gokjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef BradSpit het volgende:
ik zoek trouwens ook een liedje.. de clip draaide een aantal jaar geleden op tmf.. clip ging als volgt, sexy eigenares van de villa met zwembad die lekker ligt te zonnen en eet een ijsje op haar chezlong in haar sexy bikini, en er komt zo een jonge ventje bij haar thuis die het zwembad komt schoonmaken en van afstand op haar zit te geilen ..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef Orion198 het volgende:
Ik zoek een liedje uit jaren 80.
Engels. geloof met Surinaamse zangeres.
Het is een swing/dans lied.
Je ziet dan een jongen en een meisje in de clip met allemaal volwassene dansende mensen.
De vader van dat meisje vind het niet leuk dat zijn dochter danst met een jongen (ze heeft wel veel te kort rokje aan)
Vervolgens gaat de vader met zangeres dansen....
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef BradSpit het volgende:
ik zoek trouwens ook een liedje.. de clip draaide een aantal jaar geleden op tmf.. clip ging als volgt, sexy eigenares van de villa met zwembad die lekker ligt te zonnen en eet een ijsje op haar chezlong in haar sexy bikini, en er komt zo een jonge ventje bij haar thuis die het zwembad komt schoonmaken en van afstand op haar zit te geilen ..
quote:
nee allebei niet, het was volgens mij een liedje van een DJ. De sexy vrouw kon (qua leeftijd) wel de moeder van de poolcleaner zijn..quote:
Niet meer info?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:15 schreef Orion198 het volgende:
En ik zoek ook liedje (jaar 2000)
Naar een zangeres die zong van af een dak
En ik weet dat dr broer een bekende zanger is... (zo bekend dat ik het niet weet)
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:13 schreef DennisLake het volgende:
Ik zoek:
Nummer word nu vooral gedraaid op House/Electro feesten. En een man herhaald als goed is in het refrein: "I've got you hypnotized."
Heb gezocht, maar kon niks vinden. Thanks!
Is het deze?quote:En ik zoek ook liedje (jaar 2000)
Naar een zangeres die zong van af een dak
En ik weet dat dr broer een bekende zanger is... (zo bekend dat ik het niet weet)
Daarvoor kun je een apart topic openen, dit topic is niet bedoeld voor dat soort vragen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:54 schreef krankzinnige het volgende:
Kan iemand mij even helpen??
Ik ben op zoek naar soortgelijke muziek:
HELP!
Klinkt als een Armin van Buuren nummer.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef wuuht het volgende:
Hoe heet het nummer in dit filmpje en nee ik zoek dit soort filmpjes niet zelf op
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef wuuht het volgende:
Hoe heet het nummer in dit filmpje en nee ik zoek dit soort filmpjes niet zelf op
Het was Special D. Zocht op youtube naar de clip because the night van Jan Wayne, omdat ik vond dat die nummers die Special D maakte daar wel op leken, en voila, :pquote:Op zondag 6 maart 2011 14:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
wie was het nou? wilde net mijn archieven door
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef Ragboer het volgende:
Ik zoek een house/dance-achtige plaat met bollywoodinvloeden. Zo een Indiër kwam er in voor. Het werd enkele jaren geleden op de Box, TMF enzo afgespeeld. Sorry, meer kan ik me ervan niet herinneren. Zelfs niet hoe het nummer gaat...
Panjabi, dat is m. Nu herken ik het gelijk. Bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |