Zeker was het ook voor jongeren, maar niet uitsluitend over jongeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vroeger was het volgens mij ook op jongeren gericht. Zelf ben ik door een vriendin ermee begonnen toen ik een jaar of 9 was en veel in mijn klas, zowel op de basisschool als op de middelbare school, keken naar GTST. En dan heb ik het over zo'n 15 jaar geleden.
't vind m ook niks aan. Die hele Danny rol. Sowieso spoel ik die Rik-Charlie-Danny dialogen nu standaard versneld door. Gezemel daar de hele tijd, geen zin meer in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de zinloze rol van Danny er nog in moet blijven.
Het `talent van het jaar.
Oh, op die manier. Dan zul je wel gelijk hebben. Het is ook zo dat ik de afleveringen van die DVD's leuker vind dan de afleveringen van nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker was het ook voor jongeren, maar niet uitsluitend over jongeren.
Eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Dan zul je wel gelijk hebben. Het is ook zo dat ik de afleveringen van die DVD's leuker vind dan de afleveringen van nu.
Het is wel duidelijk dat het schrijversteam van Gtst alleen uit vrouwen bestaat. Ze haten mannen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor de volgende scheiding tussen Ludo en Janine wordt alweer in werking gezet![]()
Hoelang zijn ze nou bij elkaar geweest? Een half jaartje?
Nee, omdat jij er zo over doorgaat, daarom.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef RobbieBoy het volgende:
Dus alleen maar omdat er nu eindelijk 2 echte homosexuele jongens in zitten, veranderd dit topic in een slowchat?
Dat idee krijg ik ook meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het schrijversteam van Gtst alleen uit vrouwen bestaat. Ze haten mannen!![]()
Nu gelooft ze hem ineens welquote:Is Ludo een keer eerlijk, gelooft Janine hem nog niet!
Pff, praat me niet over Sjors. Die meid denkt met haar "Ik werk bij het OM" ineens de dienst uit te kunnen maken. Officiële procedures heeft mevrouw nog nooit van gehoord "want mijn broer werkt bij de politie".quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook meer
[..]
Nu gelooft ze hem ineens wel![]()
Wat is Sjors weer een drammertje zeg, totaal onrealistisch
Ik was altijd wel een Sjors-fan, maar het is echt een suffe muts geworden, nog suffer dan ze eerst was. Toen was het wel leuk omdat ze een onschuldig en onzeker meisje moest spelen, nu is het een ouwe zeurende moeder geworden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, praat me niet over Sjors. Die meid denkt met haar "Ik werk bij het OM" ineens de dienst uit te kunnen maken. Officiële procedures heeft mevrouw nog nooit van gehoord "want mijn broer werkt bij de politie".Kutwijf is het ook he.
Komt misschien door haar lange, blonde haar ofzo en ik vind haar best een knappe vrouw om te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Bianca altijd net iets te jong als ik haar met een van d'r zoons zie, ze lijkt eerder een oudere zus dan hun moeder
Niks mis mee verder, het is in het echt ook weleens voorgekomen dat ik een gast tegen kwam met een knappe, jonge moederquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt misschien door haar lange, blonde haar ofzo en ik vind haar best een knappe vrouw om te zien.
Wat je zegt over een hekel hebben aan mannen klopt misschien wel. Sjors boekt succes terwijl Jack suf toekijkt. Bianca weet uiteindelijk Anton naar haar hand te zetten, Janine houdt Ludo onder de duim. Lorena zorgt dat Jack haar schoothondje blijft en natuurlijk Charlie laat nu Rik helemaal alle hoeken van de kamer zien.quote:
Normaal krijgt Nina ook altijd wat ze wilt, ik ben dus al blij dat ze Noud nu (voorlopig) kwijt is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat je zegt over een hekel hebben aan mannen klopt misschien wel. Sjors boekt succes terwijl Jack suf toekijkt. Bianca weet uiteindelijk Anton naar haar hand te zetten, Janine houdt Ludo onder de duim. Lorena zorgt dat Jack haar schoothondje blijft en natuurlijk Charlie laat nu Rik alle hoeken van de kamer weer zien.
Leuk voor sommige vrouwelijke kijkers misschien, maar het is voor mij nu wel weer even leuk geweest. Een beetje vent hoeft zijn vrouw niet te overheersen uiteraard, maar een beetje fors tegenwicht bieden en ook af en toe zijn zin doordrijven mag van mij ook wel.
Mooi om te zien dat een vrouw het op dit punt met me eens isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal krijgt Nina ook altijd wat ze wilt, ik ben dus al blij dat ze Noud nu (voorlopig) kwijt is.
Het stukje mannelijkheid mis ik inderdaad ook echt in Gtst...ze laten vrijwel allemaal over zich heen lopen. Alleen Sjoerd heeft nu nog enige potentie. De rest is allemaal al bezweken aan dominante, vreselijke vrouwen.
Tuurlijk, en er zullen vast veel meer vrouwen zijn die er zo over denken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat een vrouw het op dit punt met me eens is
Dat is het principe van de cliffhanger. Je hebt geen idee wat er komt... 't kan maar zo meevallen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef amaranta het volgende:
Bianca/Claudia weet niet hoe ze heet. Gaat volgens mij niet zo heel positief reageren....
Denk het ook wel. Bianca zal wel snel bijdraaien. Vaders zijn meestal een hardere dobber.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is het principe van de cliffhanger. Je hebt geen idee wat er komt... 't kan maar zo meevallen.
Bianca lijkt me wel een ruimdenkende moderne vrouw.
Het grootste probleem zal Sjoerd zijn lijkt me zo.
en ik hoef niet uitgebreid te zien wat die hetero's doen, bah, al die vieze heteros in die soap, niet normaal meer. Ik bedoel maar, vrijdag gaf Jack Lorena een kus op haar borst, en DAAR hoor je dan weer niemand over, maar als er dan twee mooie jongens aan het zoenen zijn, dan is DAT vies????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:07 schreef Zwollesjappie het volgende:
Echt ik vind dat echt niet kunnen die homos paar dagen geleden op gtst.![]()
En dan uitgebreid laten zien, het is gewoon aan de onbeschofte kant..
Ik heb het uit gedrukt, want ik hoef niet uitgebreid te zien wat homos doen..
Het zou wel beetje flauw zijn als Sjoerd het probleem is. Bedoel...hij lijkt nu natuurlijk de stoere jongen maar dat is de laatste tijd ook niet echt doorgezet als stereotype. Ik denk en hoop dat Sjoerd juist mee zou vallen. Die zal wel verrast zijn misschien maar zijn broer ook wel steunen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is het principe van de cliffhanger. Je hebt geen idee wat er komt... 't kan maar zo meevallen.
Bianca lijkt me wel een ruimdenkende moderne vrouw.
Het grootste probleem zal Sjoerd zijn lijkt me zo.
Toen ze de serie in kwamen, heeft die Lucas de eerste weken meerdere keren uitgemaakt voor '' vieze homo'' e.d.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zou wel beetje flauw zijn als Sjoerd het probleem is. Bedoel...hij lijkt nu natuurlijk de stoere jongen maar dat is de laatste tijd ook niet echt doorgezet als stereotype. Ik denk en hoop dat Sjoerd juist mee zou vallen. Die zal wel verrast zijn misschien maar zijn broer ook wel steunen.
Ik vind juist het mooie aan Ludo dat hij zich door een iemand wel laat chanteren/ompraten en dat is Janine.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normaal krijgt Nina ook altijd wat ze wilt, ik ben dus al blij dat ze Noud nu (voorlopig) kwijt is.
Het stukje mannelijkheid mis ik inderdaad ook echt in Gtst...ze laten vrijwel allemaal over zich heen lopen. Alleen Sjoerd heeft nu nog enige potentie. De rest is allemaal al bezweken aan dominante, vreselijke vrouwen.
Ik heb de shortie gezien..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef amaranta het volgende:
Bianca/Claudia weet niet hoe ze heet. Gaat volgens mij niet zo heel positief reageren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik ben het ook met je eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, en er zullen vast veel meer vrouwen zijn die er zo over denken.
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, en er zullen vast veel meer vrouwen zijn die er zo over denken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb de shortie gezien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat krijg je als minderheid, knurft. Als Sjoerd ineens sex met een hond gaat hebben in GTST zal ook half Nederland erover vallen. Waarom? Omdat bijna niemand dat lekker vindt om te zien (ook al gebeurt het wel in de wereld). Veel mensen vinden het niet prettig om 2 homo's intiem bezig te zien, dús nemen ze daar aanstoot aan. Wat jij doet is appels met peren vergelijken en de zaken compleet uit hun verband trekken en omdraaien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
en ik hoef niet uitgebreid te zien wat die hetero's doen, bah, al die vieze heteros in die soap, niet normaal meer. Ik bedoel maar, vrijdag gaf Jack Lorena een kus op haar borst, en DAAR hoor je dan weer niemand over, maar als er dan twee mooie jongens aan het zoenen zijn, dan is DAT vies????
Eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Dat krijg je als minderheid, knurft. Als Sjoerd ineens sex met een hond gaat hebben in GTST zal ook half Nederland erover vallen. Waarom? Omdat bijna niemand dat lekker vindt om te zien (ook al gebeurt het wel in de wereld). Veel mensen vinden het niet prettig om 2 homo's intiem bezig te zien, dús nemen ze daar aanstoot aan. Wat jij doet is appels met peren vergelijken en de zaken compleet uit hun verband trekken en omdraaien.
Je zou eens niet zo snel op je teentjes getrapt moeten zijn
Jij doet nu precies hetzelfde als hij. Namelijk appels met peren vergelijken. Seks tussen twee mensen en seks tussen mens en dier als voorbeeld en vergelijking gebruiken is gewoon absurd. Jij trekt hier dus zelf zaken uit hun verband. Overigens ben jij net als Robbieboy dan ook snel op je teentjes getrapt door hem uit te maken voor 'knurft' en zo offensief te reageren. Dat hij ermee begint en dat 'knurft' geen lelijk of erg beledigend scheldwoord is, doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Dat krijg je als minderheid, knurft. Als Sjoerd ineens sex met een hond gaat hebben in GTST zal ook half Nederland erover vallen. Waarom? Omdat bijna niemand dat lekker vindt om te zien (ook al gebeurt het wel in de wereld). Veel mensen vinden het niet prettig om 2 homo's intiem bezig te zien, dús nemen ze daar aanstoot aan. Wat jij doet is appels met peren vergelijken en de zaken compleet uit hun verband trekken en omdraaien.
eens!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef RogerS het volgende:
[..]
Jij doet nu precies hetzelfde als hij. Namelijk appels met peren vergelijken. Seks tussen twee mensen en seks tussen mens en dier als voorbeeld en vergelijking gebruiken is gewoon absurd. Jij trekt hier dus zelf zaken uit hun verband. Overigens ben jij net als Robbieboy dan ook snel op je teentjes getrapt door hem uit te maken voor 'knurft' en zo offensief te reageren. Dat hij ermee begint en dat 'knurft' geen lelijk of erg beledigend scheldwoord is, doet daar niks aan af.
Overigens was er naast het zoenen niks 'onpassends' te zien tijdens die scènes, als ik mij kan herinneren. Dus mensen moeten inderdaad niet te snel op hun teentjes getrapt zijn als een bepaalde zaak 'iets afwijkt van de norm'. Ik moest zelf natuurlijk ook even fronsen toen die scène begon, zeg ik in alle eerlijkheid, maar om er dan gelijk zo over te klagen en moord en brand te roepen, gaat mij echt te ver. Gewoon een beetje respect tonen, zo erg is het allemaal niet.
43 jaar geleden was er ophef over de eerste interraciale kus op tv (in een aflevering van Star Trek), iets waar we nu niet meer van opkijken. En zo zal er over 43 jaar ook naar dit feit gekeken worden. Kwestie van wennen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Tsja, een interraciale kus tussen een man en een vrouw is toch heel iets anders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
43 jaar geleden was er ophef over de eerste interraciale kus op tv (in een aflevering van Star Trek), iets waar we nu niet meer van opkijken. En zo zal er over 43 jaar ook naar dit feit gekeken worden. Kwestie van wennen.
Wat voor een mietje ben je trouwens als je bang bent voor 2 kussende mannen.![]()
Dat is een rechter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:10 schreef Nina-Sanders het volgende:
Wie is die mevrouw de Jong eigenlijk die de toestemming voor de inval in Dansatoria verleende?
Wat is haar rol?
Heb GTST afgelopen dagen niet echt nauwlettend gevolgd....
(PS: Ik ben NIET de echte Nina)
En hoe heeft Sjors haar ontmoet? Kende Sjors haar al lang, heeft ze iemand in Meerdijk wel eens veroordeeld?quote:
Sjors heeft haar opgezocht, nadat Jack haar had verteld dat hij niet zonder toestemming een inval kon doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
En hoe heeft Sjors haar ontmoet? Kende Sjors haar al lang, heeft ze iemand in Meerdijk wel eens veroordeeld?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef RogerS het volgende:
[..]
Jij doet nu precies hetzelfde als hij. Namelijk appels met peren vergelijken. Seks tussen twee mensen en seks tussen mens en dier als voorbeeld en vergelijking gebruiken is gewoon absurd. Jij trekt hier dus zelf zaken uit hun verband. Overigens ben jij net als Robbieboy dan ook snel op je teentjes getrapt door hem uit te maken voor 'knurft' en zo offensief te reageren. Dat hij ermee begint en dat 'knurft' geen lelijk of erg beledigend scheldwoord is, doet daar niks aan af.
Overigens was er naast het zoenen niks 'onpassends' te zien tijdens die scènes, als ik mij kan herinneren. Dus mensen moeten inderdaad niet te snel op hun teentjes getrapt zijn als een bepaalde zaak 'iets afwijkt van de norm'. Ik moest zelf natuurlijk ook even fronsen toen die scène begon, zeg ik in alle eerlijkheid, maar om er dan gelijk zo over te klagen en moord en brand te roepen, gaat mij echt te ver. Gewoon een beetje respect tonen, zo erg is het allemaal niet.
Daar heb je wel een punt eigenlijk. Ik had mijn eigen post nog niet echt gespiegeld maar in principe spreek ik mezelf inderdaad tegen, my bad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef RogerS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En ik denk niet dat hij een mietje is.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn advies: leven en laten leven mensen. Vind je het mooi en leuk zeg het gerust, vind je het niks zeg het dan gerust, maar doe het gewoon altijd beiden met respect.
Ik ben het denk ik liever eens metquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn advies: leven en laten leven mensen. Vind je het mooi en leuk zeg het gerust, vind je het niks zeg het dan gerust, maar doe het gewoon altijd beiden met respect.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Die quote gaat over persoonlijke meningen, de mijne over algemene omgangsvormen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik liever eens met
[..]
Ja, dat is ook waar, had ik even niet bij stil gestaan. Sjoerd komt de laatste tijd iig niet meer negatief in beeld en als Rikkie inmiddels een beetje invloed op hem heeft, dan accepteert hij Edwin's homoseksualiteit in 1 aflevering.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toen ze de serie in kwamen, heeft die Lucas de eerste weken meerdere keren uitgemaakt voor '' vieze homo'' e.d.
Dan zou ik het raar vinden als ie er nu z'n schouders voor zou ophalen.
Maar ben wel met je eens, dat die nu wat rustiger is.
hoop van wel.maar zal wel niet te lang duren want zoon-lief gaat wel met de zoon van Janinequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, komt de ware anton nu eindelijk eens naar boven?
Misschien dat dát ook nog wel eens een probleem kan worden. Het mag dan wel de zoon van Janine zijn, hij is straks vast de schuldige van de homoseksualiteit van Edwinquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoop van wel.maar zal wel niet te lang duren want zoon-lief gaat wel met de zoon van Janine
hihi nu is het de schuld van lucasquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien dat dát ook nog wel eens een probleem kan worden. Het mag dan wel de zoon van Janine zijn, hij is straks vast de schuldige van de homoseksualiteit van Edwin.
hij had amber laten dealen zodat hij geld zou krijgen om lucas uit te kopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
En Bing speelt die confrontatie ook best goed! I feel kinda sorry for him.Maar ik weet dan ook niet meer wat hij wel en niet ermee te maken had.
Ja maar Sjors was toch vreemd gegaan met Danny?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij bedoelde ze dat bing dr leven had verpest
en dat hij nu eens wist hoe het voelde als iemand ZIJN leven verpestte.
dat stukje bedoelde jij toch?
ik denk dat sjors dat even voor het gemak vergeetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja maar Sjors was toch vreemd gegaan met Danny?
ja maar dat telt niet.en bing heeft haar verlaten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja maar Sjors was toch vreemd gegaan met Danny?
Oh zo, haha. Ik snapte haar reactie helemaal niet maar het draait dus blijkbaar allemaal om haarquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat sjors dat even voor het gemak vergeet
ze bedoelde waarschijnlijk dat bing terugkwam en dr zo liet vallen.
ja en om haar zielige zusjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Oh zo, haha. Ik snapte haar reactie helemaal niet maar het draait dus blijkbaar allemaal om haar
Dierensex is naar mijn weten illegaal en homosex niet. Wat een vergelijking.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Doe jij ook eens even gezellig wil je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef RobbieBoy het volgende:
na vanavond verwacht ik hier weer vele klachten hier van sommige "trouwe" fans!!!! (of te wel, de gaybashers)
zozo gaan we nog schelden ook? Tja, als dat het enige is wat je kan. Enne homoliefde met DIERENSEX vergelijken is toch echt NOT done. Ik zou zeggen, ga terug naar school, want wat je nu van jezelf laat zien, is niet zo best, jochiequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ik doe gezellig, maar gezien de negativiteit die hier nu al dagenlang hangt, door dit onderwerp, denk ik dat er nog wel meer heftige reacties zullen volgen, maar oke, dat gaybashers neem ik terug. Maar, geloof me, als homo zijnde raak je er aan gewend, om in de verdediging te schietenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe jij ook eens even gezellig wil je?
zozo gaan we nog schelden ook? Tja, als dat het enige is wat je kan. Enne homoliefde met DIERENSEX vergelijken is toch echt NOT done. Ik zou zeggen, ga terug naar school, want wat je nu van jezelf laat zien, is niet zo best, jochiequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Laat gaan joh, maak je niet druk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zozo gaan we nog schelden ook? Tja, als dat het enige is wat je kan. Enne homoliefde met DIERENSEX vergelijken is toch echt NOT done. Ik zou zeggen, ga terug naar school, want wat je nu van jezelf laat zien, is niet zo best, jochie
je hebt gelijk, ik moet me niet door zule figuren uit de tent laten lokken, maar da's zo moeilijk, af en toe. Maar ik herken nu zoveel van mezelf in Edwin, en daarom reageer ik zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Laat gaan joh, maak je niet druk.
Oh, je bent zelf homo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik doe gezellig, maar gezien de negativiteit die hier nu al dagenlang hangt, door dit onderwerp, denk ik dat er nog wel meer heftige reacties zullen volgen, maar oke, dat gaybashers neem ik terug. Maar, geloof me, als homo zijnde raak je er aan gewend, om in de verdediging te schieten
Je kan gerust aannemen dat iemand die homo's met dierensex associeert hier op dit forum als iemand die niet helemaal jovel is wordt aangezien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik moet me niet door zule figuren uit de tent laten lokken, maar da's zo moeilijk, af en toe. Maar ik herken nu zoveel van mezelf in Edwin, en daarom reageer ik zo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ja, vandaar ook te tekst "Just your average nice gayboy, that's me"onder mijn posts, hequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Oh, je bent zelf homo?Vandaar dat je je zo aangevallen voelt.
Verder niks op tegen hoor, dat homo gedoe. Laat iedereen toch in z'n waarde.
Heb je gelijk in, maar zoals ik al zei, ben ik eraan gewend om in de verdediging te schieten, hierdoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je kan gerust aannemen dat iemand die homo's met dierensex associeert hier op dit forum als iemand die niet helemaal jovel is wordt aangezien.
Als iedereen er zo over dacht, zag de wereld er een stuk mooier uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Oh, je bent zelf homo?Vandaar dat je je zo aangevallen voelt.
Verder niks op tegen hoor, dat homo gedoe. Laat iedereen toch in z'n waarde.
zeker wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over dacht, zag de wereld er een stuk mooier uit.
Wat een hoer is dat zeg. Kon haar sowieso al niet uitstaan, maar nu dat met Danny er nog bijkomt moet ik haar al helemaal niet meer.quote:
Geen reden om dus met hem mee te voelen.. Bing is sowieso een klojoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij had amber laten dealen zodat hij geld zou krijgen om lucas uit te kopen
Precies. Het interesseert hem ook totaal niet dat zijn klanten naar de kloten worden geholpen met drugs door die gekke doos die hij heeft aangenomen. Sterker nog, hij profiteert er ook nog van. Ik zie dus geen enkele reden waarom ook maar iemand medelijden met hem zou moeten hebben als hij dadelijk op de fles gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Geen reden om dus met hem mee te voelen.. Bing is sowieso een klojo![]()
Ben allang blij dat dit toch gebeurd is
QFTquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je kan gerust aannemen dat iemand die homo's met dierensex associeert hier op dit forum als iemand die niet helemaal jovel is wordt aangezien.
dat is ook lomp van hem, maar die actie van Sjors slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Precies. Het interesseert hem ook totaal niet dat zijn klanten naar de kloten worden geholpen met drugs door die gekke doos die hij heeft aangenomen. Sterker nog, hij profiteert er ook nog van. Ik zie dus geen enkele reden waarom ook maar iemand medelijden met hem zou moeten hebben als hij dadelijk op de fles gaat.
Dat ze Lucas erin meeneemt is toch echt niet haar schuldquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is ook lomp van hem, maar die actie van Sjors slaat ook nergens op.
maar het is niet alleen Bing die ze ten gronde wil richten, ze gaat er ook Lucas in mee slepen, dat is gewoon triest.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt, ik heb ook het gevoel constant in de verdediging te moeten schieten, maar aangezien in een meisje ben is het automatisch geil en vind (bijna) niemand het zo erg als bijvoorbeeld twee mannen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik doe gezellig, maar gezien de negativiteit die hier nu al dagenlang hangt, door dit onderwerp, denk ik dat er nog wel meer heftige reacties zullen volgen, maar oke, dat gaybashers neem ik terug. Maar, geloof me, als homo zijnde raak je er aan gewend, om in de verdediging te schieten
Lucasquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is ook lomp van hem, maar die actie van Sjors slaat ook nergens op.
maar het is niet alleen Bing die ze ten gronde wil richten, ze gaat er ook Lucas in mee slepen, dat is gewoon triest.
Sinds kort. In Duitsland is het niet verboden en verder ook niet in bepaalde andere landen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dierensex is naar mijn weten illegaal en homosex niet. Wat een vergelijking.
Klopt, maar hij heeft zich laten paaien met dat geld, en ook omdat Lucas zo achterlijk bazig liep te doen in die tent en de opmerking maakte dat hij hem dan maar moest uitkopen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Precies. Het interesseert hem ook totaal niet dat zijn klanten naar de kloten worden geholpen met drugs door die gekke doos die hij heeft aangenomen. Sterker nog, hij profiteert er ook nog van. Ik zie dus geen enkele reden waarom ook maar iemand medelijden met hem zou moeten hebben als hij dadelijk op de fles gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |