Wil je dan nog gezamelijk (met 1, 2 auto's) de stad in gaan om iets te drinken of dat op die locatie doen? In dat laatste geval, als we dan bij de mac staan, dan kunnen we natuurlijk allemaal met wijde broek en petje om de auto met de dikste stereo heen gaan staan: "helemaal leip jongeh, check die ghettoblaster 3000 dan".quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef monsterd. het volgende:
Okay, wat betreft de meet:
Veel ruimte, meer dan genoeg parkeerplek (misschien een meetplek om vervolgens verder te reizen)
AC de Meern, al eerder genoemd - Veel ruimte, makkelijk enzo
De Mac, allereerst niet te missen daarnaast wel makkelijk kwa parkeerplek en zitplaatsen etc.
Dat vind ik goed, zo'n eerste meet is toch een wat meer sociale gebeurtenis waar (naar mijn idee) het elkaar leren kennen op de voorgrond staat, dus dat er niet een concrete activiteit vind ik niet zo'n bezwaar (die ideeën kan je eventueel twijfelachtig voor de toekomst vasthouden).quote:De tijd om af te spreken? Ik hoor van verschillende kanten dat men liever niet te vroeg en niet te laat wilt. Om er even tussen in te zitten stel ik voor: 15.00 uur op de afgesproken plek.![]()
Wat er eigenlijk op de planning staat? Hoewel er leuke ideeen zijn ingebracht hebben is het denk ik lastig (zeker gezien het onzeker aantal mensen die komen) om die plannen uit te voeren. Daarom denk ik dat het handigste en ook wel het makkelijkste is om gewoon elkaar te meeten, een drankje te drinken en een fijn technisch praatje te houden in combinatie met een bezichtiging van onze fantastische auto's.
Hoeveel km heb je uiteindelijk gemaakt?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:48 schreef JDude het volgende:
Zo, dat was me het ritje wel, dit weekend!
Das een leuke trip, maar 2000 km? Ik denk dat het veel is als je op de 1500 komtquote:Op maandag 28 februari 2011 10:32 schreef JDude het volgende:
De GPS-log weergegeven in Google Earth (heeft alleen niet gewerkt tussen Delft en de grens Zuid/Noord-Holland, dus het traject daartussen (via Den Haag, Wassenaar, Katwijk) moet je er zelf even bij denken.
[ afbeelding ]
Alsnog een heel ritje natuurlijk! Volgens mij had je ook vrij veel regen onderweg, of viel dat mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef JDude het volgende:
Ja inderdaad, ik heb 'm nog eens grofweg nagebouwd in Google Maps, en dan kom ik inderdaad eerder op 1600-1700 dan 2000. Zal wel een getalletje verkeerd onthouden hebben uit de kilometerstanden.
Kon je het nog een beetje met mekaar uithouden in de auto?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef JDude het volgende:
Vanwege het baggerweer hebben we wat minder bezocht onderweg dan gepland. Zo wilden we o.a. tussenstops maken middenop de dijk Enkhuizen-Lelystad, in Marken, en in Zeeland. Maar de meeste stops waren uiteindelijk chauffeurswissels en/of eet/drinkpauzes.
Wel o.a. nog even van het uitzicht genoten op de St. Pietersberg, friet gegeten in een Belgische frituur met Duitssprekende uitbater in voormalig Moresnet en bootjes gekeken bij het sluizencomplex in Velsen/IJmuiden.
Qua verkeer viel het erg mee, ondanks/dankzij(?) het slechte weer. Een keer file op het stuk in België, een brugopening in Sluiskil en een keer een spooroverweg die voor twee treinen dicht bleef, dan heb je 't qua vertraging wel gehad. Oh, en ondanks onze geweldige navigeerkunsten natuurlijk toch een paar kleine stukjes verkeerd gereden.
Nouja het gaat me voornamelijk om de beschikbaarheid van gratis parkeerplek en niet zozeer om de newkidsghettoblastersquote:Op maandag 28 februari 2011 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil je dan nog gezamelijk (met 1, 2 auto's) de stad in gaan om iets te drinken of dat op die locatie doen? In dat laatste geval, als we dan bij de mac staan, dan kunnen we natuurlijk allemaal met wijde broek en petje om de auto met de dikste stereo heen gaan staan: "helemaal leip jongeh, check die ghettoblaster 3000 dan".
[..]
Daar heb je een punt. Dat is een optie, daarnaast zou ik mijn nummer kunnen geven zodat ik gebeld kan worden als je verdwaald ofzoquote:Dat vind ik goed, zo'n eerste meet is toch een wat meer sociale gebeurtenis waar (naar mijn idee) het elkaar leren kennen op de voorgrond staat, dus dat er niet een concrete activiteit vind ik niet zo'n bezwaar (die ideeën kan je eventueel twijfelachtig voor de toekomst vasthouden).
Zoals gezegd, 15u00 ben ik er, in afwachting van het exacte adres. Voor het geval dat iemand vertraging heeft, hoe houden we dat vast? Ik kan vanaf mijn telefoon in dit topic posten, beschikken anderen ook over dergelijke mogelijkheden?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Marco001 het volgende:
pfff, misschien is die bij de AC wel het tofste. Kan je ook gaan zwemmen als je dat wil.
Maakt me eigenlijk niks uit, mac heeft zoals je zei wel de voordelen van grote parkeerplaats en ruimte binnen om te zittenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:25 schreef monsterd. het volgende:
Marco en Fallen, welke locatie lijkt jullie het leukst dan?
Ik moet eigenlijk ook nieuwe ruitenwissers rondom, maar dat is een mooi klusje voor z'n kleine beurt over 4k km.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef FalleNk810i het volgende:
Moet ook nog steeds een nieuwe ruitenwissermotor halen voor achter..
Ruitenwissers doe je toch gewoon zelfquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nieuwe ruitenwissers rondom, maar dat is een mooi klusje voor z'n kleine beurt over 4k km.
Daarnaast moet het heel snel mooi weer worden en ik een vrij dag.
Dat ik hem helemaal kan poetsen!
Zeker weten?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Lancer staat te koop. Ben die lekkageissues zat. Mysterieuze plassen die op de vloer achter gevormd worden etc!
Daardoor dus wel vandaag een proefritje in een Laguna van hetzelfde bouwjaar gehad en die beviel. Hij beviel zelfs zo erg dat ik in mijn moment van plezier (alle electronica in volle luxe werkend) een paaltje schampte en een sierstrip en lak beschadigde van die autofail.
Ik heb aan elk knopje gezeten! Elektrische ramen! Centrale deurvergrendeling van binnen met 1 knop! Ideaal voor in Polen ivm diefstal!!quote:
en door dat paaltje wat je raakte voel je je nu haast verplicht de auto te kopen?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb aan elk knopje gezeten! Elektrische ramen! Centrale deurvergrendeling van binnen met 1 knop! Ideaal voor in Polen ivm diefstal!!Climate control! etc etc
Welk woord hoort niet in dit rijtje thuis?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb aan elk knopje gezeten! Elektrische ramen! Centrale deurvergrendeling van binnen met 1 knop! Ideaal voor in Polen ivm diefstal!!Climate control! etc etc
Hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welk woord hoort niet in dit rijtje thuis?
- Diefstal
- Polen
- Renault
Nee dat nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef gateway het volgende:
[..]
en door dat paaltje wat je raakte voel je je nu haast verplicht de auto te kopen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
- Diefstal
- Polen
- Renault
Pics, ervaringen, gelukbeschrijvingquote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Kriegel het volgende:
Zo, de hele dag op sleep geweest maar de eerste auto is binnen!![]()
Kan ik m'n tijd eindelijk weer nuttig in gaan vullen...
Wat voor een is het geworden?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Kriegel het volgende:
Zo, de hele dag op sleep geweest maar de eerste auto is binnen!![]()
Kan ik m'n tijd eindelijk weer nuttig in gaan vullen...
Hup, anders moet ik mezelf erheen rijden of ook afhakenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Er is trouwens een kans dat ik wellicht niet aanwezig kan zijn bij de meet. Mijn domme kop dacht de hele tijd dat het zaterdag was en ik vond het niet nodig om vrij te vragen, totdat monsterd. vorige week kwam met of ik al vrij had![]()
Ik zal mijn best doen alsnog
Geluk: Groot. Heerlijke auto om te zien en een openbaring om in te rijden als je niet veel gewend bent.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Pics, ervaringen, gelukbeschrijving
Hyundai Coupé/Tiburon 2.0i F uit '99.quote:
Eeehhhhmmm, waarom zou je voor zo'n lullige kutbekeuring een advocaat inschakelen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wellicht is er nog een uitweg voor mijn bekeuring die ik heb gekregen voor 25km/h te hard in Duitsland. M'n pa (auto staat op zijn naam) heeft vandaag gesproken met een advocaat in Duitsland. In Duitsland is het zo dat een bekeuring altijd op de naam van degene die heeft gereden geschiedt. Dus niet op degene op wiens naam de auto staat. Als mijn pa dus verklaart tegenover de Duitse politie dat hij niet degene was die achter het stuur zat (wat hij dus hard kan maken, aan de hand van de foto), moet de Duitse politie dus te weten komen wie er wél achter het stuur zat en wat de NAW gegevens van die persoon zijn. Nu is het ook zo dat mijn pa niet veplicht is om dat te zeggen, omdat ik familie ben.
Ben benieuwd wat hier uit gaat komen
Bekeuringen in Duitsland zijn toch niet zo hoog?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eeehhhhmmm, waarom zou je voor zo'n lullige kutbekeuring een advocaat inschakelen?
Ik schakel geen advocaat in. Die advocaat is een patient van m'n pa.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eeehhhhmmm, waarom zou je voor zo'n lullige kutbekeuring een advocaat inschakelen?
Aaah, op die manier, ik dacht al.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik schakel geen advocaat in. Die advocaat is een patient van m'n pa.
Mwah, ik zou er ook wel onderuit proberen te hazen, daar niet van. Vooral een parkeerboete op de parkeerplaats van een supermarkt (zaterdagnacht om half 3) vond ik buitengewoon achterlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
If you can't do the time, don't do the crime.
Oftewel: grow a pair and pay, you pussy
Man, dat is toch de helft van het plezier. Het is hetzelfde principe als dat ik altijd een foto opvraag als ik in Nederland wordt geflitst, en dat ik standaard uitstel aanvraag bij de belastingaangifte.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
If you can't do the time, don't do the crime.
Oftewel: grow a pair and pay, you pussy
Je kan maar ergens blij van worden zeg, sjezusquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Man, dat is toch de helft van het plezier. Het is hetzelfde principe als dat ik altijd een foto opvraag als ik in Nederland wordt geflitst, en dat ik standaard uitstel aanvraag bij de belastingaangifte.
Voor zulke onzin is mijn leven te kort en mijn tijd te duurquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Man, dat is toch de helft van het plezier. Het is hetzelfde principe als dat ik altijd een foto opvraag als ik in Nederland wordt geflitst, en dat ik standaard uitstel aanvraag bij de belastingaangifte.
Tja, noem het een afwijking. Ik beleef er plezier van. Op zo'n manier is m'n pa een keer onder invordering rijbewijs uitgekomen toen hij met 70km/h te hard geflitst werd in Duitsland omdat hij net op het moment van flitsen aan z'n voorhoofd zat te krabben en dus niet zichtbaar was dat hij achter het stuur zat.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan maar ergens blij van worden zeg, sjezus
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
- Diefstal
- Polen
- Renault
Stoer, die km-standenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef Marco001 het volgende:
Zo, voor de verandering eens een Superb TDI met 600.000 km op de teller mee..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef Kriegel het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een verhaal van een vent die er al 2,6 miljoen mijl op had zitten met z'n ouwe Volvo.
http://www.autoblog.com/2(...)-aims-for-3-million/
enquote:"Last year, when my doctor told me I could no longer drive 24 hours at a time, 1,000 miles a day, I thought he was out of his mind, but I now realize he's right," Gordon said. "Today, I get a full night's sleep, eat healthy and take eight days to drive cross country, rather than six. The car gets plenty of exercise no matter how I plan each trip."
quote:Gordon is unsure what to do with his Volvo after three million miles, though he has considered selling it for no less than one dollar per each mile he's driven.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef Kriegel het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een verhaal van een vent die er al 2,6 miljoen mijl op had zitten met z'n ouwe Volvo.
Daar zag ik dr pas een van rijden met bijna 4 ton op de teller, zonder noemenswaardige problemen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Laten we dat eens proberen met een Renault Laguna uit 1996 o.i.d., volgens mij kan zelfs Bill Gates daar nog failliet aan raken
Heb je toevallig een foto?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:50 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag vandaag een hele rare Belgische kentekenplaat op een Mercedes Benz ML280 CDI zitten, witte letters op een rode achtergrond. Combinatie 1-003094 en rechts daarvan een kleine 04 boven een kleine 11.
Iemand enig idee wat voor soort kenteken het is? EU- en NAVO-platen zijn het iig niet, en ook niet de nieuwe belgische kentekenserie.
heel goed!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
Uiteraard heb ik hier ook een foto van.![]()
Tijdelijke plaat zou ook kunnen, alleen t/m 4 november is wel erg lang?![]()
[ afbeelding ]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_kentekenquote:De "Transit"-kentekenplaat of tijdelijke kentekenplaat voor korte duur; deze bevat witte tekens op een rode achtergrond en is voorbehouden aan personen/vennootschappen die in het buitenland verblijven of er hun hoofdverblijfplaats hebben en tijdelijk in België verblijven. Naargelang het geval is de geldigheidsduur vier maanden tot 1 jaar. Het opschrift van de plaat bestaat uit het jaartal waarin de geldigheid verloopt, en een nummer van zes cijfers. Op een vignet boven het jaartal staat de maand waarin de geldigheid verloopt en een volgnummer. Het vignet is rood voor transit-kentekenplaten en blauw voor voorlopige kentekenplaten.
UcheUcheVolvoUchequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef Kriegel het volgende:
Wel een mooie autoquote:
Duettquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wel een mooie auto
Wist niet dat Volvo naast de Amazon nog meer mooie auto's had gemaakt
Cooooool! Je tweede auto in 1 jaar! Well done honey!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heb de handelaar de opdracht gegeven om die Laguna klaar te maken. Ding wordt nog nagekeken en straks nieuwe d-riem er op en hij staat voor de deur. Ben er van gecharmeerd, ondanks dat het frans is.
Nouja, dat was niet echt de bedoeling. Maar deze problemen had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Cooooool! Je tweede auto in 1 jaar! Well done honey!
Wel gaaf om dat allemaal open te zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik ga binnenkort een extra motorblok kopen denk ik om er wat van te leren, heb ik weer wat te doen
Alleen om dr wat van te leren? Dan heb ik nog wel een afdankertje voor je liggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik ga binnenkort een extra motorblok kopen denk ik om er wat van te leren, heb ik weer wat te doen
Ik heb vanavond mn dieselmotor eruit gehaald, nu de motorruimte netjes maken, en een ander dieselmotortje terugplaatsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel gaaf om dat allemaal open te zien.. In de werkplaats op stage zijn ze bezig een V6 over te bouwen
Goed bezig! Zijn leuke auto's!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heb de handelaar de opdracht gegeven om die Laguna klaar te maken. Ding wordt nog nagekeken en straks nieuwe d-riem er op en hij staat voor de deur. Ben er van gecharmeerd, ondanks dat het frans is.
Nog best een gedoe als de onderdelen vertraagd zijn geleverd en ook nog eens verkeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb vanavond mn dieselmotor eruit gehaald, nu de motorruimte netjes maken, en een ander dieselmotortje terugplaatsen
Dan wordt het een hele klus ja. Ik was in een uurtje klaar met uitbouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog best een gedoe als de onderdelen vertraagd zijn geleverd en ook nog eens verkeerd
Ja, zeker frans?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Alleen om dr wat van te leren? Dan heb ik nog wel een afdankertje voor je liggen.
Inderdaad Frans ja, daarom vroeg ik ook of het alleen om te leren was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, zeker frans?![]()
In eerste instantie om er wat van te leren, maar probeer wel gelijk een nuttig blok te halen zodat ik m eventueel in de toekomst in mn polo kan mikken
Zonde joh, kan je toch wel wat leuks van maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad Frans ja, daarom vroeg ik ook of het alleen om te leren was.... Binnenkort gaat hij maar de vuilbak in dan
Degene die zoiets in mijn woonkamer doet mag per direct verhuizen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zonde joh, kan je toch wel wat leuks van maken?
Heb wel eens gezien dat ze m in de woonkamer zetten en de cilinderuitsparingen als kaarsstandaard hebben gebruikt, of een glasplaat op het onderblok als salontafel enzo
Daar heb ik allemaal geen tijd en zin inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zonde joh, kan je toch wel wat leuks van maken?
Heb wel eens gezien dat ze m in de woonkamer zetten en de cilinderuitsparingen als kaarsstandaard hebben gebruikt, of een glasplaat op het onderblok als salontafel enzo
Haterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Degene die zoiets in mijn woonkamer doet mag per direct verhuizen.
Dat kan ik me ook wel voorstellen jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen tijd en zin in.
Heb nog een auto op te knappen enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hater
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen ja
Uhuquote:
Heb je daar 2 dagen voor nodig?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef Marco001 het volgende:
morgen + overmorgen de auto wassen en poetsen, en dan ben ik klaar voor de meet..
Foto's zal ik morgen wel even plaatsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
UhuFOTO'S!
![]()
(ja ik weet dat die er al aankomen)
Ik ga van het weekend mn nokkenas vervangen denk ik, als ik denk dat ik weet hoe het moet
edit: Ik stel het nog even uit, zometeen kan ik niet naar de meet omdat ik het verneuk![]()
neuh, maar morgen heb ik 5 uurtjes maar, en overmorgen nog minder..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb je daar 2 dagen voor nodig?![]()
Denk dat ik m niet eens ga poetsen, is toch weer vies als ik er ben
Jup, I knowquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Foto's zal ik morgen wel even plaatsen.
voor de nokkenas moet de distributie los he? Ga je die ook gelijk vervangen? Of hoeft hij voorlopig niet?
Red je dat niet in 5 uur dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neuh, maar morgen heb ik 5 uurtjes maar, en overmorgen nog minder..
Geen enkele mogelijkheid?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
Ik baal dr wel van, dat ik dr niet bij kan zijn...
Ik ook wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
Ik baal dr wel van, dat ik dr niet bij kan zijn...
LZV? 25,25 meterquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:30 schreef Hyman het volgende:
Ik zag net een vrachtwagen op de snelweg met 3 aanhangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |