Wanneer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt weer een dubbel ervarings weekend aan! Prestige 7 here I come!
Er zou speciaal voor jou een PI van een tumor moeten zijn. Voor al je kankertopics.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Michhas het volgende:
Het grote wasberen adoreer topic
Echte barbaren...
Aardbeien.
Coca-Cola
Onzin voor je teven!
Ja manquote:
Truequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Er zou speciaal voor jou een PI van een tumor moeten zijn. Voor al je kankertopics.
hihi
Niet dit weekend toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt weer een dubbel ervarings weekend aan! Prestige 7 here I come!
Ja want Amerikanen houden rekening met carnaval hier in Nederland.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:22 schreef kutkabouter het volgende:
Als ze dat met carnaval doen zijn ze echt dom.
quote:We're having another Double-XP weekend, starting March 4th and ending March 7th at approximately 10a PST both days. All Platforms (x360, PS3, PC, Wii) will see 2x the normal earn rate of XP & CP. Don't forget that the PlayStation 3 release of First Strike is March 3rd - Just in time for Double-XP!"
Dit klopt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
26 maart t/m 28 maart
http://nexus404.com/Blog/(...)ox-live-gold-trials/
Wel dit weekend dus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Parvus het volgende:
Volgens mij is het dit weekend voor de PS3 ofzo?
//edit
[..]
Daar serieus op ingaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want Amerikanen houden rekening met carnaval hier in Nederland.
Meestal ben ik vrij voorspelbaar.quote:
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op inquote:
Ik denk het, jij zegt het ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op in".
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op in".
Oh snap. Je hebt me door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |