quote:Op zondag 6 maart 2011 13:13 schreef DennisLake het volgende:
Ik zoek:
Nummer word nu vooral gedraaid op House/Electro feesten. En een man herhaald als goed is in het refrein: "I've got you hypnotized."
Heb gezocht, maar kon niks vinden. Thanks!
Is het deze?quote:En ik zoek ook liedje (jaar 2000)
Naar een zangeres die zong van af een dak
En ik weet dat dr broer een bekende zanger is... (zo bekend dat ik het niet weet)
Daarvoor kun je een apart topic openen, dit topic is niet bedoeld voor dat soort vragen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:54 schreef krankzinnige het volgende:
Kan iemand mij even helpen??
Ik ben op zoek naar soortgelijke muziek:
HELP!
Klinkt als een Armin van Buuren nummer.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef wuuht het volgende:
Hoe heet het nummer in dit filmpje en nee ik zoek dit soort filmpjes niet zelf op
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef wuuht het volgende:
Hoe heet het nummer in dit filmpje en nee ik zoek dit soort filmpjes niet zelf op
Het was Special D. Zocht op youtube naar de clip because the night van Jan Wayne, omdat ik vond dat die nummers die Special D maakte daar wel op leken, en voila, :pquote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
wie was het nou? wilde net mijn archieven door
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef Ragboer het volgende:
Ik zoek een house/dance-achtige plaat met bollywoodinvloeden. Zo een Indiër kwam er in voor. Het werd enkele jaren geleden op de Box, TMF enzo afgespeeld. Sorry, meer kan ik me ervan niet herinneren. Zelfs niet hoe het nummer gaat...
Panjabi, dat is m. Nu herken ik het gelijk. Bedankt.quote:
http://www.nummerweten.nl/slam_fm.phpquote:Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat vanochtend net iets voor 8en op SLAM!FM was. Kan niks terugvinden op de site van hun.
quote:07:52:06 Alexis Jordan Happiness
07:48:12 Pink Raise Your Glass
07:42:50 Massive Attack Unfinished Sympathy
Waar ik meteen aan denk is dit, maar dat bedoel je vast niet...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef Holysweet het volgende:
Ok hier komt waarschijnlijk de meest vage omschrijving van het liedje dat ik zoek die jullie ooit gehoord hebben.
ik weet geen lyrics geen tune maar de clip wil niet uit mijn hoofd.
De artiest staat buiten op een plein ofzo en speeld op een doorzichtig keyboard.
overal zie je mensen en dan gaan er een soort lichtbundels op die mensen en beginnen ze omhoog te zweven.
das zoonbeetje alles wat ik heb... ik heb gegoogled en gezocht en nog meer gezocht niemand die het weet dus nu ben ik hier.
wie helpt mij aan de artiest en de naam van het nummer
erg leuk nummer inderdaad maar niet degene die ik zoekquote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar ik meteen aan denk is dit, maar dat bedoel je vast niet...
Hoe oud is het ongeveer?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef Holysweet het volgende:
Ok hier komt waarschijnlijk de meest vage omschrijving van het liedje dat ik zoek die jullie ooit gehoord hebben.
ik weet geen lyrics geen tune maar de clip wil niet uit mijn hoofd.
De artiest staat buiten op een plein ofzo en speeld op een doorzichtig keyboard.
overal zie je mensen en dan gaan er een soort lichtbundels op die mensen en beginnen ze omhoog te zweven.
das zoonbeetje alles wat ik heb... ik heb gegoogled en gezocht en nog meer gezocht niemand die het weet dus nu ben ik hier.
wie helpt mij aan de artiest en de naam van het nummer
Het is dus echt dance? Of meer in de lijn van Massive Attack of dat soort dingen?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:38 schreef Holysweet het volgende:
[..]
erg leuk nummer inderdaad maar niet degene die ik zoek
de kerel staat op een plein erg veel grijs tinten en zijn keyboard staat op standaard en is doorzichtig je kunt de printplaten enzo zien. het is een vrij dromerig nummer maar wel met pit als dat uberhaupt logisch klinkt
ergens is het echt zoon oja duh die en die maar ik kan er gewoon echt niet meer op komen wat ik ook probeer ik kom steeds uit op mauro piccoto maar die heeft niet het nummer met clip die ik zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |