Ja duh, dat heeft ze net uitgelegd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Of Soundos gaat bewust naar Patrick?
Dit probeerde ik ook net te typen maar topic was al gesloten. Dit is 't hoor, volgens mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Of Soundos gaat bewust naar Patrick?
Check haar shirt nu!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef GotC het volgende:
Lol, bijna Marilyn Monroe moment van Anna
Karin is de mol, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Anna nu definitief niet meer de mol. Alweer. Te. Fanatiek.
Ik heb precies hetzelfde gevoel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Ik word gek van Art!!! Vind 't niet leuk als hij de mol is omdat 't zo obvious is maar je kan er ook weer niet omheen
Gewoon duidelijk om zichzelf verdacht te maken. Dat heeft hij nodig om concurrenten eruit te spelen. Maar hij bracht meer geld binnen dan Patrick bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Ik word gek van Art!!! Vind 't niet leuk als hij de mol is omdat 't zo obvious is maar je kan er ook weer niet omheen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Wilskracht het volgende:
Art is nep mol en heeft daarvoor een contract bij de avro binnen gesleept.
Karin liep de laatste stappen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef koningkerel het volgende:
Patrick nog steeds mijn mol. Dat hij zijn best heeft gedaan met het seinen was mooi om de aandacht af te leiden, maar daar heeft hij natuurlijk geen geld mee binnengebracht... Heeft iemand gezien wie uiteindelijk die 'graafplek' van de vorige opdracht heeft aangewezen? Anna heeft de stappen gelopen, maar iemand die nog de locatie heeft (geprobeerd te) veranderen?
Op het einde zag ik Art met de schep in zijn handen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef koningkerel het volgende:
Patrick nog steeds mijn mol. Dat hij zijn best heeft gedaan met het seinen was mooi om de aandacht af te leiden, maar daar heeft hij natuurlijk geen geld mee binnengebracht... Heeft iemand gezien wie uiteindelijk die 'graafplek' van de vorige opdracht heeft aangewezen? Anna heeft de stappen gelopen, maar iemand die nog de locatie heeft (geprobeerd te) veranderen?
Ja, Jan drie keer natuurlijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:05 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Nee man. Jan daarentegen...Helaas kan ik 'm hier niet meer bewonderen.
Je moet wat hequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef n0ir het volgende:
Nu Jan weg is soppen de dames maar op Art
De verdenking op jezelf letten en daardoor mensen verwarren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef henkde_j het volgende:
Ok, ik volg De mol amper..
Maar wat is het nut van mollen als je niet de mol bent?
Als ze op jou zitten dan zitten ze niet op de echte mol = meer kans voor jou.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef henkde_j het volgende:
Ok, ik volg De mol amper..
Maar wat is het nut van mollen als je niet de mol bent?
Die daardoor de test slecht maken en afvallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
De verdenking op jezelf letten en daardoor mensen verwarren.
En daardoor kan je weer zelf gaan zoeken naar de echte Molquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
De verdenking op jezelf letten en daardoor mensen verwarren.
Oh okquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze op jou zitten dan zitten ze niet op de echte mol = meer kans voor jou.
Ja, in het begin vond ik haar irritant.quote:
Vind ik nog steeds.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, in het begin vond ik haar irritant.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
335. Zucht. Ik ga de cijfers niet eens meer optellen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is:
ALLE CODES TOT NU TOE ZIJN BIJ ELKAAR 11!
Van de code op de vuurtoren, tot de juiste oplossingen bij deze opdracht.
nee hij sprong van 10 sec naar 24quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef koningkerel het volgende:
Zometeen even de aflevering opnieuw kijken voor die klok rechtsonder, die liep niet helemaal logisch.
Ik had het echt niet geweten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
1600 Nieuwpoort dat weet ik zelf
Ik neig ook steeds meer naar Artquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Art, Patrick en Karin blijven verdacht, maar vanwege 83 soorten manieren waarop we regen noemen, denk ik nogsteeds dat Art de mol is!
Dat. En verder is hij ook een paar keer op rare momenten begonnen en gestopt met tellen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef diditje64 het volgende:
[..]
nee hij sprong van 10 sec naar 24
Anna.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
Wie gaat eruit volgens jullie vandaag?
Anna. Anders ben ik in shock.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
Wie gaat eruit volgens jullie vandaag?
Dan baal ik wel als een stekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef DrMarten het volgende:
Iedere keer die cijfers bij elkaar opgeteld is continu 11, oftewel de K in het alfabet, ik heb Karin alleen maar hele kleine bedragen in de pot zien brengen, verder is ze alleen maar aan het mollen. Kan niet anders dan dat zij de mol is.
Dat. Ik weet zeker dat ik het nooit gehad heb bij geschiedenis, want voor de rest ben ik heel goed in jaartallen.quote:
Vergeet haar verdwenen hoogtevrees nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef DrMarten het volgende:
Iedere keer die cijfers bij elkaar opgeteld is continu 11, oftewel de K in het alfabet, ik heb Karin alleen maar hele kleine bedragen in de pot zien brengen, verder is ze alleen maar aan het mollen. Kan niet anders dan dat zij de mol is.
Nou Jor_Dii we gaan het zien...quote:In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Niemand, Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Anna zag je net ook weer vraag 8 beantwoorden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Nou Jor_Dii we gaan het zien...
Die was wel heel erg inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vergeet haar verdwenen hoogtevrees niet
Ik hoop echt dat het niet klopt, Anna is te leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Nou Jor_Dii we gaan het zien...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
Jordii heeft de code gekraakt?
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Anna! Leukste en fanatiekste en succesvolste kandidaat dit seizoen.
Aflevering 2: Soundos vraag 20quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef koningkerel het volgende:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Niemand, Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
De opnames duren niet zolang als de uitzendingen gozerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef henkde_j het volgende:
Wat een topwijf. Maar zo'n klein tasje mee op een reis van een aantal weken
Bullshitquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef jpjedi het volgende:
Dus inderdaad de code gekraakt. Ongelofelijk
Wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Bullshiter is geen "code"
Wat zegt je theorie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Goed, mijn theorie is nog steeds in stand![]()
Wie er volgende week uit gaat? Als ik nu af ga op wat de kandidaten hebben gezegd, ga ik voor Art, omdat hij twijfelt tussen Karin en Patrick. Soundos en Karin lijken blind op Patrick te zitten.
Zie mijn theorie over de ingevulde vragenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef Engel-b het volgende:
Hoe wisten jullie, of sommigen van jullie dan al dat Anna er uit ging vanavond? Dat werd al aan het begin beweerd hier
O dit is het antwoord op mijn vorige vraag, zo te zien... Dit is de code die gekraakt is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aflevering 2: Soundos vraag 20
Dat is dan nog een mysterie.
Nee jordi gokt toevallig een aantal rode schermen goed en verzint een bijpassend verhaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Bullshiter is geen "code"
Er is een theorie over het beantwoorden van vragen. Die theorie klopt al een tijdje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef Engel-b het volgende:
Hoe wisten jullie, of sommigen van jullie dan al dat Anna er uit ging vanavond? Dat werd al aan het begin beweerd hier
3+6+2=11quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat zegt je theorie?
Die code 362 was trouwens erg aanwezig.
Thanksquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie mijn theorie over de ingevulde vragen
Vind je gek met die korte broekjes en korte mouwen shirts.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef henkde_j het volgende:
Wat een topwijf. Maar zo'n klein tasje mee op een reis van een aantal weken
3 + 6 + 2 = 11quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat zegt je theorie?
Die code 362 was trouwens erg aanwezig.
Patrick had vraag 11 volgens mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Art vraag 11... dat zit me dan wel heel erg dwars want ik zit op Patrick maar dat is toch wel heel verdacht.
Ja, hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef GotC het volgende:
Maar wie gaat er dan, volgens de code, volgende week uit?
Het probleem is dat Soundos vraag 20 beantwoorde in afl. 2, verder hebben we niets van haar gezien. Het is dus onduidelijk, zeker omdat ze op Patrick (mijn Mol) zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:32 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Jor? jou theorie?
en dan weet jij niet wie eruit gaat?
SOUNDOS OFCOURSE!
Ik vond het seizoen met Dennis leuker..leukere groep, leukere opdrachten.. tsjaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dit is trouwens voor mij een leuk seizoen, ik heb echt het idee dat ik vet slim bezig ben zo met al die voorspellingen enzo.
Goed gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Die codes bevatten overigens namen van kandidaten als je ze uitspreekt:
AR7 = Art - 407
DR5R = Drijver (Anna) -?
PA@3K = Patrick -?
GR007 = Groot (Karin) - 362
P1N = ?
MN9 =? - 551
1 = ? - 335
Daarbij wil ik nogmaals mijn schamele theorietje over de eerste code van het laatste spel erbij gooien: die code was AR7.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
3 + 6 + 2 = 11
- Art had vraag 11 beantwoord
- Art heeft het bij die foto-opdracht in de regen over '83 soorten manieren waarop we in Nederland regen noemen' 8 + 3 = 11
- het is het 11de seizoen
- 11 is het gekkengetal/jokergetal/mollengetal (dat cijfer is vaker gebruikt om de mol aan te duiden in vorige seizoenen)
Verrek!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Die codes bevatten overigens namen van kandidaten als je ze uitspreekt en cijfers als letter(combinatie)s ziet:
AR7 = Art - 407
DR5R = Drijver (Anna) -?
PA@3K = Patrick -?
P1N = ?
MN9 =? - 551
1 = ? - 335
Niemand toch, ze wachten met de executie tot begin aflevering 10. Karin dus dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik ook benieuwd naar.
Maar wat zou dat kunnen betekenen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Die codes bevatten overigens namen van kandidaten als je ze uitspreekt en cijfers als letter(combinatie)s ziet:
AR7 = Art - 407
DR5R = Drijver (Anna) -?
PA@3K = Patrick -?
P1N = ?
MN9 =? - 551
1 = ? - 335
Exactquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee jordi gokt toevallig een aantal rode schermen goed en verzint een bijpassend verhaal.
Dat lijkt me niet.. er zit natuurlijk wel een gedachte achterquote:
Dat de getallen achter Art en Karin samen 11 vormen... verder nog geen idee, maar het is wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wat zou at kunnen betekenen?
Zijn er nog codes die ze hebben overgeslagen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
AR7 = Art - 407
DR5R = Drijver (Anna) -?
PA@3K = Patrick -?
P1N = ?
MN9 =? - 551
1 = ? - 335
De som van álle getallencombinaties is 11, dus da's geen toeval in ieder geval.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat de getallen achter Art en Karin samen 11 vormen... verder nog geen idee, maar het is wel opmerkelijk.
Dit dus. Dacht hier ook meteen aan. Art is de molquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Wel een interessante opmerking van Art trouwens, hij vond de tekst moeilijk, en het werd zwart voor zijn ogen... precies wat een mol altijd ziet dus.
Ik vind niet alleen de opdrachten kut, ook de groep is verbazingwekkend saai. Vorig jaar waren ze gewoon veel leuker, en ook sympathieker ofzo. Kan mijn vinger er niet echt opleggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Chowi het volgende:
Mijn god, wat een boutaflevering zeg. Sorry, ben al 10 jaar lang een groot WIDM-fan maar vond dit echt helemaal niets. Bij iedere opdracht had ik het idee dat er nog iets achteraan kwam, maar dat was dan niet zo.
Geldt trouwens wel voor dit hele seizoen. Het zijn allemaal van die net niet-opdrachten. Er is nog geen enkele opdracht geweest die er echt voor mij uitsprong omdat het zo spectaculair was of zo. Terwijl die er vroeger altijd in overvloed waren.
Zo jammer, mijn favoriete programma in the whole wide world is aan het aftakelen.. Meer mensen die deze mening delen?
Vraag 20 is altijd 'Wie is de mol?' Dus dan is de vraag natuurlijk wie van hen het goed heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef davidov2009 het volgende:
Het getal 11 staat wel érg centraal, dan zou Art toch de mol zijn. Maar wat we dan moeten met Patrick & Soundos die 20 zijn... :S
Ik dus. Ik vind de groepen steeds niet leuk, die bekende lui die alleen maar proberen de Mol te spelen en niet proberen zo veel mogelijk geld in de pot te brengen, want dat lijkt ze geen zak uit te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef Chowi het volgende:
Mijn god, wat een boutaflevering zeg. Sorry, ben al 10 jaar lang een groot WIDM-fan maar vond dit echt helemaal niets. Bij iedere opdracht had ik het idee dat er nog iets achteraan kwam, maar dat was dan niet zo.
Geldt trouwens wel voor dit hele seizoen. Het zijn allemaal van die net niet-opdrachten. Er is nog geen enkele opdracht geweest die er echt voor mij uitsprong omdat het zo spectaculair was of zo. Terwijl die er vroeger altijd in overvloed waren.
Zo jammer, mijn favoriete programma in the whole wide world is aan het aftakelen.. Meer mensen die deze mening delen?
Zoals ik hierboven ook al zei. Patrick zei vanuit het niets dat die carnaval zou willen vieren met Karin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Wel een interessante opmerking van Art trouwens, hij vond de tekst moeilijk, en het werd zwart voor zijn ogen... precies wat een mol altijd ziet dus.
Waar heb je het in godsnaam over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
BTW jongens: Art is de mol dus NIET!
Waarom zouden ze meerdere namen doen terwijl er 1 mol is?
tis niet dat ze nu al weten wie de laatste 3 zijn
Toeval..gewoon,naja geen toeval maar ook geen onderwerp voor ingewikkelde theorien
Wellicht heeft het ook te maken met het fanatisme van de groep in het algemeen. Zoals vandaag, bij de opdracht met het centjes zoeken in de krater. Ze sjouwen gewoon maar af en aan en rapen dan wat geld op. Dan denk ik: kom op, jongens! Er is verdomme een tijdslimiet. Zet je nou eens in, dan is het misschien nog prettig om naar te kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind niet alleen de opdrachten kut, ook de groep is verbazingwekkend saai. Vorig jaar waren ze gewoon veel leuker, en ook sympathieker ofzo. Kan mijn vinger er niet echt opleggen.
Niet uit het niets, hij zei dat natuurlijk omdat ze zo goed met haar armen aan het zwaaien was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven ook al zei. Patrick zei vanuit het niets dat die carnaval zou willen vieren met Karin.
Carnaval, centrale getal rond carnaval is 11, 11 is mollengetal
Goed gevonden!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
SO12
1= uno 2=dos
SOUNODOS
Lijkt toch ook wel een code voor Soundos.
Over die codes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over.
Wat dat betreft is het absoluut zonde dat Anna eruit is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wellicht heeft het ook te maken met het fanatisme van de groep in het algemeen. Zoals vandaag, bij de opdracht met het centjes zoeken in de krater. Ze sjouwen gewoon maar af en aan en rapen dan wat geld op. Dan denk ik: kom op, jongens! Er is verdomme een tijdslimiet. Zet je nou eens in, dan is het misschien nog prettig om naar te kijken.. En ze gedragen zich zo onvoorstelbaar dom allemaal. Het is gewoon echt niet leuk meer.
Anna gaf de groep inderdaad pit en was bloedfanatiek. De rest sjogt er maar achteraan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het absoluut zonde dat Anna eruit is.
Want met je armen zwaaien is typisch iets carnavalesk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet uit het niets, hij zei dat natuurlijk omdat ze zo goed met haar armen aan het zwaaien was.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Vond het daarom ook jammer dat Pepijn eruit vloog, die had tenminste nog wel eens leuke doordachte theorieën en echt goede nepmolacties zoals bij het 'koortdansen'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dus. Ik vind de groepen steeds niet leuk, die bekende lui die alleen maar proberen de Mol te spelen en niet proberen zo veel mogelijk geld in de pot te brengen, want dat lijkt ze geen zak uit te maken.
Daarnaast is het dit seizoen ook nog eens dat er gewoon oprecht irritante karakters overblijven, en leukere kandidaten als Jan en Horace er al snel uitvlogen.
Ik vind dat de laatste jaren sowieso minder worden, dat fanatieke... Meer bezig met de mol uit proberen te hangen dan echt willen slagen in de spelletjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wellicht heeft het ook te maken met het fanatisme van de groep in het algemeen. Zoals vandaag, bij de opdracht met het centjes zoeken in de krater. Ze sjouwen gewoon maar af en aan en rapen dan wat geld op. Dan denk ik: kom op, jongens! Er is verdomme een tijdslimiet. Zet je nou eens in, dan is het misschien nog prettig om naar te kijken.. En ze gedragen zich zo onvoorstelbaar dom allemaal. Het is gewoon echt niet leuk meer.
Ja maar waarom concludeer je daarbij dat Art dan niet de mol is? Toch betekent het iets denk ik, maar ja, mss is het idd alleen maar een leukigheidje.quote:
Nog nooit een polonaise gelopen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Want met je armen zwaaien is typisch iets carnavalesk?
Interessante uitspraak... mijn mol kroop vandaag uit een holquote:Even kijken, wie zijn er nu nog over? Karin, Soundos, Patrick en Art en één van deze vier ben ik... Twee vrouwen en twee mannen. Mooi verdeeld! Maar wat een drama dat na Pepijn nu ook Anna naar huis is. Het lijkt wel of het jokerspel op het plein in Léon de kaarten heeft geschud. Anna en Pepijn vielen daar buiten de boot en zij zijn de eerste twee die daarna naar huis moesten! Zijn de jokers zó belangrijk, of zaten zij er helemaal naast? Wie zal het zeggen? Ik natuurlijk, maar ik zeg nog niks. Nog één slachtoffer te gaan voordat ik uit m'n hol kan kruipen. Ben benieuwd wie het is...
Goed gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
SO12
1= uno 2=dos
SOUNODOS
Lijkt toch ook wel een code voor Soundos.
Dat zeker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het absoluut zonde dat Anna eruit is.
Dat vermoeden lijkt mij juist iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
En art is aandachtsgeil..Maar art is ook nog wel een sfeermaker hoor..daar hoor je me niet over,hoewel: Jammer dat anna eruit is,een snoepje voor het oog en iemand die teminste nog een stap verzetten..volgende 2 aflevering komt er geen geld meer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Van Twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, afleidingsmanoeuvre van molletje Patrick.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
Toetst Karin wel écht Frankenrijk in? Patrick heeft het meteen over Spanje ("Florentino") zegt hij, de Florijn komt uiteraard gewoon uit Florence, Italië. Zegt hij later niet gewoon in de biecht dat Karin Frankrijk verkeerd intikt om zijn eigen mollenactie te verhullen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Van Twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
dat is bullshit,ik zag op het scherm: Frankenrijk stond..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, afleidingsmanoeuvre van molletje Patrick.
Luister dan, Frankrijk was ook fout geweest. Oftewel Patrick legt de verdenking op Karin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
dat is bullshit,ik zag op het scherm: Frankenrijk stond..
BTW: Gefeliciteerd jordii,je hebt de code gekraakt: Het gaat de geschiedenis in!
En Soundos dan, die beantwoord ook vraag 20? Of is zij dan de winnaar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu ik er over nadenk. Het maakt eigenlijk helemaal niets uit dat het op het einde vaag is. Het gaat er om dat we de Mol vinden. Patrick beantwoord vraag 20 "Wie is de Mol", dat is genoeg!
Leuk toch. xDquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Domien Verschuuren tweet mijn theorie met mijn naam
Domien: Goed. Die Theorie dus. Niet van mij, maar (in dit geval) van Jor_Dii. Let op! Spoileralert! Denk ik.. WIDM #24 Soundos, je koffer staat klaar. (expand) #WIDM
15 minutes ago via TweetDeck · Reply · View Tweet
Art beantwoordde ook al een keer vraag 20... én vraag 11!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Soundos dan, die beantwoord ook vraag 20? Of is zij dan de winnaar?
Plaatje doet het niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[ afbeelding ]
En de theorie viel in duigen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |