In Den Haag staat Snipertje (Die van Oh oh Cherso) Altijd te fistpumpen in de Men at Workquote:
tragischquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In Den Haag staat Snipertje (Die van Oh oh Cherso) Altijd te fistpumpen in de Men at Work![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In Den Haag staat Snipertje (Die van Oh oh Cherso) Altijd te fistpumpen in de Men at Work![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]Boh, ik dacht net. Oh dat kan die dikke van the Gossip niet zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Wie niet springt is een Tjibbe!quote:
nou en? JALALALALAquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef henkde_j het volgende:
Wel een hele matige plaat eigenlijk. Zelfs voor carnaval begrippen
Hoe slechter, hoe beter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef henkde_j het volgende:
Wel een hele matige plaat eigenlijk. Zelfs voor carnaval begrippen
joe!quote:
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Ehm wat is er nu eigenlijk met HANS gebeurd? Hij is gestopt met fokken?
SPOILER: jackpot 24-02-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik nietquote:
Ik ookquote:
Nog bedankt voor Martin hè.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 dagen nog wel
Niet heel erg graag gedaanquote:
Rob Baan is weer werkloos.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet heel erg graag gedaanMaar wel een goede aanwinst voor jullie
![]()
![]()
Het is `n absolute aderlating voor Roda dat ie weg gaat. Zal me benieuwen wie `t nu hier mag gaan doen. Zouden ze een ruil hebben gedaan? komt Beenhakker hier heen![]()
Ik ook, ik drink niet eens...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zulks een kutwoord
Proost ook eigenlijk
Killing in the name of!.
Ik welquote:
God straft meteenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister Fred zonder Rob op KX...mis ik RATM
Jammer... Minifailquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister Fred zonder Rob op KX...mis ik RATM
Zoeperd!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wel!
Ik heb 21 op mn MP3-spelert staan, woensdag in de bus maar even luisteren, nummer wordt steeds beter imo.
Morgen verjaardag van klasgenote, dan zal er wel meer ingaanquote:
Vind ik juist logisch, met vrienden ga je meer tegen elkaar op drinken en wordt er vaak voor elkaar opgehaald, wat ervoor zorgt dat je meer drinkt. Bij familie gaat het vaak veel rustiger, daarnaast heb je wat meer controle (of het idee van)quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen verjaardag van klasgenote, dan zal er wel meer ingaan.
Vreemd eigenlijk, bij vrienden/klasgenoten drink ik meer dan thuis of bij familie..
niet heel vreemd. denk dat je je bij je familie onbewust inhoudt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen verjaardag van klasgenote, dan zal er wel meer ingaan.
Vreemd eigenlijk, bij vrienden/klasgenoten drink ik meer dan thuis of bij familie..
Familieonderonsjequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef minthy het volgende:
Wat gezellig trouwens, zo met ons drietjes in het topic!!
Dat bedoel ik!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Familieonderonsje
DE STAAAAAAAT.
Jeps!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!!![]()
En is dit het befaamde toeterliedje??
Ok gast. 2 dingen:quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rob Baan is weer werkloos.![]()
Maar ik hoop dat jullie Europees gaan halen dit jaar, ik kan me de wedstrijden tussen Roda en Milan nog goed herinneren. Wat was dat spannend zeg, en wat waren ze er dichtbij.
kun je dan weer niet zeggen als ze uitzend onder de TROSquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps!
Ik blijf het herhalen, Annemiek draait verdomd goede muziek.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ok gast. 2 dingen:
1: Rob Baan![]()
![]()
![]()
2: Begin nooit meer over die wedstrijden. Aan de uitwedstrijd naar Milan heb ik nog steeds een trauma...
Too much info...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
Fred Siebelink heeft een kale zak! (heerlijke zender, dat KXradio)
ze proberen nu twister te spelen. wat een gekkenhuis daarquote:
Nee inderdaad, vooral met die stomme itemsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kun je dan weer niet zeggen als ze uitzendT onder de TROS
Pepijn is er uit! en slaap lekker alvast!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef Pino112 het volgende:
Joe, ik ga WIDM terugkijken, tot over een goed uur!.
Galbak!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pepijn is er uit! en slaap lekker alvast!
die was er vorige week al uitquote:
slaap lekker!quote:
ik zou nooit zonder spoiler de uitslag van iets verklappen...of iig niet expresquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |