Ik zou het leuk vinden als je komtquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff serieus nu, ik twijfel enorm (heeeel leuk - geweldige mensen <<>>privacy - Whiskersgate)
Zouden jullie het ok vinden als ik kom eten en/of slapen??![]()
![]()
![]()
Ik wil namelijk geen scheve gezichten. Dan blijf ik gewoon weg![]()
Sorry voor de serieuze toon ff![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff serieus nu, ik twijfel enorm (heeeel leuk - geweldige mensen <<>>privacy - Whiskersgate)
Zouden jullie het ok vinden als ik kom eten en/of slapen??![]()
![]()
![]()
Ik wil namelijk geen scheve gezichten. Dan blijf ik gewoon weg![]()
Sorry voor de serieuze toon ff![]()
Mag ik je auto dan lenen, is beter dan met het ovquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat miep jij nu weer? Ze bijten niet. Ik kom niet omdat ik geen zin heb om dat teringeind te rijden.
Dat geld niet voor het diner, daar is het beleefd om op tijd af te melden. Voor overnachting inderdaad welquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
volgens mij is er NIEMAND die het vervelend zou vinden als je komt
maar je moet wel goed beseffen dat als je je aanmeldt je wel de kosten moet betalen.. ook als je op het laatste moment besluit NIET te komen...
De wereld draait door, nobody cares, move along, nothing to see herequote:
En dan mijn Totoro jatten zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik je auto dan lenen, is beter dan met het ov
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wereld draait door, nobody cares, move along, nothing to see here
Whaoh!quote:
jajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook, zaterdag even doen?
Je mag natuurlijk altijd een andere keer op de koffie komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wereld draait door, nobody cares, move along, nothing to see here
Je hebt een chauffeur, dus ook komenquote:
En ehm. Ontbijt he? Op jouw kamer of de mijne?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Dat geld niet voor het diner, daar is het beleefd om op tijd af te melden. Voor overnachting inderdaad wel
Logischquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
volgens mij is er NIEMAND die het vervelend zou vinden als je komt
maar je moet wel goed beseffen dat als je je aanmeldt je wel de kosten moet betalen.. ook als je op het laatste moment besluit NIET te komen...
Nou ja niet als er meer dan 3 komen naast de "slapers"quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
huh, is niet iedereen aangemeldt voor het eten![]()
de mijnequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ehm. Ontbijt he? Op jouw kamer of de mijne?
Ik vind 2+ uur rijden een stuk minder leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarIk vind je zo leuk
wie heb je dan op je lijstje??quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Nou ja niet als er meer dan 3 komen naast de "slapers"
* MPG in hoekje kruipt en gaat zitten huilenquote:
wat ben je ook een mietje he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG in hoekje kruipt en gaat zitten huilen.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, hoog uit gijzelen voor een ruil
ah, dacht dat er slapers waren die niet kwamen etenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Nou ja niet als er meer dan 3 komen naast de "slapers"
Mag ik bij jou komen ontbijtenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijnewant ik ben ook maar alleen
reageer dan ook niet op een post van mij aan LLquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
* MPG in hoekje kruipt en gaat zitten huilen.
voor mij hoef je het niet te doen want ik ben er niet. Ik heb iets te doen wat meer spoorkilometers oplevertquote:
Wok+1, K66 en volgens mij was dat hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie heb je dan op je lijstje??
JAquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ben je ook een mietje he?
jij zit toch op een 3pers kamerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen ontbijten? ST wil niet met me knuffelen
...
Huh, Barretje heeft toch ook aangemeldt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Wok+1, K66 en volgens mij was dat het
en IK toch ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Wok+1, K66 en volgens mij was dat het
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh, Barretje heeft toch ook aangemeldt?
Ik ga ervan uit met haar mee te rijden![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
reageer dan ook niet op een post van mij aan LL![]()
suffie!
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Dikke kans dat ik een weekje Tokio doe in september of later dit jaar of zo, dus dan moet je maar winnen, anders moet je minimaal een half jaar wachten
Wil jij anders bij mij komen ontbijten alsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zit toch op een 3pers kamer
Trusten Phenoquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, opgegeven voor SLIM Prijzen rijden, geld verdienen met spits mijden. Eitje, ik rijd om 6 uur alSlapend geld verdienen dus
Nu ga ik wel maffen.
nee, ik zit een roteind bij de TV vandaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Maraca het volgende:
Kijken er meer mensen naar het 'debat' tussen Cohen en Blok?
Ja maar ze komt welquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
Wil jij anders bij mij komen ontbijten alsniet mee komt?
Het staat aan, dat welquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Maraca het volgende:
Laptopsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik zit een roteind bij de TV vandaan
neuh.. weet toch wel wat ik ga stemmenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Maraca het volgende:
hoeveel pm's moet ik sturenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Dan moet je wel ff een PM sturen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |