Dan nog behandel je een Nederlands staatsburger niet op zo'n manier, werkelijk waar van de zotte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef du_ke het volgende:
Tja maar als die Pool vervolgens jouw ID kaart gebruikt om je identiteit te jatten is het weer niet goed.
Tja omdat er nog een kaart ergens rondslingert kunnen ze jou geen nieuw paspoort geven heel vervelend maar zo is het afgesproken om allerlei fraude tegen te gaan. Lullig maar daar kan je die individuele ambtenaar niet op aankijken, die mag jou gewoon geen nieuwe pas verstrekken nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog behandel je een Nederlands staatsburger niet op zo'n manier, werkelijk waar van de zotte.
Die zijn nu blauw op straat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
En sinds wanneer werkt de politie niet meer na 13:00 uur?!
Mein arsch, de enige agent die ik zie zit naast de A1 in een auto achter een kutapparaat te meten.quote:
Ja maar niet iedereen is een post-pensioen oma/opa met niets beters te doen dan achter een gemeentebalie staan mensen te behandelen als grof vuil, en tegelijkertijd papieren uitdelen aan immigranten alsof 't niets is. Sommige mensen moeten reizen voor hun werk, en hebben geen tijd voor dergelijke quatsch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja omdat er nog een kaart ergens rondslingert kunnen ze jou geen nieuw paspoort geven heel vervelend maar zo is het afgesproken om allerlei fraude tegen te gaan. Lullig maar daar kan je die individuele ambtenaar niet op aankijken, die mag jou gewoon geen nieuwe pas verstrekken nu.
Moet je beter kijken, ik struikel over de agenten hier in Oud-Zuid.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mein arsch, de enige agent die ik zie zit naast de A1 in een auto achter een kutapparaat te meten.
Ik snap je frustratie maar daar kan die ambtenaar niets aan doen. Die zit vast aan de regeltjes die landelijk zijn bedacht. Hij moet voor hij een nieuwe pas kan aanmaken verantwoorden wat er met de oude passen/ ID kaarten is gebeurd. Dus ofwel fysiek in zijn bezit of een briefje van de politie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen is een post-pensioen oma/opa met niets beters te doen dan achter een gemeentebalie staan mensen te behandelen als grof vuil, en tegelijkertijd papieren uitdelen aan immigranten alsof 't niets is. Sommige mensen moeten reizen voor hun werk, en hebben geen tijd voor dergelijke quatsch.
Geen spoed toch politie was 0800 8848 geloof ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, ik weet het, regelnicht Nederland heeft dat zo vastgelegd, dus het zal wel weer.
Hoe ik nu in godsnaam aangifte moet doen in dit land is mee ook vreemd buiten "kantooruren" van 09:00 tot 13:00, 112 bellen of wat?_!
Ja, dan kan je een afspraak maken tussen 9 en 5.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen spoed toch politie was 0800 8848 geloof ik
Dikke kansquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dan kan je een afspraak maken tussen 9 en 5._!_!_!_!
Het zal vast wel leuke borrelpraat zijn straks wanneer het klaar is, maar op dit moment ben ik witheet van woede.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik moet lachen om het leed van Voorschrift
Wat doe jij in dat kapitalisten hol?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Moet je beter kijken, ik struikel over de agenten hier in Oud-Zuid.
Ik heb trouwens een politie-nr die altijd kan bellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal vast wel leuke borrelpraat zijn straks wanneer het klaar is, maar op dit moment ben ik witheet van woede.
Je zit de hele dag op kantoor, moet hele dag onderweg zijn, zit uren in het verkeer, denken ze nou echt dat iedereen op kan dagen tussen 9 en 5?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dikke kans. Maar vermoedelijk zijn ze morgen ook wel even open.
Ik denk dat ik eerder wordt geholpen als ik die mevrouw achter de balie een klap met de vuist gaf, reken maar van yes dat dan het bureau wel voor me werd geopend z.s.m.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een politie-nr die altijd kan bellen.
Doen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder wordt geholpen als ik die mevrouw achter de balie een klap met de vuist gaf, reken maar van yes dat dan het bureau wel voor me werd geopend z.s.m.
Gemeente loket is open van 09:00 - 15:00.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op kantoor, moet hele dag onderweg zijn, zit uren in het verkeer, denken ze nou echt dat iedereen op kan dagen tussen 9 en 5?
De pure idioterie is om om te lachen als het niet zo slechte grap was.
Retorische vraag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
Staat naast me in m'n koelkast, lust je Heineken?
Ja ik had het over het politiebureau, maar inderdaad, ook al zoiets onzinnigs. Hoewel op "koopavond" het gemeentehuis ook wat langer open is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Gemeente loket is open van 09:00 - 15:00.
Morgen is het zaterdagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op kantoor, moet hele dag onderweg zijn, zit uren in het verkeer, denken ze nou echt dat iedereen op kan dagen tussen 9 en 5?
De pure idioterie is om om te lachen als het niet zo slechte grap was.
Ja bij ons op donderdagavond maar dan is het zo druk dat je niet eens wil gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik had het over het politiebureau, maar inderdaad, ook al zoiets onzinnigs. Hoewel op "koopavond" het gemeentehuis ook wat langer open is.
En wij maar werken en belasting betalen, goddomme.
Loket langer open houden kost natuurlijk ook meer belastingcenten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik had het over het politiebureau, maar inderdaad, ook al zoiets onzinnigs. Hoewel op "koopavond" het gemeentehuis ook wat langer open is.
En wij maar werken en belasting betalen, goddomme.
Pff daar heb ik gister genoeg van gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
We kan er effe een biertje voor me halen?
Kater?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff daar heb ik gister genoeg van gehad
Precies, het bloed wordt onder je nagels weggehaald.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja bij ons op donderdagavond maar dan is het zo druk dat je niet eens wil gaan.
Die paar pre-pensioen dozen zonder accreditatie kan ik zelf ook wel betalen desnoods, maar dan eis ik ook m'n eigen loket.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Loket langer open houden kost natuurlijk ook meer belastingcenten.
Ja een tikje. De barman smeerde me speciaalbier aanquote:
De gemiddelde gemeenteraad denkt er een tikkeltje minder lichtvaardig over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Die paar pre-pensioen dozen zonder accreditatie kan ik zelf ook wel betalen desnoods, maar dan eis ik ook m'n eigen loket.
Wat voor?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja een tikje. De barman smeerde me speciaalbier aan.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef Tem het volgende:
Maar VS zo druk heb je het niet dus je kan best langsgaan.
Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De gemiddelde gemeenteraad denkt er een tikkeltje minder lichtvaardig over.
Kater gegarandeerd.quote:
Tsja, het is natuurlijk geldverspilling om zo'n balie de gehele week open te knallen.quote:
Pakweg een halve ton per jaar aan extra uitgaven voor een avond extra open.quote:
Ik zei toch dat ik desnoods zelf zo'n vrouw wel wil betalen voor haar kwartier werk, wat kost me dat, een euro of 20 en klaar, dat is ook de moeite niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk geldverspilling om zo'n balie de gehele week open te knallen.
Gooi dan dat kantoor open van 17:00 tot 20:00 elke dag, in plaats van tot 15:00 wanneer iedereen op z'n werk zit behalve de uitkeringstrekkers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pakweg een halve ton per jaar aan extra uitgaven voor een avond extra open.
Ik ben op 't moment weer in Nederland (was al wel duidelijk volgens mij hehe), maar zeker, kom er vast nog wel eens in de buurt. Heb plannen om binnenkort keer weer op zakenreis te gaan die kant op, dus eens zien hoe 't er bij ligt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Tem het volgende:
Trouwens Voorschrift die golfbaan die ik laatst poste in Umdoni was vroeger de prive baan van Pik "de krokodil" Botha. Als je in de buurt bent moet je er eens gaan spelen. Erg mooie baan.
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift, jij wilt toch zo graag bezuinigen op het ambtenarenapparaat?
Grapjas.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
09:00 tot 15:00 is nog altijd langer dan 17:00 tot 20:00.
Desnoods gooi je voor de andere beroepen ook wat ochtenduren open, maar dan kom je alsnog uit op het totaal of minder.
Wat, een paar incompetente studenten die voor minder werken (ook al is 't avonduren bonus) of pre-pensioeners zullen heus niet veel meer kosten dan de doos die er overdag haar nagels zit te doen omdat er toch geen kip op kan komen dagen.quote:
Je hebt er gewoon de balen in dat je niet goed bent geholpen. Morgen vind je balies weer geldverspilling. Geef mij trouwens maar een digitaal loket.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat, een paar incompetente studenten die voor minder werken (ook al is 't avonduren bonus) of pre-pensioeners zullen heus niet veel meer kosten dan de doos die er overdag haar nagels zit te doen omdat er toch geen kip op kan komen dagen.
Geen idee. Viel mij ook al op. Ban misschien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Tem het volgende:
Waar zijn die users als Voice-over en Sachertorte gebleven? En de vriend van Koos, Maatregel
Yup, aanvraag paspoort, rijbewijs parkeervergunning allemaal digitaal en ophalen of liever nog toesturen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon de balen in dat je niet goed bent geholpen. Morgen vind je balies weer geldverspilling. Geef mij trouwens maar een digitaal loket.
Werken.quote:
Precies. Als we toch gaan bezuinigen op het ambtelijk apparaat, dan maar zo. Kost ook minder papierwerk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, aanvraag paspoort, rijbewijs parkeervergunning allemaal digitaal en ophalen of liever nog toesturen.
Waar is Theo van Gogh gebleven? Niet letterlijk, maar in je UI.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Tem het volgende:
Waar zijn die users als Voice-over en Sachertorte gebleven? En de vriend van Koos, Maatregel
Maatregel had een ban van 2 dagen die al 2 dagen voorbij is maar hij zal nog wel niet om opheffing gevraagd hebben. V-O weet ik niet en sacher is verbannen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Tem het volgende:
Nu is het even tijd voor Herman. Een ode aan de vertrokken paradijsvogels die onze maatschappij kleur gaven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Waar is Theo van Gogh gebleven? Niet letterlijk, maar in je UI.
Joh, heeft sacher een perma ban?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maatregel had een ban van 2 dagen die al 2 dagen voorbij is maar hij zal nog wel niet om opheffing gevraagd hebben. V-O weet ik niet en sacher is verbannen.
Mag ik jullie de complimenten geven? Grote schoonmaak houden en gelijktijdig een nieuwe mod aanstellen om de aandacht af te leiden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maatregel had een ban van 2 dagen die al 2 dagen voorbij is maar hij zal nog wel niet om opheffing gevraagd hebben. V-O weet ik niet en sacher is verbannen.
Ja. Op een gegeven moment ging het te ver na vele waarschuwingen. Zo'n troll-account heeft een beperkte houdbaarheid.quote:
Haha hij is al 3 weken wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mag ik jullie de complimenten geven? Grote schoonmaak houden en gelijktijdig een nieuwe mod aanstellen om de aandacht af te leiden.
Wordt toch automatisch opgeheven tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lullige is dat Sacher voor mijn gevoel altijd wel beter wist.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment ging het te ver na vele waarschuwingen. Zo'n troll-account heeft een beperkte houdbaarheid.
Hij is een goede gozer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lullige is dat Sacher voor mijn gevoel altijd wel beter wist.
Oh, dat heb ik dan helemaal niet gemerkt.quote:
Absoluut. Probleem was dat ik nooit wist of hij iets meende.quote:
Maar wel een hele irritante Fok!er.quote:
Niet doenquote:
geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wordt toch automatisch opgeheven tegenwoordig?
Zal er voortaan een spoiler om zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet doenWord ik weer berig van en ik zit op kantoor en word omringd door oude kerels. Gelukkig vanavond kroeg in.
Bij deze dan, weetje van Voorschrift voor Mod Du_Ke.quote:
Och, zo zijn er wel meer toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Maar wel een hele irritante Fok!er.
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, zo zijn er wel meer toch?
De FA's dus remlof, Yvonne, netsplitter en dergelijke.quote:
Zeg, koest jij, anders geen jus bij je aardappelen vanavond schat.quote:
Dan werkt dat dus niet altijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban
Geen dank.
Goeie. Wat zal ik eens gaan eten vanavond?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg, koest jij, anders geen jus bij je aardappelen vanavond schat.
Of hij had ietsie meer dan een paar dagen.quote:
Ooh wat kan ik veel goede onsmakelijke antwoorden geven nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie. Wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Maar de mod moet het toch wel initiëren lijkt me.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
De FA's dus remlof, Yvonne, netsplitter en dergelijke.
In zijn notes staat hij vanaf 23 februari weer zou mogen postenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of hij had ietsie meer dan een paar dagen.
Doe maar nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooh wat kan ik veel goede onsmakelijke antwoorden geven nu.
Deels wel ja. Maar in POL worden niet gek veel bans uitgedeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar de mod moet het toch wel initiëren lijkt me.
Ik ga sushi eten met mijn meisje en dan naar de film.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie. Wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Ben niet zo'n fan van sushi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga sushi eten met mijn meisje en dan naar de film.
Jij woont in Rotjeknor, ja?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef Tem het volgende:
Ik ook niet heel erg maar ik doe het meer voor haar. Ik ga flink aan de Sapporo.
Al moet ik zeggen dat er in Amsterdam Zuid wel een erg goede sushi boer zit die je hier in Rotterdam niet kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |