FUCK YEAH, GIFJES!quote:
Die klap is uitgelegd met het stripje, Sammi, de jaloerse kkhoer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef Parvus het volgende:
Damn heb het ff een tijdje niet gevolgd. Iemand ff update? Vanwaar die klap? En zijn SAmmi en Ronnie uit elkaar nu definitief?
Ronnie en Sammi hadden nog steeds ziek veel fittie, alles ging naar de klote. Jenny, de ergste vijand van Sammi toen, troostte Ronnie wat Sammi dus slecht trok. Vandaar de klapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef Parvus het volgende:
Damn heb het ff een tijdje niet gevolgd. Iemand ff update? Vanwaar die klap? En zijn SAmmi en Ronnie uit elkaar nu definitief?
Waarom komt die kkhoer terug. Zij is echt de aids van Jersey Shore. Met haar zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ronnie en Sammi hadden nog steeds ziek veel fittie, alles ging naar de klote. Jenny, de ergste vijand van Sammi toen, troostte Ronnie wat Sammi dus slecht trok. Vandaar de klapMaar nu zijn de vrouwen allemaal weer BFF's, Sammi is vorige ep naar huis gegaan maar gelukkig kwam ze aan het einde van de nieuwste ep weer terug.
GTL 4 LIFEE!@!!!!
In de preview van volgende week zie je dat ze lekker over Ronnie is terwijl hij als een mak hondje achter haar aan loopt. Beloofd veel goedsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom komt die kkhoer terug. Zij is echt de aids van Jersey Shore. Met haar zelfmedelijden.![]()
Ronnie moet haar echt gewoon een keer gruwelijk de grond in pounden, dan houdt ze d'r bek misschien een keer en kent ze d'r plaats.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In de preview van volgende week zie je dat ze lekker over Ronnie is terwijl hij als een mak hondje achter haar aan loopt. Beloofd veel goeds
Jooooooheeooo ik wil seks met die kale.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef kutkabouter het volgende:
Fucking veel zin in volgende week man.Hele maand stufi opgespaard voor carnaval.
Als dat carnavalsmuziek is bij jullie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen, we rijden op de prairies steeds op zoek naar avontuur, heb jij me gevangen dan geef ik me over.
Oh hier ook hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als dat carnavalsmuziek is bij jullie.Dat is hier in Brabant normale kost in de kroegen.
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh hier ook hoor.ik kwam dat nummer tegen toen ik dat nummer van jou luisterde.
Starbeach. Sad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dit is wel echt om te janken, en daar was ik ook.
Jij bent er ook geweest toch?quote:
Nee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij bent er ook geweest toch?
En dat is minder sad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee?Ben alleen in Lloret en Salou geweest.
Dit jaar waarschijnlijk Albufeira met een mannetje of 12.quote:
Lloret is fuckin baasquote:
Hahahahahha, kk stuk om die laatste.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Fsmxi het volgende:
Le fu, dit wordt langzaam een jersey shore topic.
Schnel!
[ afbeelding ]
En zeldzame shots van de ragers onder ons!
[ afbeelding ]
Dit dus. Gewoon KLETS, op z'n hoofd met een fucking toetsenbord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahahahha, kk stuk om die laatste.![]()
Na het eten.quote:
Die had ik het vorige topic nog gepostquote:
De DJ sets van Pendulum zijn goed te pruimen alleen dat band gedoe mogen ze laten van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die had ik het vorige topic nog gepost
Deze![]()
quote:
Sowieso halen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef Tauchmeister het volgende:
findmakarov.com
Nog vier daagjes tot de onthulling van MW3
Je loopt een jaartje of 2 achter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef Michhas het volgende:
Al het bovenstaande valt natuurlijk in het niet bij:
Die tekst ook'Hey Marous, ik wil met je onder de douche'
No shit, het blijft gewoon een classicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je loopt een jaartje of 2 achter.
[quote]quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:26 schreef Fsmxi het volgende:
Damn, zojuist een dutje gedaan. Ik voel me oud
Ik kom uit twente! Maar als ik probleemwijken kijk zie ik dat er dus in de rest van het land nog triestere mensen rondlopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
Ik weet niet of hier mensen uit Twente komen maarre, wel niveautje daar hoor in Twente.
