Ik weet wat jij bedoelt Lutte, wees daar maar niet bang voor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Lutte het volgende:
In je dromen Michhasje.
Ik bedoel natuurlijk: gooi ook een aardbei naar mij.
Goede woordspeling!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet wat jij bedoelt Lutte, wees daar maar niet bang voor.
Tevens heeft dit plan al meerdere malen zijn vruchten afgeworpen, succes is dus een feit.
Zijn VRUCHTEN afgeworpen!!!1!!!!!1!1!1!1!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet wat jij bedoelt Lutte, wees daar maar niet bang voor.
Tevens heeft dit plan al meerdere malen zijn vruchten afgeworpen, succes is dus een feit.
Ik mis jouw oude UI manquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goede woordspeling!
Ik geef 'm een 7.5
Het is Justin Bieber, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mis jouw oude UI man
Waarom nou?
Dat je je oude UI in eer hersteld!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het is Justin Bieber, wat wil je nog meer?
Ik moet zeggen dat ik die haas ook beter bij je vond passenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Chloroform.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het is een grote bak, ik ga hard aan de slag morgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
2.99?
Dan heb je teveel betaald man
Hier bij de AH is't goedkoper.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een grote bak, ik ga hard aan de slag morgen.
quote:
Post het aantal even, dankje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een grote bak, ik ga hard aan de slag morgen.
25quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |