abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:10:20 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93488953
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef MutedFaith het volgende:
De update en foto's komen vanavond/morgenochtend.

M'n vrouw krijgt de kat niet in de reismand. Vanavond is de dierenarts buiten m'n werktijd geopend, dus dan gaan we samen even. Desnoods met de kat op de arm, of aan een lijntje ofzo..
Denk je dat je m wel aan een lijntje krijgt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_93488956
Ik wacht op de update ;)

Tip voor het reismandje. Geef de kat niets te eten en leg het eten in de reismand. En dan maar hopen dat ie er in gaat. Volgens mij had iemand hier een hele handleiding over hoe je een niet meewerkende kat in een mandje krijgt.

Edit: Zie dat iemand het al gepost had.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 maart 2011 @ 14:13:59 #128
22592 crew  Ole
pi_93489117
Ik had ook zo'n geval. Hele trucendoos moest ik altijd opentrekken :')
Tot de allerlaatste keer, toen was hij te ziek om zich te verzetten :'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_93489682
Zet het reismandje voortaan gewoon ergens neer met het deurtje open en een lekkere deken erin... grote kans dat de kat er eens vanzelf inkruipt en aan dat ding gewend raakt.

En voor vanavond veel succes met het vangen en blijf uit de buurt van de nagels :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:33:10 #130
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_93489917
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Denk je dat je m wel aan een lijntje krijgt?
Dat gaan we vanavond zien, ik denk 't wel.. Hij laat zich gewoon oppakken en alles, alleen die mand moet ie niks van hebben. Kan ik ook wel begrijpen, aangezien 't de mand is waar we 'm in gevonden hebben.

Vanavond de methode van ElisaB maar eens proberen..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:02:13 #131
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_93491167
tja..waarschijnlijk een traumatische ervaring. In je mandje gestopt worden, voor een deur gezet in de regen en dan vervolgens in een wildvreemd huis komen.
Ik ken katten die voor minder niet in het mandje willen :)
pi_93492250
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dat gaan we vanavond zien, ik denk 't wel.. Hij laat zich gewoon oppakken en alles, alleen die mand moet ie niks van hebben. Kan ik ook wel begrijpen, aangezien 't de mand is waar we 'm in gevonden hebben.

Succes ermee! Arme poes, helemaal geschrokken en verlaten in zo'n mandje, dan zou ik ook niet meer willen. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93493877
Ik zou betreffende reismand ook niet weer inwillen, ben je maf, eindelijk een warm, droog en gezellig huis O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:12:31 #134
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_93493962
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef MutedFaith het volgende:
Als jullie 'm gewoon weer mee terug nemen, dan is het goed }:|

quote:
De beproefde ElisaB-methode *)

Als ik moet komen helpen, dan bel je maar :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_93494424
TS: heb je Feliway spray in huis? Want dan zou ik die in de mand sprietsen, helpt poes misschien over de drempel heen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:12:11 #136
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_93499606
De 'ElisaB-methode' werkte! Choq zat binnen no-time in de reismand.

We zijn dus net terug van de dierenarts en zijn een heel stuk wijzer geworden.

Choq is niet zo oud als we dachten, de arts schat 'm op 1 tot anderhalf jaar. Hij is niet gechipt.

Het is inderdaad een kater en nog niet gecastreerd. Hart, longen, gebit, ogen, oren en weetikwatnietmeer zijn allemaal gecontroleerd en waren prima in orde. De dierenarts heeft ons aangeraden om even een week tot 2 weken aan te kijken, om te zien of ons nog iets vreemds opvalt en 'm dan te laten castreren en inenten.

Choq bleef tijdens het hele onderhoud rustig op de tafel zitten en liet zich daarna weer netjes door de dierenarts terug de reismand in werken. Ik had verwacht dat hij bij thuiskomst wel weer geschrokken in een hoekje zou duiken en zich de hele avond niet meer zou laten zien, maar niets is minder waar: Hij loopt nu gezellig rondjes te draaien om m'n laptop.
pi_93499667
klinkt als een superkat dus :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93500209
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef MutedFaith het volgende:

Choq is niet zo oud als we dachten, de arts schat 'm op 1 tot anderhalf jaar. Hij is niet gechipt.

Het is inderdaad een kater en nog niet gecastreerd. Hart, longen, gebit, ogen, oren en weetikwatnietmeer zijn allemaal gecontroleerd en waren prima in orde. De dierenarts heeft ons aangeraden om even een week tot 2 weken aan te kijken, om te zien of ons nog iets vreemds opvalt en 'm dan te laten castreren en inenten.

Choq bleef tijdens het hele onderhoud rustig op de tafel zitten en liet zich daarna weer netjes door de dierenarts terug de reismand in werken. Ik had verwacht dat hij bij thuiskomst wel weer geschrokken in een hoekje zou duiken en zich de hele avond niet meer zou laten zien, maar niets is minder waar: Hij loopt nu gezellig rondjes te draaien om m'n laptop.
Dan is het meestal snel duidelijk ja. _O-

Maar wat doet hij het goed en dapper. O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 maart 2011 @ 18:48:06 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93501352
Dat klinkt allemaal hartstikke positief. En hij voelt zich duidelijk al heel goed thuis bij zijn nieuwe personeel O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_93502050
Fijn al deze positieve berichten. Ik hoop dat jullie maar heel lang veel plezier mogen hebben van en met Choq :)
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_93525520
Gelukkig dat alles goed met hem is en dat hij al zo lekker op z'n gemakje is bij jullie! En wat een jonkie nog <3

Er staat nu dus niks meer in de weg om ons allen te verblijden met nog meer foto's van jullie nieuwe huisgenootje!
pi_93526417
Wat fijn dat het bezoekje zo'n goed resultaat heeft opgeleverd, zo te horen heb je nu met een gerust hart een pracht van een kat in huis!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:17:36 #143
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531554
Fijn, goede berichten! Choq gaat vast een prima tijd tegemoet met jullie. ;) Wat een flinkerd trouwens voor 1 a 1.5 jaar. :D
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:42:27 #144
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_93534632
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef MutedFaith het volgende:
I knew it _O-

* patent aanvragen gaat *O*

quote:

Super zeg; jullie hebben gewoon een kadootje langs de kant van de weg gevonden O+

En dan nu: de foowtoows :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:04:23 #145
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93535447
Hopelijk gaan jullie nog heeeeel lang plezier van elkaar hebben O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:13:52 #146
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_93535835

Meer foto's!
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:18:17 #147
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_93536032
*O*

Wat een prachtig kereltje O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_93536064
O+ O+ O+ O+ wat een dotje!!! En wat een mooi verhaal O+
Tralalalaaa
pi_93536514
Gut wat een lekker ding! O+
pi_93538362
Hij lijkt echt ontzettend op mijn oude poes, Rakker O+
Alleen dan een superjonge versie, Rakker is overleden toen hij 19 was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')