Dat doe ik ook soms in het weekend rond een uurtje of 2 lekker gordijnen dicht en onder de dekens kruipen, en dan wakker worden als het eten klaar is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:26 schreef Fsmxi het volgende:
Damn, zojuist een dutje gedaan. Ik voel me oud
Het is dat jij Teun heet en die gast Lars.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kom uit twente! Maar als ik probleemwijken kijk zie ik dat er dus in de rest van het land nog triestere mensen rondlopen
Ja, maar het was meer voor een half uurtje omdat ik daarna weer moest helpen (inb4 betsy melkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook soms in het weekend rond een uurtje of 2 lekker gordijnen dicht en onder de dekens kruipen, en dan wakker worden als het eten klaar is.![]()
Ja thuis doe ik het ook op de bank maar ik heb hier geen bank alleen een bed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ja, maar het was meer voor een half uurtje omdat ik daarna weer moest helpen (inb4 betsy melken) En niks bed, op de bank, ik lijk m'n vader
....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja thuis doe ik het ook op de bank maar ik heb hier geen bank alleen een bed.![]()
Maar jij hebt dus echt koeien?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ja, maar het was meer voor een half uurtje omdat ik daarna weer moest helpen (inb4 betsy melken) En niks bed, op de bank, ik lijk m'n vader
Wat voor een paarden? Fjordjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
....
NeeWij hebben paarden, honden en katten. Geen koeien, schapen, geiten of ander zulks een gespuis
2 Friezen, belgisch trekpaard en.. Nog ietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor een paarden? Fjordjes?En honden. Ik kom bij jullie wonen.
Je hebt de hond die ik al eeuwen wil.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
2 Friezen, belgisch trekpaard en.. Nog ietsNew foundlander en... Nog iets. En de katten zijn... Katten
New foundlander < Sint Bernhardquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt de hond die ik al eeuwen wil.Grote lobbes.
Is dat nou de ultieme versiertruc? Boasten dat je een boerderij hebt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor een paarden? Fjordjes?En honden. Ik kom bij jullie wonen.
Sint bernard honden zijn ook mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
New foundlander < Sint Bernhard![]()
Honden < Katten
Nou een stal vol met koeien kippen of varkens hoef ik niet te zien. Schapen alleen met lammetjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Is dat nou de ultieme versiertruc? Boasten dat je een boerderij hebt?Dan zit ik namelijk gebakken.
Schapen met lammetjes hiero.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou een stal vol met koeien kippen of varkens hoef ik niet te zien. Schapen alleen met lammetjes.Maar paarden wel.
Sowieso moeten honden groot zijn. Chihuahua's etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
New foundlander < Sint Bernhard![]()
Honden < Katten
Mijn ouders hebben een 85kg wegende st.Bernhard en mijn zusje die thuis woond een mini chihuahuaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sowieso moeten honden groot zijn. Chihuahua's etc.
WTFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een 85kg wegende st.Bernhard en mijn zusje die thuis woond een mini chihuahuazijn de beste vriendjes en de kleine slaapt op het hoofd van de grote!
Soms hebben ze ruzie, maar over het algemeen zijn de katten en honden hier prima vrienden en de katten vinden het nog wel eens fijn om bij de hond te slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een 85kg wegende st.Bernhard en mijn zusje die thuis woond een mini chihuahuazijn de beste vriendjes en de kleine slaapt op het hoofd van de grote!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:14 schreef dreamzk het volgende:
Net in de trein terug zat ik naast deze jongedame:
http://www.leonigoudkuil.nl
Zijn ergere dingen als je brak in de trein zit
http://uk.pc.ign.com/articles/115/1152219p1.htmlquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef Tauchmeister het volgende:
findmakarov.com
Nog vier daagjes tot de onthulling van MW3
En nu alweer 7 uur wakker?quote:Op zondag 27 februari 2011 09:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben om 6 uur gaan slapen ofzo.. Dus toch 9 uur slaap gehad
fuckin oud alquote:
Okéquote:Op zondag 27 februari 2011 11:39 schreef dreamzk het volgende:
Michhas, heb nog steeds geen live dus konde je niet joinen voor BO. Na mn tentamens koop ik weer abotje
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:48 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/gaddafispeech.html
lolz
De batterij gaat leeeeeeg of toch niet of toch weeeeeeeeel.....quote:Op zondag 27 februari 2011 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik keek net dit filmpje, ik wist helemaal niet dat er dan sirene's afgaan. Net of de wereld vergaat.
http://www.dumpert.nl/med(...)/tornado_sirene.html
Ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef Bozz187 het volgende:
oke wie heeft er voor mij zo'n 10000 euro want ik wil een nieuwe motor kopen
Ik ga na wintersport ook mijn motorrijbewijs halen. Binnenkort dus ook eens gaan rondneuzen voor een leuke brommertquote:Op zondag 27 februari 2011 15:23 schreef Bozz187 het volgende:
oke wie heeft er voor mij zo'n 10000 euro want ik wil een nieuwe motor kopen
Ik heb nog wel een aerox voor je liggen. Voor 200 euro mag je 'm meenemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga na wintersport ook mijn motorrijbewijs halen. Binnenkort dus ook eens gaan rondneuzen voor een leuke brommert
Juichen is wat anders, maar ik heb wel gekeken voor een deel ja. Om dezelfde reden dat ik soms boer zoekt vrouw en dergelijke dingen meekijk; heb op het moment zelf niks beters te doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En tijdens het WK stond je zeker net zo hard mee te juichen?
Dan zou ik wel opschieten als ik jou was, het wordt drukker en drukker. Ga je alleen in Eindhoven of ook nog ergens anders heen? (Je woont in Eindhoven toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Alleen heb ik nog geen pak.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:48 schreef Michhas het volgende:
[TK] Verschillende jeans (J&J, RV, WE)
Sorry Tauch, ik kon het niet laten![]()
Nicequote:Op zondag 27 februari 2011 18:50 schreef Parvus het volgende:
M'n neefje Arnts was vandaag jarig. Heb 'm maar even 1200 ms puntjes cadeau gedaan
Tijdens sex naar zingende negers luisteren.quote:
Dit is pure sex muziek.quote:
Zelfde categorie ander nummerquote:
Ja oke, maar net iets lekkerder, maar dat komt denk ik meer door de clip.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zelfde categorie ander nummer![]()
Air heeft een heel album vol
Spreekt mij niet erg aan, maar kan wel inzien hoe je dr van onder de indruk kan zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, maar net iets lekkerder, maar dat komt denk ik meer door de clip.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas! Spuug uit! Nu!
Arnhemmer bijt vingertopje ex af
En dan netjes het vingertopje terug brengen. Ja schat die had je nog in de auto laten liggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas! Spuug uit! Nu!
Arnhemmer bijt vingertopje ex af
Sorry, maar ik heb niks met dat soort wallpapersquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef DutchSpike het volgende:
Nieuwe wallpaper, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook een nieuwe wallpaper gemaakt (met photoshop!). Ik ben er wel best trots op.
[ afbeelding ]
Nee, nachtmerries!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook een nieuwe wallpaper gemaakt (met photoshop!). Ik ben er wel best trots op.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
pics dat je die ook gebruikt op je laptop in de klasquote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig hier.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Metal ende zo.
Inb4 kutvocals, gekrijs, geschreeuw, herrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wollen Sie ein kleines Stückchen, oder den totalen Krieg?"quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef Fsmxi het volgende:
Peggle heeft dit nummer voor mij geruïneerd
Hier word ik echt rustig van.quote:
Wel vet maar veel te langdradig voor mij.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef Michhas het volgende:
Ik vind dat iedereen deze even moet luisteren, ook al is hij al 2 jaar oud.
Dat is wel heel erg cafe del mar-achtigquote:
Staat er niet opquote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
Waarschijnlijk verlopen
Die dingen verlopen na een paar jaar.
Het probleem is dat hij verlopen is?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Staat er niet open hij zegt ook niet dat ie verlopen is, maar dat er een probleem is
Daar heb ik het gedaan, maar zal zo nog is op de xbox zelf doenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
Wat als je het via xbox.com doet?
Dat is dan weer net teveel moeitequote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef KoningStoma het volgende:
Als je belt geven ze misschien een nieuwe code
Even een mededeling. Het komt nog steeds te vaak voor dat mensen in nederland niet goed geholopen worden. En daarom is het HFAETX11( help Fsmxi aan een TurtlebeachX11). Daarm verzoek ik iedereen om te doneren. voor meer info geef me een PM donaties stoppen zodra de 50 euro is bereikt. Dank u wel voor uw tijd en aandacht. HFAETX11 fonds 2012.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Bozz187 het volgende:
Even een mededeling. Het komt nog steeds te vaak voor dat mensen in nederland niet goed geholpen worden. En daarom is het HBAHR( help bozz aan een honda rebel). Daarom verzoek ik iedereen om te doneren. Voor meer info geef me een PM donaties stoppen zodra de 2000 euro is bereikt. Dank u wel voor uw tijd en aandacht. HBAHR fonds 2011
dude 2012 was al gereserveerd voor help bozz aan een harley davidson fondquote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Even een mededeling. Het komt nog steeds te vaak voor dat mensen in nederland niet goed geholopen worden. En daarom is het HFAETX11( help Fsmxi aan een TurtlebeachX11). Daarm verzoek ik iedereen om te doneren. voor meer info geef me een PM donaties stoppen zodra de 50 euro is bereikt. Dank u wel voor uw tijd en aandacht. HFAETX11 fonds 2012.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Bozz187 het volgende:
Even een mededeling. Het komt nog steeds te vaak voor dat mensen in nederland niet goed geholpen worden. En daarom is het HBAHR( help bozz aan een honda rebel). Daarom verzoek ik iedereen om te doneren. Voor meer info geef me een PM donaties stoppen zodra de 2000 euro is bereikt. Dank u wel voor uw tijd en aandacht. HBAHR fonds 2011
KK, maar dan wil ik 2013-2019?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dude 2012 was al gereserveerd voor help bozz aan een harley davidson fond
Mag ik hier even mededelen dat de grolsch in de aanbieding is bij de c1000?quote:
Daar heb ik maar een ding op te zeggen...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mag ik hier even mededelen dat de grolsch in de aanbieding is bij de c1000?![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb ik maar een ding op te zeggen...
[ afbeelding ]
I see what you did there.quote:
Haha.quote:
Ja en dan helemaal onder fappen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:05 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan jullie ook de nieuwe crysis multiplayer demo downloaden morgen? De eerste demo was wel vet.
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:54 schreef KoningStoma het volgende:
Een avondje bijdehand doen met een paar arnold / duke nukem soundboards
[ afbeelding ]
En dan pas doorkrijgen dat het een soundboard is als ik een paar keer achter elkaar herhaal "this is me arnold schwarzenegger"quote:
Nicequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan pas doorkrijgen dat het een soundboard is als ik een paar keer achter elkaar herhaal "this is me arnold schwarzenegger"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Parvus het volgende:
Koopt iemand hier weleens nummers via iTunes?
JA IK WEET HET STOMME VRAAG KANKERSLOEBERS HIER ZULLEN WEL ALLEMAAL DOWNLOOIE
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Parvus het volgende:
Hehe ok nice. Maar is het zo dat je dan alleen de m4u-file (ofzoiets) krijgt? Want die zijn dan alleen met iPod/iPhone enzo af te spelen toch? Of krijg je ook gewoon de mp3?quote:
gewoon mp3. Dus ook met andere mediaplayers af te spelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:26 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ok nice. Maar is het zo dat je dan alleen de m4u-file (ofzoiets) krijgt? Want die zijn dan alleen met iPod/iPhone enzo af te spelen toch? Of krijg je ook gewoon de mp3?
tliciouz heeft een zus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
tliciouz heeft een zus?dliciouz?
Het niveau ligt erg laag vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kanker op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mocht u nog meer vragen hebben Parvus kunt u natuurlijk ook naar uw plaatselijke apotheek bellen ivp van elke post met kanker te beginnen
Hoogachtend,
de Goorse Apotheek
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
tliciouz heeft een zus?dliciouz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Denk dat ze het daar op mijn werk niet mee eens zijn. Vanavond trek ik hem wel direct binnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef KoningStoma het volgende:
Allemaal de crysis 2 demo downloaden!
Dat lompe gevoel en lag is voor zover ik merk wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk dat ze het daar op mijn werk niet mee eens zijn. Vanavond trek ik hem wel direct binnenDe beta was erg tof!
Is ie anders dan de beta?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef KoningStoma het volgende:
Allemaal de crysis 2 demo downloaden!
Heb je zulke zieke moves gebruikt om haar te playen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef dreamzk het volgende:
Gisteravond de wereld een handje geholpen door een aftandse trol even vrolijk te maken, blergh wat schaam ik mezelf op dit moment. Vooral de smsjes van mn clubgenoten die ik nu binnen krijg zijn erg fijn
Download staat aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:16 schreef KoningStoma het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)0245418960?cid=SLink
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Parvus het volgende:
Altijd leuk om je dronken clubgenoten een zetje naar een eindbaas toe te geven en dan kijken hoe het drama zich voltrekt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef dreamzk het volgende:
Gisteravond de wereld een handje geholpen door een aftandse trol even vrolijk te maken, blergh wat schaam ik mezelf op dit moment. Vooral de smsjes van mn clubgenoten die ik nu binnen krijg zijn erg fijn
Ik vond de demo echt zeer slecht, dus neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:14 schreef Michhas het volgende:
Gaat iemand hier by the way nog aan de Bulletstorm?
Stoma, ik kan de demo niet vindenWaar kan ik die downloaden
Zo makkelijk.quote:
zo makkelijkquote:
Wat staat er een paar pagina's terug? ben er al 2 terug gegaan.... En nu ben ik uitgeput.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef KoningStoma het volgende:
kijk eens een paar paginas terug..
Eigenlijk niets gemerkt van die sniper update. Niemand weet wat het precies is.
lol deze kan ik zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
Speciaal voor op de nudityfilter van het werk van IdoParv
[ afbeelding ]
Nouja maakt tegenwoordig niet veel meer uit. Zijn verhuisd naar andere etage en 1 persoon achter me kan mijn scherm zien maar die zal het alleen maar mooi vinden allemaalquote:
In het BO topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat staat er een paar pagina's terug? ben er al 2 terug gegaan.... En nu ben ik uitgeput.
Komt ie nu meequote:
Zo makkelijk.quote:
dude take a chillpill damnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
HEY ROSSDALE GA ES RAKETBRANDSTOF IN MEKAAR ZETTEN IPV HIER BEETJE ZINNETJES OMDRAAIE
Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
HEY ROSSDALE GA ES RAKETBRANDSTOF IN MEKAAR ZETTEN IPV HIER BEETJE ZINNETJES OMDRAAIE
?ej gez taWquote:
)': .tpolKquote:
.aJquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:35 schreef tliciouz het volgende:
Ja lol. Krijg net bericht van een bedrijf dat het trappenhuis gaat coaten. Of we in week 9 niet gebruik willen maken van het trappenhuis tussen half 9 en 4. Moet ik nu net toevallig tussen die tijden van huis en weer terug naar huis. Wat willen ze me laten doen dan? Uit het raam springen?
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je zulke zieke moves gebruikt om haar te playen?
Behoorlijk overduidelijk corpspikken ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van me
Hm ja, want corpspikken staan altijd in wat t-shirtjes nederlandse rap nummertjes te coverenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Behoorlijk overduidelijk corpspikken ja.
P: .nekkorteg tnuocca-peojTpeoJ ej nav skeertsthcer ki beh ejpmlif tad ,hud aJquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van me
Kunnen ze dat stukje onnodig land niet gewoon de waddenzee in duwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
mister leuk clubje voor jou pas je wel tussen denk ik
Ze zitten al vol man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
mister leuk clubje voor jou pas je wel tussen denk ik
Nee, maar corpspikken zijn wel de enigen met zulke kapsels zoals die gast rechts in dat filmpje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm ja, want corpspikken staan altijd in wat t-shirtjes nederlandse rap nummertjes te coveren
Wanneer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt weer een dubbel ervarings weekend aan! Prestige 7 here I come!
Er zou speciaal voor jou een PI van een tumor moeten zijn. Voor al je kankertopics.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Michhas het volgende:
Het grote wasberen adoreer topic
Echte barbaren...
Aardbeien.
Coca-Cola
Onzin voor je teven!
Ja manquote:
Truequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Er zou speciaal voor jou een PI van een tumor moeten zijn. Voor al je kankertopics.
hihi
Niet dit weekend toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt weer een dubbel ervarings weekend aan! Prestige 7 here I come!
Ja want Amerikanen houden rekening met carnaval hier in Nederland.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:22 schreef kutkabouter het volgende:
Als ze dat met carnaval doen zijn ze echt dom.
quote:We're having another Double-XP weekend, starting March 4th and ending March 7th at approximately 10a PST both days. All Platforms (x360, PS3, PC, Wii) will see 2x the normal earn rate of XP & CP. Don't forget that the PlayStation 3 release of First Strike is March 3rd - Just in time for Double-XP!"
Dit klopt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
26 maart t/m 28 maart
http://nexus404.com/Blog/(...)ox-live-gold-trials/
Wel dit weekend dus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Parvus het volgende:
Volgens mij is het dit weekend voor de PS3 ofzo?
//edit
[..]
Daar serieus op ingaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want Amerikanen houden rekening met carnaval hier in Nederland.
Meestal ben ik vrij voorspelbaar.quote:
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op inquote:
Ik denk het, jij zegt het ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op in".
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op in".
Oh snap. Je hebt me door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |