Wat een dotje zegquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef MutedFaith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's!
Wehehehe, succes daarmee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Adelante het volgende:
Direct aanleren nooit op het aanrecht te komen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Adelante het volgende:
Direct aanleren nooit op het aanrecht te komen
En een hamster!quote:
Dat is onzin, kippenpoten (doet die een moord voor!) op het aanrecht laten liggen en boodschappen doen kan prima. Goed africhten vanaf dag 1 en duidelijke straffen (heb wel eens een complete emmer water over em heen gegooidquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, succes daarmee.Dat kan volgens mij alleen als je altijd zicht op het aanrecht hebt en meteen kunt corrigeren. Ik heb mezelf maar aangeleerd daar nooit eten te laten staan.
Waar hangt dat vanaf, dat van die chip?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef MutedFaith het volgende:
Nou, de afspraak met de dierenarts is gemaakt. Aanstaande vrijdag staat de castratie gepland en wordt hij meteen geënt. Waarschijnlijk ook meteen gechipt, maar dat is nog niet zeker.
Nou, volgens mij is het met die van mij wel gelukt (al moet ik zeggen dat één van de twee katten sowieso niet hoger dan de bank springt, dus dat was sowieso geen probleemquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, succes daarmee.Dat kan volgens mij alleen als je altijd zicht op het aanrecht hebt en meteen kunt corrigeren. Ik heb mezelf maar aangeleerd daar nooit eten te laten staan.
Nouja, we hadden allebei geen idee hoe dat in z'n werk gaat.. En waren 't vergeten te vragen bij de dierenarts. Maar als 't verder eigenlijk geen moeite is en weinig voorstelt doen we dat er maar gelijk bij..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar hangt dat vanaf, dat van die chip?
Het is een prikkie van niets, ik zou dat idd mooi meteen doen tijdens die narcose.
Het is juist aan te raden om het tijdens een ingreep te doen, dan voelen ze er niks vanquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nouja, we hadden allebei geen idee hoe dat in z'n werk gaat.. En waren 't vergeten te vragen bij de dierenarts. Maar als 't verder eigenlijk geen moeite is en weinig voorstelt doen we dat er maar gelijk bij..
Watje.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is juist aan te raden om het tijdens een ingreep te doen, dan voelen ze er niks van
Ik rende bijna weer weg met de katten toen ik de naald zag![]()
Bij de eerste kat die ik liet chippen vroeg ik aan de dierenarts of ze van plan was hem te piercen ipv te chippenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is juist aan te raden om het tijdens een ingreep te doen, dan voelen ze er niks van
Ik rende bijna weer weg met de katten toen ik de naald zag![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Bij de eerste kat die ik liet chippen vroeg ik aan de dierenarts of ze van plan was hem te piercen ipv te chippen
Niet vergeten het kaartje ook in te sturen, anders is het alsnog vrij zinloosquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef MutedFaith het volgende:
Nouja, we hadden allebei geen idee hoe dat in z'n werk gaat.. En waren 't vergeten te vragen bij de dierenarts. Maar als 't verder eigenlijk geen moeite is en weinig voorstelt doen we dat er maar gelijk bij..
Precies, zodra je je omdraait springen ze er gewoon weer op..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Choq.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef MutedFaith het volgende:
Nou, Choq is weer thuis.
Hij lijkt er weinig last van te hebben, is alleen nog wat wankel. Hij loopt erbij alsof hij gezopen heeft.
We hebben de honden maar even boven en op de gang zitten, zodat 't wat rustiger is in de woonkamer. Hij ligt nu op de vensterbank te slapen. Hij heeft al geprobeerd iets van z'n brokjes te eten, maar dat kwam niet veel later weer retour afzender. Laat de brokjes nu links liggen, drinkt af en toe iets en doet verder gewoon even rustig aan..
Leuk is dat, hè.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef MutedFaith het volgende:
Nou, Choq is weer thuis.
Hij lijkt er weinig last van te hebben, is alleen nog wat wankel. Hij loopt erbij alsof hij gezopen heeft.
Mijn poes wil zo hoog mogelijk, als kleine kitten klom ze al steeds bovenop me zodat ze op mn hoofd en schouders kon zitten (en dan willen sturen waar ik heen, van mew die kant, mew mew nu die kantquote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het met die van mij wel gelukt (al moet ik zeggen dat één van de twee katten sowieso niet hoger dan de bank springt, dus dat was sowieso geen probleem). Op het moment dat 'ie (de andere kat) voor de eerste keer op het aanrecht sprong in mijn handen geklapt, beestje schrok en stóóf eraf. Sindsdien heb ik 'm er niet meer op gezien.
Ik vind alles best, maar níet op het aanrecht.
![]()
On topic: wat een prachtige kater hebben jullie gevonden, ts! Echt een knapperd.
Enig! Het is zo'n schattig dier.. Heeft de hele middag liggen slapen, en is nu alweer aan het spelen..quote:
Wat een prachtige kat zeg! En wat een mooi verhaal......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Enig! Het is zo'n schattig dier.. Heeft de hele middag liggen slapen, en is nu alweer aan het spelen..
Ik vermoed dat dat de reden is waarom hij gedumpt is. Een ongeholpen kater kan nog weleens gaan sproeien en als je dan geen geld over hebt voor een castratie is het natuurlijk een optie hem te dumpenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:57 schreef MutedFaith het volgende:
Nou, binnen overal tegenaan urineren doet ie in elk geval niet meer, dus de castratie was een erg zinvolle ingreep.
HIj vind de vreemdste dingen leuk; zo wil hij per sé naast je komen staan als je op de badkamer voor de spiegel staat, drinkt hij het liefst rechtstreeks uit de kraan en speelt hij met plezier met de staart van de honden.
De honden vinden 't ook allemaal maar best, De oudste van de twee trekt wel eens haar lip op tegen de kat als hij haar stoort terwijl ze ligt te slapen, maar verder kan de kat er bijna overheen lopen zonder enige vervelende reactie.
De nieuwe huisgenoot is wel erg gecharmeerd van de hamster (niet van het konijn, die maakt teveel herrie denk ik). Samen met de jongste van de twee honden kan ze hele avonden voor de kooi van de hamster liggen om te kijken wat daar allemaal gebeurd. De hamster kan er niet zo mee zitten, die komt met plezier eens aan de rand van de kooi kijken om gedag te zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |