Ik ben het denk ik liever eens metquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn advies: leven en laten leven mensen. Vind je het mooi en leuk zeg het gerust, vind je het niks zeg het dan gerust, maar doe het gewoon altijd beiden met respect.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Dat krijg je als minderheid, knurft. Als Sjoerd ineens sex met een hond gaat hebben in GTST zal ook half Nederland erover vallen. Waarom? Omdat bijna niemand dat lekker vindt om te zien (ook al gebeurt het wel in de wereld). Veel mensen vinden het niet prettig om 2 homo's intiem bezig te zien, dús nemen ze daar aanstoot aan. Wat jij doet is appels met peren vergelijken en de zaken compleet uit hun verband trekken en omdraaien.
Je zou eens niet zo snel op je teentjes getrapt moeten zijn
Die quote gaat over persoonlijke meningen, de mijne over algemene omgangsvormen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik liever eens met
[..]
Ja, dat is ook waar, had ik even niet bij stil gestaan. Sjoerd komt de laatste tijd iig niet meer negatief in beeld en als Rikkie inmiddels een beetje invloed op hem heeft, dan accepteert hij Edwin's homoseksualiteit in 1 aflevering.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toen ze de serie in kwamen, heeft die Lucas de eerste weken meerdere keren uitgemaakt voor '' vieze homo'' e.d.
Dan zou ik het raar vinden als ie er nu z'n schouders voor zou ophalen.
Maar ben wel met je eens, dat die nu wat rustiger is.
hoop van wel.maar zal wel niet te lang duren want zoon-lief gaat wel met de zoon van Janinequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, komt de ware anton nu eindelijk eens naar boven?
Misschien dat dát ook nog wel eens een probleem kan worden. Het mag dan wel de zoon van Janine zijn, hij is straks vast de schuldige van de homoseksualiteit van Edwinquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoop van wel.maar zal wel niet te lang duren want zoon-lief gaat wel met de zoon van Janine
hihi nu is het de schuld van lucasquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien dat dát ook nog wel eens een probleem kan worden. Het mag dan wel de zoon van Janine zijn, hij is straks vast de schuldige van de homoseksualiteit van Edwin.
hij had amber laten dealen zodat hij geld zou krijgen om lucas uit te kopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
En Bing speelt die confrontatie ook best goed! I feel kinda sorry for him.Maar ik weet dan ook niet meer wat hij wel en niet ermee te maken had.
Ja maar Sjors was toch vreemd gegaan met Danny?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij bedoelde ze dat bing dr leven had verpest
en dat hij nu eens wist hoe het voelde als iemand ZIJN leven verpestte.
dat stukje bedoelde jij toch?
ik denk dat sjors dat even voor het gemak vergeetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja maar Sjors was toch vreemd gegaan met Danny?
ja maar dat telt niet.en bing heeft haar verlaten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja maar Sjors was toch vreemd gegaan met Danny?
Oh zo, haha. Ik snapte haar reactie helemaal niet maar het draait dus blijkbaar allemaal om haarquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat sjors dat even voor het gemak vergeet
ze bedoelde waarschijnlijk dat bing terugkwam en dr zo liet vallen.
ja en om haar zielige zusjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Oh zo, haha. Ik snapte haar reactie helemaal niet maar het draait dus blijkbaar allemaal om haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |