Denk je dat je m wel aan een lijntje krijgt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef MutedFaith het volgende:
De update en foto's komen vanavond/morgenochtend.
M'n vrouw krijgt de kat niet in de reismand. Vanavond is de dierenarts buiten m'n werktijd geopend, dus dan gaan we samen even. Desnoods met de kat op de arm, of aan een lijntje ofzo..
Dat gaan we vanavond zien, ik denk 't wel.. Hij laat zich gewoon oppakken en alles, alleen die mand moet ie niks van hebben. Kan ik ook wel begrijpen, aangezien 't de mand is waar we 'm in gevonden hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat je m wel aan een lijntje krijgt?
Succes ermee! Arme poes, helemaal geschrokken en verlaten in zo'n mandje, dan zou ik ook niet meer willen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat gaan we vanavond zien, ik denk 't wel.. Hij laat zich gewoon oppakken en alles, alleen die mand moet ie niks van hebben. Kan ik ook wel begrijpen, aangezien 't de mand is waar we 'm in gevonden hebben.
Vanavond de methode van ElisaB maar eens proberen..
Als jullie 'm gewoon weer mee terug nemen, dan is het goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef MutedFaith het volgende:
Dat gaan we vanavond zien, ik denk 't wel.. Hij laat zich gewoon oppakken en alles, alleen die mand moet ie niks van hebben. Kan ik ook wel begrijpen, aangezien 't de mand is waar we 'm in gevonden hebben.
De beproefde ElisaB-methodequote:Vanavond de methode van ElisaB maar eens proberen..
Dan is het meestal snel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef MutedFaith het volgende:
De 'ElisaB-methode' werkte! Choq zat binnen no-time in de reismand.
We zijn dus net terug van de dierenarts en zijn een heel stuk wijzer geworden.
Choq is niet zo oud als we dachten, de arts schat 'm op 1 tot anderhalf jaar. Hij is niet gechipt.
Het is inderdaad een kater en nog niet gecastreerd. Hart, longen, gebit, ogen, oren en weetikwatnietmeer zijn allemaal gecontroleerd en waren prima in orde. De dierenarts heeft ons aangeraden om even een week tot 2 weken aan te kijken, om te zien of ons nog iets vreemds opvalt en 'm dan te laten castreren en inenten.
Choq bleef tijdens het hele onderhoud rustig op de tafel zitten en liet zich daarna weer netjes door de dierenarts terug de reismand in werken. Ik had verwacht dat hij bij thuiskomst wel weer geschrokken in een hoekje zou duiken en zich de hele avond niet meer zou laten zien, maar niets is minder waar: Hij loopt nu gezellig rondjes te draaien om m'n laptop.
I knew itquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef MutedFaith het volgende:
De 'ElisaB-methode' werkte! Choq zat binnen no-time in de reismand.
Super zeg; jullie hebben gewoon een kadootje langs de kant van de weg gevondenquote:We zijn dus net terug van de dierenarts en zijn een heel stuk wijzer geworden.
Choq is niet zo oud als we dachten, de arts schat 'm op 1 tot anderhalf jaar. Hij is niet gechipt.
Het is inderdaad een kater en nog niet gecastreerd. Hart, longen, gebit, ogen, oren en weetikwatnietmeer zijn allemaal gecontroleerd en waren prima in orde. De dierenarts heeft ons aangeraden om even een week tot 2 weken aan te kijken, om te zien of ons nog iets vreemds opvalt en 'm dan te laten castreren en inenten.
Choq bleef tijdens het hele onderhoud rustig op de tafel zitten en liet zich daarna weer netjes door de dierenarts terug de reismand in werken. Ik had verwacht dat hij bij thuiskomst wel weer geschrokken in een hoekje zou duiken en zich de hele avond niet meer zou laten zien, maar niets is minder waar: Hij loopt nu gezellig rondjes te draaien om m'n laptop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |