Klopt, zoek op kansloos en je zal de Beatles vinden!quote:
domme wijven die het weer nadoen op de verkeerde plekquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
beatles = kut
dus ja dan ken je het al snel niet
Haha ja, als iedereen daar stil gaat staanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
schijnen trouwens veel aanrijdingen te zijn op die straat
logishquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef Haque het volgende:
[..]
Haha ja, als iedereen daar stil gaat staan
Grapje hoop ik,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef garriej het volgende:
Wat is dit voor een faal? roling stones, t waren te Beatles toch.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Robijn48 het volgende:
Abbey Road...de mooiste, prachtigste, invloedrijkste plaat ooit gemaakt
Sommige mensen zijn helaas echt zo dom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Grapje hoop ik,. Rolling Stone is de naam van het blad
.
Ik vind "Met Weinig Veel Champagne" van Zanger Petro anders aardig in de buurt komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef Robijn48 het volgende:
Abbey Road...de mooiste, prachtigste, invloedrijkste plaat ooit gemaakt
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef garriej het volgende:
Wat is dit voor een faal? roling stones, t waren te Beatles toch.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Grapje hoop ik,. Rolling Stone is de naam van het blad
.
ZO'n beetje alles dat geen r&b, trens huis of haphip is is beter dan de beatlesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik vind "Met Weinig Veel Champagne" van Zanger Petro anders aardig in de buurt komen.
Tjaquote:
Je vergeet rock.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZO'n beetje alles dat geen r&b, trens huis of haphip is is beter dan de beatles.
sterf panda!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef Panda72 het volgende:
Mag ik op dit topic ook een vraag stellen. Dan hoef ik zelf geen topic te openen.
Ik zoek een plaatje van een toren in Parijs. De toren staat aan de seine en de toren lijkt heel erg op dit plaatje.
[ afbeelding ].
Wie weet welke toren ik bedoel
Tuurlijk....dat krijg je als het niet geevenaard isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef RacerDKB het volgende:
Er zijn echt zoveel betere platen opgenomen in Abbey Road Studios maar iedereen associeert het altijd met die hippies.
Een doodsverwensing reden voor een banquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef garriej het volgende:
Wow, ik troll 1 keer en idereen hapt!
quote:
Huh? huh... huh!!! Ze rijden allemaal aan de verkeerde kant, vind je het gek dat er allemaal ongelukken gebeuren!!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Die live stream daar is zooooooo leuk om naar te kijken![]()
http://www.abbeyroad.com/visit/
Gekkenhuis daar, altijd
ha ha leuken garp`11!1quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Haque het volgende:
[..]
Huh? huh... huh!!! Ze rijden allemaal aan de verkeerde kant, vind je het gek dat er allemaal ongelukken gebeuren!!!!!!!!!!!!11111111111
Tsssss die had ik al lang gepost slomequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Pagan het volgende:
Live kijken maar mensen die het nadoen (en daar soms bijna hun leven bij inschieten)
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:05 schreef Pagan het volgende:
Live kijken maar mensen die het nadoen (en daar soms bijna hun leven bij inschieten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |