Ik heb vanavond mn dieselmotor eruit gehaald, nu de motorruimte netjes maken, en een ander dieselmotortje terugplaatsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel gaaf om dat allemaal open te zien.. In de werkplaats op stage zijn ze bezig een V6 over te bouwen
Goed bezig! Zijn leuke auto's!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heb de handelaar de opdracht gegeven om die Laguna klaar te maken. Ding wordt nog nagekeken en straks nieuwe d-riem er op en hij staat voor de deur. Ben er van gecharmeerd, ondanks dat het frans is.
Nog best een gedoe als de onderdelen vertraagd zijn geleverd en ook nog eens verkeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb vanavond mn dieselmotor eruit gehaald, nu de motorruimte netjes maken, en een ander dieselmotortje terugplaatsen
Dan wordt het een hele klus ja. Ik was in een uurtje klaar met uitbouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog best een gedoe als de onderdelen vertraagd zijn geleverd en ook nog eens verkeerd
Ja, zeker frans?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Alleen om dr wat van te leren? Dan heb ik nog wel een afdankertje voor je liggen.
Inderdaad Frans ja, daarom vroeg ik ook of het alleen om te leren was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, zeker frans?![]()
In eerste instantie om er wat van te leren, maar probeer wel gelijk een nuttig blok te halen zodat ik m eventueel in de toekomst in mn polo kan mikken
Zonde joh, kan je toch wel wat leuks van maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad Frans ja, daarom vroeg ik ook of het alleen om te leren was.... Binnenkort gaat hij maar de vuilbak in dan
Degene die zoiets in mijn woonkamer doet mag per direct verhuizen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zonde joh, kan je toch wel wat leuks van maken?
Heb wel eens gezien dat ze m in de woonkamer zetten en de cilinderuitsparingen als kaarsstandaard hebben gebruikt, of een glasplaat op het onderblok als salontafel enzo
Daar heb ik allemaal geen tijd en zin inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zonde joh, kan je toch wel wat leuks van maken?
Heb wel eens gezien dat ze m in de woonkamer zetten en de cilinderuitsparingen als kaarsstandaard hebben gebruikt, of een glasplaat op het onderblok als salontafel enzo
Haterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Degene die zoiets in mijn woonkamer doet mag per direct verhuizen.
Dat kan ik me ook wel voorstellen jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen tijd en zin in.
Heb nog een auto op te knappen enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hater
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen ja
Uhuquote:
Heb je daar 2 dagen voor nodig?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef Marco001 het volgende:
morgen + overmorgen de auto wassen en poetsen, en dan ben ik klaar voor de meet..
Foto's zal ik morgen wel even plaatsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
UhuFOTO'S!
![]()
(ja ik weet dat die er al aankomen)
Ik ga van het weekend mn nokkenas vervangen denk ik, als ik denk dat ik weet hoe het moet
edit: Ik stel het nog even uit, zometeen kan ik niet naar de meet omdat ik het verneuk![]()
neuh, maar morgen heb ik 5 uurtjes maar, en overmorgen nog minder..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb je daar 2 dagen voor nodig?![]()
Denk dat ik m niet eens ga poetsen, is toch weer vies als ik er ben
Jup, I knowquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Foto's zal ik morgen wel even plaatsen.
voor de nokkenas moet de distributie los he? Ga je die ook gelijk vervangen? Of hoeft hij voorlopig niet?
Red je dat niet in 5 uur dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neuh, maar morgen heb ik 5 uurtjes maar, en overmorgen nog minder..
Geen enkele mogelijkheid?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
Ik baal dr wel van, dat ik dr niet bij kan zijn...
Ik ook wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef L0we het volgende:
Ik baal dr wel van, dat ik dr niet bij kan zijn...
LZV? 25,25 meterquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:30 schreef Hyman het volgende:
Ik zag net een vrachtwagen op de snelweg met 3 aanhangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |