Ja erfpacht zou ik nu niemand meer aanraden, je bent geen baas over je huisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Asfyxia het volgende:
Van http://www.eigenhuis.nl/h(...)iscaleveranderingen/
[..]
Zelfs de fiscus houdt er al rekening mee dat een woning op erfpachtgrond onverkoopbaar is geworden!
...ik hoop dat dit je allemaal heel gelukkig maakt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De nieuwe meubels zijn modern en strak (dat is dan ook de stijl van het huis). Wastafel onderkast, bovenkast met spiegel, ingebouwde neonlamp en een langwerpige smalle kast naast de wastafel (voor handdoeken enz).
Kleur is donker kersen, maar met een lak die de houtnerf bewaart, maar de kleur nog dieper maakt, tot bijna zwart. Spiegel is verwarmd, en het bovenkastje krijgt interne electra voor onder andere de laders voor electrische tandenborstels. (dat soort dingen vind je dus niet in de winkel... waarom niet? Ben ik de enige die zijn tandenborstel lader uit het zicht in het kastje wil hebben??)
Leuk..!!! Maar wat is de afschrijving?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De nieuwe meubels zijn modern en strak (dat is dan ook de stijl van het huis). Wastafel onderkast, bovenkast met spiegel, ingebouwde neonlamp en een langwerpige smalle kast naast de wastafel (voor handdoeken enz).
Kleur is donker kersen, maar met een lak die de houtnerf bewaart, maar de kleur nog dieper maakt, tot bijna zwart. Spiegel is verwarmd, en het bovenkastje krijgt interne electra voor onder andere de laders voor electrische tandenborstels. (dat soort dingen vind je dus niet in de winkel... waarom niet? Ben ik de enige die zijn tandenborstel lader uit het zicht in het kastje wil hebben??)
Boeit dat? Wat mij betreft is de afschrijving 100% in één dag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:46 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Leuk..!!! Maar wat is de afschrijving?
je leidt een decadent leven..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Boeit dat? Wat mij betreft is de afschrijving 100% in één dag.
Je kunt aan het meubel nu eenmaal niet
zien of het afgeschreven is of niet en ook in gebruik merk je het niet, dus wat maakt mij het uit.
Als het stuk gaat koop ik nieuwe. Als ik heet zat ben koop ik nieuwe. Zoals met alles eigenlijk
Alleen dankzij Xeno's sponsoring. Ik weet aan wie ik alles te danken heb! Daarom zeg ik:quote:
Mooie ironische praatjes..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alleen dankzij Xeno's sponsoring. Ik weet aan wie ik alles te danken heb! Daarom zeg ik:
Xeno. Bedankt!
Wat een aannamens weerquote:Op zondag 27 februari 2011 09:05 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Mooie ironische praatjes..
Eigenlijk ben je gewoon een overconsumerende kredietkneus. Altijd gehuurd en nu huren van de bank. Praatjes zat, dat wel...
Waarom moet dat? Doe je dat met je tv ook? Ben jij zo iemand die thuis komt en een excelsheetje opent en dan precies kan aflezen wat de huidige waarde van zijn inboedel is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Emu het volgende:
Wat vooral waardevast is aan vastgoed is de bouwgrond en de bakstenen (letterlijk). Dingen als keukenmateriaal, badkamer etc... moet je inderdaad afschrijven (op 10 jaar).
Die "de Bouvrie-post" deed ook mijn wenkbrauwen fronzen.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:20 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Wat een aannamens weer. Ik proef hier enige enige vorm van afgunst.
Dat wil jij graag ja, want het 'moet' fout zijn natuurlijk. Per definitie. Anders zouden andere mensen het wel eens 'beter' kunnen hebben dan jij, en we gunnen een ander natuurlijk geen cm meer dan we zelf hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 09:05 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Mooie ironische praatjes..
Eigenlijk ben je gewoon een overconsumerende kredietkneus. Altijd gehuurd en nu huren van de bank. Praatjes zat, dat wel...
Ooh..... daar kan ik inkomenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:13 schreef BeffJeck het volgende:
oh..ja, ik was de buurt ook zat met hun buurtbbq etc..etc..
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef BeffJeck het volgende:
Leuke winst gemaakt. Heb zelf een hoop afgelost. Dat gaf mij een veiliger gevoel. En je hebt altijd van die domoren zoals Whuzz, Bijvlagenonzin etc die kost wat het kost een bepaald huis willen hebben. Tjing....Tjing...
Ik vind dat je een prijs verdient voor het financieel leegtrekken van zulke leenkampioenen, bravoquote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef BeffJeck het volgende:
Leuke winst gemaakt. Heb zelf een hoop afgelost. Dat gaf mij een veiliger gevoel. En je hebt altijd van die domoren zoals Whuzz, Bijvlagenonzin etc die kost wat het kost een bepaald huis willen hebben. Tjing....Tjing...
Ooh ja natuurlijk.... al die megaleners zijn allemaal superhandigquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
Als je zoals jij 2 linkse linkerhanden hebt, moet je niet eens aan kopen beginnen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
quote:
Elkaar moed aan het inspreken jongens?quote:
Leedvermaakquote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
[..]
Elkaar moed aan het inspreken jongens?
Gebaseerd op leed dat er niet is.quote:
Wow. In één zin heel Xeno's betoog omtrent "onverkoopbaar" om zeep geholpen. Netjes!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef BeffJeck het volgende:
En je hebt altijd van die domoren zoals Whuzz, Bijvlagenonzin etc die kost wat het kost een bepaald huis willen hebben. Tjing....Tjing...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |