Hahahahahha, kk stuk om die laatste.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Fsmxi het volgende:
Le fu, dit wordt langzaam een jersey shore topic.
Schnel!
[ afbeelding ]
En zeldzame shots van de ragers onder ons!
[ afbeelding ]
Dit dus. Gewoon KLETS, op z'n hoofd met een fucking toetsenbord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahahahha, kk stuk om die laatste.![]()
Na het eten.quote:
Die had ik het vorige topic nog gepostquote:
De DJ sets van Pendulum zijn goed te pruimen alleen dat band gedoe mogen ze laten van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die had ik het vorige topic nog gepost
Deze![]()
quote:
Sowieso halen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef Tauchmeister het volgende:
findmakarov.com
Nog vier daagjes tot de onthulling van MW3
Je loopt een jaartje of 2 achter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef Michhas het volgende:
Al het bovenstaande valt natuurlijk in het niet bij:
Die tekst ook'Hey Marous, ik wil met je onder de douche'
No shit, het blijft gewoon een classicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je loopt een jaartje of 2 achter.
[quote]quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:26 schreef Fsmxi het volgende:
Damn, zojuist een dutje gedaan. Ik voel me oud
Ik kom uit twente! Maar als ik probleemwijken kijk zie ik dat er dus in de rest van het land nog triestere mensen rondlopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
Ik weet niet of hier mensen uit Twente komen maarre, wel niveautje daar hoor in Twente.
Dat doe ik ook soms in het weekend rond een uurtje of 2 lekker gordijnen dicht en onder de dekens kruipen, en dan wakker worden als het eten klaar is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:26 schreef Fsmxi het volgende:
Damn, zojuist een dutje gedaan. Ik voel me oud
Het is dat jij Teun heet en die gast Lars.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kom uit twente! Maar als ik probleemwijken kijk zie ik dat er dus in de rest van het land nog triestere mensen rondlopen
Ja, maar het was meer voor een half uurtje omdat ik daarna weer moest helpen (inb4 betsy melkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook soms in het weekend rond een uurtje of 2 lekker gordijnen dicht en onder de dekens kruipen, en dan wakker worden als het eten klaar is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |