyaki woksaus) en woknoodlesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb je gisteren gegeten?
aaawh oke, lekker hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kip met Japanse wokgroenten (+ Teriyaki woksaus) en woknoodles![]()
Vandaag weer
Ook lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Sla met gebakken aardappeltjes en een gehaktbal
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
erch choet, jij bend er weer he
ja ieck bn tr wier jah xd, maar ik ga weer weg dus doeiii XDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
erch choet, jij bend er weer he
dat is de vraag of je er vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef gianni61 het volgende:
kut kut kut vrijdagmiddag opdrachten.
ach ja, gelukkig komt CC me straks opvrolijken
ken ik niet, het klinkt als zoiets dat zombies planten gaan aanvallen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Hallon. Ik ben plants vs zombies weer aan het downloaden
Zombies willen je huis binnendringen om je hersens op te eten, en je vermoordt ze met schietende plantenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ken ik niet, het klinkt als zoiets dat zombies planten gaan aanvallen?
met genoeg wijn word ik vanzelf vrolijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is de vraag of je er vrolijk van wordt
ehm oke prima... Denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met genoeg wijn word ik vanzelf vrolijk
Wijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met genoeg wijn word ik vanzelf vrolijk
wijn is op z'n tijd wel eens lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook vandaag een fles witte wijn gekocht![]()
Drink normaal gesproken bier
Ja weet ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wijn is op z'n tijd wel eens lekker
wil je ons dronken voeren ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef gianni61 het volgende:
bier heb ik ook nog in huis hoor
en goeie whisky
goedzo, ben niet zo graag dronken aangezien ik dan onvoorspelbaar benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef gianni61 het volgende:
nee hoor, die whisky is te duur en te lekker om in 1 keer leeg te zuipen.
mag niet klagen, drukke week gehad, maar bijna weekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha kan ookhoe is het met je kerel?
dat hoeft niet altijd slecht te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goedzo, ben niet zo graag dronken aangezien ik dan onvoorspelbaar ben
ja 6 maartquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag niet klagen, drukke week gehad, maar bijna weekend
Ga je weer meeten lees ik dat goed
nja het is nogal op een verkeerde manierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hoeft niet altijd slecht te zijn.
owww ik dacht nuquote:
haha, ervaringen uit het verleden?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja het is nogal op een verkeerde manier
ja ik word nogal opgewonden zegmaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, ervaringen uit het verleden?
haha nee johquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww ik dacht nu
6 maart wist ik al, dan kan ik niet
damn, hoe laat kom je eten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik word nogal opgewonden zegmaar
goed weekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga nu naar huis.
Prettig weekend allemaal!
fijn weekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga nu naar huis.
Prettig weekend allemaal!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik word nogal opgewonden zegmaar
haha zeker stoute koen, je had mijn vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag het niet zeggen, maar, spannend![]()
stoute Koen
dat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha zeker stoute koen, je had mijn vader kunnen zijn
en dan mag je maar alles zeggen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
mja, ik ben het niet he
Eetse Bosie![]()
En hoi GSK
zonder ondergoedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke echt ranziger kon het niet. Een dik wijf zoals de afvallers, had een te kort wijd rokje aan :R en toen bukte ze net waar ik heen keek in de winkel :R gadver doe er iets onder aan een broekje of iig ondergoed :R
Hoe krijg ik dit uit men netvlies?
Waarom hadden ze bij de hema geen broodjes op voorraad
Nu weer terug naar huishopen dat we geen last hebben van storing amersfoort-deventer.
Hoe was jullie dag?
neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dan mag je maar alles zeggen?
Ik had een kort rokje aan zonder ondergoed en toen bukte ik en keek zo'n meisje me ranzig aan, dat was geweldig!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke echt ranziger kon het niet. Een dik wijf zoals de afvallers, had een te kort wijd rokje aan :R en toen bukte ze net waar ik heen keek in de winkel :R gadver doe er iets onder aan een broekje of iig ondergoed :R
Hoe krijg ik dit uit men netvlies?
Waarom hadden ze bij de hema geen broodjes op voorraad
Nu weer terug naar huishopen dat we geen last hebben van storing amersfoort-deventer.
Hoe was jullie dag?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had een kort rokje aan zonder ondergoed en toen bukte ik en keek zo'n meisje me ranzig aan, dat was geweldig!!!
nja ik neem je niks kwalijk hoor maar ik zit niet in jouw leeftijdscategoriequote:
weet ik wel joh, ik zit maar dom te geinenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik neem je niks kwalijk hoor maar ik zit niet in jouw leeftijdscategorie
tja ik ben blond hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik wel joh, ik zit maar dom te geinen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Oceanview het volgende:
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Kos_met_de_snor
FunkY-FrankY
Faux.
andreas612
andreas612
Ragboer
Ragboer
Wie is kos_met_de_snor?
sinds jullie ooit suggereerde over hem
we gingen berichten plaatsen bij hemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Oceanview het volgende:
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Kos_met_de_snor
FunkY-FrankY
Faux.
andreas612
andreas612
Ragboer
Ragboer
Wie is kos_met_de_snor?
sinds jullie ooit suggereerde over hem
ahhh hij is geloktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we gingen berichten plaatsen bij hem
owjaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we gingen berichten plaatsen bij hem
geen grapjes meneer!! Cc aangenaamquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef nathanchunkie het volgende:
[..]
Ik denk het niet...
Nathan aangenaam.
Dat ben ik!quote:
Ik ken 'm wel! Lief zijn tegen hem!quote:
als jij ze kent moet je maar meteen lief doen? Ik ben trouwens altijd liefquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben ik!
[..]
Ik ken 'm wel! Lief zijn tegen hem!
Nee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als jij ze kent moet je maar meteen lief doen? Ik ben trouwens altijd lief
dig?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:25 schreef nathanchunkie het volgende:
Is er hier trouwens ergens een subforum waar men kan lullen over script-talen?
Er is een DIG-forum. Misschien daar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:25 schreef nathanchunkie het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij zei ik ken hem wel, lief doen
Moet vast in DIG zijn. Maar dat wist je ondertussen vast al.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:25 schreef nathanchunkie het volgende:
ja dus vraag ik of je lief tegen iemand moet doen als jij ze kent, want daar kwam het op neer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Moet vast in DIG zijn. Maar dat wist je ondertussen vast al.
Nee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dus vraag ik of je lief tegen iemand moet doen als jij ze kent, want daar kwam het op neer.
sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ghehe, wat een faalhazen op 't forum hier
Jij niet!quote:
Donald Duck natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig!. Wat heb je binnen?
Al een jaar of 14quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lees je Donald Duck? Wat lief
Donald Duck is tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat weet ik nietmaar alsnog schattig
Mijn moeder stelde voor om hem op te zeggen. Ben zelden zo boos geweest!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
Ja leuk inderdaad. Broer was er ooit op geabonneerd, maar dat is wel errug lang geleden inmiddels..
Hhihiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik, en jij schattigen nu eten!
OKeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn moeder stelde voor om hem op te zeggen. Ben zelden zo boos geweest!
Die van deze week is spannnund!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:08 schreef tdrone het volgende:
mijn broertje heeft er ook nog steeds een abo op en ik lees hem ook nog wel eens
echt waar, jongens van rond de 20 zijn schattig als ze de DD lezenquote:
Mijn moeder heeft m opgezegdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn moeder stelde voor om hem op te zeggen. Ben zelden zo boos geweest!
En mannen van (bijna) 30 die nog af en toe een aflevering kijken van de Muppets of van de Freggles ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt waar, jongens van rond de 20 zijn schattig als ze de DD lezen
Merelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft m opgezegd
Geen donald duckjes meer![]()
Tevens: Hooi iedereen![]()
ja die ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En mannen van (bijna) 30 die nog af en toe een aflevering kijken van de Muppets of van de Freggles ?
Hooiquote:
Eet smakelijkquote:
Eerst moe, maar nu minder gelukkigquote:
Morgenmiddag komen 2 begeleiders hier om mijn kledingkast een keer goed te ordenen. Met de verhuizing een half jaar geleden heb ik het er maar lukraak neergelegd. Kon toen ook geen overzicht bewaren en nu is het echt een enorm zooitje. Dus daar word ik morgen bij geholpen. En na het eten heb ik met een andere begeleidster afgesproken om een sudoku tegen elkaar te doen (ieder dezelfde sudoku en wie dan het eerst klaar is).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst moe, maar nu minder gelukkig![]()
En heb eindelijk een mobiel abonnement besteld van Ben![]()
En besloten dat ik morgen toch niet naar de ONZ-radio meet ga en nu fijne muziek aan het luisteren
Echter voornemen om minder te fokken werkt nog niet helemaal![]()
Jij nog plannen voor dit weekend?
Oke, wel fijn als het allemaal weer lekker opgeruimd en fris is enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgenmiddag komen 2 begeleiders hier om mijn kledingkast een keer goed te ordenen. Met de verhuizing een half jaar geleden heb ik het er maar lukraak neergelegd. Kon toen ook geen overzicht bewaren en nu is het echt een enorm zooitje. Dus daar word ik morgen bij geholpen. En na het eten heb ik met een andere begeleidster afgesproken om een sudoku tegen elkaar te doen (ieder dezelfde sudoku en wie dan het eerst klaar is).
Zondag is PSV-Ajax, dus daar ga ik weer heen
geen wilde nachten ? wat is dezequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, wel fijn als het allemaal weer lekker opgeruimd en fris is enzo![]()
En sudoku's zijn ook tof![]()
Voor wie van de twee ben je?
Ik heb morgen weer school en 's avonds richting vriendlief en dan zondag nog huiswerk maken denk ikDus dat wordt een vrij standaard weekend voor mij
mwa ligt eraan hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
Hoe gaat t ?![]()
[..]
Eet smakelijk![]()
Geloof dat jij jongens praktisch altijd leuk/schattig vindt, of ze nou kinderdingen doen of niet
PSVquote:
Al een tijd niet meer zien posten hier jaquote:
Hoi!quote:
Ja, al een tijd niet zien posten.quote:
Trainze Vinniequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi!
En ik denk 't wel ja.
En nu ga ik trainen
Wilde nachten met hem, hihiihiquote:
Hahha ja dat wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ligt eraan hoe ze eruit zienmaar sowieso als ze kinderdingen doen
hoi trouwens! Afkicken lukt niet zo goed?
Oh tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSVAl meer dan 20 jaar een seizoenskaart. Dus ik ging al kijken, toen jij nog niet geboren was
![]()
Luttequote:
Succesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi!
En ik denk 't wel ja.
En nu ga ik trainen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
Okay, mooi. Als die *grumblgrumblekraakkraak* weg is kom ik wel weer wat vaker langs denk ik.
oow oke nee ik dacht omdat je nu hier weer zitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahha ja dat wel.
Kinderdingen doen, dan moet ik aan pedofilie denken(niet dat ik iemand hier wil beschuldigen)
Oh, wel redelijk hoor, nog geen 10 posts gehad vandaag en mn postcount is al aan het zakken![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
Okay, mooi. Als die *grumblgrumblekraakkraak* weg is kom ik wel weer wat vaker langs denk ik.
Ding is compleet kaduuk. Vandaag teruggeweest, mocht eigenlijk niet naar het schoolfeest van de dokter, maar doe ik lekker toch. Maandag weer foto's laten maken en dan fysio.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
feeststemming
hoe gaat het met je pols
weten ze nog niet wat het precies is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ding is compleet kaduuk. Vandaag teruggeweest, mocht eigenlijk niet naar het schoolfeest van de dokter, maar doe ik lekker toch. Maandag weer foto's laten maken en dan fysio.
ooh boefjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ding is compleet kaduuk. Vandaag teruggeweest, mocht eigenlijk niet naar het schoolfeest van de dokter, maar doe ik lekker toch. Maandag weer foto's laten maken en dan fysio.
Thanks meid. Ik zal HT en Benny ook even inlichten, wie weet komen zij ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
veel sterkte en beterschap nog
Lutte wanneer kom je weer langsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Hahha ja dat wel.
Kinderdingen doen, dan moet ik aan pedofilie denken(niet dat ik iemand hier wil beschuldigen)
Oh, wel redelijk hoor, nog geen 10 posts gehad vandaag en mn postcount is al aan het zakken![]()
[..]
[..]
[..]
Nopes, maar ik moet sowieso fysio voor al mijn gewrichten. Altijd al last van gehad, maar de dokter schrok van hoe erg het nu al was.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
weten ze nog niet wat het precies is?
Is prima, ik miste jullie best hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks meid. Ik zal HT en Benny ook even inlichten, wie weet komen zij ook.
Ik ben er trouwens tot morgen niet!!
hopen dat het beter word danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes, maar ik moet sowieso fysio voor al mijn gewrichten. Altijd al last van gehad, maar de dokter schrok van hoe erg het nu al was.
Ik beloof niks hè!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is prima, ik miste jullie best hier
Okee is prima, morgen ben ik er van 10 tot 7 niet...zucht maar in de avond weer wel
Waren die allemaal weg vanwege hem dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks meid. Ik zal HT en Benny ook even inlichten, wie weet komen zij ook.
Ik ben er trouwens tot morgen niet!!
Neuh dat begrijp ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik beloof niks hè!
En er gebeurt toch niks.
wat zou je het leukste vinden?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waren die allemaal weg vanwege hem dan?![]()
En sterkte met je pols..
Ik heb een dilemma wat ik van mn t-mobile punten zal kopen..
Heb een abbo genomen namelijk bij ben, dus dan gaan ze verloren enzo .
- 1 ticket voor walibi
- koptelefoon
- oortjes
- onzichtbare boekenplank
- paraplu
- bioscoopbon
Laat maar.quote:
ik zou voor oortjes gaan (als dat een beetje fatsoenlijke zijn)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En sterkte met je pols..
- 1 ticket voor walibi
- koptelefoon
- oortjes
- paraplu
- bioscoopbon
Niet 'om' Zero alleen de sfeer was ronduit kut op het laatst en dat kwam voor een deel door Zero.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En sterkte met je pols..
- 1 ticket voor walibi
- koptelefoon
- oortjes
- paraplu
- bioscoopbon
Ik snapte de grap wel, maar je hebt wel meer van die opmerkingen richting mij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat maar.
MIjn poging tot humor wordt niet gesnapt
nja het is nu wel een stuk gezelligerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet 'om' Zero alleen de sfeer was ronduit kut op het laatst en dat kwam voor een deel door Zero.
En ik zou de oortjes doen, komen altijd nog van pas!!
Okeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snapte de grap wel, maar je hebt wel meer van die opmerkingen richting mij tegenwoordig.Niet erg ofzo, kan er wel mee lachen, maar vroeg me gewoon af in welke zin je het bedoelde.
Ik weet wel dat je het niet slecht bedoeld, alleen ik weet soms ook niet goed hoe ik moet reageren ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Sorry ik zal er mee stoppen. Het is ook niet echt mij om zo sexistisch uit de hoek te komen..
zo ver is het toch niet naar bos'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het niet slecht bedoeld, alleen ik weet soms ook niet goed hoe ik moet reageren ofzo.
Ik weet het niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh dat begrijp ik
nee ik heb wel een uur pauze dus dan kan ik wel spieken en als het rustig is maar daar beloof ik niks over
[..]
wat zou je het leukste vinden?
Ze zijn maar 170 punten, dus denk dat ze crap zijn, aangezien walibikaartje 635 punten isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou voor oortjes gaan (als dat een beetje fatsoenlijke zijn)
Ohw oke, ja de sfeer was inderdaad wel minder af en toe.. nu zijn er wel telkens weer een hoop nieuwe mensen trouwensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet 'om' Zero alleen de sfeer was ronduit kut op het laatst en dat kwam voor een deel door Zero.
En ik zou de oortjes doen, komen altijd nog van pas!!
OKeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het niet slecht bedoeld, alleen ik weet soms ook niet goed hoe ik moet reageren ofzo.
ja er komt elke dag wel iemand bij ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet..
Voor walibi zou ik iemand moeten vinden die meegaat, de rest is allemaal voor mezelf, om het maar even zo te zeggen.
[..]
Ze zijn maar 170 punten, dus denk dat ze crap zijn, aangezien walibikaartje 635 punten is(heb er 640)
[..]
Ohw oke, ja de sfeer was inderdaad wel minder af en toe.. nu zijn er wel telkens weer een hoop nieuwe mensen trouwens
Ik snap je opmerking niet maar als ik hem gesnapt had was mijn reactie vast 'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo ver is het toch niet naar bos'
nou ik denk eerder dat hijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet maar als ik hem gesnapt had was mijn reactie vast ''.
Ik denk dat ie bedoeld van jouw huis naar die van Bosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet maar als ik hem gesnapt had was mijn reactie vast ''.
Ik heb werkelijk geen flauw idee, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nou ik wilde nieuwe foto's maar om de een of andere reden zie ik er nog dikker uit op de foto en kijk ik niet leuk
naja kijken of ik toch een leuke kan vinden
Lig lekker op bedje, vanavond de film taken zien, geen idee of die leuk is?!
Maar voor de rest komt er weinig volgens mij..![]()
![]()
Foto's zijn "poging tot" al gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee, nooit van gehoord
Succes met foto's maken
Tja het is vrijdagavond, dan is het altijd een beetje crapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Foto's zijn "poging tot" al gemaakt![]()
hmm oke, ja ik ook niet.
maar zag verder niets leuks in de tv gids
doeiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef Lutte het volgende:
Ik ben ervandoor, pols doet zoooo zeer en ik heb nog een lange avond voor de boeg.
I'll be back.
ja wat doe je eigenlijk hier? *wijst naar sig*quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja het is vrijdagavond, dan is het altijd een beetje crap
haha nou ben benieuwdvoor in je fobo? dan ga ik lurken als je ze hebt
Nou mooi dat je blij bentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja![]()
OEHHHHHHH IK BEN ZO BLIJ. IK ZIE DAT TVGIDS NIET KLOPTE EN ZIE RECLAME VAN JEFF DUNHAM SHOW VANAF 15.00 UUR BEGINT, EN DAT VIND IK ZO GRAPPIG
OKE IK BEN BLIJ
jaaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou mooi dat je blij bent
ik heb dat altijd al in mijn sig gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja wat doe je eigenlijk hier? *wijst naar sig*
dat ik dat nu pas lees
Het valt me echt nu pas opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb dat altijd al in mijn sig gehad
Goedenavondquote:
Ja dankjequote:
Goedeavondquote:
Sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:08 schreef gianni61 het volgende:
ja, ik zat op jou te wachten, en je kwam maar niet, heb dus maar alleen gegeten
ow ik noteer het wel voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, dat is algemeen bekend
Bedankt, dat doet me goed te horenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ow ik noteer het wel voor het nageslacht.
* Patient toont raar gedragquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt, dat doet me goed te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |