Er zullen relatief veel tokkies zijn met een kijkcijferkastjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:24 schreef Fox. het volgende:
Dat er uberhaupt zo veel mensen naar kijken.
Dit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:47 schreef mstx het volgende:
Het is dat er op FOK! zoveel reclame voor wordt gemaakt, anders had ik er waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Er wordt overal reclame voor gemaakt. Tevergeefsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:47 schreef mstx het volgende:
Het is dat er op FOK! zoveel reclame voor wordt gemaakt, anders had ik er waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Dan heel SST meteen in ONZquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef yvonne het volgende:
Plaats het dan meteen in het juiste forum...
ONZ>>
Hij gunt ons die fun, leve TSquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:20 schreef yvonne het volgende:
Plaats het dan meteen in het juiste forum...
ONZ>>
Best knap om zoveel typefouten te maken in die paar zinnen. Kritiek leveren is makkelijk, maar eerst naar jezelf kijken is ook een kunstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef zovty het volgende:
Haha.
Hun allemaal zo een heel forum aanmaken, met wijzigngen in textfiles en alles, haha. Al die moeite.
En dan een paar zo van die mensen zo over dat programma praten met elkaar. Haha, echt.
Doeidoei.
FOK! krijgt +/- 10000 euro per uitzending, dus het is belangrijk dat het goed gepromoot wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef Snoepje5 het volgende:
HILVERSUM - Het Net-5 programma Secret Story heeft gisteravond een kijkcijferdieptepunt bereikt. Slechts 186.000 mensen keken naar de peperdure realityshow.
En dan nog een speciaal forum voor dat programma op fok maken! Doei Doei
Desperate Housewives.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit.
En sowieso, NET5, kijkt iemand daar uberhaupt wel eens op?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef bambino82 het volgende:
[..]
Best knap om zoveel typefouten te maken in die paar zinnen. Kritiek leveren is makkelijk, maar eerst naar jezelf kijken is ook een kunst
Ik had het er net ff op, maar het gaat echt werkelijk nergens over. Die lui die daar inzitten mogen van mij daar altijd in blijven, gewoon hek erom, vastzettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Dixidito het volgende:
Ziggo heeft zelfs een kanaal waar je er 24u per dag naar kunt kijken... boeiend!! (not)
HAHA. Gisteren waren er 208.000 kijkers. Zeker van de telegraaf gekopieerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef Snoepje5 het volgende:
HILVERSUM - Het Net-5 programma Secret Story heeft gisteravond een kijkcijferdieptepunt bereikt. Slechts 186.000 mensen keken naar de peperdure realityshow.
HAHaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HAHA. Gisteren waren er 208.000 kijkers. Zeker van de telegraaf gekopieerd.
lol heb je er maar 80? ik dik 100quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Mensen die het van TV af willen hebbenSowieso mensen die wat voor programma dan ook van TV af willen hebben
Hebben die geen leven ofzo? Je kan dat ding ook gewoon uitzetten, of naar een van de andere 80 zenders kijken.
Sofia zuigt, net als de rest van het programma... Hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Flodder450 het volgende:
Wat een diep en diep triest programma
enige goede kwaliteit is Sofia
Je hebt 't gekekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Flodder450 het volgende:
Wat een diep en diep triest programma
enige goede kwaliteit is Sofia
iets waar alleen op fok! over gepraat word volgens mijquote:
Waar een handje vol fokkers ook nog eens de streams volgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
iets waar alleen op fok! over gepraat word volgens mij
En ervoor betalen!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waar een handje vol fokkers ook nog eens de streams volgen.
De kijkcijferhit van SBS, duurste programma ooit en ook de grootste flop ooit.quote:
ja met geheimenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Schunckelstar het volgende:
wat is het eigenlijk, soort van big brother?
Kan wel, maar het subforum heet SST dus ja.quote:
Je weet dat je een afstandsbediening hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hier van UPC gisteren 2 uur naar een jankend wijf zitten kijken.
Het was best wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je weet dat je een afstandsbediening hebt.?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je weet dat je een afstandsbediening hebt.?
quote:
Wauw als dat een hoogtepunt is van SST...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Olle. het volgende:
SST is toch Secret Story Tieten?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef yvonne het volgende:
Doe dat dan lekker hier, helden...
ONZ>>SST
Ja hallo ik dacht dat het topic dan meteen een slotje zou krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef yvonne het volgende:
Doe dat dan lekker hier, helden...
ONZ>>SST
Er is eea aan kwaliteitstopics gemergedquote:
Handig gebundeld voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is eea aan kwaliteitstopics gemerged.
Waarom is mijn topic verdwenenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is eea aan kwaliteitstopics gemerged.
Dat geldt ook voor jou kiddo. Je hoeft dit topic niet te lezen, en dus niet te zeuren op mensen die zeuren.quote:
you rockquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef Snoepje5 het volgende:
Forbiddenquote:
Je weet hopelijk wat FOK! groot heeft gemaakt?quote:Gister stukje van gezien. Het meest saaie wat ik ooit heb mogen zien.
Beetje lamlendig geswets tegen elkaar, over koetjes en kalfjes.
Mijn god, dat ze hier een programma van kunnen en WILLEN maken.
En dat fok ook nog een subforum ervoor aanmaakt -> ____
Royal Sadness
Niet iedereen is zo'n nerd als jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wat FOK! groot heeft gemaakt?
WUTquote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze geven mijn favo show nog maar 3 weken
komt goed!!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze geven mijn favo show nog maar 3 weken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |