quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
All by myself, by Sophia Valentine......scene, een bed...erop een lijkwitte Sophia......met een dildo..........luid kreunend All by myself.........
Ja ik zie het nu ook.
Dat komt door dat douchen in bikini... Scheren had ook wel gemogenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren had Aafke echt vies goor haar
ik weet nu waar het aan ligt, ik heb voor het eerst sinds lange tijd, troep in mijn droge haar gedaan....quote:
When I was young (vroeger kind)quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ik vind de tekst van dat liedje daar helemaal niet naar verwijzen.
ja ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Nu heb ik 'All by myself' in mijn kop
Hej rustig met mijn Gerardje hequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erger dan Gerardhaar kan het niet zijn![]()
Ooooll baaai maaaiseeeeeelfquote:
Vergeet niet je jurkje aan te houden en eerst een paar blote kerels te regelen om je te joinen onder de douche.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ik moet me haar nog wassen.... nu heb ik Aafkehaar en Aafkehaar is vies
Ja, ik kan ook lezen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:54 schreef Psychecn het volgende:
[..]
When I was young (vroeger kind)
I never needed anyone (dacht niemand nodig te hebben/moest het alleen doen, vader moeder weg/geen thuis)
And making love was just for fun (later sexfilms om leegte te vullen/eenzaam. waardering mannen)
Those days are gone(tijden voorbij, nooit meer over kunnen doen?)
Livin' alone(alleen zijn/voelen/ leven, internaat en heeft op straat geleeft)
I think of all the friends I've known(alle zogenaamde vrienden maar met gedachten toch alleen?)
When i dial the telephone Nobody's home(als ze ouders nodig had, waren niet, varen, konden niet zo ff terug komen om haar te troosten/ alleen in sexindustrie omdat haar lichaam begeert werd en niet haar persoon??)
En weer die leegte...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alweerDat kunnen zie niet aan hoor bij NET5
En vooral vaak neersodemieteren met je benen wijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vergeet niet je jurkje aan te houden en eerst een paar blote kerels te regelen om je te joinen onder de douche.![]()
Geweldig toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Day het volgende:
Why the fuck is servio zo panisch ineens?
omdat hij denkt dat gerard zijn geheim weet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En vooral vaak neersodemieteren met je benen wijd
Ow shit, ik heb niet zulke korte jurkjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vergeet niet je jurkje aan te houden en eerst een paar blote kerels te regelen om je te joinen onder de douche.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Day het volgende:
Je moet het héle liedje vergeten. Het gaat om de paar regels tekst die ze lieten horen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ik vind de tekst van dat liedje daar helemaal niet naar verwijzen.
Omdat z'n geheim praktisch out in the open ligt. Het zou me echt verbazen als niemand 1 en 1 heeft opgeteld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Day het volgende:
Niet steeds die Joanna fotos spammen!quote:
Noem de aanwijzingen eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat z'n geheim praktisch out in the open ligt. Het zou me echt verbazen als niemand 1 en 1 heeft opgeteld.
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat z'n geheim praktisch out in the open ligt. Het zou me echt verbazen als niemand 1 en 1 heeft opgeteld.
Er moet toch wel iemand opspringen nu en "BINGO!" roepen....quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, waarom komen ze er niet op de Servio dus bingoqueen is geweest...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |