Dan nog behandel je een Nederlands staatsburger niet op zo'n manier, werkelijk waar van de zotte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef du_ke het volgende:
Tja maar als die Pool vervolgens jouw ID kaart gebruikt om je identiteit te jatten is het weer niet goed.
Tja omdat er nog een kaart ergens rondslingert kunnen ze jou geen nieuw paspoort geven heel vervelend maar zo is het afgesproken om allerlei fraude tegen te gaan. Lullig maar daar kan je die individuele ambtenaar niet op aankijken, die mag jou gewoon geen nieuwe pas verstrekken nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog behandel je een Nederlands staatsburger niet op zo'n manier, werkelijk waar van de zotte.
Die zijn nu blauw op straat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
En sinds wanneer werkt de politie niet meer na 13:00 uur?!
Mein arsch, de enige agent die ik zie zit naast de A1 in een auto achter een kutapparaat te meten.quote:
Ja maar niet iedereen is een post-pensioen oma/opa met niets beters te doen dan achter een gemeentebalie staan mensen te behandelen als grof vuil, en tegelijkertijd papieren uitdelen aan immigranten alsof 't niets is. Sommige mensen moeten reizen voor hun werk, en hebben geen tijd voor dergelijke quatsch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja omdat er nog een kaart ergens rondslingert kunnen ze jou geen nieuw paspoort geven heel vervelend maar zo is het afgesproken om allerlei fraude tegen te gaan. Lullig maar daar kan je die individuele ambtenaar niet op aankijken, die mag jou gewoon geen nieuwe pas verstrekken nu.
Moet je beter kijken, ik struikel over de agenten hier in Oud-Zuid.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mein arsch, de enige agent die ik zie zit naast de A1 in een auto achter een kutapparaat te meten.
Ik snap je frustratie maar daar kan die ambtenaar niets aan doen. Die zit vast aan de regeltjes die landelijk zijn bedacht. Hij moet voor hij een nieuwe pas kan aanmaken verantwoorden wat er met de oude passen/ ID kaarten is gebeurd. Dus ofwel fysiek in zijn bezit of een briefje van de politie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen is een post-pensioen oma/opa met niets beters te doen dan achter een gemeentebalie staan mensen te behandelen als grof vuil, en tegelijkertijd papieren uitdelen aan immigranten alsof 't niets is. Sommige mensen moeten reizen voor hun werk, en hebben geen tijd voor dergelijke quatsch.
Geen spoed toch politie was 0800 8848 geloof ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, ik weet het, regelnicht Nederland heeft dat zo vastgelegd, dus het zal wel weer.
Hoe ik nu in godsnaam aangifte moet doen in dit land is mee ook vreemd buiten "kantooruren" van 09:00 tot 13:00, 112 bellen of wat?_!
Ja, dan kan je een afspraak maken tussen 9 en 5.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen spoed toch politie was 0800 8848 geloof ik
Dikke kansquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dan kan je een afspraak maken tussen 9 en 5._!_!_!_!
Het zal vast wel leuke borrelpraat zijn straks wanneer het klaar is, maar op dit moment ben ik witheet van woede.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet lachen om het leed van Voorschrift
Wat doe jij in dat kapitalisten hol?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Moet je beter kijken, ik struikel over de agenten hier in Oud-Zuid.
Ik heb trouwens een politie-nr die altijd kan bellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal vast wel leuke borrelpraat zijn straks wanneer het klaar is, maar op dit moment ben ik witheet van woede.
Je zit de hele dag op kantoor, moet hele dag onderweg zijn, zit uren in het verkeer, denken ze nou echt dat iedereen op kan dagen tussen 9 en 5?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dikke kans. Maar vermoedelijk zijn ze morgen ook wel even open.
Ik denk dat ik eerder wordt geholpen als ik die mevrouw achter de balie een klap met de vuist gaf, reken maar van yes dat dan het bureau wel voor me werd geopend z.s.m.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een politie-nr die altijd kan bellen.
Doen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder wordt geholpen als ik die mevrouw achter de balie een klap met de vuist gaf, reken maar van yes dat dan het bureau wel voor me werd geopend z.s.m.
Gemeente loket is open van 09:00 - 15:00.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op kantoor, moet hele dag onderweg zijn, zit uren in het verkeer, denken ze nou echt dat iedereen op kan dagen tussen 9 en 5?
De pure idioterie is om om te lachen als het niet zo slechte grap was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |