Ehm, nee toch maar nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Breek gewoon je rug een keertje![]()
www.gvu.nl is de truuc
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, een meet in Noordwijk.. Gaat het door?
nee ze is alweer naar bedquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch is die kerel een held
[..]
Dus nu lekker met haar aan het msnen neem ik aan
Trusten Bos en succes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik de pillen in nemen en op bed liggen.
Morgen om 9.00 uur een gesprek met iemand van de GGZ over een training waaraan ik waarschijnlijk ga deelnemen
Slaap Lekker Bosquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Morgen om 9.00 uur een gesprek met iemand van de GGZ over een training waaraan ik waarschijnlijk ga deelnemen
Niet eens octaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij spreken toch vloeiend binair, hexadecimaal, C en shellscript?
de mindfullness training??quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
dat hoop ik maar, anders zit ik wel heel alleen in het hotelquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben er ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hoop ik maar, anders zit ik wel heel alleen in het hotel
Hoezo? Kan dat ook dan?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik rijd zelfs met je meequote:
Truste lieverd, en succes morgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Mja, dat is helaas nét niet vloeiendquote:
Ja dat kan en er zijn er meerdere die dat doen, alleen eten en niet logeren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Kan dat ook dan?![]()
Maar denk het niet hoor.. Zou dan waarschijnlijk willen blijven ook (anders mis ik alle pret)
Ik hoop het, anders heb ik een hoop no-showsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah daar weet ik ook wel raad mee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk maar in de Opquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar denk het niet hoor.. Zou dan waarschijnlijk willen blijven ook (anders mis ik alle pret)
Wlenee, ik ben er ook nogquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben er ook hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee iets anders. Wat weet ik zelf nog niet preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de mindfullness training??
trusten!
Achterop mijn fiets?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik rijd zelfs met je mee
koen sol, wok en ik blijven alleen maar eten hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil je de slinger lenen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Het internet is hier nu echt niet te doen
Volgens mij is mijn boeking definitief en kan ik niet meer omzetten naar een +1 ....quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet aandoenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef KG-Werk het volgende:
Ah daar weet ik ook wel raad mee hoor
Ik heb trouwens no way alle aanmeldingen voor het diner.. kom op mensen
Ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen sol, wok en ik blijven alleen maar eten hoorje bent niet de enige!
En misschien heb ik een plek overquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn boeking definitief en kan ik niet meer omzetten naar een +1 ....
heb je die van mij nou al een keer gekregen??quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders heb ik een hoop no-shows
[..]
Misschien toch een optie danquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen sol, wok en ik blijven alleen maar eten hoorje bent niet de enige!
Heb je jezelf wel aangemeld?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders heb ik een hoop no-shows
[..]
Weet je het nu al? Anders zou Whiskers ipv jouw dinnetje kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En misschien heb ik een plek over
hier.. en friem ook!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien toch een optie dan
De misschienquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je het nu al? Anders zou Whiskers ipv jouw dinnetje kunnen![]()
Ook ik blijf niet alleen slapen, maar ook etenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan krijg ik toch wel een upgrade he?
![]()
ik blijf eten hoor
Niet??quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn boeking definitief en kan ik niet meer omzetten naar een +1 ....
Anders hebben we een serieus probleemquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook ik blijf niet alleen slapen, maar ook eten....
Nu maar hopen dat er genoeg te eten is![]()
Ik ben even in de luwte gaan staan want met deze kan ik eigenlijk niet zoveelquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Er staat een spreekwoord te achten ja?
Hup aan de gang ermee.....
Owh, nee toch??? dat zou echt heel jammer zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En misschien heb ik een plek over
Nouja, tenzij trev zijn dinnetje niet meegaatquote:
Hoiquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
Over eten gesproken... ik heb kaasblokjes.
Jep, en ook al gezegdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je die van mij nou al een keer gekregen??
Ik kan niet, moet werkenquote:
Als jullie nou eens zorgen dat ik weet hoeveel er komen (heb er 4 staanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders hebben we een serieus probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |