Ik heb nog 2 eenpersoonskamers vrij..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me echt heeeel leuk, maar ook een beetje eng wel
De alleen-eters jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eten zat toch bij kamer in? Heeft nog niet iedereen bevestigd dan?
Of bedoel je de alleen-eters?.
Nee dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Moeten de slaap mensen zich ook aanmelden voor het eten??
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wat is DAT nou weer voor criterium..Stemmen in een poll niet, het Fok! nieuws halen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
hmhm, ooit haal ik de slaap wel weer inquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wat is DAT nou weer voor criterium..Maraca staat in een artikel genoemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!kers sturen Alberto Stegeman cadeauKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh, ik dacht deze.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Maraca staat in een artikel genoemd:
FOK!kers sturen Alberto Stegeman cadeau
antropologisch gezien haal ik de frontpage ook wel eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Stemmen in een poll niet, het Fok! nieuws halen wel
Coool...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Maraca staat in een artikel genoemd:
FOK!kers sturen Alberto Stegeman cadeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hoe kom je dááár nu weer bij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht deze.
Chronische stijve kost man z'n baan
dat zij hem aangegeven bij de baas had of zo?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat ging ik niet zeggen![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Coool...
mag ik je aanraken??Zolang je me maar niet slaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Mij lijkt het heel tof als je komtquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff serieus nu, ik twijfel enorm (heeeel leuk - geweldige mensen <<>>privacy - Whiskersgate)
Zouden jullie het ok vinden als ik kom eten en/of slapen??![]()
![]()
![]()
Ik wil namelijk geen scheve gezichten. Dan blijf ik gewoon weg![]()
Sorry voor de serieuze toon ff![]()
Geen scheve gezichten lijkt me, the more the merrier toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff serieus nu, ik twijfel enorm (heeeel leuk - geweldige mensen <<>>privacy - Whiskersgate)
![]()
![]()
Wat miep jij nu weer? Ze bijten niet. Ik kom niet omdat ik geen zin heb om dat teringeind te rijden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Tijdens de afwas heb ik erover nagedacht... maar ik heb toch wat meer nadenktijd nodig om tot een sluitend verhaal te komen, dus als iemand anders wat weet...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Er staat een spreekwoord te achten ja?
Hup aan de gang ermee.....
kom jij ook de 12equote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Hmpfquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat miep jij nu weer? Ze bijten niet. Ik kom niet omdat ik geen zin heb om dat teringeind te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |