Is die jarig dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Niet eens een verjaardags TT voor quincy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Alles wat ik zelf kook is lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja ik weet niet wat je "lekker" vindt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is die jarig dan?ja, nou en ik jou ook en toch neuken weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
tja jij kookt mij niet dus je krijgt m niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles wat ik zelf kook is lekker.
niet fokken achter het stuur!quote:
ja maar wij mogen elkaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, nou en ik jou ook en toch neuken we
okay als jij dat wiltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef gianni61 het volgende:
misschien wil ik wel eens voor je koken
haha wat ben jij scherp vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef tdrone het volgende:
als je dadelijk ineens heel lang niet post MD weten we waarom
Ik mag heel weinig mensen.quote:
Doe ik ook niet femaleduck zit achter het stuur ik zit naast miniduckquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet fokken achter het stuur!
Ja daar heb je een punt ik typ alleen niet zo snel op foonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef tdrone het volgende:als je dadelijk ineens heel lang niet post MD weten we waarom
quote:
Hey MDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
deb dat is lang geleden
hoe.is het nou?
Doe maarquote:
ik print je post uit waarin je zei dat we elkaar mogen en die hang ik boven mijn bedquote:
Goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey MDja lang geleden he
Gaat goed...druk druk druk.
Hoe ist met jou dan?
goed hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed...zeer goed en met jou???
Nou met werken...en met mijn vriendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedheb lekker weekend en ben onderweg naar ouddorp met vrouw en kind
waar ben jij druk mee dan?
Geilquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik print je post uit waarin je zei dat we elkaar mogen en die hang ik boven mijn bed
Leuk dat je weer even komt buurtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou met werken...en met mijn vriend![]()
Maar ik heb nu ook lekker weekend ... maar ik verveelde me een beetje en kwam hier weer even terecht
hihi mag ik eens voelen?quote:
Ja ja, ja ik was destijds wel aan de manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk dat je weer even komt buurten![]()
Zozo ook aan de man
Niet goed, geld terug?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ja, ja ik was destijds wel aan de manmaar die man beviel na 8 jaar niet meer zo, maar nu weer een leuke vriend hoor..al best wel weer een poos eigenlijk
Neu...de garantie was al verlopenquote:
En hoe is dat? Was wel even wennen of niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb nu trouwens werk, waar ik ook daadwerkelijk iets te doen heb
hihihihi in CC's broekje roerenquote:
Het was vooral in het begin engquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hoe is dat? Was wel even wennen of niet?
Boooo, kutgarantie ook altijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu...de garantie was al verlopen
Ja echt...en toch doet het product uiteindelijk niet meer wat ze je belovenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boooo, kutgarantie ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |