abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93430639
quote:
Wil je dan nog gezamelijk (met 1, 2 auto's) de stad in gaan om iets te drinken of dat op die locatie doen? In dat laatste geval, als we dan bij de mac staan, dan kunnen we natuurlijk allemaal met wijde broek en petje om de auto met de dikste stereo heen gaan staan: "helemaal leip jongeh, check die ghettoblaster 3000 dan". :+

quote:
De tijd om af te spreken? Ik hoor van verschillende kanten dat men liever niet te vroeg en niet te laat wilt. Om er even tussen in te zitten stel ik voor: 15.00 uur op de afgesproken plek. :)

Wat er eigenlijk op de planning staat? Hoewel er leuke ideeen zijn ingebracht hebben is het denk ik lastig (zeker gezien het onzeker aantal mensen die komen) om die plannen uit te voeren. Daarom denk ik dat het handigste en ook wel het makkelijkste is om gewoon elkaar te meeten, een drankje te drinken en een fijn technisch praatje te houden in combinatie met een bezichtiging van onze fantastische auto's.
Dat vind ik goed, zo'n eerste meet is toch een wat meer sociale gebeurtenis waar (naar mijn idee) het elkaar leren kennen op de voorgrond staat, dus dat er niet een concrete activiteit vind ik niet zo'n bezwaar (die ideeën kan je eventueel twijfelachtig voor de toekomst vasthouden).

Zoals gezegd, 15u00 ben ik er, in afwachting van het exacte adres. Voor het geval dat iemand vertraging heeft, hoe houden we dat vast? Ik kan vanaf mijn telefoon in dit topic posten, beschikken anderen ook over dergelijke mogelijkheden?
pi_93430824
quote:
Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef JDude het volgende:
Zo, dat was me het ritje wel, dit weekend!
Hoeveel km heb je uiteindelijk gemaakt?
  maandag 28 februari 2011 @ 10:26:35 #103
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_93431088
De precieze cijfers liggen bij mijn reisgenoot thuis denk ik. Maar inclusief de proloog van vrijdagmiddag denk ik dat we de 2.000 net niet gehaald hebben.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:32:13 #104
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_93431217
De GPS-log weergegeven in Google Earth (heeft alleen niet gewerkt tussen Delft en de grens Zuid/Noord-Holland, dus het traject daartussen (via Den Haag, Wassenaar, Katwijk) moet je er zelf even bij denken.

pi_93431774
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:32 schreef JDude het volgende:
De GPS-log weergegeven in Google Earth (heeft alleen niet gewerkt tussen Delft en de grens Zuid/Noord-Holland, dus het traject daartussen (via Den Haag, Wassenaar, Katwijk) moet je er zelf even bij denken.

[ afbeelding ]
Das een leuke trip, maar 2000 km? Ik denk dat het veel is als je op de 1500 komt :).
  maandag 28 februari 2011 @ 11:15:02 #106
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_93432404
Ja inderdaad, ik heb 'm nog eens grofweg nagebouwd in Google Maps, en dan kom ik inderdaad eerder op 1600-1700 dan 2000. Zal wel een getalletje verkeerd onthouden hebben uit de kilometerstanden :P.
pi_93432690
Leuk hoor JDude, heb je ook nog wat meegemaakt of was het rustig op de weg? En hebben jullie onderweg nog wat bezocht? :)
pi_93432860
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef JDude het volgende:
Ja inderdaad, ik heb 'm nog eens grofweg nagebouwd in Google Maps, en dan kom ik inderdaad eerder op 1600-1700 dan 2000. Zal wel een getalletje verkeerd onthouden hebben uit de kilometerstanden :P.
Alsnog een heel ritje natuurlijk! Volgens mij had je ook vrij veel regen onderweg, of viel dat mee?
  maandag 28 februari 2011 @ 11:30:06 #109
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_93432872
Vanwege het baggerweer hebben we wat minder bezocht onderweg dan gepland. Zo wilden we o.a. tussenstops maken middenop de dijk Enkhuizen-Lelystad, in Marken, en in Zeeland. Maar de meeste stops waren uiteindelijk chauffeurswissels en/of eet/drinkpauzes.

Wel o.a. nog even van het uitzicht genoten op de St. Pietersberg, friet gegeten in een Belgische frituur met Duitssprekende uitbater in voormalig Moresnet en bootjes gekeken bij het sluizencomplex in Velsen/IJmuiden.

Qua verkeer viel het erg mee, ondanks/dankzij(?) het slechte weer. Een keer file op het stuk in België, een brugopening in Sluiskil en een keer een spooroverweg die voor twee treinen dicht bleef, dan heb je 't qua vertraging wel gehad. Oh, en ondanks onze geweldige navigeerkunsten natuurlijk toch een paar kleine stukjes verkeerd gereden :').
pi_93433066
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef JDude het volgende:
Vanwege het baggerweer hebben we wat minder bezocht onderweg dan gepland. Zo wilden we o.a. tussenstops maken middenop de dijk Enkhuizen-Lelystad, in Marken, en in Zeeland. Maar de meeste stops waren uiteindelijk chauffeurswissels en/of eet/drinkpauzes.

Wel o.a. nog even van het uitzicht genoten op de St. Pietersberg, friet gegeten in een Belgische frituur met Duitssprekende uitbater in voormalig Moresnet en bootjes gekeken bij het sluizencomplex in Velsen/IJmuiden.

Qua verkeer viel het erg mee, ondanks/dankzij(?) het slechte weer. Een keer file op het stuk in België, een brugopening in Sluiskil en een keer een spooroverweg die voor twee treinen dicht bleef, dan heb je 't qua vertraging wel gehad. Oh, en ondanks onze geweldige navigeerkunsten natuurlijk toch een paar kleine stukjes verkeerd gereden :').
Kon je het nog een beetje met mekaar uithouden in de auto? ;).

Gister heb ik het toevallig met een vriend van me erover gehad om een tripje door duitsland te maken. Dit is een van de opties
  maandag 28 februari 2011 @ 11:45:09 #111
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_93433329
Ja hoor. Het rondje Nederland is sowieso voor herhaling vatbaar (andere route, of course) en ook het trans-Europese plan hebben we nog niet afgeschoten.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:32:18 #112
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_93435018
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:07 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wil je dan nog gezamelijk (met 1, 2 auto's) de stad in gaan om iets te drinken of dat op die locatie doen? In dat laatste geval, als we dan bij de mac staan, dan kunnen we natuurlijk allemaal met wijde broek en petje om de auto met de dikste stereo heen gaan staan: "helemaal leip jongeh, check die ghettoblaster 3000 dan". :+

[..]

Nouja het gaat me voornamelijk om de beschikbaarheid van gratis parkeerplek en niet zozeer om de newkidsghettoblasters ;)

quote:
Dat vind ik goed, zo'n eerste meet is toch een wat meer sociale gebeurtenis waar (naar mijn idee) het elkaar leren kennen op de voorgrond staat, dus dat er niet een concrete activiteit vind ik niet zo'n bezwaar (die ideeën kan je eventueel twijfelachtig voor de toekomst vasthouden).

Zoals gezegd, 15u00 ben ik er, in afwachting van het exacte adres. Voor het geval dat iemand vertraging heeft, hoe houden we dat vast? Ik kan vanaf mijn telefoon in dit topic posten, beschikken anderen ook over dergelijke mogelijkheden?
Daar heb je een punt. Dat is een optie, daarnaast zou ik mijn nummer kunnen geven zodat ik gebeld kan worden als je verdwaald ofzo :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_93440275
Ik denk dat ik om 12.00 weg zal rijden uit Delfzijl, afhankelijk van't verkeer ben ik er dan ook rond 14.30-15.00
alle 3 lokaties zijn c.a 240 km bij mijn huis vandaan, dus dat valt mee..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_93441462
Voor mij ongeveer 50 min rijden, valt mee.
Was afgelopen zondag ook al naar een meet geweest.. dat was anderhalf uur rijden :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 28 februari 2011 @ 15:25:55 #115
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_93442096
Marco en Fallen, welke locatie lijkt jullie het leukst dan? :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_93443568
pfff, misschien is die bij de AC wel het tofste. Kan je ook gaan zwemmen als je dat wil. :P

qua afstand maakt het voor mij niks uit.. zit in totaal 8 km afstandsverschil in; of max 5 min. rijden..
pi_93444485
quote:
Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Marco001 het volgende:
pfff, misschien is die bij de AC wel het tofste. Kan je ook gaan zwemmen als je dat wil. :P

:D
  maandag 28 februari 2011 @ 16:57:58 #118
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93446263
Lol ik krijg nu pas de rekening van de gaskabel die ik heb laten vervangen. Das 3 maanden later :')
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_93446523
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:25 schreef monsterd. het volgende:
Marco en Fallen, welke locatie lijkt jullie het leukst dan? :+
Maakt me eigenlijk niks uit, mac heeft zoals je zei wel de voordelen van grote parkeerplaats en ruimte binnen om te zitten ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 18:36:46 #120
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_93451139
Zojuist is trouwens het ruitenwissermotortje van mijn micra vervangen. De ruitenwissers liepen vast op de interval stand. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 28 februari 2011 @ 18:44:39 #121
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_93451551
Nieuw 3e remlicht gekocht, incl sproeier. *O*
Mijn sproeier is verrot. Die sproeit meer naar achteren dan op m'n achterruit. :')
pi_93452009
Moet ook nog steeds een nieuwe ruitenwissermotor halen voor achter..
  maandag 28 februari 2011 @ 18:56:35 #123
314372 Goddelijker
pi_93452217
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef FalleNk810i het volgende:
Moet ook nog steeds een nieuwe ruitenwissermotor halen voor achter..
Ik moet eigenlijk ook nieuwe ruitenwissers rondom, maar dat is een mooi klusje voor z'n kleine beurt over 4k km. :P

Daarnaast moet het heel snel mooi weer worden en ik een vrij dag.
Dat ik hem helemaal kan poetsen!
pi_93452345
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk ook nieuwe ruitenwissers rondom, maar dat is een mooi klusje voor z'n kleine beurt over 4k km. :P

Daarnaast moet het heel snel mooi weer worden en ik een vrij dag.
Dat ik hem helemaal kan poetsen!
Ruitenwissers doe je toch gewoon zelf :P
Broer had een nette factuur voor een grote beurt + distributie :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_93452525
Lancer staat te koop. Ben die lekkageissues zat. Mysterieuze plassen die op de vloer achter gevormd worden etc!

Daardoor dus wel vandaag een proefritje in een Laguna van hetzelfde bouwjaar gehad en die beviel. Hij beviel zelfs zo erg dat ik in mijn moment van plezier (alle electronica in volle luxe werkend) een paaltje schampte en een sierstrip en lak beschadigde van die auto :') fail.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_93452599
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Lancer staat te koop. Ben die lekkageissues zat. Mysterieuze plassen die op de vloer achter gevormd worden etc!

Daardoor dus wel vandaag een proefritje in een Laguna van hetzelfde bouwjaar gehad en die beviel. Hij beviel zelfs zo erg dat ik in mijn moment van plezier (alle electronica in volle luxe werkend) een paaltje schampte en een sierstrip en lak beschadigde van die auto :') fail.
Zeker weten? :D
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_93452805
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zeker weten? :D
Ik heb aan elk knopje gezeten! Elektrische ramen! Centrale deurvergrendeling van binnen met 1 knop! Ideaal voor in Polen ivm diefstal!! :') Climate control! etc etc :')
  maandag 28 februari 2011 @ 19:13:12 #128
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_93453301
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik heb aan elk knopje gezeten! Elektrische ramen! Centrale deurvergrendeling van binnen met 1 knop! Ideaal voor in Polen ivm diefstal!! :') Climate control! etc etc :')
en door dat paaltje wat je raakte voel je je nu haast verplicht de auto te kopen?
pi_93453640
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Welk woord hoort niet in dit rijtje thuis?

- Diefstal
- Polen
- Renault

:+
pi_93453712
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

- Diefstal
- Polen
- Renault

Haha _O-
pi_93453810
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef gateway het volgende:

[..]

en door dat paaltje wat je raakte voel je je nu haast verplicht de auto te kopen?
Nee dat niet :')
pi_93453824
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

- Diefstal
- Polen
- Renault

_O-
  maandag 28 februari 2011 @ 20:00:43 #133
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_93456583
Zo, de hele dag op sleep geweest maar de eerste auto is binnen! 8-) ^O^
Kan ik m'n tijd eindelijk weer nuttig in gaan vullen...
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_93456734
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Kriegel het volgende:
Pics, ervaringen, gelukbeschrijving :Y
pi_93457299
Er is trouwens een kans dat ik wellicht niet aanwezig kan zijn bij de meet. Mijn domme kop dacht de hele tijd dat het zaterdag was en ik vond het niet nodig om vrij te vragen, totdat monsterd. vorige week kwam met of ik al vrij had :')

Ik zal mijn best doen alsnog ^O^
  maandag 28 februari 2011 @ 20:14:17 #136
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_93457453
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Kriegel het volgende:
Wat voor een is het geworden? :)

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Er is trouwens een kans dat ik wellicht niet aanwezig kan zijn bij de meet. Mijn domme kop dacht de hele tijd dat het zaterdag was en ik vond het niet nodig om vrij te vragen, totdat monsterd. vorige week kwam met of ik al vrij had :')

Ik zal mijn best doen alsnog ^O^
Hup, anders moet ik mezelf erheen rijden of ook afhaken :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_93457900
Nou nou nou, gaan de organisatoren nu de sjaak-afhaak trofee in de wacht slepen? o|O ;)
pi_93458146
Wellicht is er nog een uitweg voor mijn bekeuring die ik heb gekregen voor 25km/h te hard in Duitsland. M'n pa (auto staat op zijn naam) heeft vandaag gesproken met een advocaat in Duitsland. In Duitsland is het zo dat een bekeuring altijd op de naam van degene die heeft gereden geschiedt. Dus niet op degene op wiens naam de auto staat. Als mijn pa dus verklaart tegenover de Duitse politie dat hij niet degene was die achter het stuur zat (wat hij dus hard kan maken, aan de hand van de foto), moet de Duitse politie dus te weten komen wie er wél achter het stuur zat en wat de NAW gegevens van die persoon zijn. Nu is het ook zo dat mijn pa niet veplicht is om dat te zeggen, omdat ik familie ben.

Ben benieuwd wat hier uit gaat komen :P
  maandag 28 februari 2011 @ 20:24:27 #139
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_93458214
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Pics, ervaringen, gelukbeschrijving :Y
Geluk: Groot. Heerlijke auto om te zien en een openbaring om in te rijden als je niet veel gewend bent.

Ervaringen: Enerverende dag. :P Twee uur heenrijden (in dit geval als passagier maar toch), uiteraard verkeerd rijden op het eind, verkoper ontmoeten, auto bekijken, proefrijden, ding vervolgens zelf naar een garage rijden voor een keuring omdat verkoper weer aan z'n werk moet, keuring doorlopen met Miel Monteur, terugrijden, onderhandelen en handjeklap doen, postkantoor shit, verzekeraar bellen.

Oh ja, en toen nog twee uur terugrijden achter m'n pa aan, waarvan anderhalf uur over de snelweg waar iedereen z'n uiterste best lijkt te doen om je van elkaar te scheiden. :') Gelukkig blijkt het karretje goed te kunnen planken, dus met een ruimte was ik zo weer terug. Dikke file ook nog op de A28 rond Amersfoort/Hoevelaken, maar iedereen die daar de afgelopen jaren gereden heeft zal dat niet vreemd in de oren klinken.

Pics: komen later als de zon wat beter schijnt en ik de auto een goede poetsbeurt heb gegeven. Zie dit maar even als idee:

Kosten: 2250 Euro. :D Moet alleen nog wat klein onderhoud aan gebeuren (vloeistoffen e.d.) en een keer de distributieriem laten vervangen.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wat voor een is het geworden? :)
Hyundai Coupé/Tiburon 2.0i F uit '99. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Kriegel op 28-02-2011 20:46:44 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_93458318
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wellicht is er nog een uitweg voor mijn bekeuring die ik heb gekregen voor 25km/h te hard in Duitsland. M'n pa (auto staat op zijn naam) heeft vandaag gesproken met een advocaat in Duitsland. In Duitsland is het zo dat een bekeuring altijd op de naam van degene die heeft gereden geschiedt. Dus niet op degene op wiens naam de auto staat. Als mijn pa dus verklaart tegenover de Duitse politie dat hij niet degene was die achter het stuur zat (wat hij dus hard kan maken, aan de hand van de foto), moet de Duitse politie dus te weten komen wie er wél achter het stuur zat en wat de NAW gegevens van die persoon zijn. Nu is het ook zo dat mijn pa niet veplicht is om dat te zeggen, omdat ik familie ben.

Ben benieuwd wat hier uit gaat komen :P
Eeehhhhmmm, waarom zou je voor zo'n lullige kutbekeuring een advocaat inschakelen? :?
  maandag 28 februari 2011 @ 20:29:50 #141
314372 Goddelijker
pi_93458581
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Eeehhhhmmm, waarom zou je voor zo'n lullige kutbekeuring een advocaat inschakelen? :?
Bekeuringen in Duitsland zijn toch niet zo hoog? :@
pi_93458707
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik schakel geen advocaat in. Die advocaat is een patient van m'n pa.
pi_93458728
If you can't do the time, don't do the crime.

Oftewel: grow a pair and pay, you pussy :Y)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_93458752
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik schakel geen advocaat in. Die advocaat is een patient van m'n pa.
Aaah, op die manier, ik dacht al. :D
pi_93458812
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:

Mwah, ik zou er ook wel onderuit proberen te hazen, daar niet van. Vooral een parkeerboete op de parkeerplaats van een supermarkt (zaterdagnacht om half 3) vond ik buitengewoon achterlijk.
pi_93458822
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:

Man, dat is toch de helft van het plezier. Het is hetzelfde principe als dat ik altijd een foto opvraag als ik in Nederland wordt geflitst, en dat ik standaard uitstel aanvraag bij de belastingaangifte.
pi_93458861
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Man, dat is toch de helft van het plezier. Het is hetzelfde principe als dat ik altijd een foto opvraag als ik in Nederland wordt geflitst, en dat ik standaard uitstel aanvraag bij de belastingaangifte.
Je kan maar ergens blij van worden zeg, sjezus :')
pi_93458903
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Voor zulke onzin is mijn leven te kort en mijn tijd te duur :7
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_93458971
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Piles het volgende:

[..]

Je kan maar ergens blij van worden zeg, sjezus :')
Tja, noem het een afwijking. Ik beleef er plezier van. Op zo'n manier is m'n pa een keer onder invordering rijbewijs uitgekomen toen hij met 70km/h te hard geflitst werd in Duitsland omdat hij net op het moment van flitsen aan z'n voorhoofd zat te krabben en dus niet zichtbaar was dat hij achter het stuur zat.
pi_93468214
Edit: link werkt niet
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:53:10 #151
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_93477715
quote:
Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:

- Diefstal
- Polen
- Renault

*O*
pi_93478537
File :(
pi_93483795
Zo, voor de verandering eens een Superb TDI met 600.000 km op de teller mee..
pi_93484006
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
Zo, voor de verandering eens een Superb TDI met 600.000 km op de teller mee..
Stoer, die km-standen :D.

Ik zag pas een renault 5 met ruim 900.000 km op de teller! (De tellerbak was kapot :'))
pi_93484089
mwah, heel veel autos bij ons op't werk hebben km standen van 400.000+, een enkeling zelfs bijna 700.000...
maar dat is dan ook een busje van een jaar of 6 oud...
pi_93484182
Zit daar dan ook veel onderhoud aan? Denk dat het wel meevalt, of niet? :)
pi_93484273
geen flauw idee... Staat echter wel vrijwel altijd wel min. 1 auto of bus bij 1 van de 2 garage's... En vaak sensoren storing, om na 10 km het weer te doen.. XD
Oh, en regelmatig turbo's en versnellingsbakken(soms 2 in een half jaar.. automaat..)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:17:49 #158
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_93484468
Ik zag een tijdje geleden een verhaal van een vent die er al 2,6 miljoen mijl op had zitten met z'n ouwe Volvo. :D

http://www.autoblog.com/2(...)-aims-for-3-million/
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_93485007
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef Kriegel het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een verhaal van een vent die er al 2,6 miljoen mijl op had zitten met z'n ouwe Volvo. :D

quote:
"Last year, when my doctor told me I could no longer drive 24 hours at a time, 1,000 miles a day, I thought he was out of his mind, but I now realize he's right," Gordon said. "Today, I get a full night's sleep, eat healthy and take eight days to drive cross country, rather than six. The car gets plenty of exercise no matter how I plan each trip."
en
quote:
Gordon is unsure what to do with his Volvo after three million miles, though he has considered selling it for no less than one dollar per each mile he's driven.
_O-

Geweldig!
pi_93485340
quote:

^O^ Laten we dat eens proberen met een Renault Laguna uit 1996 o.i.d., volgens mij kan zelfs Bill Gates daar nog failliet aan raken :P
Killing as few patients as possible.
pi_93486325
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

^O^ Laten we dat eens proberen met een Renault Laguna uit 1996 o.i.d., volgens mij kan zelfs Bill Gates daar nog failliet aan raken :P
Daar zag ik dr pas een van rijden met bijna 4 ton op de teller, zonder noemenswaardige problemen! :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:50:16 #162
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_93488163
Ik zag vandaag een hele rare Belgische kentekenplaat op een Mercedes Benz ML280 CDI zitten, witte letters op een rode achtergrond. Combinatie 1-003094 en rechts daarvan een kleine 04 boven een kleine 11.

Iemand enig idee wat voor soort kenteken het is? EU- en NAVO-platen zijn het iig niet, en ook niet de nieuwe belgische kentekenserie.
pi_93488568
misschien een tijdelijk kenteken? Die bestaan in duitsland volgens mij ook alleen maar uit een reeks nummers..
die 4 11 zal dan de maand/jaarcode zijn geweest.
pi_93488739
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag vandaag een hele rare Belgische kentekenplaat op een Mercedes Benz ML280 CDI zitten, witte letters op een rode achtergrond. Combinatie 1-003094 en rechts daarvan een kleine 04 boven een kleine 11.

Iemand enig idee wat voor soort kenteken het is? EU- en NAVO-platen zijn het iig niet, en ook niet de nieuwe belgische kentekenserie.
Heb je toevallig een foto? :).

Zou inderdaad goed een tijdelijk kenteken kunnen zijn.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:14:17 #165
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_93489126
Uiteraard heb ik hier ook een foto van. :+

Tijdelijke plaat zou ook kunnen, alleen t/m 4 november is wel erg lang? :?

pi_93489231
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
Uiteraard heb ik hier ook een foto van. :+

Tijdelijke plaat zou ook kunnen, alleen t/m 4 november is wel erg lang? :?

[ afbeelding ]
heel goed! ;)

quote:
De "Transit"-kentekenplaat of tijdelijke kentekenplaat voor korte duur; deze bevat witte tekens op een rode achtergrond en is voorbehouden aan personen/vennootschappen die in het buitenland verblijven of er hun hoofdverblijfplaats hebben en tijdelijk in België verblijven. Naargelang het geval is de geldigheidsduur vier maanden tot 1 jaar. Het opschrift van de plaat bestaat uit het jaartal waarin de geldigheid verloopt, en een nummer van zes cijfers. Op een vignet boven het jaartal staat de maand waarin de geldigheid verloopt en een volgnummer. Het vignet is rood voor transit-kentekenplaten en blauw voor voorlopige kentekenplaten.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_kenteken
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:07:10 #167
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93502346
quote:

UcheUcheVolvoUche
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_93505575
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Hyman het volgende:

[..]

UcheUcheVolvoUche
Wel een mooie auto :)
Wist niet dat Volvo naast de Amazon nog meer mooie auto's had gemaakt :D
pi_93505762
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Wel een mooie auto :)
Wist niet dat Volvo naast de Amazon nog meer mooie auto's had gemaakt :D
Duett O+
pi_93508399
Heb de handelaar de opdracht gegeven om die Laguna klaar te maken. Ding wordt nog nagekeken en straks nieuwe d-riem er op en hij staat voor de deur. Ben er van gecharmeerd O+, ondanks dat het frans is. :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:44:34 #171
251095 Purdey
Better off alone..
pi_93508491
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heb de handelaar de opdracht gegeven om die Laguna klaar te maken. Ding wordt nog nagekeken en straks nieuwe d-riem er op en hij staat voor de deur. Ben er van gecharmeerd O+, ondanks dat het frans is. :')
Cooooool! Je tweede auto in 1 jaar! Well done honey! 8-)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_93508837
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Purdey het volgende:

[..]

Cooooool! Je tweede auto in 1 jaar! Well done honey! 8-)
Nouja, dat was niet echt de bedoeling. Maar deze problemen had ik niet verwacht :')
pi_93514565
Ik ga binnenkort een extra motorblok kopen denk ik om er wat van te leren, heb ik weer wat te doen :D
pi_93514841
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik ga binnenkort een extra motorblok kopen denk ik om er wat van te leren, heb ik weer wat te doen :D
Wel gaaf om dat allemaal open te zien :9.. In de werkplaats op stage zijn ze bezig een V6 over te bouwen :P
pi_93514876
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef FalleNk810i het volgende:
Alleen om dr wat van te leren? Dan heb ik nog wel een afdankertje voor je liggen.
pi_93514959
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wel gaaf om dat allemaal open te zien :9.. In de werkplaats op stage zijn ze bezig een V6 over te bouwen :P
Ik heb vanavond mn dieselmotor eruit gehaald, nu de motorruimte netjes maken, en een ander dieselmotortje terugplaatsen :)
pi_93515010
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Goed bezig! Zijn leuke auto's!
pi_93515192
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb vanavond mn dieselmotor eruit gehaald, nu de motorruimte netjes maken, en een ander dieselmotortje terugplaatsen :)
Nog best een gedoe als de onderdelen vertraagd zijn geleverd en ook nog eens verkeerd :')
pi_93515299
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nog best een gedoe als de onderdelen vertraagd zijn geleverd en ook nog eens verkeerd :')
Dan wordt het een hele klus ja. Ik was in een uurtje klaar met uitbouwen :). Zal binnenkort wel weer wat foto's posten
pi_93516024
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef L0we het volgende:

[..]

Alleen om dr wat van te leren? Dan heb ik nog wel een afdankertje voor je liggen.
Ja, zeker frans? :D
In eerste instantie om er wat van te leren, maar probeer wel gelijk een nuttig blok te halen zodat ik m eventueel in de toekomst in mn polo kan mikken :D
pi_93516280
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, zeker frans? :D
In eerste instantie om er wat van te leren, maar probeer wel gelijk een nuttig blok te halen zodat ik m eventueel in de toekomst in mn polo kan mikken :D
Inderdaad Frans ja, daarom vroeg ik ook of het alleen om te leren was... ;). Binnenkort gaat hij maar de vuilbak in dan :)
pi_93516816
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef L0we het volgende:

[..]

Inderdaad Frans ja, daarom vroeg ik ook of het alleen om te leren was... ;). Binnenkort gaat hij maar de vuilbak in dan :)
Zonde joh, kan je toch wel wat leuks van maken?
Heb wel eens gezien dat ze m in de woonkamer zetten en de cilinderuitsparingen als kaarsstandaard hebben gebruikt, of een glasplaat op het onderblok als salontafel enzo :D
pi_93517078
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Heb wel eens gezien dat ze m in de woonkamer zetten en de cilinderuitsparingen als kaarsstandaard hebben gebruikt, of een glasplaat op het onderblok als salontafel enzo :D
Degene die zoiets in mijn woonkamer doet mag per direct verhuizen.
pi_93517100
Net als de Top Gear tafel _O_
pi_93517468
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Daar heb ik allemaal geen tijd en zin in ;).
pi_93517619
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Degene die zoiets in mijn woonkamer doet mag per direct verhuizen.
Hater :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef L0we het volgende:

[..]

Daar heb ik allemaal geen tijd en zin in ;).
Dat kan ik me ook wel voorstellen ja :)
pi_93518444
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Hater :D

[..]

Dat kan ik me ook wel voorstellen ja :)
Heb nog een auto op te knappen enzo :7
pi_93519221
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef L0we het volgende:

[..]

Heb nog een auto op te knappen enzo :7
Uhu ;) FOTO'S! :P
(ja ik weet dat die er al aankomen)

Ik ga van het weekend mn nokkenas vervangen denk ik, als ik denk dat ik weet hoe het moet :7

edit: Ik stel het nog even uit, zometeen kan ik niet naar de meet omdat ik het verneuk :')
pi_93519309
morgen + overmorgen de auto wassen en poetsen, en dan ben ik klaar voor de meet.. :)
pi_93519388
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef Marco001 het volgende:
morgen + overmorgen de auto wassen en poetsen, en dan ben ik klaar voor de meet.. :)
Heb je daar 2 dagen voor nodig? :o
Denk dat ik m niet eens ga poetsen, is toch weer vies als ik er ben :'(
pi_93519650
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Uhu ;) FOTO'S! :P
(ja ik weet dat die er al aankomen)

Ik ga van het weekend mn nokkenas vervangen denk ik, als ik denk dat ik weet hoe het moet :7

edit: Ik stel het nog even uit, zometeen kan ik niet naar de meet omdat ik het verneuk :')
Foto's zal ik morgen wel even plaatsen :).
voor de nokkenas moet de distributie los he? Ga je die ook gelijk vervangen? Of hoeft hij voorlopig niet?
pi_93520084
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:20 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Heb je daar 2 dagen voor nodig? :o
Denk dat ik m niet eens ga poetsen, is toch weer vies als ik er ben :'(
neuh, maar morgen heb ik 5 uurtjes maar, en overmorgen nog minder..
pi_93520596
Ik baal dr wel van, dat ik dr niet bij kan zijn...
pi_93521369
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef L0we het volgende:

[..]

Foto's zal ik morgen wel even plaatsen :).
voor de nokkenas moet de distributie los he? Ga je die ook gelijk vervangen? Of hoeft hij voorlopig niet?
Jup, I know ;) Maar het is de eerste keer voor mij :)
Riem en waterpomp hoeven voorlopig nog niet ^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Marco001 het volgende:

[..]

neuh, maar morgen heb ik 5 uurtjes maar, en overmorgen nog minder..
Red je dat niet in 5 uur dan?
Ga je het echt uitgebreid doen met allemaal verschillende poetsmiddeltjes enzo?

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
Geen enkele mogelijkheid?
pi_93526747
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
Ik ook wel eigenlijk...
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:30:54 #196
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93527077
Ik zag net een vrachtwagen op de snelweg met 3 aanhangers :D
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_93527091
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:30 schreef Hyman het volgende:
Ik zag net een vrachtwagen op de snelweg met 3 aanhangers :D
LZV? 25,25 meter :9
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:31:37 #198
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93527092
stond op de achterkant, "pas op 25,25 m"
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:31:49 #199
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93527095
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:31 schreef Piles het volgende:

[..]

LZV? 25,25 meter :9
Haha, ja :P
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:34:34 #200
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93527143
En mn auto had vanochtend ook een maffe bug :') ik zat op de snelweg, en mn benzinepijltje zat ongeveer een halve cm onder de F van full. En toen reed ik van de snelweg af, en toen liep ie op naar full :'). terwijl ik toch wel al 120km heb gereden ermee.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')