Sinds kort. In Duitsland is het niet verboden en verder ook niet in bepaalde andere landen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dierensex is naar mijn weten illegaal en homosex niet. Wat een vergelijking.
Klopt, maar hij heeft zich laten paaien met dat geld, en ook omdat Lucas zo achterlijk bazig liep te doen in die tent en de opmerking maakte dat hij hem dan maar moest uitkopen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Precies. Het interesseert hem ook totaal niet dat zijn klanten naar de kloten worden geholpen met drugs door die gekke doos die hij heeft aangenomen. Sterker nog, hij profiteert er ook nog van. Ik zie dus geen enkele reden waarom ook maar iemand medelijden met hem zou moeten hebben als hij dadelijk op de fles gaat.
Het moet maar eens duidelijk gesteld worden dat mensen die hèt liever niet hoeven te zien niet direct anti-homo of homo-haters zijn. Ik heb soms het idee dat mensen dat (onterecht) erin wìllen zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik moet me niet door zule figuren uit de tent laten lokken, maar da's zo moeilijk, af en toe. Maar ik herken nu zoveel van mezelf in Edwin, en daarom reageer ik zo
SuperJack weet alles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef ThunderBitch het volgende:Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat met Sjors. Die moet ook een beetje van zich laten horen.
En ja hoor, Jack heeft net weer gezien dat Lorena met Bing sprak, en wist meteen dat zij hem wilde waarschuwen.
Ja dat dus, daar ben ik het wel mee eens. Robbie, jij wilt onterecht zien dat iedereen die niet graag naar vrijende homo's kijkt, anti homo is. En dan schiet je in de verdediging, terwijl je eigenlijk niet eens aangevallen wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het moet maar eens duidelijk gesteld worden dat mensen die hèt liever niet hoeven te zien niet direct anti-homo of homo-haters zijn. Ik heb soms het idee dat mensen dat (onterecht) erin wìllen zien.
Ik gaf al eerder een voorbeeld van je eigen ouders: je hoeft het niet te zien, je vindt het walgelijk, maar je bent toch niet direct anti-je-ouders of een ouder-hater?
Die hebben ook lekker veel vertrouwen in elkaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef Murmeli het volgende:
ik zit even terug te kijken, dat gesprek tussen Ludo en Janine. Je denkt toch niet dat ik dat expres heb gedaan? En zij met dat megastoicijnse gezicht: jawel.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die hebben ook lekker veel vertrouwen in elkaar.
Bing was degene die achterlijk bazig liep te doen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft zich laten paaien met dat geld, en ook omdat Lucas zo achterlijk bazig liep te doen in die tent en de opmerking maakte dat hij hem dan maar moest uitkopen.
Maakt het niet goed, mind you, maar eigenlijk vind ik het sowieso niets voor Bing om zoiets te doen, maar goed, er moest weer wat ergernis komen.
Waarom ben ik daar niet eerder op gekomen! Een goede vergelijking.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het moet maar eens duidelijk gesteld worden dat mensen die hèt liever niet hoeven te zien niet direct anti-homo of homo-haters zijn. Ik heb soms het idee dat mensen dat (onterecht) erin wìllen zien.
Ik gaf al eerder een voorbeeld van je eigen ouders: je hoeft het niet te zien, je vindt het walgelijk, maar je bent toch niet direct anti-je-ouders of een ouder-hater?
Ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
SuperJack weet alles.![]()
Overigens ben ik wel benieuwd hoe het gaat aflopen met die tent.
Viel me ook op. Was mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef Murmeli het volgende:
ik zit even terug te kijken, dat gesprek tussen Ludo en Janine. Je denkt toch niet dat ik dat expres heb gedaan? En zij met dat megastoicijnse gezicht: jawel.
Ze waren beiden bazig op hun eigen manier. Echter, Bing had al een tent gerund en het was zijn idee voor die tent (als ik het goed heb) alleen Lucas was een geldschieter, en dan is het snel irritant als iemand dan roept "dan koop je me toch uit", als je ergens niet mee eens bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bing was degene die achterlijk bazig liep te doen hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sinds kort. In Duitsland is het niet verboden en verder ook niet in bepaalde andere landen.
Ik vind die vergelijking niet hetzelfde, net zoals ik sex tussen twee verschillende sexen ook anders vind, dan sex tussen gelijke sexen.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat met Sjors. Die moet ook een beetje van zich laten horen.
En ja hoor, Jack heeft net weer gezien dat Lorena met Bing sprak, en wist meteen dat zij hem wilde waarschuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Selectieve verontwaardiging noemen ze zoiets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Tsja, een interraciale kus tussen een man en een vrouw is toch heel iets anders.
Nee hoor, niks selectief, ik vind het onnatuurlijk, kan er niets aan doen. Ik vind het prima, maar ik hoef het niet te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging noemen ze zoiets.
Ja, ik dus ook, maar die mening mag je blijkbaar niet uiten van sommige lui hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, niks selectief, ik vind het onnatuurlijk, kan er niets aan doen. Ik vind het prima, maar ik hoef het niet te zien.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar ik had het over combinatie Bing-Sjors in algemene zin.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef Lucas15 het volgende:
Is Sjors weer eens aan het doen met iemand? Ik kijk niet, maar klinkt interessant.
Jij bent ook snel tevreden...quote:
neequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef Lucas15 het volgende:
Is Sjors weer eens aan het doen met iemand? Ik kijk niet, maar klinkt interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |